Uświadamiam #dzienszpilek Moliera 2.

 #zostatniejchwili !!





Dziś (25.09) odbywa się bardzo ważna akcja, która ma co roku coraz większe zainteresowane. Skierowana głównie do kobietek, chociaż jak faceci założą szpilki, to również nic się nie stanie (gramy do wspólnej bramki) - mianowicie: zadaniem jest pomóc- zebrać jak najwięcej pieniążków. Zasady są proste, więc szybciutko je Wam przytoczę:

Robicie zdjęcie W SZPILKACH

Dodajecie na Instagrama lub Facebooka

Koniecznie podpisujecie Hasztagiem #dzienszpilek

Za każdy taki wpis organizator akcji przekazuje 2zł na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Mam nadzieję, że nie pomyślicie sobie - a więcej zachodu niż to 2zł jest warte. Otóż, jak to mówią grosz do grosza i będzie można kupić dom...ALBO tym razem zrobić dobry uczynek i wspomóc jak największą ilość chorych dzieci. To piękny cel, dlatego pragnę się z Wami podzielić tą informacją w tym bardzo krótkim wpisie. A teraz DO DZIEŁA! Niech zdjęcia szpilek będą wszędzie!

Tu macie moje, które dodaję również na swojego instagrama: @femmereussie_ i oczywiście wielkie podziękowania dla organizatorów, za to że myślą i wspierają w ważnym celu, łezka się w oku kręci, oby więcej takich akcji!









Dorey ♥

42 comments:

  1. Cudownie wyglądasz i super inicjatywa. Właśnie widziałam na facebooku, że wiele dziewczyn wstawiło zdjęcie w szpilkach, ale nie wiedziałam czemu. Po Twoim poście już wiem :)

    ReplyDelete
  2. Świetna inicjatywa :) Muszę poszukać jakiegoś zdjecia w szpilkach a jak nie to zrobić ;)

    ReplyDelete
  3. Piękna akcja, warto się włączyć ☺

    ReplyDelete
  4. Super inicjatywa! Chętnie wzięłabym w niej udział tylko, że ja.... nie mam szpilek! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. You look fit and beautiful! The shoes and the dress are great on you.

    ReplyDelete
  6. Chcialabym wziąć udział, ale nie mam szpilek x.x Chyba, że zfotoszopuję xD

    ReplyDelete
  7. Nawet nie wiedziałam, że taki dzień dzisiaj jest haha

    rilseeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że nie mam w swojej kolekcji butów na wysokim obcasie.
    Inicjatywa bardzo szlachetna :)
    A Ty wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  9. Fajna inicjatywa, zauważyłam że znajome wklejają zdjęcia na FB z tym #, ale nie wiedziałam za bardzo o co chodzi.

    Zapraszam na nowy post <3 Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  10. Ja niestety nigdy nie uczestniczę, bo i szpilek po prostu nie posiadam :)

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że wczoraj przegapiłam ten dzień i nie wstawiłam sobie nigdzie zdjęcia w szpilkach :/ bardzo ładna sukienka:)

    ReplyDelete
  12. Pięknie wyglądasz 😍
    Ja również wczoraj wzięłam udział w tej akcji 😀
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Inicjatywa super. Szkoda że ja wczoraj w ogóle nie wchodziłam do internetu i przegapiłam :(

    ReplyDelete
  14. Słyszałam o tej akcji i wielu moich znajomych na facebooku wzięło w niej udział.
    Dobrze, że powstała taka inicjatywa :D Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. Kurczę dopiero gdy o 23 leżąc w łóżku i przeglądałam social media natknęłam się na zdjęcia i dowiedziałam się o akcji :) Jak dla mnie boska inicjatywa i oby takich więcej :)
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. wspaniała akcja!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    ReplyDelete
  17. Akcja typowo marketingowa dla firmy, która ją zorganizowała :)

    ReplyDelete
  18. Brawo! W tym roku akcja miała ogromny rozmach!

    ReplyDelete
  19. Świetna jest ta akcja. Oczywiście ją wsparlam :)

    ReplyDelete
  20. W tym roku się działo, zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie :) Piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  21. Ja zamiast zdjęcia i oznaczenia w # i organizatora przelałam te 2zł. Fajna inicjatywa ale bardziej była by zacna gdyby każdy wpłacił te dwa zł niż wstawiał zdjęcie. Bo co to jest 2 zł?

    ReplyDelete
  22. Love this! I will be sure to take part in this.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  23. brałam udział i bardzo się cieszę, że mogłam dołożyć swoja cegiełkę i pomóc :)
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wzięłam udział, choć nie jestem pewna czy zdjęcie szpilek (takich do szycia) zostanie uznane :P. Część osób takie tez dodawało. No cóż po prostu nie mam szpilek :P

    ReplyDelete
  25. Nie słyszałam wcześniej o tej akcji :)

    ReplyDelete
  26. Pomysł na akcję naprawdę świetny. Równie niesamowite są kobiety, które tak chętnie i tak licznie wzięły w niej udział :)

    ReplyDelete
  27. Brałam udział w tej akcji ale na instagramie. :) Ciekawe pomysł jednakże sądzę, że można by było to zrobić bez tego. :D

    ReplyDelete
  28. Que fotos maravilhosas!
    Ótimo look, a estampa é super estilosa!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja nie dodałam zdjęć w szpilkach z dwóch powodów, raz że nie noszę szpilek A dwa że to akcja marketingowa na szeroką skalę podszyta chorymi dziećmi. Sklep (tak ekskluzywny) bardzo tanio wycenił zdjęcia, które stały się całkiem niezłą promocją samego sklepu... ale fajnie, że chore dzieci będą miały z tego chociaż coś...

    ReplyDelete
  30. You look stylish and cheerful. Greetings from Indonesia.

    ReplyDelete
  31. Dopiero teraz dowiedziałam się, co to za akcja z tymi szpilkami. Dużo zdjęć widziałam faktycznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym po prostu wpłaciła gdzieś 2 zł (nie tylko dlatego, że nie mogę nosić szpilek), ale co kto woli.

      Delete
    2. w porządku, myślę że osoby potrzebujące się ucieszą!

      Delete
  32. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881
    ®

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz bosko w tym zestawie.

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)