Pomóżmy innym

Hej!
Dzisiaj chciałabym opisać coś więcej o pomocy. Jeśli chodzi o to, czasami zapominamy, że komuś się przyda bardziej niż nam, myślimy tylko o sobie. Jest tyle różnych organizacji charytatywnych, można oddać zabawki, przedmioty do domu dziecka, ale czy my to robimy? Nie! A dlaczego? Bo wolimy kupić sobie na przykład firmowe buty.. Jaki w tym jest sens i czemu nie zwrócimy uwagi na innych? Bo liczymy się tylko my. Natura ludzka.. Nie chcę nikogo urażać, bo wiem, że jest wiele pomagających osób, które na prawdę się angażują! Jeśli nie chcemy się ruszyć z miejsca i pomóc w jakiś realny sposób, nawet przez pozbieranie nakrętek, możemy to zrobić w wirtualu! Jest kilka stron, na których zbieramy kliki, a potem pieniądze zostają przekazywane na jakiś szczytny cel. Jedną z nich jest na przykład poomoc.pl


Kiedy klikniemy, pojawiają się podziękowania i więcej informacji o akcji. Tym sposobem zbieramy pieniądze dla innych - takim jednym małym klikiem raz dziennie możemy wesprzeć wiele osób, a zajmuje nam to tylko 2 minutki! Ja klikam codziennie, a Wy?


Jeśli chodzi o pomaganie między vlogerami..Jest tu ktoś kto potrafi obsługiwać programy typu sony vegas pro 13 i gimp i mógłby mi wytłumaczyć? Oglądałam dużo porad jak tych programów używać, a kiedy próbowałam zrobić film na Vegasie, nagle mi się coś przybliżyło, zamknęły się wszystkie okna nie działają animacje, nie wiem co robić i nie ukrywając, jestem trochę rozczarowana. Zostałam z takim czymś wszystko inne się wyłączyło :
 
Więc proszę o szybki kontakt na email :   sasanka_sasaanka1.blogspot.com@onet.pl

A Wy co sądzicie o pomaganiu?  Czy warto?  Czy robicie coś w tym kierunku?

Polub stronę bloga na facebooku!


Dorey ♥

27 comments:

  1. Warto pomagać choćby tylko po to, by zobaczyć uśmiech na czyjejś twarzy.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja pomagam w ten sposób, że ubrania, które są na mnie za małe lub przestały mi się podobać, oddaję biedniejszym osobom w wiosce, w której mieszkam. Sama dostaję wiele rzeczy od koleżanek z pracy mojej mamy czy sąsiadek, dlatego wiem, jaka to jest radość, że za darmo dostajesz coś fajnego :) I uwielbiam dzielić się tą radością z innymi.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajny post.. duzo myslenia daje... ja zbieram zakretkki i wysylam smsy o tresci POMAGAM
    zapraszam na moj blog liloo262.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pomagać warto bo nie jest to nic trudnego w moim przypadku, bo zbieram zakrętki, a tak bardzo pomaga!
    http://wszystkoomni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cieszę się że zrobiłaś ten post.<3
    Ja na przykład jestem harcerką, więc zdarza nam się robić różne dobre rzeczy :-)
    Dokarmiam 4 dzikie koty na działce... Ale ty na przykład opisałeś tylko jeden sposób pomagania, a pomoc nie zawsze równa się pieniądzom
    Przecież pomagam osobom w okół samym swoim pozytywnym zachowaniem kiedy oni mają gorsze dni
    Odnośnie poprzedniego posta - ty pomagasz innym motuwując ich do ćwiczeń
    Pomaganie to też moim zdaniem motywowanie i inspirowanie :-)
    Help-thinkining.blogspot.com
    Believeitonot.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Warto pomagać :) Nie mam pojęcia co z tym programem, bo nigdy go nie używałam :P
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja uważam, że pomaganie jest bardzo ważne. Ale teraz Ty możesz pomóc mi...:
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja raz na jakiś czas wchodze na pajacyka :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny post, naprawdę warto pomagać :)

    ReplyDelete
  10. Ja często klikam Pajacyka, czasem oddaję też jakieś ubrania, w których nie chodzę do tych kontenerów, któ®e potem idą do domu dziecka. Każda pomoc jest dobra.
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nigdy nie używałam tego programu, ale chyba zacznę. Poza tym często odwiedzam pajacyka i co roku kupuje misia z tvn dzięki czemu mogę pomoc dzieciom. A miski są fajnym prezentem dla najbliższych :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pomagać zawsze warto chociażby dla własnej satysfakcji, że dzięki naszemu małemu gestowi komuś na twarzy zagościł uśmiech :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Warto pomagac, zgadzam się z Tobą.
    Na asku na przykład wysyłamy prezenty, ja wolałabym wysłac potrzebującym, oni bardziej tego potrzebują, niż te prezenty, które nic nie dają :)

    moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. naprawdę warto pomagac, jak nie zapomnę to będę klikać codziennie, hahah :)

    zapraszam na mojego bloga, jak Ci się spodoba - ZAOBSERWUJ!
    atkaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zawsze klikam, nigdy nie wiadomo czy sama się nie znajdę w takiej sytuacji...

    ReplyDelete
  16. Oczywiście, że warto pomagać :) Ja też klikam, ale w ,,Pusta Miska'' i ,,Zerwijmy łańcuchy''.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja klikam w Pusta miska i Zbiórka na Burka. :)

    smoczey.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie wiedziałam o tej stronie, już będę klikać codziennie ♥ Ja mam gimpa, ale mało co umiem zrobić z nim. Zmienić kogoś kolor oczu, rysunki i tyle xd A gdzie pobrałaś sony vegas pro 13? Bardzo chce właśnie ten program pobrać. Napiszesz u mnie, w komentarzu lub na maila? ♥ Będę bardzo wdzięczna
    http://milenaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. No pewnie że warto pomagać :) Zawsze oddaje niepotrzebne rzeczy w dobrym stanie biednym :3

    ReplyDelete
  20. Jak najbardziej warto pomagać, nie tylko dzieciom, ale i dorosłym potrzebującym :) Nawet jakiś tam SMS potrafi wiele zdziałać. Ja zawsze oddawałam moje stare zabawki dla biednych dzieci i nadal będę. :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się !;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. warto pomagać :)


    Czy mogłabyś kliknąć w link w moim najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne , a wiem , że bez Ciebie mi się nie uda. Miej serduszko ♥ Jeżeli klikniesz promuję Cię w następnym poście . :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. no oczywiście że warto , ja wierzę w karme :) dobro zawsze do nas wróci ;)


    sniadanielejdis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ja najchętniej pomagam zwierzętom, zwłaszcza kotom. Działam w kilku organizacjach i to jest coś wspaniałego :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wiedziałam, że są takie strony lecz nigdy na takie nie wchodziłam ;c Od dzisiaj w kazdy dzień klikam na tel stronie co podałaś :)

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Super, że klikasz codziennie :) Ja niestety nie znam się na vlogowaniu i tego typu programach, ale z chęcią bym pomogła. Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)