Self-defense.



POL: Każdy z nas znalazł się już pewnie w sytuacji zagrożenia. Nic dziwnego. W dzisiejszych
czasach stawiane jest nam wiele wyzwań, czyhają pułapki i niebezpieczeństwa. W tym wielkim świecie można się poplątać i niby mówią nam, że wszystkiego da się nauczyć, a potem zmieniają zdanie na "człowiek uczy się przez całe życie". Ja uważam, że każdy powinien mieć zdolność do samoobrony. I tej fizycznej i psychicznej. Ostatnio usłyszałam, że jestem czasem 'wyszczekana', ale to było raczej przyjacielskie. Niektórym za to boję się odpowiedzieć, wolę zrobić obrażoną minę i z 'głupimi nie dyskutować'. Za to jak poznaję nowe osoby, z którymi jeszcze nie miałam do czynienia nie mam oporu, żeby im coś powiedzieć, sama po sobie widzę, że zawsze się obronię. Skąd więc zatem w nas te blokady? Boimy się reakcji towarzystwa, czy wpadnięcia w większe kłótnie i dlatego pozwalamy na docinki, czy może po prostu mamy to gdzieś, bo wiemy, co dla nas jest najlepsze lub odróżniamy żarty od powagi?
Myślę, że leży to gdzieś głębiej w psychice ludzkiej. Gdzie? Nie powiem Wam, nie znam się na tym tak dobrze jak psycholog. Jedyne, co mogę napisać to to, że czasem warto być nieco 'wyszczekanym' - dla własnego dobra. A co do obrony fizycznej, moim zdaniem powinni tego uczyć na lekcjach WF w szkole które są i tak nudne, więc można by było zrobić coś pożytecznego, żebyśmy nie zapomnieli nigdy pewnych chwytów mogących uratować nam skórę, zdrowie, życie. To jest wiedza przydatna, bo nigdy nie wiadomo, co może się stać i czy nie trafimy na jakiegoś szaleńca. 

ENG: Each of us has probably found himself in a dangerous situation. Nothing unusual. Nowadays, many challenges are posed to us, lurking traps and dangers. In this great world one can get tangled up and they tell us that everything can be learned and then they change their minds to "one learns throughout life". I think that everyone should have the ability to self-defense. As well as this physical and mental. Recently I heard that I was sometimes "barked out", but it was rather friendly. For some I am afraid to answer, I prefer to make an offended face and 'do not argue with' stupid people. For how I meet new people with whom I haven't dealt before, I don't have the resistance to tell them something, I can see it myself, I will always defend myself. So where do these locks come from us? We are afraid of the reaction of the company or falling into bigger quarrels, and that's why we let them make us down, or maybe we just don't care a hang, because we know what is best for us or we distinguish jokes from seriousness?
I think it lies somewhere deeper in the human psyche. Where? I will not tell you, I don't know it as well as a psychologist. The only thing I can write is that sometimes it's worth being a bit 'flattered' - for your own good. And as for physical defense, in my opinion, they should teach this in PE lessons at school which are so boring, so something practical could be done, so that we would never forget some tricks that can save our skin, health, life. This is useful knowledge, because you never know what can happen and when you hit a madman.


Białe spodnie - bonprix.pl 
Zamówiłam je z ciekawości, ale w sumie nie wiem, czy ich fason dobrze na mnie leży. Są bardzo fajne, jeżeli chodzi o materiał, wykonanie, szycie, ale nie w moim guście, ze względu na odstające kieszenie. Za to moja mama jest w nich zakochana i już odkąd dostałam paczkę, chciała mi je zabrać. Nie ma za co, mamuś. Od dziś są Twoje! LINK DO SPODNI

White pants - bonprix.pl
I ordered them out of curiosity, but all in all I don't know if their cut is good for me. They are very cool when it comes to the material, workmanship, sewing, but not in my taste, because of the protruding pockets. My mother is in love with them, and since I got the package, she wanted to take it away from me. You're welcome, mommy. They are yours from today! LINK TO THE PANTS




Dorey ♥

30 comments:

  1. Samoobrona jest ważna, tym bardziej jak do twojej klasy chodzą uchodźcy którzy nie wiedzą, że dziewczyny czy kobiety też mają głos i mogą ich nawet wyzywać. Tylko potem tłumacz derektorce że się broniłaś i tak dalej... Mieszkając tu u mnie na wsi wśród krów mi nic nie grozi, ale w mieście nocą wracać to bym się bała i taki as w kieszeni zawszę dobry jest haha.
    Piękna sesja! Buziaki z Bawarii!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This is so beautiful and lovely OUTFIT
    Nice content

    New post : https://www.melodyjacob.com/2018/07/google-releases-most-searched-how-to.html

    ReplyDelete
  3. Jeżeli chodzi o nasze zdrowie czy życie to powinniśmy zawsze stawiać siebie na pierwszym miejscu, bo jak nie my to kto...
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetnie wygladasz 🐼

    ReplyDelete
  5. Również uważam, że w szkole powinni uczyć obrony! Twoja mama musiała się ucieszyć z tych spodni, bo są świetne, buziaki ;* :)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny post, świetnie napisany... i podoba mi sie ta kurtka! :) z pewnością jeszcze tu zajrzę :)
    http://mariette-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Masz rację, że warto być wyszczekanym, bo w innym przypadku każdy moze nam wejść na głowę, a przecież chodzi o to, aby bronić się i nie dać się sponiewierać innym. Ja jestem taka, że cicho siedzę, ale też powinnam nabrać więcej siły psychicznej i odwagi, aby umieć odpyskować kiedy trzeba.
    Swietnie piszesz blog, dodaję do obserwowanych.

    ReplyDelete
  8. Co do postu, ja właśnie jestem skryta i malomowna.. Czasem " odszczekam " ale rzadko.. Myślę, że to już tak pozostało po przejściach jakie miałam w dzieciństwie i nie wiem czy ot tak idzie to w sobie zmienić..
    Zdjęcia super a w tej fryzurze Ci do twarzy . Pozdrawiam ❤

    ReplyDelete
  9. Ja tez jestem wyszczekana XD Podoba mi się że poruszyłaś ten temat :) Śliczne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się z tym, że lekcje WF są nudne i faktycznie, gdyby uczyli nas potrzebnych chwytów można by często uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji. To bardzo ważne, żeby umieć się obronić w razie zagrożenia :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  11. Ja się zgadzam z tobą w 100%! Lekcje samoobrony to byłby super pomysł
    alicce-alice.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Z tą samoobroną na Wf to całkiem niezły pomysł :)
    www.leldiner.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dobrze napisane :) Z tą samoobroną na WF to świetny pomysł, gorzej tylko jak ten szaleniec też miał takie lekcje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mądre słowa :)
    Śliczne zdjęcia!

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajna stylizacja, widać że dobrze się w niej czujesz :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    ReplyDelete
  16. Każdy rodzaj samoobrony jest ważny. Ten psychicznej jest przez nas ćwiczony już od najmłodszych lat. Niestety jednak, wiele zależy od naszego charakteru i tego jakie mieliśmy dzieciństwo, bo to ono kształtuje to, kim jesteśmy dziś.
    mvrysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ani nie jestem wyszczekana ani nie znam się na chwytach samoobrony, a tym bardziej sztukach walki, ale mam zawsze w torebce gaz pieprzowy. Nigdy nic nie wiadomo, więc polecam! A bycie wygadanym to kwestia osobowości. Ja przeważnie mówię co myślę. Nie po chamsku i tak, żeby kogoś obrazić, ale jeśli się z kimś nie zgadzam, to czemu mam słuchać jego cudownych rad, czy narzekania? Nie trzeba znać modnych odzywek, żeby prowadzić dyskusję na poziomie, a jeśli ktoś faktycznie sypie niemi jak z rękawa i nie da się przegadać, to odpuszczam. Są ludzie, którzy nie przyjmują do świadomości innej wersji, niż ich sama, ale to już nie mój problem :)

    ReplyDelete
  18. jestem za jesli chodzi o wf powinniśmy mieć takie zajęcia <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  19. O mam taką bluzkę :)
    Rzeczywiście w szkole powinni zwrócić uwagę na takie rzeczy, zamiast na wf'ie ciągle robić to samo :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super stylizacja, a jak ktoś Ci mówi, że jesteś wyszczekana to szczekaj dalej! W tych czasach trzeba umieć zadbać o swoje zdanie.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    ReplyDelete
  21. Prze boska koszulka strasznie mi się podoba <3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. What a nice look, i love the combination with
    that green jacket! and i agree with you, physical defense should be
    taught in schools tbh.
    Have a nice day ^^

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Spodnie wpadły mi w oko - cudowny krój! :)

    Odnosząc się do treści... umiejętność obrony w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna. W kwestii "wyszczekania" daje sobie radę - niejednokrotnie dla własnego dobra trzeba się innym postawić, nie zawsze schowanie głowy w piasek da nam cenny spokój.

    Chodząc do szkoły mundurowej mam lekcje samoobrony + dodatkowe jednostki lekcyjne dla osób, które chcą poszerzyć swoje horyzonty. Lepiej gdybym nie musiała prezentować swoich umiejętności w przyszłości, ale warto znać różne chwyty i techniki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Happy 18th Birthday!!! I hope all of your birthday wishes come true!
    P.S.: I love your blog :D

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ojj chciałabym, żeby na lekcjach WF uczyli samoobrony. To byłoby ciekawe doświadczenie i chętniej uczestniczyłabym w takich zajęciach :P

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Dobrze napisane! Na WF wałkuje się w kółko i to samo, zamiast setnej rozgrywki w siatkówkę lepiej byłoby nauczyć się czegoś bardziej istotnego :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajnie napisałaś, samoobrona jest bardzo ważna, dlatego chłopak który trenuje MMA, uczy mnie samoobrony bo takową mają na treningach również.
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ja się bronić nie bardzo potrafię, ale wieczorami sama z domu nie wychodzę ;)

    ReplyDelete
  30. Hi everyone!
    I’m so excited! Thanks to Dr. Ahmed for bringing back my Ex-husband and brought great joy to me today! Ahmedutimate@gmail.com is certainly the best spell caster online, if you need your Ex lover back fast! And his result is 100% guarantee….
    After 12years of marriage, me and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me and moved to California to be with another woman. I felt my life was over and my kids thought they would never see their father again. I tried to be strong just for the kids but I could not control the pain that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because I was really in love with my husband. Every day and night I think of him and always wish he would come back to me, I was really upset and I needed help, so I searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Ahmed can help get ex back fast. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and I did it then he did a (Love spell) for me. 18 hours later, my husband really called me and told me that he miss me and the kids so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pains he caused me and the kids. Then from that day, our Marriage was now stronger than how it was before, all thanks to Dr Ahmed he is so powerful and I decided to share my story on the internet that Dr Ahmed real and powerful spell caster who I will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact:
    Email him at: Ahmedutimate@gmail.com
    Call / what’s-app him: +2348160153829

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)