I am a woman. What's your super power?


Na początku, jako że dziś 30.09 chciałabym życzyć wszystkim Panom dużo zdrówka, sukcesów, uśmiechu na twarzy i cudownych kobiet przy boku!

Jak wiecie wszystko ma swoje wady i zalety, ale co by było gdyby postrzegać te wady za cechy charakterystyczne? Z kobietą kojarzyć nam się mogą nie tylko szerokie biodra, czy rodzenie dzieci. Moim zdaniem bycie kobietom to super moc. Może dziwne, że piszę to w Dzień Chłopaka, jednakże może skusi to niektórych do innego patrzenia na nas/ na siebie samą.

Po pierwsze bycie kobietą to ta uroda. Uroda, której facet nie będzie miał. Nie chodzi mi tu żeby mówić o nas jako lepszych, tylko o nasze podejście do wyglądu. Dajmy na to, że szykujemy się na większe wyjście np. imprezę. Zobaczcie ile czasu spędzamy przed lustrem, ile razy zmieniamy ubrania, jak długo zajmuje nam malowanie się i czesanie. Chłopaki ubierają się, układają włosy, myją ząbki, dają perfumy i są gotowi, a my? U nas zasada "będę za 5 minut" raczej nigdy się nie sprawdza. I czy to nie jest piękne? To że chcemy wyglądać jak gwiazdy wieczoru i cieszymy się z efektów, kiedy ładnie nałożymy cienie i rozświetlacz? Ja uwielbiam to uczucie.

Dziewczyna może nosić męskie ubrania, ściąć włosy i NA OGÓŁ zawsze wygląda dość dobrze. Nie bez powodu mówią, że męskie bluzy są dla nas stworzone, zwłaszcza te za duże. Wyglądamy w nich, że tak to ujmę 'słodko'. Za to mężczyzna ubrany w sukienkę, nie byłby raczej dobrze postrzegany w społeczeństwie tak mało tolerancyjnym. Zaraz zaczęłoby się gadanie, plotki.

Jeżeli chodzi o podział obowiązków, przyjęło się, że my powinniśmy być w kuchni, jednakże nie jest to regułą, bo chłopy zazwyczaj są lepszymi kucharzami. To właśnie oni powinni być też gentleman'ami : otwierać nam drzwi, nosić torby i dbać o nas jak na kulturalnych mężczyzn przystało. To taki nasz przywilej i kolejna rzecz, którą mogę uznać za piękną.

Mamy jeszcze jedną super moc, o której śpiewa Michael Bolton w jednej z moich ulubionych piosenek "When a man loves a woman." Przyjrzyjcie się, jaki ma tekst. Mówi o tym, co jest w stanie zrobić mężczyzna, kiedy kocha kobietę. Prawie wszystko. I tak jest w realnym życiu, czego miałam już okazję doświadczyć. Czy zatem nie można tego uznać za naszą ukrytą super moc? Jak najbardziej, można!



 Koszulka- KLIK
Koszula - KLIK
Pasek - KLIK
Już 25 października na rynku ukaże się najnowsza, wyczekiwana książka Reginy Brett „Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół”.




Dorey ♥

21 comments:

  1. Ojeju Dorotka, jak Ty ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł na posta :D Czasami po prostu siebie nie doceniamy. Pięknie wyglądasz!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz świetnie. Nie mogę oderwać wzroku od T-shirtu i koszuli z racji, że stu procentowo wpisują się w mój styl.
    Bardzo mądre słowa!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Powinnyśmy czuć się wyjątkowe. :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajna bluzka :)
    Fajnie poczytać coś o zaletach kobiet :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Chyba jeden z niewielu postów, które doczytałam do końca. Ale naprawdę jest super. Szczerze mówiać nigdy się tak nie postrzegałam a tu tyle plusów.

    http://sar-shy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale śliczna stylizacja. Koszula jak najbardziej na tak, jednak bluzka troszkę słabo wygląda z tak niechlujnym wycięciem ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie bycie dziewczyną to superpower :D Ja nigdy w życiu nie chciałabym być chłopakiem xD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    ReplyDelete
  9. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    believeinhimselfx33.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. cudna koszula! hahah dlatego ja się za gotowanie nie biorę! Pozostawiłam to mojemu lubemu!

    ----
    Pozdrawiam i ślę buziaki Pola z Pryzmatu Poli!
    Zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete

  11. Bycie kobietą to wiele przywilejów, ale także dodatkowe obowiązki :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja od zawsze wiedziałam, że kobiety mają super power ;) Mają nawet o wiele więcej, niż opisałaś ;) Świetny temat, bardzo oryginany i nietuzinkowy! No i ty wyglądasz przepięknie, uwielbiam Twój uśmiech ;)

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  13. Super zestaw. Nasza płeć jest wyjątkowa pod każdym aspektem :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  14. Ale prześliczna stylizacja ♥
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje, i w wolnej chwili zapraszam
    http://recenzjella.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Cudnie wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dobrze napisane, to prawda, że kobiety odróżniają się od męzczyzn właśnie nawet w kontekście urody :)
    Pozdrawiam
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  17. Jejku, jaka ty jesteś piękna! ❤
    Bardzo madre słowa!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    ReplyDelete
  18. Masz rację, denerwuje mnie tylko ten "idealny wygląd kobiety" w dzisiejszych czasach. Nasze kobiece kształty i indywidualność zupełnie się nie liczą.
    Pozdrawiam
    KLIK

    ReplyDelete
  19. Świetna stylówa! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)