Photojournalism - Bieszczady.


Historia zaczęła się tak...
Mieliśmy jechać nad morze, jednak coś skusiło nas na spróbowanie czegoś innego. Po obdzwonieniu kilku kwater, usłyszeliśmy, że małe są szanse znalezienia zakwaterowania tam, a jednak fuksem udało się. Szczerze? Nie wiem, co ludzie widzą w tym rejonie. Z mojej perspektywy, jako zapalonego górskiego turysty wygląda to tak : szlaków mało, wszędzie daleko i każdy wozi się samochodem. Czyste lenistwo. Ludzie jechali samochodem na plażę, czy zaporę Solińską, tam zostawali cały dzień i wracali do domu. Byli też tacy, którzy, tak jak my, wybrali się 70 km poza Polańczyk, by zdobyć największy szczyt polskiej strony Bieszczad - Tarnicę, tych podziwiam, bo łatwo nie było. Kilka atrakcji w miasteczkach obok, typu ogród Biblijny, Park miniatur cerkiewnych, zapora nad Sanem, punkty widokowe, muzeum Bojków, MASA KOŚCIOŁÓW, CERKWI i tym podobnych obiektów, których oglądanie AKURAT MNIE nie satysfakcjonowało. Na szczytach było ślicznie, plażowało się też okej (UWAGA na kamieniste plaże), to wszystko, co mogę polecić Wam w Bieszczadach. A wszystko oplecione ciszą i spokojem. Już wiem skąd się wzięło to powiedzenie o rzuceniu wszystkiego i pojechaniu tam, tak, teraz rozumiem.













Wybieram Zakopane! A Wy? Jaki rejon Polski lubicie najbardziej?

Dorey ♥

28 comments:

  1. Ja też wybieram Zakopane, może zdecydowanie mi się pzejadło, za dużo ludzi a przede wszystkim za dużo chamstwa!
    Twoje zdjęcia są bajeczne, strasznie mi się podobają
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Genialne zdjęcia z wyjazdu :)
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Genialne zdjęcia z wyjazdu :)
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ale widoki są naprawdę nieziemskie! :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są bardzo ładne! Też nie lubię zwiedzać kościołów, zamków i takich tam, ale uwielbiam naturę. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, ale marzy mi się wyjazd tam, bo jest bardzo małe zanieczyszczenie światłem idealne do astronomicznych obserwacji.
    nataliusz.pl

    ReplyDelete
  6. Bieszczady to bym odwiedziła :D

    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Bieszczady, jest tam bardzo ładnie i mozna wypoczac :) Sliczne zdjecia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  8. Widok z Tarnicy jest zachwycający, prawda? :)
    Piękne zdjecia!
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    ReplyDelete
  9. Ja kocham morze wiec znowuż w Polsce dla mnie ono do najpiękniejszych nie należy jednak marzy mi się zobaczenie Sopotu :) I kocham zdjęcia Zakopanego zimą :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  10. Wczoraj wróciłam z urlopu nad morzem, a patrząc na Twoje zdjęcia już mi się tęskni za tym..;)

    mondayxmorning.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia!
    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, ale tam pięknie!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  13. Super post! Prze piękne zdjęcia, byłam w tych miejscowościach rok temu, więc fajnie tak powspominać! :D <3

    Zapraszam do siebie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. w swoim życiu byłam tylko raz w Bieszczadach <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  15. Ja osobiście wybieram plaże. Nie przepadam za górami latem, ale w zimę je uwielbiam. Zdjęcia super pozdrawiam https://palinpalin.blogspot.com/2017/08/prosty-look-z-gigi-hadid.html

    ReplyDelete
  16. Miałam tam jechać na wycieczkę klasową jednak się nie udało :) śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Byłam tam na wycieczce szkolnej i nudy :/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Chyba warto tam jechac by odetchnąć, odpocząć i popatrzeć na piękne krajobrazy. Osobiście jestem zakochana w widokach na zdjęciach! ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  19. Prześliczna fotorelacja, ja jeszcze w te kawację odwiedzę Bieszczady, jednak bardziej służbowo, bo pojadę jako pomoc u boku fotografa, ale będę miała okazję pooglądać widoczki
    https://maaddami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Nigdy tam nie byłam, średnio przepadam za górskimi klimatami :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. przecudne zdjęcia! Kocham takie kadry <3
    Do Bieszczad mam blisko, bo jestem z Rzeszowa, ale jak to bywa zazwyczaj, jestem tam rzadko. Mieszkam blisko gór to wolę morze. :)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ludzie dziela sie na zwolennikow bieszczad i zakopanego. hm,. zalezy jak na to patrzec. Na bieszczady wybierasz sie, by odpoczac NAWET fizycznie. Nie ma tam typowo gorskich szlakow jak w zakopanem na kasprowy czy giewont. bylam tu i tu 2x. i chyyba wybiore jeszcze raz bieszczady.
    bylo cudownie, gdy zatrzymalismy sie w malym, gorskim domku, dookola byly same doliny. ognisko, przyspiewki. cos niesamowitego! jeszcze to bylo tak poznym wieczorem... ah polecam. pozdrawiam i zapraszam ;)v ps. swietne zdjecia!

    ciotkastiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Aż zatęskniłam za słońcem, zdjęcia świetne :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)