Do you like my shoes?


Jak tam Wam mija niedziela? W zasadzie, wyjątkowo nie zależy mi, by weekend trwał dłużej. Już nie mogę się doczekać jutra! U nas w szkole będzie organizowany bardzo ciekawy dzień dziecka! Zdradzili nam już kilka szczegółów, więc się z Wami nimi podzielę. Przychodzimy do szkoły normalnie na 7:45, czyli jak zwykle, tylko że bez mundurków. Tym razem, po słówku, zostajemy, aby oglądać film ( nie wiadomo jaki, ale podobno ma być super). Później jest dla nas zamówione śniadanie (bułeczki słodkie i jakieś tam słodycze i picie), a po posiłku idziemy każdy do sekcji, do jakiej się zapisał. Jest 5 grup : artystyczna, sportowa, matematyczna, językowa i przyrodnicza. Każdy, kto jest ze mną już dłużej, chyba wie, że wybrałam tę ostatnią. Mają być prowadzone lekcje na wesoło, inaczej niż zwykle, ale nie wiem jeszcze, o co dokładnie chodzi. Następnie, będziemy oglądać mecz siatkówki : nauczyciele kontra uczniowie. Jeśli nasi rówieśnicy wygrają, możemy dostać jakąś nagrodę. Do szkoły pójdziemy jeszcze tylko we wtorek i środę, a później wolne. W następnym tygodniu tylko poniedziałek, wtorek, a potem jedziemy na wycieczkę klasową. No i 3 dni do wystawienia ocen końcowych. Zostało tak nie wiele! Poprawiliście swoje oceny, czy jesteście w trakcie? A może nie potrzebujecie? Ja muszę narysować kilka rzeczy, żeby mieć 5 z techniki ( ocena idzie na świadectwo do 3 klasy, więc chcę mieć piątkę, by nie obniżać sobie średniej takim niepotrzebnym przedmiotem).


Ale się rozpisałam! Teraz czas przejść do tematu posta. Zapewne myślicie, będę pokazywała buty i chcę się spytać, czy są ładne? No to wprowadziłam Was w błąd. Zobaczcie sami, co miałam na myśli.
Witam rolki! Jest to jeden z wielu sportów, który można uprawiać na dworze, kiedy zaczyna się robić ciepło, ale dlaczego go sobie tak cenię i stawiam go na pierwszym miejscu?
Jeżdżenie na rolkach to wielka przyjemność. Najciężej jest zacząć, nauczyć się, a później - fantastyczna zabawa! Zapewne wiele osób z Waszego miasta, najbliższego otoczenia : znajomi, koledzy, potrafią jeździć i spotykają się na rolkach, żeby aktywnie spędzić ze sobą czas. Zapoznają się wtedy bardziej, dzielą wspólne zainteresowania, za kilka miesięcy/lat, zaprzyjaźniają się. Moim zdaniem, lepiej jest uprawiać sport z kimś znajomym, ponieważ jest mniejsze prawdopodobieństwo, że coś się stanie, zawsze można sobie pomóc. Poza tym, wolę pojeździć niż siedzieć na ławce lub w domu przed komputerem, telewizorem i nudzić się cały dzień, a co się z tym wiąże? Jedzenie słodyczy, słonych rzeczy, robienie przekąsek. Sami przyznajcie, że kiedy jesteście w domu i się nudzicie, momentalnie chcecie coś zjeść ( może nie wszyscy, ale tak najczęściej jest). Ci, którzy chcą schudnąć do lata, kiedy dopada ich ochota na co nieco, powinni iść na dwór biegać, skakać, być aktywnym i od razu odechciewa się podjadania.
Rolki są jednym z lepszych sportów, ponieważ nie wysilamy się na nich tak bardzo. Na początku trochę bolą nogi, ale jeśli się dobrze rozciągamy, to przestają. Wiecie, że pomimo tego, że raczej nie mamy zadyszki, czy nie jesteśmy tak zmęczeni godzinną jazdą, jak 20 minutami biegania, spalamy masę kalorii? Sami się przekonajcie, włączając przeznaczoną do tego aplikację (np. endomondo).
Byłam dziś na rolkach nieco ponad godzinę i spaliłam około 800 kcal. Jest to bardzo dużo, tak jakbyście jechali ponad 2 godziny na rowerze lub deskorolce.
Na rolkach można poczuć dreszczyk emocji, zjeżdżając z górek. Oczywiście, gorzej jest na nie wjechać, ale jak już z nich pędzimy ( do tego, tak jak ja, nie potrafimy hamować - boję się, bo zawsze się wywracam), to dopiero są emocje. Wiecie co najlepiej zrobić, jeśli nie umiemy używać hamulca? Dwie sprawdzone metody : złapanie się znaku lub wjechanie na trawę.
Najważniejsza w tym sporcie jest odwaga i równowaga. Z czterema kółkami na nogach, na początku nie jest łatwo. Jeśli nigdy nie jeździłeś/aś, to koniecznie spróbuj! Tylko pamiętaj : Nie bój się, staraj się złapać równowagę. Ugnij trochę kolana i lekko pochyl się do przodu. Nie możesz się bać upadków, bo one zdarzają się nawet najlepszym, a jak to się mówi : "Jak się nie przewrócisz, to się nie nauczysz!"

 Mam nadzieję, że zachęciłam Was trochę do uprawiania sportu, a zwłaszcza jazdy na rolkach! Przed wakacjami, mam jeszcze w zanadrzu jeden post związany właśnie ze sportem, bo o zdrowym żywieniu, chyba każdy już wie, więc nad tym nie będziemy się zastanawiać.

Bluzka - SH    Rolki - Allegro
Szorty, które mam na sobie są stąd : KLIK 

I mam do Was pytanie podsumowujące. Teraz, kiedy Wam napisałam trochę o zaletach jazdy :

Do you like my shoes?



Dorey ♥

53 comments:

  1. Kocham rolki *.*
    U mnie jutro też będzie ciekawie w szkole, bo mam dzień sportu :D
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  2. ja nie umiem na nich jeździć ;/ zapowiada ci się świetny poniedziałek ! miłego dnia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zazdroszę takiego dnia dziecka w szkole! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. kiedys bardzo lubilam jazde na rolkach, teraz nawet nie wiem, czy jeszcze je mam, ale czasem mam ochote sprobowac znowu jezdzic ;/ tylko boje sie jezdzic po kostce haha :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. ja na rolkach nie umię jeździć, u mnie w szkole lekcje są normalnie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. no właśnie też muszę kupić sobie rolki! :D Też bym chciała mieć taki dzień *-*
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  7. najlepsza sprawa na świecie :))

    ReplyDelete
  8. Ale ci zazdroszcze tez chcialabym nauczyc sie jezdzic ale sie boje.Ktos mi kiedys powiedzial,ze upadek strasznie boli i od tego czasu jestem jaka jestem.Wszystkie moje przyjaciolki potrafia jezdzic,tylko ja nie :( Mam rolki w domu ale nie wiem jak zaczac i czy wogole zaczynac.

    ReplyDelete
  9. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    ReplyDelete
  10. no wprowadziłaś w błąd ;D bo zjeżdżam na dół patrze a tu rolki ;D swoją drogą podziwiam ludzi którzy umieją na nich jeździć, moja młodsza siostra śmiga jak szalona a ja w ogóle nie mogę załapać ;D http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I love your shoes ♥♥♥ Najlepszy sport ever :))
    just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Buty jesli mozna je tak nazwać są fajne hah A rolki to w sumie i sport i zabawa świetna :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja jestem w trakcie poprawiania :/
    Super zdjęcia! Kocham rolki!<3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Też kocham rolki ♥

    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kocham jeździć na rolkach jednakże teraz jestem w trakcie ich poszukiwania xd
    Bardzo ładne zdjęcia i szorty :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jeszcze nie miałam okazji nauczyć się jazdy na rolkach </3

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ładne spodenki.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajny masz ten dzień dziecka w szkole. Ja nie miałam nic nadzwyczajnego, z wyjątkiem meczu siatkówki (dwie klasy równoległe [B i A] grały przeciwko sobie. Było spoko, ale myślę, że dużo fajniej było u Ciebie z nauczycielami i uczniami :) Super rolki, uwielbiam jeździć :) Pozdrawiam i zapraszam i obserwuję :)

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Praktycznie w każdej szkole był organizowany dzień dziecka, a u mnie nic...
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  20. U mnie niestety w szkole nie świętowaliśmy tak Dnia Dziecka ;/
    Świetne zdjęcia! Uwielbiam rolki i jeżdżę na nich codziennie ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  21. chciałabym się nauczyć jeździć na rolkach, ale jakoś nie mam motywacji :D
    na blogu nowy post z wyzwaniem fotograficznym, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  22. Świetnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Nie lubię rolek, kiedyś próbowałam się nauczyć jazdy na nich, ale ciągle sie wywracałam i nie utrzymywałam rownowagi i zrezygnowałam , przeniosłam się na rower i bieganie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja kocham rolki i... krótkie spodenki :)
    Może wspólna obserwacja?
    NEW POST-------->KLIK

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam jeździć na rolkach, od najmłodszych lat czekałam tylko na piękną pogodę, żeby móc wyjść na moje kochane buty z kółkami :)

    Zapraszam na mojego bloga poświęconemu Natalii Oreiro, liczę że wpadniesz i zostawisz po sobie jakiś ślad. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i będziesz moim regularnym gościem :)
    natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. aj, uwielbiam jeździć na rolkach, oczywiście I love your shoes!
    kliknięte, mogłabyś zrobić to samo u mnie? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Gdy byłam młodsza czesto jeździłam na rolkach, teraz już niestety nie jeżdżę :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ja Dzień Dziecka mam w środę i mamy do wyboru albo podchody, albo pizzę z wychowawcą, więc każdy już wie, co wybraliśmy, haha :D
    uwielbiam jeździć na rolkach! choć bardziej na rowerze :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Kocham człowieka, który wymyślił rolki! Nie ma niczego lepszego. Dzisiaj jeździłam 2 godziny i nogi mi odpadają, ale warto było! Świetny post i zdjęcia, pozdrawiam :*

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    ReplyDelete
  30. Super zdjęcia ;)
    Uwielbiam jeździć na rolkach <3
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja kiedyś bardzo często jezdzilam na rolkach, ale teraz nie mam juz niestety na to czasu.

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale super ten dzień dziecka. U nas nic specjalnego się nie działo :c
    Musze sobie kupić rolki, bo juz dawno nie miałam okazji pojeżdzić :c

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  33. Ja uwielbiam jeździć na rolkach, ale też często jeżdżę na desce :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam jazde na rolkach,ogólnie jestem fanką sportu ! Macie świetnie zorganizowany dzień dziecka, u mnie nic szczególnego oprócz tego,że nie mogą nas pytać :)
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. świetne zdjęcia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Nie lubię jeździć na rolkach, wolę rower :P
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Hey
    Bardzo podoba mi się twój blog :D
    Uwielbiam zarówno rolki jak i rower ^^
    Zapraszam również do mnie: http://once-upon-a-time-in-neverland.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcia, zazdroszczę, bo ja nie umiem jeździć na rolkach :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  39. Bardzo fajny post :) Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.
    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajny post :) Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.
    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. :)

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam jeździć na rolkach :)

    ReplyDelete
  43. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  44. Super mieliście dzień dziecka, u mnie nic szczególnego... Co do rolek, wczoraj sobie kupiłam ^^ Jak na razie tylko bezboleśnie wpadłam do rowu 👍 rowy z trawą, polecam XD
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Też uwielbiam rolki ! niestety z moich wszystkich znajomych nikt nie lubi na nich jeździć, a samej to już nie jest to samo ;c
    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam rolki! Bardzo często na nich jeżdżę :) Ślicznie wyglądasz ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete
  48. próbowałam jeździć na rolkach, ale kiepsko mi wychodziło :D

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)