Porządek w szafie + jak mieć perfekcyjnego instagrama?


Zanim przeczytasz, możesz zaobserwować : doreyy01 (KLIK)


Już od dawna potrzebowałam choćby najmniejszej zmiany, która doprowadziłaby do porządku w mojej szafie. Przyznam szczerze, że nie miałam co zrobić z kosmetykami, wszystkie układałam w pudełkach, a następnie szukałam przez kilka(naście) minut zanim udało mi się coś znaleźć. Na szczęście, dość nie dawno pojechałam do sklepu z różnymi takimi rzeczami i odnalazłam wreszcie organizery na kosmetyki. Jak widzicie zapełniłam je całe, a mogłabym wziąć jeszcze co najmniej dwa. Jednak liczy się to, że szafa wygląda lepiej.
Przy okazji natrafiłam też na lusterko do kolekcji. Przydało mi się przy zakładaniu soczewek. Jeśli chcecie osobny post o soczewkach kontaktowych, możecie mi napisać, zadawać pytania, a ja postaram się zaspokoić Waszą ciekawość.



Ostatnio przybywa mi coraz więcej obserwatorów na Instagramie. Zmiany przyszły szybko z kilku powodów. Postanowiłam tworzyć Instagram idealny. Zaczęłam od usunięcia wszystkich zdjęć, które mi nie pasowały - nie ważne jest to, ile miały polubień, czy komentarzy- po prostu psuły w moich oczach wizerunek Instagrama, więc poświęciłam je dla dobra większości.

Każde zdjęcie ma ze sobą związaną pewną historię. Często chciałoby się opublikować połowę swojego telefonu, jednak to nie jest dobry pomysł. Zdjęcia, które znajdują się obok siebie, muszą mniej więcej być dopasowane kolorystycznie i wizualnie. Jeśli dodamy blisko dwa zdjęcia, które zupełnie mieszają się, nie będzie już wyglądało to tak perfekcyjnie.

Staram się też zróżnicować kolory, od czasu dodając zdjęcia czarno-białe, ale to rzadko.
Na ogół wszystkie moje zdjęcia, które są na Instagramie teraz, są zrobione lustrzanką, dla pozyskania jak najlepszej jakości. Tylko niektóre - te najlepszej jakości, są dodawane z telefonu. Staram się dodawać coś w miarę często, żeby ludzie mieli co oglądać i nie nudzili się z braku zdjęć. Jeżeli chodzi o opisy, nie mam super dobranych. Czasami dodaję coś gdzie jestem, jakieś przemyślenia lub cytaty i fragmenty piosenek - to, co chcę.

Zdjęcie profilowe i opis u mnie są w miarę dobrane i pasują do zdjęć poniżej. Staram się utrzymywać wszystko w jak najlepszym ładzie. Dodaję to, co inspiruje mnie.
Przecież najważniejsze jest właśnie, aby to, co dodajemy podobało się nam. Jeśli podoba się nam, podoba się także innym ludziom, tym, którzy nas obserwują. To my tworzymy, a oni, skoro zaobserwowali, lubią to i podoba im się. Dlatego powinniśmy starać się o perfekcję.


 Przy okazji, właśnie pod tym postem, chciałabym Was zaprosić do obserwowania i bycia z moim Instagramem na bieżąco. Już nie wiele osób brakuje, żeby było Was dwa tysiące! Jestem bardzo wdzięczna i dumna z tego powodu. To znak, że Wam się podoba!


Dorey ♥

55 comments:

  1. Przydatne rady! Ja założyłam instagrama dopiero niedawno :) @marmurkaa
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    ReplyDelete
  2. O, ja właśnie wczoraj kupiłam taki organizer na kosmetyki z Biedronki :D
    Fajny post^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajne rady, jednak instagram to nie tumblr. Według mnie nie musi wszystko do siebie pasować. Spójrzmy na ig gwiazd - praktycznie nic do siebie nie pasuje, a i tak mają dużo follow.
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Dla mnie wystarczy po prostu, by zdjęcia były ładne i przejrzyste. Lubię, gdy zdjęcia są kwadratowe, wszystkie. Wtedy czuję, że wszystko jest perfekcyjne :D

    Nowy post!

    ReplyDelete
  5. Masz zmysł do tworzenia ładnych kompozycji z kosmetyków i nie tylko :D
    Ja na Instagrama dodaję zdjęcia wyłącznie z telefonu, a na bloga raczej tylko takie wykonane moim Canonem 40D. Nie wiem czemu, tak się przyjęło :)
    Masz rację, ważne jest, by zdjęcia na Instagramie pojawiały się regularnie oraz żeby te znajdujące się obok siebie były w miarę podobne :)

    ReplyDelete
  6. taki organizer to przydatna sprawa ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  7. Wszystkie porady są świetne!

    ReplyDelete
  8. takie organizery to świetna sprawa :D od razu czyściej :D i wszystko na miejscu :D
    super instagram :D
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  9. Również mam taki organizer, świetna rzecz! :)
    Super przydatny post :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  10. Świetny post :) Super jest ten organizer na kosmetyki, uwielbiam twojego insta :D
    Mój blog klik

    ReplyDelete
  11. oj przydałby się też porządek u mnie haha
    świetny ig :)
    karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo przydany post ;) U mnie też był problem z kosmetykami, ale w końcu zrobiłam porządek. Niektórych się pozbyłam, a resztę właśnie uporządkowałam w małym koszyczku... ;)
    ~ Śliczny szablon i kolorystyka bloga, bardzo mi się podoba :D wpada w oko ^^
    Pozdrawiam
    www.veeluf.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Skorzystam z porad :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mam taki sam organizer! Ja stawiam na instagramie na to, co mi się podoba a nie na to żeby był perfekcyjny.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zawsze próbuje miec perf ig ale niestety to takie najprostsze nie jest :/ Te organizatory do kosmetykow sa najlepsze :3 moj blog

    ReplyDelete
  16. Na moją szafę nic nie działa, żadne rady nie są wystarczające :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny post, zapraszam na naszego bloga :) dopiero zaczynamy http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam twojego Instagrama! :D Jest naprawdę idealny! I bardzo kojarzy mi się w Twoim blogiem,którego bardzo lubię :)

    Pozdrawiam ,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  19. Świetne organizery. Ja swojego instagrama póki co, mam jedynie dla uwiecznienia cudownych chwil- z przyjaciółmi, czy rodziną. Czasami jakieś selfiaki. Zdaje się na moim ig na spontaniczne zdjęcia. Twój się zmienił bardo, ale w jak najbardziej pozytywnym sensie! ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺
    normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Hah bardzo dziękuję za poradę dotyczącą instagrama, gdyż mój wygląda co najmniej tragicznie.
    zapraszam do mnie http://annxdf.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obserwację?

    ReplyDelete
  21. Też muszę zaopatrzeń się w takie organizery. :)

    https://www.youtube.com/channel/UCJpmZKn3o-UUvXmOU11YLDQ

    ReplyDelete
  22. Ja nie umiem prowadzić idealnego instagrama, a chciałabym jakoś na bieżąco wstawiać zdjęcia :(
    Instagram: _gabisv_

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Twoje wskazówki na pewno mi się przydadza, bo sama chciałabym mieć idealnego instagrama. Dzięki za pomoc :*
    http://written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja chyba już nie mam tej manii idealnie dopasowanego instagrama, ale mimo wszystko miło się patrzy na perfekcyjnie dobrane zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  25. Muszę własnie w końcu zadbać o porządek w szafie jak i na Instagramie, haha :D
    Świetny post!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Z tym instagramem to świetny pomysł ;) Może spróbuję ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja mam jako takiego instagrama :p. Dzięki za rady!
    Trzeba wziąć się w garść i zmienić go, hehe.

    Zapraszam Cię na mojego bloga..
    Ostatnio odkryłam, że jesteśmy z tego samego miasta :*.
    http://olemcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Takie organizery z pewnością ułatwiają życie :) Świetne porady, ja na swoim instagramie umieszczam zdjęcia, z którymi wiążą się miłe wspomnienia, zapraszam- naftorart

    Natforart klik

    ReplyDelete
  29. Fajne te organizery na kosmetyki, ja posiadam podobne i jestem bardzo zadowolona z tego gadżetu :)

    ReplyDelete
  30. Właśnie dzisiaj biorę się za porządki w kosmetykach, ostatnio zaniedbałam tą szafkę hah xD Ty masz bardzo fajnego instagrama :)

    Pozdrawiam
    ♡ All Pastel World ♡ - klik

    ReplyDelete
  31. Bardzo podoba mi się lusterko.

    Niestety jednak mam troszkę inne zdanie na temat instagrama. OK, fajnie kiedy wszystkie zdjęcia ładnie zgrywają się ze sobą kolorystycznie. Jednak moim zdaniem instagram to forma albumu, publikujesz to co chcesz zapamiętać. W każdej chwili możesz wrócić i powspominać. Dla mnie głupotą jest niedodanie zdjęcia, które Ci się podoba tylko dlatego, że akurat nie pasuje Ci do poprzedniej fotografii.
    Każdy ma jednak inne zdanie, gdyby każdy miał takiego samego ig(prowadzonego w ten sam sposób) pewnie ta stronka stałaby się nudna ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  32. U mnie nie zawsze wszystko pasuje na instagramie, bo ten portal traktuję jako miejsce swoich wspomnień. Mimo to uwielbiam oglądać idealnie do siebie pasujące profile :)

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  33. Widzę, że mamy tą samą odżywkę z Sally Hansen. :D Ja na instagrama dodaję zdjęcia, które wiążą się z moim dniem. Nie trzymam się zasad, żeby kolorystyka pasowała itd. :)

    ReplyDelete
  34. Ja raczej trzymam instagrama w jednej tematyce, ale nie zawsze. To takie miejsce, gdzie mogę dzielić się z ludźmi wszystkim tym, co się u mnie po prostu dzieje:-)
    Mój blog-kliknij

    ReplyDelete
  35. Fajne są takie organizery, w biedronce były jakieś czas temu podobne :)
    Ja tam takie specjalne na kolczyki.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    ReplyDelete
  36. U mnie jeśli chodzi o prowadzenie instagrama, to chcę zeby to był zbiór najważniejszych wspomnień i żeby wszystko w miarę do siebie pasowało ;) mój ig: jazkierka
    [mój blog]

    ReplyDelete
  37. Prowadzenie idealnego instagrama jest bez sensu :) to powinien być nasz pamiętnik, a nie tylko zbior najlepszych rzeczy :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. ja sporą cześć moich kosmetyków trzymam... w szafie z ubraniami he he mam takie zapasy, że nie mam ich gdzie już układać

    jzabawa11.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Przydatne rady. Według mnie instagram to przede wszystkim miejsce gdzie można wyrażać siebie poprzez zdjęcia.Nie koniecznie idealne,ale oryginalne :-)

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Przydałyby mi się takie organizery!
    www.najkablog99.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Fajny post! :)
    zapraszam serdecznie w wolnej chwili na nowy post u mnie http://camodja.blogspot.com/2016/04/paletka-naked-basic-2-od-urban-decay.html

    ReplyDelete
  42. Mam podobny organizer (z tym, że na biżuterię) i też przydałyby mi się jeszcze ze trzy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super pomysł z postem o soczewkach.... Mam kupione soczewki od czerwca tamtego roku i dalej nie umiem ich założyć 😩
    julita-mieszkowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Super są te organizery na kosmetyki :)

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Super organizacja kosmetyków u mnie też by to się przydało ;) :D
    Zapraszam do mnie:
    http://natkq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Fajny artykuł. Nie mniej jednak szał na insta robia zdjecia z owcami! Sa piekne! Zapraszam
    http://owczeprzygody.pl/wypas-owiec/

    ReplyDelete
  47. Wspaniała notka, zwłaszcza o ig, widać, że się na tym znasz

    http://niewsposobzyc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Cudowny post ❤ wspaniałe rady co do instagrama wróciłam na bloga w wolnej chwili zajrzyj może jakaś rada :) ?


    shiny-milka.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Osobiście nie dbam o to, by mój Instagram był idealny. Za to porządki innego rodzaju jak najbardziej :)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)