Wielki konkurs świąteczny!

Hej!
Z okazji świąt i Sylwestra, postanowiłyśmy z Tallą zrobić rozdanie!

Nagrody:
(łącznie 6 zestawów nagród - 3 ode mnie i 3 od Talli)
W każdym zestawie:
1. Kartka świąteczna z życzeniami
2. List motywujący od serduszka
3. Zdjęcie z inspiracjami
4. Słodyyycze!
5. Wspaniałe prezenty niespodzianki!!!
6. Polecanie Waszych blogów w kilku najnowszych postach na naszych dwóch blogach
7.* Specjalna nagroda ode mnie : w razie kontaktu ze zwycięzcą będzie możliwość podania mi numeru telefonu, ja zadzwonię ( nie będziecie wiedzieć kiedy) i złożę życzenia, porozmawiamy.:)

Co należy zrobić?
Zaobserwować bloga mojego i Natalii
W komentarzu napisać swój email, dzięki któremu skontaktujemy się w sprawie adresu oraz nazwę, pod którą obserwujecie.

Jak zwiększyć szansę na wygraną? Czyli warunki nieobowiązkowe:
Polubić fanpage mojego bloga na facebooku - KLIKNIJ I POLUB ( + 2 losy)
Napisać coś o konkursie na blogu lub wstawić baner na pasku bocznym ( + 5 losów)


W razie wykonania warunków dodatkowych piszcie na jakim blogu udostępniacie konkurs /  imię oraz 1 literę nazwiska pod jakim lubicie fp!

Konkurs trwa do 27.12.2014 . Powodzenia wszystkim! 

Dorey ♥

49 comments:

  1. szczesciara199@wp.pl
    AlwaysBeYourself
    Polubiłam fanpage :)

    ReplyDelete
  2. wioleta_sobczak@wp.pl
    Wioleta Sobczak
    wstawiłam grafikę http://madame-violet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. dorota.kotlarz01@gmail.com
    polubiłam, obserwuje z tego konta
    baner dorooothy.blogspot.com w zakładce konkursy

    ReplyDelete
  4. kkzuza01@wp.pl
    Zuza Kukulska
    polubiłam twoój fanpage oraz wstawiłam grafikę :)
    http://zuzikblogger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. magdalenaciuchta@gmail.com
    Obserwuję jako: Adgam Blog
    Blog: www.adgam.blogspot.com
    Fb: Magda C

    ReplyDelete
  6. Obserwuje oba blogi jako: ti ka
    E-mail: tika93@onet.pl
    Lubie FP jako: Anna K
    Baner: http://szaltestowania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Obserwuje jako: Aleksandra Wolińska
    E-mail: aleksia505@wp.pl
    Lubię na fb: Aleksandra W.

    ReplyDelete
  8. Jeeejku... Dorey... kochana jesteś :-).

    Obsereuję jako: A Nothing (już od dawna hahah)
    Email: free.style.or.free.style@gmail.com
    Lubię fp: Aga S.
    I udostępnism baner na free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Obserwuje jako: Emila Kurkowska
    E-mail: milakurkowska@gmail.com
    Lubię fp jako: Emila.K
    Udostępniam baner na luusia-lusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    ReplyDelete
  11. Obserwuję jako Pozytywizja
    pozytywizja@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Obserwuję jako natalia20041989
    natalia20041989@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. anitka111@onet.eu
    Obserwuję jako Anita Szabelewska :)

    Mam wielką nadzieję, że wygram :)

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł na rozdanie!

    angelika0902.2001@o2.pl
    Obserwuję jako: Andzia Crazy

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. paulla06291999@wp.pl
    Obserwuję jako: Paulina R
    polubliłam fan page jako: Paulina R
    dodałam baner:
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Obserwuje oba blogi jako: Pati Parks
    e-mail: patparks553@gmail.com
    Baner na moim blogu: http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zgłaszam się! :)
    oliwka_2000@vp.pl i obserwuje jako Oliwka Oliwkowa
    polubiłam twój fanpage i ig Natalii
    Obrazek nie chce mi się załadować :')
    harry-czary-mary.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. jula5813@wp.pl
    Obserwuje jako: Lusia ;3

    +Lubie twoja strone na fb i dałam baner na pasku bocznym u mnie na blogu :D

    ReplyDelete
  19. ola18991@o2.pl
    Obserwuję jako: Aleksandra Blog

    Lubię funpage jako Aleksandra K i dodałam baner na pasku bocznym :)

    ReplyDelete
  20. Życzę wszystkim powodzenia! :*

    mój mail: nataofkors@wp.pl
    Obserwuję jako: Nataofkors ;D
    Lubię funpage jako: Natalia F oraz dodałam baner na pasku bocznym
    link do bloga z banerem: http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ale pozytywny konkurs, jeszcze takiego nie widziałam. :D

    Obserwuję jako oironio
    Mail: oooironiooo@gmail.com
    Baner na blogu: www.ajnidju.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Obserwuje jako Dominikaa H
    baanaanek@gmail.com
    Lubie jako Dominikaa Hajduk

    ReplyDelete
  23. Obserwuję jako Victoria Blanc.
    prussianliebe@gmail.com
    Lubię jak Wiktoria D

    ReplyDelete
  24. Obserwuję jako Monikaa B
    monika.ciapek5@gmail.com
    Polubiłam fanpage :)

    ReplyDelete
  25. Polubiłam fan page i obserwuje bloga jako Natalia Łempicka
    dodałam baner
    natalialempicka.pl@wp.pl mój email
    natalyy-blog.blogspot.com mój blog

    ReplyDelete
  26. Obserwuję blogi :) Jako memoriesblog :) Polubiłam fanpage i zaraz umeiszcze baner :)

    memoriessblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. agatkaba@wp.pl
    agata-baczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Heej:) Fajny pomysł na konkurs:)
    Obserwuję:)
    Mój blog- klik!(: - udostępniłam:)
    Polubiłam:)

    Pozdrawiam!:)
    Mój blog- klik!(:

    ReplyDelete
  29. Obserwuję jako:Juc iqq
    E-mail:juciczeqq@wp.pl

    ReplyDelete
  30. Obserwuję jako: Magda aa
    e-mail: magda234560@wp.pl
    lubię na fb jako Magda Aleksandra Lena
    wstawiłam banner (na pasku bocznym blogu) http://littlecookes94.blogspot.com/
    *Dziewczyny super konkurs ! :) Powodzenia wszystkim no i oczywiście wam i wszystkim Wesołych Świat :) *

    ReplyDelete
  31. e-mail: pszczotkowska@wp.pl
    Obserwuję jako: Laura
    Polajkowałam Twój fanpage na fb jako: Patrycja Sz.
    Baner na pasku bocznym: http://always-talking-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Fajny blog! obserwuję !!! ale w konkursie udzialu nie biore

    ReplyDelete
  33. bez urazy, po prostu nie chce nic w zamian

    ReplyDelete
  34. teczowagabka@gmail.com
    Wika Brozozowska

    ReplyDelete
  35. obserwuję jako: shubidu
    e-mail: weronikachudy7@gmail.com
    lubię fb : Weronika Ch.
    dodałam banre w pasku bocznym : http://shubiduoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. obserwuję jako: nemanemaa
    e-mail: natasza.nowakowska@op.pl
    :)

    ReplyDelete
  37. Obserwuję blogi : Kasia aa
    E-mail: kasia.kaasia32327@o2.pl
    Wstawiłam baner w zakładce: konkurs
    Polubiłam na fb: Kasia W

    ReplyDelete
  38. emilcia011@gmail.com - wszystko zrobione <3
    millsemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Dobra jeszcze raz bo troche nie zrozumiale napisane
    Obserwuję jako : Memories Blog
    E-mail : Stay-positive@wp.pl
    Dodałam baner i opisałam na blogu link --> memoriessblogg.blogspot.com
    WSZYSTKO ZROBIONE
    fanpage polubiony jako Klaudia Wxxxxxx

    ReplyDelete
  40. triumfodelamor12@gmail.com
    Zrobione i polubiłam fanpaga twojego :)
    Obserwuje jako rubbish, a polubilam jako Natalia Z
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. hollyandholly1@gmail.com
    Holly (Marta Hoollis)
    Fb: Marta On*****uk

    ReplyDelete
  43. keepcalmandsniffbooks@gmail.com
    Gaviota Ferro
    Baner: http://sztukaswiatlemdladusz.blogspot.com
    FB: Patrycja M.
    Wesołych Świąt. :3

    ReplyDelete
  44. email: liviandinga@interia.pl
    obserwuję oba blogi jako: LiviAndInga
    lubię na fb jako: Kinga K.

    wesołych świąt. ♥

    ReplyDelete
  45. e-mail: booksofmeworld@gmail.com
    obserwuję jako: http://booksofmeworld.blogspot.com
    na blogu również dodałam banner dotyczący konkursu ;)

    Wesołych Świąt ;)

    ReplyDelete
  46. Obserwuję jako Blondi Bliss
    e-mail ninxii55@gmail.com
    lubię fb jako Anita C.
    Baner : hopefulness5.blogspot.com

    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  47. Obserwuje jako: nutellaax
    E-mail: kasia.m17@onet.eu
    Lubię fp jako: Kasia M
    Pozdrawiam, http://nutellaax.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)