What about love?

Hej wszystkim!

W dzisiejszym poście chciałam poruszyć ważny temat, jakim jest miłość.




Podczas czytania lektur i książek oraz z wielu różnych źródeł, dowiedziałam się, że miłość kiedyś i teraz, bardzo się różnią. Dlaczego tak się stało? Ludzie się zmienili pod wieloma względami. Hierarchia wartości również uległa znacznej zmianie. Może niektórzy zaprzeczą temu, co zaraz napiszę, ale po dłuższym zastanowieniu się, zrozumieją, że jest to prawda. Chociaż wszyscy wypierają się, że tak nie jest : najbardziej liczy się teraz pierwsze wrażenie i wygląd. Jeśli się nie spodobasz od początku, będzie Ci o wiele trudniej zawrzeć później kontakt lub w razie niewypału, odnowić go. Na co większość zwraca najbardziej uwagę? Na to, jaką dana osoba ma twarz, włosy, jak się ubiera. To tylko i wyłącznie kwestia gustu, każdemu może podobać się coś innego. Jedna osoba może mieć "to coś", inna już nie koniecznie. Oczywiście, szczerze wierzę w to, że są osoby, które najpierw chcą poznać człowieka, a dopiero potem go ocenić, jednak tej grupy jest coraz mniej. Bywa tak, że odsuwamy osoby, które chcą z nami przebywać, bo ktoś zasugeruje nam, że nie powinniśmy utrzymywać kontaktu. My w to wierzymy, bo nie chcemy żeby dana osoba nas skrzywdziła, podczas gdy tak naprawdę okazuje się, że moglibyśmy być przyjaciółmi. Pamiętajcie : nie szukajmy ideałów, one nie istnieją.


 Prawie każdy z Was zapewne przerabiał już lekturę "Romeo i Julia", w której nastolatkowie z dwóch wrogich rodów, zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ale czy taka miłość istnieje? W filmach cała akcja, również rozwija się tak szybko, a my, staramy się naśladować naszych ulubionych bohaterów i za wszelką cenę szukamy kogoś, kto nas zechce. Zastanówmy się, czy warto? Moim zdaniem, przyjdzie samo, wystarczy trochę poczekać. Jeśli nie będziemy zakochani teraz, to będziemy gorsi? Właśnie, że nie. Po prostu będziemy się lepiej czuli, podczas poważnego związku. Zastanawiacie się pewnie, czemu nastolatka właśnie pisze o takich rzeczach? Próbuję uświadomić niektórym pewne sprawy oraz przekazać, jak sama to widzę z własnej perspektywy czasu.


   Dziś niektórzy wyznają zasadę : "Kocham, bo potrzebuję", zamiast "Potrzebuję, bo kocham". No wiecie : będzie mi chodził po bułki do sklepu, kupował nowe ubrania i troszczył się o mnie, a mi tam nie zależy. Jeśli się kocha, to rozumie się to, że obie osoby są zaangażowane, potrzebne sobie nawzajem. Kiedy jedna nie szanuje drugiej, wykorzystuje ją tylko dla swoich celów, należy się zastanowić : czy warto dawać swoją uwagę takiej osobie?


Bywa i tak, że po jakimś czasie bycia ze sobą, jedna osoba znudzi się drugą. Rozumiem, że tak nie można, ale nastolatkowie często tak mają. Zaczynają się kłótnie, nie odzywanie się, plotki. Nadchodzi smutny czas zerwania. Co wtedy zrobić? W naszym wieku, nie powinniśmy się zbytnio przejmować. Wiadomo, będzie nam smutno i poczujemy się bezsilni, ale czasu już nie zmienimy. Powinniśmy zrozumieć, że jak nie ten, to inny. Jest wiele osób na ziemi, które kiedyś spotkamy na naszej drodze. Będą one albo naszym błogosławieństwem, albo nauką. Dajmy sobie czas, popłaczmy troszeczkę, zjedzmy lody, czekoladę, słodycze, a co nam tam? Nie zaszkodzi, trochę się rozweselimy. Przemyślmy sytuację, stwierdzimy wtedy, że nie było warto. A jeśli to nie pomoże, zacznijmy inaczej spoglądać na swoją byłą drugą połówkę. Wyszukajmy jego/jej wady i skupmy się na nich, zamiast na dobrych cechach tej osoby, faworyzowaniu i idealizowaniu jej. Wtedy szybciej nam przejdzie. Wróćmy do życia, nie traćmy cennych sekund naszego szczęścia. Lepiej spędzić je z przyjaciółmi, humor wróci błyskawicznie!


Dorey ♥

44 comments:

  1. Fajny post :D Ładne zdjęcia,a zwłaszcza to ostatnie ;)

    ReplyDelete
  2. Jakie urocze zdjęcia. Cudowne!
    Podoba mi się wygląd bloga, delikatny, bez zbędnych rzeczy, podoba mi się!
    Zapraszam do mnie na nowy post http://cleoklepko.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są przeurocze. :D Rozumiem, że jesteś baletnicą?
    Zdecydowanie sie zgadzam. Również uważam, że warto poczekać na miłość. Nie ma sensu zaczynać czegoś, jeśli się nie jest pewnym. Niestety w dzisiejszym świecie wszyscy chcą, żeby wszystko było szybko i błyskawicznie. Ja jednak jestem zdania, że tak się nie da. No, bo czy można zakochać się po tygodniu znajomości? Uważam, że nie. Na to potrzeba zdecydowanie więcej czasu. ;p

    ReplyDelete
  4. Dobry post,aczkolwiek chciałam zauważyć że jeżeli po jakimś czasie jedna osoba znudzi się drugą,to to wcale nie jest miłość :) W miłości nie może się tak dziać,przynajmniej z mojego punktu widzenia,albo szczere i naprawdę długotrwałe uczucie z zaufaniem do ukochanej osoby,albo durna zabawa w osobę dorosłą która chce tylko pokazać kim to ona nie jest i jak traktuje ludzi.Nadchodzi taki wiek,że chce się tylko tej jednej,jedynej osoby.Ciekawe wdzianko,pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia. Bardzo dobry post.

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia.Masz fajne posty...
    chyba zaczne obserwowac
    a to moj blog dopiero zaczynam ...

    ReplyDelete
  7. Fajnie wyglądacie w tych sukienkach :)
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Co do ostatniego akapitu - to tak, można albo dać z wygraną, albo podjąć walkę o to, żeby było jak dawniej. Ja tak zrobiłam i nadal jestem ze swoim chłopakiem i to już prawie 3 lata. Oczywiście obie strony muszą chcieć.
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z Tobą. Ładnie wyglądasz :)
    http://haremzasadamiwenecjanki.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Miłość jest najpiękniejszym co może się przydarzyć
    Pozdrawiam:) life-by-katee.blogspot.com - zapraszam (nowa nazwa) ✭ ✮

    ReplyDelete
  11. Fajnie to wszystko ujęłaś :) Choć z nie wszystkim się zgadzam:) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Pasuje ci czerwony kolor :)
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    fashiongllam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. miłość przychodzi, wtedy kiedy jesteś gotowy, a nie samotny :) świetne zdjęcia, ostatnie mnie urzekło *-*
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  15. Ja osobiście jestem przekonana,że nie można szukać miłości na siłę ,bo to i tak nic nie da ;) świetne stroje!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Miłośc kiedyś przyjdzie trzeba cierpliwie czekac :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. zdecydowanie sie zgadzam jesli chodzi o szukanie milosci na sile- bezsensowne, ale jesli mowa o milosci, nie mozna mowic o znudzeniu!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  18. ja osobiście nigdy zakochana ani nawet zauroczona nie byłam, więc nie mogę się zagłębić w taki temat, ale z tego co słyszałam miłość jest bardzo skomplikowana i pogmatwana
    śliczne zdjęcia :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  19. Genialny post, naprawdę! Również uważam, że nie warto szukać kogoś na siłę. Miłość przyjdzie sama ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  20. Idealnie dobrałaś temat postu do stroju! Śliczne zdjęcia! :D
    Fakt, rozstanie w nastoletnim wieku boli, ale to na pewno nie to samo co gdy już jest się dorosłym. Na każdego z nas przyjdzie czas i znajdzie tą swoją drugą połówkę ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ta sukienka omg♥
    Dobrze dobrałas zdjecia do postu;D
    Wogóle to jestem nowa w blogosferze:D
    Moze wpadłabys do mnie i oceniłabyś bo sie na tym znasz:D
    Obserwacje przyjmuje:DD
    http://pozytywna-veronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja nie lubię Romea i Juli :) Śliczna ostatnia fotka :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. podbiłaś moje serce tą sukienką i notką ily :)
    www.thatsopola.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetnie napisane <3 Ładne macie sukienki :D

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia :) Ludzie czasem zapominają na czym tak naprawdę polega miłość.

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  26. Ale świetnie wyglądacie! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. świetne zdjęcia <3
    podoba mi się to, że na swoim blogu poruszasz tak wiele ciekawych tematów :)

    aandzelikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Masz rację! Teraz większość osób patrzy tylko na wygląd,a pierwsze wrażenie jest bardzo ważne ;)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  29. Fantastycznie wyglądasz! Przepiękna suknia :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudowne zdjęcia! Nie mówiąc o poście, który jest genialny <3
    Nie warto szukać kogoś na siłę...

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  31. Ciekawy post:) Super zdjęcia, wyglądasz świetnie w tej sukience:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja sie na temat miłości nie wypowiadam, mam dopiero 15 lat , więc nie wiem co to jest xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. super post.
    zapraszam do mnie www.takaroo.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. mądrze napisane, i przyznam się jako chyba jedyna z klasy nie miałam chłopaka, ale wolę poczekać niż później żałować

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/ nowy adres bloga

    ReplyDelete
  35. wyglądasz nieziemsko ! :) <3

    ReplyDelete
  36. Bardzo ciekawy temat, ja też kiedyś tak oceniłam zanim poznałam chłopaka a po pół roku okazało się że jest inny i jesteśmy razem ;D

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)