Książkowy tydzień #5 - Słodkich snów.



Wiele osób spędza przed snem czas, sprawdzając messengera, odpisując na ostatnie wiadomości, przeglądając coś na tablecie, oglądając telewizję. Nie jest to do końca zdrowy sposób na zasypianie, jednak lepiej wziąć jest do ręki coś papierowego, niż elektronikę. To znacznie poprawi Wasz komfort snu. Dodatkowo, po przeczytaniu jakiegoś uroczego, relaksującego opowiadania, myślę, że jest szansa, aby przyśniło się Wam coś ładnego. Odkąd czytam historie napisane przez Kathryn Nicolai - również twórczynię słynnego podcastu "Nothing much happens", jest mi zdecydowanie łatwiej zasypiać, mniej myśleć przed snem, zwłaszcza o rzeczach, które mi sie nie podobały. Dzięki tej książce zachowuję balans i spokój i na prawdę polepszyła się jakość mojego odpoczynku.

Dziękuję bardzo wydawnictwu Insignis Media!

Link do pozycji KLIK




Dorey ♥

15 comments:

  1. Zgadzam się z tobą :P Ja codziennie przed snem korzystam z telefon lub oglądam film :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    ReplyDelete
  2. Ja niestety zawsze w łóżku jeszcze siedzę z telefonem i wiem, że to złe ;p Ciekawa się wydaje ta ksiażka

    ReplyDelete
  3. Z chęcią przeczytałbym tę książkę:)

    ReplyDelete
  4. Urocza ta książka! :D
    rilseeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja natomiast czytam książki często na laptopie. Chociaż zdecydowanie jestem o wiele większą fanką papieru i zgadzam się z tobą :) Te misie są urocze
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też zawsze czytam przed snem ❤

    ReplyDelete
  7. O jejku, to jest taka dobra rzecz!
    Rzeczywiście często się teraz zasypia po odpisaniu komuś na Meesengerze.
    https://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Taki czasy, że chyba większość z nas siedzi w telefonach przed snem. Ja czasem robię to, by się zmęczyć i wtedy zasypiam bez problemu 😜 chciałabym zacząć czytać przed snem

    ReplyDelete
  9. Ciekawa jestem tych opowiadań :)

    ReplyDelete
  10. I too always read before I go to sleep (unless I'm really tired, LOL). I agree that it makes sleep come more easily and be more peaceful. This book sounds interesting, and the bears are just adorable!

    ReplyDelete
  11. to prawda, lepiej się zasypia po przeczytaniu książki :)
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jestem bardzo ciekawa tej książki :) Ogólnie sztuczne światło pogarsza jakość snu, więc warto je ograniczyć w łóżku :) Urocze zdjęcia z misiami ;)

    ReplyDelete
  13. Ja niestety też siedzę w łóżku z telefonem. Staram się zamieniać go na książkę ;-)

    ReplyDelete
  14. Oj niestety też mam problem z "uzależnieniem" od telefonu. Cieszę się, że przy okazji pisania magisterki zaczęłam czytać więcej papierowych książek, z różnych kategorii :)

    Buziaki!

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)