Summer #beetle


Odkąd mam prawo jazdy, czyli jakoś ponad pół roku, jak przejeżdża obok mnie jakieś ładne auto to od razu mówię : 'no, takim to bym jeździła'. Zaczynam się też powoli przejmować motoryzacją, wypytuję mojego Adasia, Magdy czy Kai o wszystko, co możliwe (tak, jestem kompletnie niezaznajomiona z tym tematem). Po prostu nie chcę mieć ograniczonych horyzontów, więc się edukuję. Nawet znalazłam sobie wymarzonego mercedesa i jego design i mam marzenie, że kiedyś jednak uda mi się na niego zarobić haha.

W każdym razie dzisiaj poszłyśmy na zdjęcia z Kają i jej autko było naszym modelem. Robi większą robotę niż ja, to jedyny taki w Polsce wygląd ze słonecznikami. Wiecie, jak patrzą się ludzie, kiedy przejeżdżamy koło nich? Dosłownie - ich miny są bezcenne. Bardzo lubię jeździć z Kają, bo przy niej czuję się bezpiecznie i w sumie ostatnimi czasy dużo czasu spędzamy razem. Za to Adaś jeździ dobrze, ale lubi sobie wdepnąć, mimo wszystko też uwielbiam siedzieć koło niego jak kieruje, a jeszcze bardziej jak ufa mi na tyle, żeby dawać swoje auto i ja wsiadam jako kierowca. 

Nie wiem jak to działa w drugą stronę z "lubię z Tobą jeździć", bo staram się, ale nadal najlepsza to nadal nie jestem. Samo zdanie prawo jazdy to jest nic, gorzej wyjechać potem na ulicę już bez oznakowania L. I tu właśnie zaczyna się kształcenie na prawdziwego kierowcę bez tych wszystkich niepotrzebnych dziwnych przepisów, typu ze masz 2 próby żeby zaparkować, możesz raz wycofać, czy tam 2. Bez sensu, w życiu mogę wycofać ile mi się będzie podobało i nikt mi nie będzie mówił tzw. "JAK MAM ŻYĆ". 

W każdym razie, na dziś kończę pisanie, bo uciekam na siłownię. Na dole zostawiam Wam parę pytań, liczę, że na nie odpowiecie.:)


 A Wy macie prawko? Interesujecie się motoryzacją? Macie swoje ulubione osoby, z którymi lubicie jeździć?

Dorey ♥

42 comments:

  1. Ale laska! Ja teraz planuje zrobić prawko na samochód do 45 km/h, a potem na siedemnastkę normalne prawko hihi. Ale sama osobiście nie mam bladego pojęcia o samochodach haha. Ładna sesja!
    Buziaki z Bawarii, Weronika

    ReplyDelete
  2. Jaki przesłodki samochód <3 ja prawko zdałam i krótko po odebraniu miałam dosyć poważny wypadek. Od tamtej pory boję się wsiąść za kierownicę, ale liczę na to, że jak dostanę wymarzonego Fiata 500 to przełamię barierę. Buziaki!
    Kasia | mój blog

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście ta furka to skarb haha :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ale fajna stylizacja pod tą furkę :D
    Tak mam prawko :D

    ReplyDelete
  5. Jakie piękne autko, z pewnością "no, takim to bym jeździła" he he
    Też ma prawko od pół roku. Jazdy próbne i egzamin to jedno, prawdziwa jazda rozpoczyna się później. Na początku bardzo się bałam wyjechać na ulicę, ale rodzice wręcz mnie do tego zmuszali. Byłam na nich zła, ale widzę, że taki przymus bardzo mi pomógł, doszkalałam się uzupełniając umiejętności. Przemogłam się w sobie i teraz bez zawahania siadam za kierownice :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  6. Haha świetne te słoneczniki! :)
    Top idealnie pasuje do nich :D
    Mój blog :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. auto rzeczywiście robi wrażenie;)!

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia! :D Podoba mi się ten samochodzik ;)

    ReplyDelete
  9. Ja dosyć często mówię, że z chęcią jeździłabym jakimś autem, które właśnie zobaczyłam na ulicy, mimo że kurs na prawo jazdy mogę zaczynać chyba dopiero w przyszłym roku ;)
    Wiem, że prawko raczej nie będzie dla mnie niezbędne w najbliższej przyszłości, jednak warto zdać teraz, bo później z pewnością będzie przydatne.
    Świetne autko!
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    ReplyDelete
  10. Nie mam prawajazdy - muszę to wreszcie zmienić!

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz no i autko też niczego sobie:)

    ReplyDelete
  12. Piękne autko! Ostatnio w takim kolorze widziałam Fiata 500! Masz rację- prawdziwe bycie kierowcą a kurs to 2 różne rzeczy.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    ReplyDelete
  13. Ja prawko mogę zdawać dopiero za 1,5 roku i starsznie nie moge się doczekać. Ja na auta patrzę pod względem ładne, albo nie ładne :D
    Miłego dnia:)

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia! Autko jest super :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. beautiful car and pretty girl

    Enjoy your summer

    ReplyDelete
  16. Niestety jeszcze nie mam prawka ,ale planuje zrobić
    Cóż aktualnie nie mam czasu na to ,więc nie wiem kiedy to będzie .
    Motoryzacja się nie interesuje.
    Mam kilka osob z którymi bardzo lubię jeździć :moje dwie przyjaciółki i mój kolega
    Pozdrawiam
    Lili

    ReplyDelete
  17. Zabawny ten samochodzik :D
    Mam prawo jazdy już od ponad 10 lat więc można powiedzieć że doświadczenie już jakieś jest, ale na motoryzacji i tak się jakoś specjalnie nie znam.

    ReplyDelete
  18. ooo ja ten garbus przypomina mojego garbusa dla lalek babrie tylko tamten był fioletowy ale też miał kwiatki <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  19. Ale uroczy jest ten samochód!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  20. Piękny ten samochodzik! Czekam na robienie prawa jazdy do stycznia/lutego, żeby na kwiecień dostać i mam ogromną nadzieję, że uda mi się to za pierwszym razem :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ale ten samochód do ciebie pasuje! :D Cudowne zdjęcia! Ja się motoryzacją nie interesuję, ale może kiedyś się to zmieni.

    ReplyDelete
  22. Taki samochodzik nie może pozostać niezauważonym :-) Ja nie mam prawka, testy zdałam ale jazdę oblałam i zrezygnowałam.

    ReplyDelete
  23. Przecudowny jest ten garbus! Sama abym takiego chętnie przygarnęła i nie dziwię się, że wszyscy się za wami oglądają, kiedy nim jeździcie :) A co do samochodów, to mam dokładnie to samo... Aż moi rodzice się mnie pytają, czy wszystko okej, bo cały czas gadam o samochodach hahah
    szyyszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajna sesja, przypomina mi amerykańskie filmy. Co do prawka mam :)

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia, a samochód cudowny <3
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetna stylizacja. Ja nie mam prawa jazdy, powinnam kiedyś zrobić, ale do większości miejsc, w których bywam mam tak blisko, albo dogodny dojazd, że nie mogę się zmotywować, żeby isć na kurs.

    ReplyDelete
  27. Stylizacja idealnie współgra z autem :)

    ReplyDelete
  28. Cudna spódnica, ogólnie sesja przypomina mi trochę stylistykę pin-up girls ;) Zapraszam do siebie http://zanpale.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Hehe jako dziecko zawsze marzyłam żeby mieć garbusa hehe ale w odcieniu perłowego różowego lakieru do paznokci:D Świetne zdjęcia:**

    ReplyDelete
  30. ten samochód to złoto!

    Ja ostatnio wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie
    VANILOVE ♥ <------ klik

    ReplyDelete
  31. You look very beautiful! 👏👏👏 Happy weekend! 🌈🌈🌈

    ReplyDelete
  32. Myślę, że i autko i Ty robicie robote na wszystkim :)
    Ale autko faktycznie ma swoją historię, takie letnie autko, na letnie wyjazdy i dobre przygody ☺

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz prześlicznie no i to autko też jest b.fajne.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  34. Stylizacja idealna do twojej dynamicznej osobowości. Zdjęcia genialne :-)

    ReplyDelete
  35. Wow, niesamowite autko, na pewno wzbudza podziw na ulicach. Ja prawo jazdy mam niecały miesiąc, od początku staram się jeździć, najpierw z tatą obok, jego samochodem teraz już coraz częściej śmigam sama swoim używanym samochodzikiem. Wiadomo nie zawsze wszystko wyjdzie idealnie, czasami aby zaparkować muszę kilkukrotnie cofnąć, podjechać aż się uda, ale już nie ma takiego stresu. Wiadomo początki nie są łatwe, bo jednak nie ma tego instruktora obok, który zareaguje w ekstremalnej sytuacji, ale trzeba dać sobie szansę i czas.

    Pozdrawiam i zostaję jako obserwatorka,
    Melka blogerka

    ReplyDelete
  36. Ładne zdjęcia, pomyśleć, że ten wóz już nie jest produkowany. ;)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)