Pachnący dzień z goodies.pl cz.1!


Najmilsza niespodzianka, jaka może spotkać dziewczyny to kwiaty albo duży miś. Też tak sądziłam, dopóki nie otrzymałam świeczek zapachowych. Od dziś uważam, że wszystkie trzy prezenty są zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. Nie tylko dziewczyna będzie zachwycona. Możecie zrobić taki prezent koleżance, przyjaciółce, mamie. Każdemu z pewnością się spodoba. Jest tylko jedno małe ale.. Jaki zapach wybrać, żeby się spodobał?

Otóż dziś przychodzę Wam z pomocą. 





 Dostałam kominek, osiem wkładów zapachowych i świeczki od KLIK. Firma, która je produkuje : Kringle Candles, zdecydowanie zna się na rzeczy. Tutaj możecie poczytać o nich więcej - KLIK. Mam do przetestowania aż 8 zimowo-świątecznych zapachów, które zdecydowanie nadadzą klimatu tej porze roku. 
Zawsze kiedy wchodzę do domu, czuję przyjemny zapach unoszący się w powietrzu. Jest bardzo mocny, rozprzestrzenia się po całym mieszkaniu w szybkim tempie. Nawet kiedy wosk uwolni już swój cały zapach, jest wyczuwalny wszędzie jeszcze przez kilka godzin.

Przez kilka następnych tygodni (dokładnie co dwa tygodnie) będę recenzowała - specjalnie dla Was - po dwa zapachy Kringle Candles, żebyście mogli się dowiedzieć, jakie wybrać dla siebie i znajomych. To będą nasze pachnące dni z goodies.pl!

Pierwsze dwa zapachy, które skusiły mnie do przetestowania ich najszybciej to:

✪ Peppermint Cocoa - jest to jeden z lepszych zapachów, jakie kiedykolwiek miałam. Łączy ze sobą dwie rzeczy, które bardzo lubię, czyli miętę i czekoladę - zdecydowanie na plus! Sama czekolada jest ładna, ale nie wyjątkowa. Jak dla mnie zbyt typowa. Tutaj mięta, mimo iż tylko lekko wyczuwalna, nadaje zapachowi głębi, intryguje. Sprawia, że chce się usiąść przy kominku i od niego nie odchodzić.

✪ Coconut Snowflake - fani kokosowego zapachu (czyli prawie wszyscy ludzie, których znam), powinni wybrać dla siebie ten wosk. I po raz kolejny coś nowego! To nie jest znowu taki zwykły kokos, to jest zapach ciasteczek kokosowych. Różni się niewiele, a jednak. Czuć go nieco słabiej niż poprzedni, dlatego można dodać go nieco więcej do rozpuszczenia.


 To moje pierwsze przetestowane zapachy i zaliczam je do faworytów. Goodies.pl coraz bardziej mnie zachwyca! Mam nadzieję, że następne woski spiszą się równie dobrze. Oby tak dalej!

 Jeśli jesteście zainteresowani kupnem wosków / świeczek / kominków, sklep Goodies.pl specjalnie dla Was, moich czytelników, przygotował zniżkę w wysokości 10% na nieprzecenione produkty Kringle i Yankee Candle. Zniżka obowiązuje do dnia 31.12.2015 r. i można wykorzystać ją kilka razy. Aby skorzystać z rabatu należy w koszyku po dodaniu produktów wpisać kod rabatowy: DOREY 

Miłych zakupów!




Dorey ♥

54 comments:

  1. Uwielbiam połączenie mięty z czekoladą w każdym wydaniu, ale nigdy nie wpadłabym na to, że istnieją świeczki o tym zapachu, chyba będę musiała sobie taką sprawić.

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam świeczki! Zaraz zajrzę na tę stronę i może uda mi się coś kupić :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  3. Widziałam te woski w sklepie o z chęcią bym je przetestowała, ale nie mam kominka ://.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ale świetnie to wygląda :D musi u ciebie naprawdę nieziemsko pachnieć <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  5. Muszą pachnieć cudownie. Wyglądają nieziemsko,idealne na zimowe wieczory ♥

    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jestem zakochana w tym woskach! U mnie aktualnie pali się Yankee "pink sands" zdecydowanie polecam!
    Zapraszam do mnie justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie umiałabym się zdecydować, bo wszystkie wyglądają piękne i tak pewnie też pachną :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Szczęściara! ♥ Zapachy są na pewno cudowne :D Muszę jakieś kupić, bo także uwielbiam:*
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    ReplyDelete
  9. Zapachy muszą być naprawdę cudowne. Mam jedną świece z Kringle Candels i pachnie niesamowicie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  10. Bardzo lubię świeczki! Jestem pewna, że wszystkie pachną przepięknie :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  11. Świece przepiękne ! <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kominek cudowny, a dzięki kodowi rabatowemu nareszcie zafunduje sobie jeden ! :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. też kocham świeczki, cudowna rzecz która ładnie pachnie oraz wygląda <3

    murawskasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super są te woski <3

    Zapraszam na bloga 2 przyjaciółek, których pasją jest blogowanie! KLIK

    ReplyDelete
  15. Cudownie się prezentują! :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki w szczególności w czasie jesieni oraz zimy.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  16. Ja uwielbiam koks !
    www.najkablog99.blospot.com

    ReplyDelete
  17. Ojej same opakowania są już przeurocze ! :D
    Buźka ;*
    http://by-kingaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. fajne zapachy, wszystkie moje ulubione <3
    wspólna obserwacja?
    jesli tak to napisz u mnie
    Mój blog

    ReplyDelete
  19. Jakie świetne świeczuszki! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ZAPACHY PEWNIE SA CUDOWNE! <3 '

    Zapraszam do mnie <3 -------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    ReplyDelete
  22. Coconut snowflake jest boski ! Pozdrawiam x

    Http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo ciekawe świeczki, ale jestem ciekawa w jakim tempie się wypalają :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. nigdy nie miałam świeczek o zapachu ciasteczek kokosowych, chyba czas to zmienić :D

    ReplyDelete
  25. Kocham zapachowe świeczki! *.*
    Nie słyszałam o nich :D Chętnie się zaciekawię :3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cudowne świecie *.* ! uwielbiam właśnie takie pachnidła! Mam podobne tylko, że z innej firmy i inny kominek i jestem z niego mega zadowolona!!! <3 Super post :*
    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  27. Zapachowe świeczki świetnie pasują do jesiennej aury! :)

    Czy mogłabyś kliknąc w link w ostatnim poście? byłabym wdzięczna! :)
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja nienawidzę dostawać miśków, chyba nie jestem typową dziewczyną, haha! Za to świeczki kocham i mogę mieć ich niezliczoną ilość :)
    natforart

    ReplyDelete
  29. To muszą być naprawdę świetne zapachy ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja używam tylko yankee candle jednak te też wyglądają kusząco ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  31. ja jestem bardzo zadowolona z wosków yankee candle, ale te też wyglądają świetnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Sama z chęcią wypróbowałabym te woski! Mmm! :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Zapachy muszę być rewelacyjne! Aż mi się świąteczny klimat "uniósł" w powietrzu:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Słyszałam o nich kilka razy, ale osobiście nigdy nie miałam :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Aż się skuszę! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Mnie się zawsze wydawało, że dziewczyny lubią książki jako prezenty :D. Dzięki za podpowiedź w razie gdybym musiał jakiejś kupić prezent :P. Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  37. Chcyba kupię jakąś! ^^
    marmurka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Z chęcią przetestowałabym takie woski, zwłaszcza że tyle dobrego się o nich naczytałam. Niestety na razie datków brak, więc zadowalam się świecami z Ikei, które uwielbiam.
    Świetne zdjęcia mają taki hmmm... cieplutki (?), milutki (?) klimat :D
    Klik, mój blog
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  39. Fajnie, że są takie małe bo te duże świece szybko mi się nudzą :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    ReplyDelete
  40. Kocham jak się pali u mnie w pokoju jakas świeczka a potem tak ładnie pachnie :3 moj blog

    ReplyDelete
  41. MMMMmmmmm.... Jak musza pachniec <3 Obserwujemy i liczymy na rewanz :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Nie słyszałam o nich, ale wyglądają bardzo ciekawie. Najbardziej mnie kusi ten kokosowy! Dzięki temu postowi w końcu zaczęłam już myśleć o świętach. Zazdroszczę, że miałaś okazję przetestowania ich, czekam na kolejną recenzję :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  43. wszystkie z chęcią bym przygarnęła, a zwłaszcza kokosowy <3/K

    ReplyDelete
  44. bardzo chętnie przetestowałabym takie świeczusie, świeta coraz blizej, juz nie moge sie doczekac:)
    http://xxwiczkax.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)