I see your true colors shining through.




Polski:
Czasami jest tak, że niektóre kolory pasują do nas bardziej, inne mniej. A co gdyby porównać je z naszą osobowością albo humorem danego dnia? Niekiedy jesteśmy weseli, innym razem smutni. Niektórzy pokazują to w dość wyraźny sposób, między innymi ubierają na siebie coś czarnego, a inni by to zamaskować stawiają na coś kolorowego. Mimo to, to nie ubrania stanowią o człowieku, ale raczej to, co ma w głowie, jego zachowanie, wartości. Ktoś może mieć każdy strój świata, a być najzwyczajniej, że tak się wyrażę "pusty". Tylko, czy inni widzą, co jest grane? Prawie nigdy. Może najbliżsi, a w niektórych sytuacjach, osoby patrzące z boku, których w ogóle nie znamy lub poznaliśmy kiedyś, ale nigdy nie byliśmy z nimi na maksa szczerzy, a teraz przyszedł czas, by się wygadać, bo zwyczajnie nie da rady wytrzymać. Ostatnio dużo się zmieniło, zastanawiam się, co jest powodem. Mimo wszystko, nie zatraciłam umiejętności poznawczych, tej kobiecej intuicji, która zawsze podpowiada mi co nieco o drugiej osobie. Zazwyczaj to się sprawdza, nachodzą mnie myśli, może jestem jasnowidzem? haha Niestety, nie chciałabym, żeby wszystkie moje przemyślenia wchodziły w życie, ale tak jest najczęściej. Przyciągam i zatrzymuje przy sobie tych, w których widzę ogromny potencjał, radość, w których zobaczę prawdziwe kolory, schowane pod maską wyglądu lub opinii i przyznam, że jeszcze nigdy nie żałowałam decyzji, że zagadałam do kogoś, według innych dziwnego, według mnie wyjątkowego. To tacy ludzie wnoszą do naszego życia najwięcej. Skrzywdzone, odrzucone serce kryje w sobie ogrom cudów. Wystarczy do niego dotrzeć.

English:
Sometimes it's possible that some of the colors match us more, others less. And what if we compare them with our personality or the humor of the day? Sometimes we are happy, sometimes sad. Some people show their feelings in a very clear way, for instance they wear something black, while the others would mask it wearing something colorful. Still, it is not the clothes that constitute the man, but rather what he has in mind, his behavior, values. Anyone can have any outfit of the world, and just be that's how I say "empty". The question is, do other people see what is going on? Almost never. Perhaps the closest, and in some situations, people looking from another side, who we don't know at all or met at one time, but we have never been totally honest with them, and now it's time to talk, because it just can't be handled by us. Recently, a lot has changed, I wonder what the reason is. After all, I haven't lost cognitive skills, this feminine intuition, which always tells me something about the other person. Usually it works, I'm thinking, maybe I'm clairvoyant? haha Unfortunately, I wouldn't like all my thoughts to come into effect, but this is the most common way. I attract and hold with me those, in which I see enormous potential, joy and true colors, hidden under the mask of appearance or opinion and I admit that I have never regretted the decision to talk to someone, according to others 'strange', but to me - truly amazing. These are the special people who bring the most to our lives. A wronged, rejected heart hides the enormity of miracles. All you just need to do is to discover it.


BLUE TEAM CLICK HERE / ROSA TEAM CLICK HERE
BOTH SIDES CLICK IN TWO LINKS

I love two blouses so much that I can't be thankful enough for them. They make me feel not only comfortable, but also pretty. Thank you tosave for our coperation. I'm glad you are having me!



Dorey ♥

31 comments:

  1. Hmmm gdzie dokonałaś zmiany bluzki? Na polu? :o
    Ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja droga, to są informacje utajone, reszta prywatnie! haha

      Delete
  2. Wow te bluzeczki prezentują się cudownie <3

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :D
    https://secretdreamsyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ojeju jaka ta stylizacja jest mega, masz racje. Obojętnie jakim się jest, ważne aby się z tym kimś dogadywać!
    Buziaki z Monachium, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetnie napisane i bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Prześliczna stylizacja i ta bluzeczka jest słodka :D

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    ReplyDelete
  7. Czasami już na pierwszy rzut oka widać, że ktoś jest w środku "pusty" i nie ma się co tutaj bawić w konwenanse. Trzeba takie fakty stwierdzać w prost. Czasami jednak przyjaźnie trwają latami, a tylko jedna stresująca sytuacja powie Ci więcej o człowieku, niż wszystkie chwile spędzone razem. To podobno właśnie w takich momentach wychodzi na jaw prawdziwy charakter. Niekoniecznie dobry, ale i niekoniecznie zły :)
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! Promieniejesz ♥

    ReplyDelete
  8. świetna jest ta pierwsza bluzka, zdecydowanie są to moje kolory. :) druga też niezła, chociaż osobiście kiepsko czuję się w pastelowych barwach. ale sesja w obu przypadkach przepiękna. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bluzkę https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/ masz super ;-)

    ReplyDelete
  10. Często właśnie ludzie probują być na zewnątrz inni by zamaskować problemy, emocje. Często sama tak robię ;) piękna stulizacja 😊

    ReplyDelete
  11. Obie bluzeczki są piękne. Niebieska jednak czymś mnie przyciąga i chętnie bym ją zakupiła :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  12. Niebieska bluzeczka jest piękna 🙂

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia oraz świetna kolorystyka, kierując się postem stwierdzam, że byłaś (o ile powinienem zwracać się na ty) szczęśliwa gdy je robiłaś. Za to ja jestem ewenementem, zawsze ubieram się na czarno, zawsze! Doszło to do tego stopnia, że w szafie pozostało mi może 5-10 kolorowych ubrań. Za to co do ostatniej części twojego posta, ostatnio byłem w górach i niestety - nie mogłem znaleźć wyjścia, więc pytałem się kilku osób jak się tam dostać. Niestety nie wiedzieli, ale mieli jeszcze problemy, że się ich zapytałem, że też są turystami. Ja wszystko rozumiem, ale język mam po to, żeby rozmawiać, tak? Jednak najbardziej szalona para (+/- po czterdziestce) mi i moim znajomym pomogła! Byli przemili i bardzo zabawni. Pomimo, że różniło nas trochę lat (ponieważ jestem szesnastolatkiem) to po drodze mogliśmy z nimi porozmawiać jak z dobrymi znajomymi. Bardzo miło wspominam tą sytuacje.
    Pozdrawiam i zapraszam, neygrand.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Obie bluzki bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  15. Pierwsza bluzeczka podoba mi sie bardziej z uwagi na kolor ;* <3 Wspaniale wyglądasz w obu ;*

    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  16. Piękne bluzeczki, chociaż bardziej przemawia do mnie ta pierwsza :)

    ReplyDelete
  17. Jaka piękna kwiatowa bluzka! Uwielbiam każde ubranie, które zawiera motyw kwiatów :)

    ReplyDelete
  18. To właśnie inność, dziwność rządzi światem, a nie przeciętność! Miło, że dostrzegasz potencjał w ludziach, którzy są nieszablonowi :)

    zapraszam do mnie: KLIK

    ReplyDelete
  19. Wygląd nie koniecznie odzwierciedla osobowość :)
    Prześlicznie wyglądasz na zdjęciach!

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz przepięknie! Skąd są Twoje spodenki?

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładnie wyglądasz i masz urocze loki <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Obie bluzki są piękne, sama nie mogę się zdecydować, która bardziej mi się podoba! :*
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    ReplyDelete
  23. Ja tam lubię gdy ktoś ma swój styl. Często też tak mam, że pierwsze wrażenie jest trafne, tu nie chodzi o ubranie, tylko o cech osobowości:)
    Pozdrawiam
    erramood.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cudnie wyglądasz, te bluzki pięknie na Tobie leżą ;)

    ReplyDelete
  25. Przepięknie wyglądasz w tych hiszpankach <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Piękne te bluzki :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Tak. Kolory w naszym życiu pełną wspaniałą fukcnje. Po prostu dużo o nas mówią. Nasz styl to też kolor. I osobowość w sumie też. Ja jako osoba, która maluje obrazy mogę powiedzieć tyle, że kolor to głowny wyznacznik charakteru obrazu i jego nastroju. Możemy nim łatwo manipulować.
    Co do zdjęć i stylizacji to jest świetnie :D

    ReplyDelete
  28. "Skrzywdzone, odrzucone serce kryje w sobie ogrom cudów. Wystarczy do niego dotrzeć." Przepięknie napisane! Zachęciłaś mnie tym postem do lepszego poznania Twojej osoby, pozdrawiam xo
    https://mvrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super stylizacja i fotosesja! Rozjaśnia szary styczeń ;). Pasowałyby do niej https://esclusiva.pl/kolczyki-z-topazem aby dodać "niebieskiego" blasku ;)!

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)