But first.. coffee. #bananasocks

Kiedyś myślałam, że tak się nie stanie, ale odkąd zostałam miłośniczką wszelkiego rodzaju kaw, wszystko się zmieniło. Wprawdzie nie jest tak, że dzień bez tego napoju jest dla mnie stracony, ale czasami już po prostu się nie da.. Zwłaszcza, gdy siedzi się po nocach i pisze posty, a wstaje normalnie jak do szkoły, bo chce się zdążyć na siłownię przed przyjazdem Tymka i koncertem Quebonafide.. Tak, dokładnie tak..haha



Zawsze jest tak, że jak pierwszy raz spróbuje się czegoś, co początkowo nie smakuje, potem próbuje się tego drugi, trzeci raz i zaczyna być coraz lepsze - tak właśnie się uzależniamy moi drodzy, ups. Na początku smak był dla mnie tak gorzki i niedobry, że potrafiłam wziąć łyk i wypluć go z powrotem do szklanki. Teraz uważam kawę za dobrą. Mogę żyć bez niej, ale z nią czuję się pełna energii. W sumie lepsze to niż izotoniki, czyli eksplodująca bomba cukru, który musi być jakoś zmagazynowany przez wątrobę - tak sądzę

W tamtym roku, będąc w Bieszczadach wypiłam chyba z 5 mrożonych kaw w ciągu kilku godzin - bijemy rekordy, ale było strasznie gorąco no i tak wyszło.. Wiem, że to nie zdrowe, przepraszam z góry. W każdym razie, braliśmy tam z rodzicami udział w konkursie radia zet : "Co wiesz o kawie?" Przed tym cały dzień słuchało się, co oni o niej mówili, więc można się było przyszykować. Byliśmy na żywo w radiu odpowiadając na konkursowe pytania i wraz z jeszcze jedną rodzinką wygraliśmy główną nagrodę - walizkę podróżną pełną kawy! No i powiedzcie mi, jak to teraz wszystko wypić? No i również, jak tu jej nie kochać, skoro już tyle się o niej wie.

Jeśli jesteś miłośnikiem kawy, jak ja, to polecam tę stronę : BANANASOCKS KLIK, na której znajdziecie kolorowe skarpetki Banana Socks właśnie w kawki! Czy to nie jest super? Patrzcie, jak ładnie się prezentują:


 A jak ktoś nawet nie lubi kawy, to z pewnością znajdzie coś dla siebie, na stronie jest wiele nieszablonowych wzorów skarpetek Banana Socks. Oprócz tego, jeśli nie dla Was, to dla przyjaciół! Karty podarunkowe dostępne są : TUTAJ KLIK. Możecie wybrać kartę o wartości 30-120zł. Z pewnością spodobałby się Waszym znajomym taki prezent.


I co sądzicie?



Dorey ♥

46 comments:

  1. Ja ogólnie za skarpetami nie przepadam, ale nazwa i ogólny wygląd mnie przekonuje

    ReplyDelete
  2. Ale cudowne skarpetki:) Uwielbiam takie wzorzaste!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Również mam od nich skarpetki, świetne są :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Takie skarpetki w smieszne wzory są najlepsze! Potrafią dopełnić nawet zwykły, jednolity strój :) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Moja ulubiona kawa to czarna sypana.. Nie lubię tej z mlekiem czy z cukrem, kompletnie inny smak..
    Skarpetki wyglądają przeuroczo, być może skorzystam ze strony gdy będę w poszukiwaniu jakiegoś prezentu :)
    Pozdrawiam,
    https://mvrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Niesamowicie podobają mi się Twoje skarpetki, są naprawdę urocze. Według mnie może nieco za długie, ale najważniejsze jest to, żeby Tobie się podobały!
    Pozdrawiam, obserwuję i byłabym wdzięczna za odwiedziny oraz obserwacje,
    CZARNO NA KREATYWNYM

    ReplyDelete
  7. Ja uwielbiam kawę! Tez z początku jej nie lubiłam :p

    ReplyDelete
  8. Ojeju jakie te skarpety sweetaśne! Ja osobiście na przepadam za kawą, raz na jakiś czas wypije ale jakoś nie smakuje za bardzo haha.
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  9. Fajne te skarpetki! Ja bym wybrała chyba troche inny wzór :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Skarpetki super! Ja uwielbiam kawę!

    M A R C E L I A (KLIK) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  11. Super skarpetki! Ja rowniez kocham kawę !
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kawy nie piję, ale uwielbiam jej zapach i lody o tym smaku. :D

    ReplyDelete
  13. Ale fajne skarpetaski :D

    Zapraszam na nowy post, a w nim ... ogród pełen lawendy :-)
    Musisz to zobaczyć ♥ Zapraszam!
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam takie skarpetki! :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Hahaha świetne skarpetki, ja również uwielbiam kawę :) chociaż nie piję jej codziennie


    youandme255.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ale cudowne skarpetki! Mam mnóstwo takich wzorzystych w swojej komodzie :) Uwielbiam kawę więc chętnie przygarnęłabym takie do siebie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ogólnie jeśli mam mieć jakieś kolorowe skarpety, to tylko grube, ale Twoje są całkiem urocze :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    ReplyDelete
  18. Ale śliczne <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mam 22 lata a do kawy dalej nie mogę się przekonać mimo, że próbowałam :D
    A co do skarpetek to są świetne :D Coś dla mojej siostry.
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  20. Great post, your blog is perfect :)
    If you want you can follow my blog, I will return follow back

    http://doroty4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Miałam propozycję współpracy od nich, niestety póki co lubię jednolite czarne skarpetki, ale te wyglądają fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  22. Ale urocze skarpetki :D Uwielbiam kawę :)

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jak ja uwielbiam kolorowe skarpetki z różnymi motywami!♥ Wczoraj właśnie zrobiłam sobie duże skarpetowe zakupy! :D
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetne skarpetki! Ja uwielbiam pić kawę :)
    Nkarolainn.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja kawę piję głównie dla smaku, uwielbiam ją, szczególnie z dużą ilością mleka :) Świetne skarpetki!
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    ReplyDelete
  26. megaaa urocze <3

    Zapraszam do mnie ^.^

    VANILOVE ♥ <------ klik

    ReplyDelete
  27. Kawowe skarpeteczki są przeurocze~ Na pewno obczaję ten sklep

    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam kawę i skarpetki. To idealne połączenie
    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja jestem ogromną fanką takich wzorzystych skarpetek, mam ich zdecydowanie więcej niż takich zwykłych hahaha :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Skarpetki są mega urocze :* Uwielbiam smak kawa, ale staram się nie pić więcej niż 2 dziennie. Nie wyobrażam sobie wypić 5 ;')

    Mój blog - VESTYLISH

    ReplyDelete
  31. Ja to jestem uzależniona totalnie od kawy. Potrafię pić pięć kubków dziennie i dalej mi mało :)

    ReplyDelete
  32. Kocham kawę, dla mnie to napój bogów ;D Skarpetki są świetne <3

    zapraszam do mnie: blog

    ReplyDelete
  33. Love the socks sweetie :D
    they are cute!! have a nice day :)

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
  34. ale urocze te skarpetki! mój chłopak uwielbia kawę i próbował mnie do niej przekonać raz, drugi, trzeci... no i nie dał rady haha, strasznie nie lubię kawy
    świetne zdjęcia!
    eerie-world.blogpost.com

    ReplyDelete
  35. Jakie urocze skarpetki :) Uwielbiam mrożoną kawę :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  36. Kocham kolorowe skarpety, im dziwniejsze, tym lepiej! Paradoks tego jest taki, że ostatecznie w sklepie i tak sięgam po zwykłe, zazwyczaj czarne stopki, hahah!

    Przepiękny wygląd bloga! Bardzo na to zwracam uwagę i szanuję, gdy widzę, że ktoś o to dba.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu --->Enka<--

    ReplyDelete
  37. I love coffee! Those Banana Socks are great! I love the different styles, colours and prints.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)