Summer vs Winter

Hejko!
Na początek chciałam spytać, co tam u Was? U mnie zdecydowanie nie dopisuje czas. Zostało mi nauczyć się 4 rozdziałów z 6 na test z historii we wtorek. Nienawidzę tego przedmiotu, więc idzie mi to słabo i zajmuje dużo czasu. Postanowiłam zrobić posta, w którym porównam dobre i złe rzeczy w tych dwóch porach roku i wybiorę jedną z nich, która moim zdaniem jest lepsza. Będziecie mogli powymieniać w komentarzach, którą porę roku wybieracie i za co ją cenicie? Przejdźmy do mojej opinii na ten temat.
 
Plusy:
ciepełko
słoneczko
wakacje
zdjęcia na dworze
okulary przeciwsłoneczne
krótkie spodenki
cropp topy
czuć wolność
sezonowe owoce najlepsze na świecie!
morze
góry
wodne zabawy
baseny
opalanie się
obóz
chęć odkrycia i przygody
cudowne kwiaty
nowe miejsca, ciekawe kraje
spędzanie czasu na dworze, bo każdy chce wyjść
Minusy:
  często jest tak gorąco, że najlepiej leniuchować przed wiatrakiem i się wachlować
za gorąco na naukę ( ale przecież za kilka tygodni będą wakacje)
zawsze trzeba mieć ze sobą wodę
  każą nosić czapki, a nie wszyscy wyglądają w nich najlepiej
W zasadzie nie wiem jakie minusy jeszcze ma lato, bo dla mnie jest zbyt idealne :)
TOP - KLIK  DOCZEPKI - KLIK  Wianek - choies.com  Szorty - Bershka
Plusy:
święta - najlepszy plus
choinka
atmosfera
jedzenie ( ciasta, barszcz z uszkami, karp, sałatki - najlepiej)
gorąca czekolada i herbata
  Mikołajki
  prezenty
  słodycze
ferie zimowe
śnieg jest przepiękny
luźna atmosfera i lekcje świąteczne
Wigilia klasowa
pierwsze półrocze za nami
wolne i dłuższe spanie
Minusy:
zimno - nie można nic robić
odmrożone ręce, stopy, nosy
nie wynaleziono butów, w których byłoby mi ciepło
grube ubrania
ciężkie kurtki, na które nawet plecaka nie da się założyć
wiecznie nieukładające się włosy
chłodne wiatry
zero zieleni
jak patrzę za okno, nie chcę wychodzić z domu
choroby i przeziębienia
na spacer iść nie można, bo pada śnieg
a dzieciaki ciągle biegają z sankami, nawet z psem iść nie można
Koszulka - KLIK

W zimie jest więcej minusów. Gdybym lubiła zimno, to bym wybrała zimę za święta, ale że ledwo co wyjdę na dwór i zamarzam, a nie doszło jeszcze do poniżej 0 stopni. Dlatego ja wybieram lato, a Wy?

Snapchat : dorey01
Polub stronę bloga na facebooku!

Dorey ♥

71 comments:

  1. ja zdecydowanie wole lato, mnie tez czas nie dopisuje :( zostal mi do nauki caly semestr z edb i caly swiat (mapa z geo), ale kto nie da rady jak my :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. zdecydowanie wole lato, czas mi też nie dopisuje

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Według mnie zima i lato mają swoje plusy i minusy, nie potrafię się zdecydować!
    Te doczepki są swietne :)

    http://natasiak.blogspot.com/


    ReplyDelete
  4. Ja wolę zime i lato <3 Obserwuję
    http://asiaa-asia01.blogspot.com/
    liczę na rewanz ;3

    ReplyDelete
  5. Ja bardzo nie lubię zimy.Wolę kiedy jest ciepło i można np. gdzieś pojechać.
    Wymiana obs? Napisz u mnie
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zimą tylko kilka dni jest cudownych, a lato jest całe wspaniałe, więc wole lato :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja lubię i tą i tą porę, bo każda ma swoje plusy i minusy, dobrze że je wymieniłaś :)


    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  8. Ciepłe ubrania to według mnie plus zimy. A co do lata to nie dałabym żadnych minusów. Mm zdjęcia przy firance zawsze spoko ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. sama nie wiem, którą porę roku lubię bardziej. jak dla mnie obie mają tyle samo plusów i minusów. osobiście uwielbiam lato ze względu na oczywiście wakacje, wyjazdy, więcej wolnego czasu, ciuchy i że nie trzeba nosić tych grubych kurtek, ale zimę kocham za śnieg, uwielbiam ten biały puszek, no i oczywiście za święta, ciuchy też są bardzo ładne i jest tak klimatycznie. oczywiście nie mogę zapomnieć o lampkach choinkowych porozwieszanych wszędzie gdzie się da. świetny post, śliczne zdjęcia i oczywiście kliknięte w każdy z linków :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Powodzenia z dalszą nauką! :))
    ja zdecydowanie wolę lato i nie ma ono dla mnie minusów ^^

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super bluza :D
    powodzenia z nauką :)

    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Dla mnie latoto najlepsza pora roku EVER. A zimy nie lubię :( szczególnie jak jest mróz, masz racje, że wszystko odmarza.
    A nauka historii fakt, jest czasochłonna, niestety, wiem coś o tym.
    Trzymaj się cieplutko!

    ReplyDelete
  13. Ja zdecydowanie wolę lato za wakacje :D
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja również wolę lato! Super wianuszek
    http://505xyz.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Lato :)
    Ja juz obserwuje :) teraz Ty :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli obserwujesz bo liczysz na rewanz to nie obserwuj wcale;)

      Delete
  16. ZIMA <3 obserwuję i liczę na to samo :)

    http://lusia-lusiaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I looove that sweater!! Its soo stylish and cool!!

    I would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    Let me know honey!!
    xoxo Colli || my Blog - TOBEYOUTIFUL || Bloglovin

    ReplyDelete
  18. Gdybym miała w zime kurtke która jest ciepła, z grubego materiału ,a nie wygladam w niej jak bałwan.. to by była połowa sukcesu, na 100% wybieram lato, przez wakacje głównie :D
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/11/listopadowy-haul-wiki.html

    ReplyDelete
  19. Dla mnie plusy: Lato - wakacje, nie chodzi się do szkoły xd
    Zima - święta, atmosfera

    Dla mnie minusy: Lato - Czasem, aż za gorąco
    Zima - Grube ubrania, zimnooo, przeziębienia

    I oto moje plusy i minusy XD Świetny post ;)

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł na post! :)

    http://photograhybytori.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja tam mimo wszystko wolę zimę , lubię leniuchować i kocham widok świątecznych dekoracji ;) Ponadto akurat wtedy dostajemy mnóstwo prezentów , a na wigilijnym stole znajduje się wiele smakołyków ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2014/11/dzien-dobry-kocham-was-lalalala.html Zapraszam , dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  22. Masz wspanialy blog, az zazdroszcze.
    Fajny post + bardzo ciekawie napisany.
    Powodzenia w dalszyb pisaniu.
    Obserwuje, zapraszam rowniez na mojego bloga ;;;)

    miki-i-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja mam do nauki niemiecki na poniedziałek, a nic nie umiem. Jestem chora przez to zimno, boli mnie głowa i gardło. Także chce już lato

    ReplyDelete
  24. też nienawidziłam historii w szkole :< ja zdecydowanie wolę lato! :)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    ReplyDelete
  25. Ja też wybieram lato, kocham tą porę roku <3
    Najlepsza :D

    ReplyDelete
  26. A ja od jakiegoś czasu zaczęłam uwielbiać zimę.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja kocham każdą porę roku jednak w każdej znajdzie się jakiś minus :) Świetny post !
    http://ol-live-the-present.blogspot.com/#

    ReplyDelete
  28. Zdecydowanie wolę lato :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam i tą porę roku i tą,ale jednak lato wygrywa gdyż w okresie zimowym częściej bywam w szpitalu co nie jest fajne.
    Extra wszystko wypisałaś-te plusy i minusy.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    ReplyDelete
  30. Hej, świetnie wypisałaś plusy i minusy każdej pory roku :) ja lubię po równo każdą z nich, ze te plusy właśnie :))
    Może masz ochotę wziąć udział w Pozytywnej zabawie...? Zapraszam serdecznie :)

    ReplyDelete
  31. zdecydowanie wolę lato :) ale kiedyś też się bawiłam w taki plusy i minusy :)

    przy okazji zapraszam do mnie na konkurs :) http://ven-lifestyle.blogspot.com/2014/11/rozdanie-wygraj-etui-do-telefonu-na.html

    ReplyDelete
  32. Ja lubię obydwie z tych pór roku. Miałaś bardzo fajny pomysł z wypisaniem plusów i minusów żeby je porównać.
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    natitoja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. ja kocham zimę, choć jej największy minus to okroopne temperatury
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia, każda pora roku ma swoje wady i zalety ale ja staram się zauważać tylko te pozytywne aspekty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja zdecydowanie wolę lato ♥
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja uwielbiam zimę :D a strasznie nie lubię lata większość twoich plusów to moje minusy tej pory roku ale cóż każdy lubi co innego dla mnie ferie mogły by trwać tyle co wakacje ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    ReplyDelete
  37. Ja bardziej lubię zimę :)
    Mam czasem wrażenie, że inni wolą lato, bo to wakacje :D
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja swojej historii nawet nie komentuję :>
    Ja uwielbiam lato i wiosnę, bo jestem ciepłolubna. Zima i jesień to dobry czas, przyda się takie wyziębienie i powtulanie w koce, ponoszenie swetrów <3, poczytanie książek i błogie lenistwo (no i święta!!!). Ale miesiąc, góra dwa. Tymczasem czasem to trwa większą część roku :( Straszne :(
    Pozdrawiam i zapraszam. KLIK

    ReplyDelete
  39. Fajny blog :3 zapraszam serdecznie do mnie i klikajcie obserwuje :33 http://oczami-domi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. cóż, nie muszę się zastanawiać- lato, lato, ach, jaka to piękna pora roku ;) przyznam, ze czasem nieco uciążliwa (te komary...), ale 100 razy lepsza niż zimowy mróz, przymrozki, skrobanie szyb w samochodzie xD
    Opowiastki Prawdziwe (klik)
    Ostatni dzień konkursu! Do wygrania m. in. posty promujące (KLIK)

    ReplyDelete
  41. Zdecydowanie wolę zimę :)

    http://girlrauhl-outfits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja nie wiem, którą porę roku lubię bardziej. Uwielbiam dni, kiedy żal jest siedzieć w domu (w lato), ale lubię też tę atmosferę w zimę *.*
    Fajne zdjęcia ;3
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. lato, oczywiście, że lato :) jestem strasznym zmarźluchem, więc zima to porażka według mnie

    ReplyDelete
  44. Zima ma za wiele minusów. Ja wolę sie przegrzać ;)
    Super doczepki!

    ReplyDelete
  45. A ja wolę wiosnę ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Super blog ;-) Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, zacznij, lada chwila się odwdzięczę! :)
    www.meyonn.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Przepiękne masz włosy!
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Też nie lubiłam historii- to była męczarnia :)
    Wszystko ma swoje plusy i minusy :) Najlepiej wyciągać te najlepsze rzeczy :)

    ReplyDelete
  49. Ja na szczęście bardzo szybko uczę się historii i mam z niej najlepsze oceny ;o Ja chyba wolę lato♥
    byolqa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ciekawy pomysł z porównaniem obu pór :)
    Obs. i liczę na uczciwy rewanż
    modoweinspiracjep.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. i zima i lato mają swoje plus i jakiś tam minus;p ja lubię obydwie por roku:)

    ReplyDelete
  52. Wszystkie pory roku mają w sobie jakiś urok, ale dla mnie najpiękniejsze jest jednak lato, a potem wiosna.

    ReplyDelete
  53. ja wolę lato :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja kocham zimę - jest to naprawdę magiczna pora roku i może to też przez to, że ja wolę zimno od ciepła - bo w zimę to ubiorę się ciepło i od razu problem rozwiązany a w lato nie można mi dogodzić - bo i tak mi gorąco :D
    Wpadniesz? :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Każda pora roku ma swoje wady i zalety, jednak nic mi nie zastąpi lata :)
    http://zmojejstronyobiektywu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Kiedyś też uwielbiałam wakacje ze względu na obozy,teraz to już jestem na nie za stara więc jedyne co mi pozostało to cieszyć się z wakacji,które sama sobie zaplanuje,nawet jak nie są idealne,a co do zimy to lubię ją ze względu na swoje urodziny ;)


    http://blonparia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. obs=obs? daj odp u mnie :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Lato najlepsze :D nie mogę się doczekać wakacji;)

    ReplyDelete
  59. Genialne są te doczepki! Za zdecydowanie jestem zwolenniczką lata, bo zimą mam ochotę tylko leżeć w łóżku i nie wystawiać nosa na zewnątrz. XD

    http://palinablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Bardzo fajne porównanie ;) Ja tak czy inaczej bardzo nie lubię lata a zima to moja ulubiona pora roku ;) Nawet zimno, odmrożone nosy i wieczne noszenie szalików i rękawiczek mi tak bardzo nie przeszkadza jak wieczny upał i słońce w lato :P Pięknie wyglądasz!
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Zdecydowanie lato, dla mnie jedyny minus to owady. Osy, komary... ale lato jest cudowne i masz śliczny wianek :)
    Ja na siebie zakładam dwie bluzy i płaszcz, do tego rękawiczki, czapka... a i tak zawsze mi zimno xD
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. O wiele bardziej wolę lato ♥ najlepsza pora roku

    ReplyDelete
  63. nie ma jak lato:D


    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)