Funnycase.pl



Miś Berliś postanowił kupić sobie nowy telefon, bo stary już się psuł i był nim zniesmaczony. Jako, 

że wybór był dość duży, a czasu mało, postanowił podjąć dość spontaniczną decyzję i wymienił dawne 'Jabłuszko' na najlepszego do tej pory wypuszczonego na rynek Samsunga. Co go natknęło? Sam nie wiedział, jednak stwierdził, że warto zaryzykować, a najwyżej kiedyś za 2-3 lata znowu zaszaleje i wybierze sobie coś nowego. Fakt faktem była to jedna z lepszych decyzji w jego życiu. Nie spodziewał się, że telefon ten aż tyle potrafi, robi piękne zdjęcia, ma dużo aplikacji, dźwięk jak w kinie, no rewelacja. Teraz już nie chce wracać do sławnego jabłuszka.

W każdym razie, trzeba było się przygotować na sytuacje ekstremalne. Z pomocą przyszło funnycase.pl. Do przetestowania zostały mi wysłane dwie obudowy - w dmuchawce i marble. Z wyglądu podobają mi się, jedyne co moim zdaniem zepsuło ich wizerunek to dość duże logo firmy na tyle. Rozumiem, chodzi o reklamę, ale między innymi użyta czcionka psuje estetykę tych etui. Z tego pamiętam, kiedyś tak nie było. Założyłam je na mój telefon. Póki co, założoną mam szybkę, która zakrywa również wygięte rogi w telefonie. Z tego względu, kiedy nakładam etui, podważa ono tę szybkę, ponieważ ma za wysokie boki. Jak na chwilę obecną mam tylko jedno, które pasuje idealnie. Te niestety są za wysokie. Będę musiała wymienić tę szybkę i dopiero wtedy możliwe będzie noszenie tych obudow. Mam nadzieję, że wtedy super się sprawią!

W każdym razie, co jest fajne na funnycase.pl - możliwość wyboru jest ogromna. Są różne kolekcje na chyba każdy możliwy na rynku telefon. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, a nawet jeśli nie z wzorów, to można zaprojektować coś samemu! Wystarczy chwila czasu, wyobraźni lub po prostu zdjęcie. Można zaprojektować sobie obudowę z własnymi wspomnieniami! Chętnie zrobiłabym sobie taką ze zdjęciami z Berlina, w którym byłam ostatnio. 

Naprawdę, miałam ogromną ochotę zobaczyć to miasto, aż płakałam, czemu mnie tam nie ma. A jak nadarzyła się okazja, pojechaliśmy, okazało się, że AŻ TAKIEGO SZAŁU, jak sobie wyobrażałam nie ma, chociaż ja i tak uwielbiam ten język, klimat i piękne miasta.
Ludzie byli strasznie mili, pytali się sami, czy mogą w czymś pomóc, Pani w autobusie pokazała nam wszystko, co możemy zwiedzić na Potsdamer Platz, znajomy pomógł nam się odnaleźć, jak się prawie zgubiliśmy (bo uwierzcie mi, komunikacja tam jest o wiele trudniejsza niż nawet we Wrocławiu). Zwiedziłam praktycznie wszystko, co chciałam na pierwszy raz, a nawet więcej, ale mimo to, obiecałam sobie, że jeszcze tam wrócę. Możliwe, że na ferie zimowe, kto wie? Zdjęcia macie na Instagramie - zrobiłam spam haha - @doreyy01. A jak ktoś chce usłyszeć więcej historii, czy porady, jak się poruszać, co zobaczyć tam to chętnie pomogę - można pisać na maila. :)
Na dziś żegnam się już z Wami, bo chemia czeka, ale na pożegnanie zostawiam Wam jeszcze kod rabatowy, jakbyście chcieli zamówić sobie case z #funnycase
kod rabatowy -20% na hasło: dorey-doorey


Teddy Berliś decided to buy a new phone, because the old one was already almost dead and he was really disgusted. As, that the choice was quite large, with not enough time, he decided to take a spontaneous decision and exchanged the old 'Apple' for the best Android released so far on the market. What was the thing that inspired him? He didn't know, but he said that it is worth taking a risk, and maybe after 2-3 years he will go wild again and choose something new. In fact, it was one of the better decisions in his life. He didn't expect that this phone can do so much, it does beautiful pictures, it has a lot of applications, sounds like in the cinema. AMAZING!. Now I he doesn't want to go back to the famous apple.

In any case, it was necessary to prepare for extreme situations. Funnycase.pl came as the rescue. Two cases were sent to me for testing - with dandelions and marble. I like how they look, but the only thing that, in my opinion, damaged their image is quite a big company logo. I understand, it's about advertising, but among other things, the used font spoils the aesthetics of these cases. I remember that it wasn't put on them before. I put them on my phone. For now, I've got a protection glass that covers the bent corners of the phone. Therefore, when I put the case on, it undermines the glass because it has too high sides. As for now, I have only one that fits perfectly. These, unfortunately, are too high. I will have to replace this glass and only then will it be possible to wear these covers. I hope they'll be great then!

In any case, what is cool at funnycase.pl - the choice is huge. There are various collections for probably every possible phone on the market. Surely, everyone will find something for himself, and even if not out of designs, you can design something yourself! Just a moment of time, imagination or simply a photo. You can design a case with your own memories! I would gladly take one with photos from Berlin, where I was last.

 I had a very great desire to see this city and I was crying, why I'm not there. And as the opportunity arose, we went there, it turned out to be not SUCH CRAZE, as I imagined, although I still love this language, climate and beautiful cities.

People were very nice, they asked us if they could help, Lady on the bus showed us everything we can visit on Potsdamer Platz, a friend helped us find out where to go, when we almost got lost (because trust me, communication is much harder there than even in Wrocław). I visited practically everything that I wanted for the first time, and even more, but still, I promised myself that I would go back there. It's possible that for winter holidays, who knows? You have many photos from this trip on Instagram - I made spam haha @doreyy01. And if someone wants to hear more stories, or advice, how to move, what to see there, I will be pleased to help you - you can write to me an e-mail. :)

For today I'm saying goodbye to you, because chemistry is waiting, but I leave you a discount code for farewell, if you would like to order a case from #funnycase

discount code -20% for password: dorey-doorey





Dorey ♥

34 comments:

  1. B ładne obudowy :) A co do zmiany telefonu - nigdy chyba już nie zamienię jabłuszka :D

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się ta marmurkowa obudowa, ale faktycznie firma trochę przesadziła z rozmiarem czcionki loga :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  3. Śliczne obudowy ale jednak wolę bardziej dyskretny napis na obudowie. Co zmiany telefonu ja się zastawiam nad jabłuszkiem ale kurczę dobrze mi się sprawdza mój wymarzony LG :)

    ReplyDelete
  4. Piękne te obudowy i szczerze to póki nie przeczytałam o tym, że wstawili swoje logo to nie zauważyłam go 😂 A z tej strony już kiedyś sama korzystałam i byłam mega zadowolona, teraz mam inny telefon niż wtedy gdy zamawiałam, więc może ponownie się skuszę jak mi już o niej przypomniałaś :D

    ReplyDelete
  5. ciekawe etui

    https://emi-skucinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ciekawe wzory! Nie mam obudowy z tej strony :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja zazwyczaj trzymam się jednego etui w formie książeczki, ale siostra ma hopla na tym punkcie i z tego co pamiętam, miała też jakieś case'y od FunnyCase ;) Chyba była zadowolona ;)

    ReplyDelete
  8. Nietuzinkowe :D Jednak bardzo odpych amnie te logo na tym etui :D

    ReplyDelete
  9. Piękne są te obudowy, ale ja postawiłam na przezroczystą bo uważam, że mój kolor telefonu jest mega haha :D
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajnie napisany post ☺
    Według mnie samsung to najlepszy wybór 👍
    Obudowa bardzo ładna ☺
    Obserwuje na IG ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    ReplyDelete
  11. Świetne obudowy :D W latawce najbardziej mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Dość porządnie wyglądają te casy, myślę, że będą okej, słyszałam ogólnie o tej firmie, stronce itp
    Rzeczywiście mogli tylko to logo wstawić w inny sposób
    Pozdrawiam ;)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ale świetne casy! Może sama się skuszę bo mój w ten weekend pękł :( A te są super <3
    Ja bardzo lubię Berlin, mieszkam we Wrocławiu także stosunkowo niedaleko ale coś brak czasu. Bardzo ładny blog, zostaję u Ciebie i obserwuję :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mojego modowego zakątka!

    https://womanhoodduty.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I really like the design of the phone cases, plus they seem
    very nice quality! kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
  15. Super case :D ale jak widzę to rafaello z tyłu aż mi ślinka ieknie :D :D <3 Super blog kochana :D

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    ReplyDelete
  16. Miałam kiedyś od nich etui :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  17. Mam zamiar sobie niedługo zamówić :)
    https://karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Drugi case jest śliczny ale nie znosiłabym tej nazwy na połowę case.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładna kolorystyka, no i potwierdzam, w Berlinie komunikacja miejska jest dużo bardziej skomplikowana niż ta we Wrocławiu. Możliwe, że to kwestia przyzwyczajenia, ale tak czy inaczej w tej ogromnej stolicy każda dzielnica musi mieć dobre połączenie z resztą miasta.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    ReplyDelete
  20. Ładne obudowy ale wolałabym bez napisu z stroną :)
    Leyraa Blog

    ReplyDelete
  21. Obudowy ładne tylko szkoda, że na każdej jest umieszczona nazwa firmy :(

    ReplyDelete
  22. Fajne te obudowy! O tej stronie słyszałam ale nigdy nie zamawiałam bo jakoś nie lubię dopasowywać przez internety :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  23. Ojej, faktycznie te napisy z tyłu lekko szpecą cały case. Szkoda, bo tak to mogłabym się nawet pokusić o etui na swój telefon :)

    ReplyDelete
  24. Ta firma jest mega. Lubię takie etui :)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Lubię ich atui, niestety z gumowych wzroy szybko się ścierają :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ReplyDelete
  27. Hi everyone!
    I’m so excited! Thanks to Dr. Ahmed for bringing back my Ex-husband and brought great joy to me today! Ahmedutimate@gmail.com is certainly the best spell caster online, if you need your Ex lover back fast! And his result is 100% guarantee….
    After 12years of marriage, me and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me and moved to California to be with another woman. I felt my life was over and my kids thought they would never see their father again. I tried to be strong just for the kids but I could not control the pain that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because I was really in love with my husband. Every day and night I think of him and always wish he would come back to me, I was really upset and I needed help, so I searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Ahmed can help get ex back fast. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and I did it then he did a (Love spell) for me. 18 hours later, my husband really called me and told me that he miss me and the kids so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pains he caused me and the kids. Then from that day, our Marriage was now stronger than how it was before, all thanks to Dr Ahmed he is so powerful and I decided to share my story on the internet that Dr Ahmed real and powerful spell caster who I will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact:
    Email him at: Ahmedutimate@gmail.com
    Call / what’s-app him: +2348160153829

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)