Strenght, where r u now, when I need ya?


Niecałe 2 tygodnie dzielą nas od wystawienia ocen. Szybko minie, prawda? Tymczasem, jak to pod koniec roku, zamiast mieć możliwość korzystania z ciepełka na dworze, my toniemy w zadaniach domowych, dodatkowych i książkach, bo zostało nam milion sprawdzianów i rzeczy do zrobienia. Co robić, gdy siła i motywacja troszkę podupadła? Jeśli jesteś ciekawski, czytaj dalej...


Jak ja sobie z tym radzę? Odizolowuję wszystkie rozpraszacze, między innymi telefon, na którym przeglądam tysiące zdjęć typu - wakacje, lato. Nie sprawdzam też codziennie, ile dni do wymarzonego wolnego, bo to właśnie sprawia, iż chcę wyjść na dwór ze znajomymi, cieszyć się z ciepła i bawić. Robię to wszystko, ale nadal w trybie szkolnym, głównie w weekendy.

Najlepiej jest wyznaczać sobie cele do zrobienia na dany dzień, a po ich zrealizowaniu nagrodzić się spędzeniem wieczoru poza domem. Pamiętajcie, żeby mieć zawsze swoje priorytety, bo to ułatwi kroczenie do celu. Pewnie powiecie mi teraz, że nie zdążycie się nauczyć i wyjść. Bzdura. Jeśli to dla was problem, odłóżcie telefon to po pierwsze (domyślam się, że każdy woli odpisać na facebooku niż czytać podręcznik), a także rozplanujcie sobie przypływ wiedzy w czasie. Zamiast zacząć dzień przed, jak to zwykle bywa, zacznijcie kilka dni wcześniej i codziennie przyswajajcie po jednym temacie, dwóch. To ułatwia życie, metoda jest sprawdzona, sama jej używam.

Powiem Wam, iż jestem teraz zapracowana bardziej niż mogłoby się wydawać, to dlatego nie prowadzę bloga regularnie, ograniczam chodzenie na siłownię i spotkania. Mam czas do października na nauczenie się około 60 pozycji książek na olimpiadę z biologii. Moje życie wygląda tak: wstaję, idę do szkoły, wracam do domu, robię lekcje, uczę się, wychodzę się przejść lub na tańce, wracam myję się i znowu uczę. Koniec roku w niczym mi nie przeszkadza, bo ja wiem, czego od siebie mogę wymagać, bo mam swój cel i uwierzyłam w możliwości jego spełnienia. Jeśli będziecie mieli w głowie takie myślenie, na pewno podołacie wyzwaniu ostatnich tygodni.

Jeszcze jedna rzecz - pamiętajcie, że pracowaliście CAŁY ROK na Wasze stopnie i umiejętności. Pomyślcie, że jeśli teraz się nie przyłożycie, zawalicie i ocena pójdzie w dół. Oprócz tego nie będziecie mieli w głowie wiedzy z danego zakresu. Chcecie wszystko zepsuć przez przedwakacyjnego lenia?


NIE MA DLA NAS RZECZY NIEMOŻLIWYCH, WALCZMY DO KOŃCA!


TOP - KLIK



Dorey ♥

33 comments:

  1. Ja mam swoje cele i do nich dążę ;) Jak na razie poprawiam resztę ocen i już zaczynam się cieszyć z wolności :D Normalnie ćwiczyłabym kondycję, skoro marzę o szkole sportowej, ale z powodu kontuzji nie mogę, więc postanowiłam trochę od wszystkiego odpocząć i cieszyć się życiem :D Fajnie wszystko napisałaś, to dobrze, że chcesz spełnić marzenia ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    ReplyDelete
  2. Obserwuję! :)
    https://juliaszymendera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dzięki za motywacje. Mam nadzieję, że dam radę do końca roku. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przyznam szczerze, że w poprzedniej szkole miałam dokładnie tak samo - milion sprawdzianów i kartkówek, bo "szkoda marnować czas!", ale po przepisaniu się wreszcie mogę trochę odpocząć i skupić się bardziej na sobie. Zdjęcia śliczne, bardzo fajna stylizacja, w sam raz lato.
    Pozdrawiam,
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Każdego dnia staram się znaleźć w sobie siłę i zmotywować się do nauki. Uważam, że dobrze mi idzie. To, co miałam poprawić poprawiłam. Nowe prace napisałam na prawdę dobrze. Oby tak dalej.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. widać, że jesteś bardzo pozytywną i piękna dziewczyną :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mnie już miesiąc temu dopadł wakacyjny leń. Myślałam, że po egzaminie gimnazjalnym nam trochę odpuszczą, ale byłam w błędzie. Mamy masę kartkówek i sprawdzianów no i właśnie o mało co nie zepsulam sobie oceny z geografii na koniec, ale liczy mi się do szkoły ponadgimnazjalnej.
    Piękne zdjęcia :*
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja przed wakacji zwykle mam jeszcze wiecej motywacji niz w ciagu roku :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. Mnie co prawda ten post aż tak nie dotyczy, ponieważ jestem maturzystką i wakacje mam już 2 tygodnie, ale pamiętam ten ból z poprzednich lat..Na dworze lato a my w książkach. Ale czas do wakacji minie szybciej niż się wydaje, powodzenia! :*
    Super stylizacja, poklikane!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetna motywacja :) I super, że masz cel do jakiego dązysz, życzę by Tobie nie włączył się len i aby wszytko poszło po Twojej myśli ;)
    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  11. Szczerze Ci wyznam, że tęsknie za czasami liceum. Bo na studiach, zwłaszcza w sesji, nauka w liceum była czystą przyjemnością :D Ale rady przydatne, na pewno! Telefon jest największym rozpraszaczem :(

    zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale cudowni wygldasz! Motywacja super :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja też mam całe dnie zawalone nauką, ale jak widać wolę laptop od niej XD Blog śliczny i obserwuję! :3 Na pewno będę wpadać częściej!
    Ładniutkie fotki, ja też bym chciała skorzystać z ciepełka.. :"(
    Wpadnij do mnie: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    Jeśli masz aska to wpadnę:3
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    ReplyDelete
  14. Dla mnie końcówka roku to chyba najgorszy okres w szkole...

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Myślę, że każdy z nas miałby więcej motywacji, gdyby uczył się większej ilości przydatnych rzeczy, zamiast tracić energię i czas na przedmioty, które nijak są nam potrzebne, i które nas nie interesują ;)
    malinowynotes-klik

    ReplyDelete
  16. No, ja mam właśnie jutro ostatni sprawdzian z mojego rozszerzenia z geografii i powiem Ci, że pomysłałam sobie tak, jak ty - że zepsuję wszystko, nad czym pracowałam przez ostatni rok, jeśli teraz się poddam. Mam nadzieję, że wszystko się uda i dotrwam do wakacji. W każdym razie, trzymaj za mnie kciuki, proszę! ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  17. świetne zdjecia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    No mnie to się już nic nie chce :D

    Odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Znam ten ból, kiedy w powietrzu czuć było już wakacje, a ja musiałam siedzieć w szkole i się uczyć, to było coś okropnego haha. Na szczęście mam to już za sobą, bo w tym roku pisałam maturę :)
    Bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    mój blog

    ReplyDelete
  20. Bardzo dobre podejście! Niestety nie zawsze ilość czasu na "wynagrodzenie" jest proporcjonalna do ilości nauki, ale wtedy warto planować jakieś dłuższe wypady itd. by trochę nadrobić przyjemności.
    Życzę wytrwałości i powodzenia!
    I zapraszam do siebie ;)
    https://coscudownego.blogspot.com/ (obserwuję, jeśli masz ochotę też zachęcam do pozostania na dłużej)

    ReplyDelete
  21. U mnie na szczęście wystawiono oceny już w zeszły piątek, więc wakacje uważam już za rozpoczęte pomimo, że oficjalnie rozpoczną się dopiero 23.06. W każdym bądź razie ja już książki rzuciłam w kąt i nie ma mowy o żadnej nauce, zarówno w domu jak i w szkole.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja mam wreszcie upragnione wolne, jednak od przyszłego tygodnia (prawdopodobnie) zaczynam pracę. Mimo wszystko dużo przyjemniej wstaje się rano, jeżeli towarzyszy nam myśl "pod koniec miesiąca i za to zapłacą" :P


    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    ReplyDelete
  23. Ja też mam wolne od dwóch tygodni, bo napisałam już wszystkie matury :D Niestety albo niestety co jakiś czas znajduje sobie jakąś dorywczą pracę, żeby robić coś pożytecznego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Mi w sumie rzadko udaje się rozsplanować naukę na kilka dni, ale pracuję nad tym :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wiara w siebie i jasno określone cele są najważniejsze :) Ja regularnie rozplanowuję naukę od tego roku i muszę przyznać, że przynosi to całkiem niezłe rezultaty :) Chociaż czasem motywacja nieco słabnie i wtedy nauka się nawarstwia, a to czego jeszcze nie zrobiłam nieco dobija xD

    na-wrotkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Brawo dla babci, za zdjęcia :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jejku, tak się cieszę na koniec roku! :)

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  28. super zdjęcia, fajna stylizacja! :)
    jak Ty dajesz rade tyle się uczyć ? :D
    pozdrawiam
    every-think-is-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne porady! Bardzo ładne zdjęcia:)
    http://www.mariemodishness.com

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia! Właśnie ja też wybrałam się na działkę, aby zrobić sesję wakacyjną :)
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Bardzo motywujące :)
    Ja jednak myślę, że przed wakacjami można już sobie troszkę odpuścić :)
    Śliczna bluzka!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Witam, jestem tutaj jedyny, który nie zamieszcza linku do swojego bloga.
    Nie klikaj.

    ReplyDelete
  33. Pozdrawiam panią fotograf. ;)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)