One day in blogger's shoes. Zaful dress.

Wiele osób, które nie mają jeszcze swojego własnego bloga i nie istnieją aktualnie w sieci, po zeszłym poście pisały do mnie, bym im przybliżyła trochę 'pracę', którą wkłada bloger w swoje 'dzieło'. Zatem na ich życzenie, wpadłam na pomysł, żeby opisać Wam dzień z życia blogera (oczywiście znacie mnie i wiecie, że będzie to napisane w dość nietypowy sposób).




Znam osoby, które mając wolny dzień siedzą w domu i nie robią zupełnie nic ze swoim czasem, tylko go 'zabijają' oglądając filmy, używając telefonu i tym podobne. Tymczasem bloger nie może usiedzieć w miejscu.. Ma wolny dzień, przecież świetnie byłoby coś wykombinować. I tak oto do głowy przychodzi mu do głowy jeden pomysł...Rzecz, która jest jego pasją wręcz wyciąga go z łóżka! Wstaje w miarę wcześnie, żeby przeglądnąć sobie blogi i portale społecznościowe i nabrać trochę inspiracji. I nagle zapala się żaróweczka nad głową.. "Wiem, co zrobię!" Czasu marnować nie można, dlatego zabiera się do pracy : ubiera, stroi, maluje, czesze lub przygotowuje inne rzeczy, które mu będą potrzebne (w przypadku bloga kulinarnego szuka przepisu, składników, a w przypadku bloga lifestyle/moda, osoby, która wyjdzie na zdjęcia). Tym sposobem, czasem nawet podczas największych upałów, wychodzi na dwór ubrany dość dziwnie (patrz : moje zdjęcia i zauważ o co chodzi, bo przecież nie ma to jak długie skarpetki latem - brawo Dorotka za oryginalność). Następnie nie wypada odprawić znajomego, więc zazwyczaj bloger wykorzystuje czas na 'integrację'. Do domu wraca zazwyczaj około 16-18 (zależy od porannego wstawania i wyrobienia się). Chciałoby się mieć chwilę odpoczynku, ale nie ma czasu na odsapnięcie. Bloger jest tak zdeterminowany i ciekawy swojej pracy, że od razu siada do komputera, wybiera i przerabia najładniejsze zdjęcia. Nawet je przy komputerze i nie chce mu się wychodzić z pokoju - to jego mały kącik. Przeróbka fotografii zajmuje dość sporo czasu, jeśli chce, żeby były perfekcyjne. Następnie wchodzi na swoją stronę, dodaje zdjęcia i układa do nich tekst (sprawdzając 10 razy, czy wszystko się zgadza i nie ma żadnych błędów, czy niedokończonych myśli). Nadchodzi czas na szczegóły, ostatnie poprawki i wreszcie.. Dzieło gotowe! Bloger klika przycisk 'opublikuj' dumny i szczęśliwy. Robi chwilę przerwy, ale czasem to jeszcze nie koniec. Trzeba powiadomić czytelników o swoim poście na snapchacie, facebooku i tak dalej... Zrobione? Teraz jesteśmy w pełni radośni, zwłaszcza wtedy, jeśli dochodzi  nam dużo komentarzy, wejść i obserwatorów. Wtedy szykujemy się do spania i zasypiamy... w pełni docenieni!


 DRESS : KLIK
PAGE : KLIK





Dorey ♥

29 comments:

  1. O tak, dokładnie wiem o czym mówisz! Często kiedy snapuję z moją przyjaciółką, ona ogląda filmy i się nudzi, a ja siedzę przed komputerem. W końcu i tak wszystko się sprowadza do tego, że wychodzimy na zdjęcia :D
    Piękne zdjęcia, to pierwsze jest boskie ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mega to opisałaś a buty sztos <3

    ReplyDelete
  3. ale śliczna z Ciebie dziewczyna <3

    ReplyDelete
  4. Super jest ta sukienka. Nienawidzę robić zdjęć w taką pogodę :/
    olusiek blog - klik 

    ReplyDelete
  5. Przy fontannie zdjęcia nieziemskie!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. śliczna sukienka, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mega napisane haha :) boskie zdjecia xoxo

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Ten post jest cudowny! Czuję się teraz bardzo zmotywowana! <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Ja teraz nie wyobrażam sobie nie siedzieć przed komputerem. Kiedyś pisałam z kimś, czytałam, ale moje życie się bardzo zmieniła odkąd jest blog!
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wygladasz nieziemnsko! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  11. super to napisałaś, zgadzam się z Tobą w 100%! świetne zdjęcia :D

    -Mój blog-

    ReplyDelete
  12. Przepięknie wyszłaś na tych zdjęciach! <3
    Hahha, dobrze to wszystko ujęłaś :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz cudownie, pasuje do Ciebie ta śliczna sukienka :)

    doblazness.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nic dodać, nic ująć. Świetnie opisałaś ten schemat :D
    Sukienka jest przepiękna <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajny strój :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Genialne buty, bardzo ładnie wyglądasz!
    Mój dzień, kiedy jestem bloggerką,a od wtedy kiedy jeszcze nią nie byłam bardzo się różni.
    Przede wszystkim wracam, komentuje blogi, przerabiam zdjęcia, poświęcam czas na sesje i planowanie postów.
    A kiedy nie mam co robić to i tak coś znajdę, żeby tylko nie siedzieć bezczynnie na facebooku :)

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja najczęściej najpierw piszę posty a pozniej kiedy zrobie juz zdjęcia po prostu je dopisuję :)
    Wyglądasz slicznie i naprawdę promieniejesz na tych zdjęciach ;*
    Byłoby mi miło gdybys wpadła do mnie, zaczynam od nowa
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cudownie wyglądasz!
    Właśnie tak wygląda życie blogera :)
    Lubię ten moment kiedy dumna oraz doceniona mogę położyć się wieczorem do łózka i zasnąć :) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Ale śliczne zdjęcia! Świetnie wyglądasz! :) Prowadzenie bloga zajmuje sporo czasu, o czym niektórzy nie mają pojęcia :) Szczególnie w przypadku bloga modowego, gdzie - tak jak piszesz - trzeba się odpowiednio przygotować. Ale jest to świetna sprawa - co jest najważniejsze :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. Oj opisałaś dokładnie mnie <3
    Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia, szczerze Ci powiem, że ja nigdy nie potrafię usiedzieć w miejscu, ciągle muszę być w ruchu, coś robić i to wszystko działo się też przed rozpoczęciem prowadzenia bloga :) Pozdrawiam gorąco ;*

    coccinellelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowna stylizacja i Twoja osoba jest taka kobieca i delikatna . Najbardziej podobają mi sie zdjecia z Twoim uśmiechem masz piękny

    Mój Blog Zapraszam

    ReplyDelete
  23. Ja to mam zdecydowanie inny plan dnia, haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super napisany post, zdjęcia świetne. xoJ
    http://jujcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. super zdjęcia chociaż ja bym się tak nie ubrała w lecie bo u mnie czarny kolor strasznie przyciąga słońce :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)