Elegant blouse & Summer outfit idea, Red lipstick.

Hej wszystkim!

Dzisiaj mam dla Was post modowo-urodowy. Na początku, chcę Wam pokazać bluzkę, która doskonale pasuje na strój galowy. W tamtym roku, pisaliście do mnie : " Szkoda, że pokazałaś pomysły na zakończenie kilka dni przed, nigdzie nie mogłam tego zdobyć w tak krótkim czasie". Tym razem, specjalnie dla Was robię do z ponad miesięcznym wyprzedzeniem, byście mogli sobie taką bluzkę zamówić. Do niej dobieramy zwykłe, czarne rurki i strój gotowy, jest naprawdę wygodny i wygląda ciekawie. Jako, że moje rurki aktualnie się nieco porwały, zobaczcie zdjęcia jedynie w bluzce. Do zestawu dołączone są 2 paski - czarny i biały, z których można zrobić krawat/muszkę/kokardkę. Uważam, że ostatnia opcja jest najlepsza.



 BLOUSE - CLICK
 W drugiej części posta, pokażę Wam jeden z moich pomysłów, w co można się ubrać na lato, które zbliża się do nas wielkimi krokami. Słońce zaczęło już przygrzewać, coraz mniej wiatru, temperatura rośnie. Gdyby nie to, że mam tak dużo rzeczy do zrobienia i każdy weekend zawalony, leżałabym nic nie robiąc na balkonie lub działce albo spędzała całe dnie na dworze z przyjaciółmi. 
Niedługo opiszę Wam wyjazd do Torunia, ale muszę zgrać zdjęcia i pobyt na działce, bo znów mam sfotografowane piękne kwiaty i naturę. Niestety, ledwo co znalazłam czas, na napisanie tego posta, ponieważ mam jeszcze 5 tematów z biologii na wtorek do nauczenia się i powtórzenia. Boję się, że nie zdążę, a tego przedmiotu nie zamierzam nie potrafić i olać, po prostu nie potrafię.
 DRESS - CLICK
 Zauważyliście, że na każdym zdjęciu mam dość mocny makijaż? W zasadzie, to tylko szminka, którą kupiłam w rossmanie. Polowałam na czerwoną szminkę już od dawna, ponieważ tamta, którą używałam wcześniej, strasznie wysuszała usta. Moja jest z firmy Miss sporty. Kupiłam też miętowy lakier do paznokci. Jak szaleć, to szaleć! Trzeba korzystać z tych promocji -49% :)

Do napisania

Dorey ♥

43 comments:

  1. Te zdjęcia orzy drzewie są cudowne ❤
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cudowna koszula i sukienka ♥ idealne na lato
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sukienka mi sie nie podoba, koszula bez tego paska lepiej wygląda :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ta kokardka świetnie nadaje się jako dodatek do koszuli! :)
    Ja niestety nie skorzystałam z promocji w Rosmannie.
    Śliczne zdjęcia Dorey ♥

    natasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ten pomarańczowy kolor szminki,którą masz na tych zdjęciach z białą koszulą,nie pasuje ci do odcienia cery.

    ReplyDelete
  6. Bardzo ladne rzeczy. Zarowno koszula, jak i sukienka idealnie w moim stylu :)

    ReplyDelete
  7. Ta koszula bardzo podoba mi się z tym czarnym paskiem. Bardzo lubię taki kontrast :) Ładnie wyróżnia się ta szminka od całej reszty, trafiłaś!

    Pozdrawiam,
    sotiens.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wyglądasz. Pokazuj się częściej w sukienkach! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia zwłaszcza te w sukience :) miałaś bardzo ciekawy pomysł aby dodać do białej bluzki ten czarny akcent :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    ReplyDelete
  10. swietny pomysl z tymi wstazeczkami! bardzo ladnie to wyglada, no i fajnie, ze dolaczyli dwa kolory!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia! Tez kupiłam kilka rzeczy w rossamannie:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajnie wyglądasz z takim mocnym makijażem ;) Świetne stylizacje !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja! Ta koszula jest mega, zawsze taką chciałam ;))
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  14. Świetna bluzka, najbardziej podoba mi się z czarną kokardą,a co do szminki na tych wyprzedarzach też kupiłam tylko odcień mocnego różu !
    W wolnym czasie zapraszam lu-sia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne zdjecia, a bluzka podobną mam tylko u mnie rękawy są trochę krótkie

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ta koszula z czarną wersją kokardki bardzo mi się podoba! Sukienka bardzo fajna!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bluzka bardzo ladna, jednak nie w moim stylu :) Za to sukienka calkowicie skradla moje serce!
    Obserwuje :)

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Kokardka w połączeniu z tą koszulą wygląda przeuroczo. :3

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  20. Ciekawy post :) Dołączam do obserwatorów ;D Fajny blog ;) Zapraszam na mojego ;) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Czerwona szminka właśnie tak podkreśla i makijaż wydaje się mocniejszy, ale ładnie wyglądasz.
    Super ciuchy <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ojej,pięknie wyglądasz!
    Ja tu jestem od niedawna więc miło mi będzie jak do mnie zajrzysz
    lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. pięknie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ale ci pięknie w tej szmince ! Super post !:*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    ReplyDelete
  25. Bardzo przydatny post, dziękuję :) ja także uważam, że ślicznie ci w tej szmince

    Zapraszam do mnie :) manufakturaszaraka.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. świetna sukienka i masz piękne włosy <3 :)

    ReplyDelete
  27. Super post i bardzo ladne zdjecia! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  28. Szminka cudowna, nie ma co! I sukienka z drugiej części posta jest urocza! :)
    Paczix Blog

    ReplyDelete
  29. Świetny jest ten outfit na lato. Do twarzy ci w białym :)

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Śliczny kolor szminki ♥
    Mi się podoba najbardziej koszula z 1 pomysłu :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bardzo ładna bluzka ;)
    Co do szminki, jak dla mnie, trochę zbyt mało czerwona. Bardziej wygląda na pomarańczową ale może to przez światło. :)

    zawieleAniele.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczna jest ta szminka !
    Kocham twojego bloga. Piszesz z taką pasja !
    Klaudixiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. Cudny blog!
    Zapraszam do mnie - początkującej blogerki! :-*
    http://martinaxx.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)