Lack of culture everyday.


Ostatnio stałam się bardzo wyczulona na pewne rzeczy. Kiedy wychodzę z domu, lubię obserwować niektóre zachowania ludzi. Jedni stają na wysokości zadania, a inni.. No niezbyt.

Dajmy na to sytuacja sprzed kilku tygodni, kiedy w autobusie był tłok, a jakieś dwie dziewczynki, może nieco młodsze ode mnie, siedziały i wszystkich obgadywały (myślały, że nie słychać). Po prostu nie znoszę, kiedy ktoś nie ma ciekawszych tematów do rozmowy, niż śmianie się ze wszystkich, zwłaszcza, gdy na niego również można byłoby dużo powiedzieć.

Kiedy ktoś szepcze w towarzystwie i zaczyna się nagle śmiać, kiedy ktoś mierzy wzrokiem drugą osobę, czy pokazuje na nią palcem.. Mam ochotę podejść i się zapytać o co chodzi? Ciekawe, czy wtedy byłoby tym osobom do śmiechu.

Wracając do sytuacji z autobusu, koło tych dziewczynek stała starsza pani. Udawały, że jej nie widzą. Kiedy ludzie zwrócili im uwagę, zaczęły się tylko śmiać, ale w końcu wstały, bo wynikła z tego lekka 'drama'.

Oczywiście lekko śmieszy mnie sytuacja, w której jest dużo miejsca w autobusie, a starsza pani stoi nad nami i żąda akurat tego miejsca. Ja je zwolnię, ale pan ostatnio tego nie zrobił i jak powiedział: "Mogła Pani usiąść obok, dosłownie tutaj." to został za to okrzyczany "Przecież widzi Pan jak ja wyglądam, mógł Pan sam iść obok, a mi dać to miejsce!"

Moim zdaniem meega niekulturalne jest także gwizdanie na dziewczyny i zaczepki w jakiś nieodpowiedni sposób. Kiedy jadąc na rolkach z koleżanką słyszymy gwizd z auta i gest jakby 'pstrykania palcami' to po prostu nas coś trafia.. Dziewczyna to nie pies, na którego trzeba zagwizdać, żeby przyszedł do nogi.. No bez przesady.

Ostatnio też idąc do Moniki, zaczęli do mnie wołać "Ej Pokemonie, gdzie idziesz? Stop!" A potem chcieli iść za mną i grać z nami w koszykówkę. Na szczęście tam zostali, a ja przeszłam dalej, nawet nie spojrzałam. Nie bawią mnie takie zaczepki.


Mogłabym się rozpisywać w zwykły sposób : nie powinniśmy podciągać przy kimś spodni, pluć, pociągać nosem, odwracać się plecami, jak ktoś do nas mówi itp. Ale to chyba wie każdy, więc post byłby nudny. Zatem zostawiam go Wam skonstruowanego w taki sposób i czekam na Wasze pomysły.

NIE BĘDZIE MNIE 5 DNI, BO JUTRO JADĘ DO PRZESIEKI NA WYJAZD Z MOJĄ BYŁĄ SZKOŁĄ! NIE BĘDZIE ZASIĘGU, WIĘC POSTY BĘDĘ DODAWAĆ PO POWROCIE!

Zapraszam na instagrama, na którym zobaczycie m.in. zdjęcie z Olą Żuraw, którą niedawno spotkałam!:) Nazwa niżej!

Jakie niekulturalne sytuacje bardzo Was drażnią?




Dorey ♥

27 comments:

  1. Nie jeżdżę często komunikacją miejską, ale, gdy widzę zachowania niektórych starszych pań to jestem bardzo zszokowana. Wiadomo należałoby ustąpić takiej staruszce miejsce, jeżeli wszystkie inne byłyby zajęte, ale w sytuacji, gdzie autobus jest praktycznie pusty jest niekulturalne ze strony tej starszej pani, że żąda ustąpienia miejsca. Zazdroszczę ci zdjęcia z Olą Żuraw! Uwielbiam ją!
    mmartnw blog

    ReplyDelete
  2. Beznadziejne są niektóre zachowania ludzi, nic to do niczyjego życia nie w nosi, a tylko może zepsuć humor na cały dzień. Mega zazdroszczę spotkania Oli! Śliczne zdjęcia:)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. O matko, jak ja nie nawidzę gwizdania na dziewczyny. A w szczególności, gdy robią to dużo starsi ode mnie faceci. To obrzydające. Ostatnio miałam taką sytuację, że przechodzę sobie normalnie ulicą, a za mną jakiś facet stary próbuje gwizdąć, ale coś mu chyba nie wyszło i tylko się opluł- fujka XD.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Nie cierpię jak ktoś rozmawia przez telefon na caly głos, podczas jazdy autobusem. W Japonii jest taka zasada, że nie rozmawia się przez telefon, a jak już to się szepcze. Denerwuje mnie sytuacja, gdy ktoś odbiera telefon i drze się na cały autobus.

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z Twoimi słowami, niektórzy ludzie po prostu nie umieją zachować się w niektórych sytuajcach.
    Piękne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    ReplyDelete
  6. Ludzie pod względem zachowania są różni, ale takie odzywki jak w ostatniej treści to już przesada... masakra. W ogóle nienawidzę jak dzieci śmieją się z ludzi w ich obecności...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właściwie to w ogóle nie powinny się śmiać :P

      Delete
  7. Świetna stylizacja! zapraszam do siebie http://debskv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Oj niektórzy są niewychowani . Też bardzo dużo sytuacji mi się nie podoba ale nie mamy wpływu na to jak inni zostali wychowani ..
    Ładne zdjęcia!
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/mickey-mouse-dress-jeans-cropp.html?m=1

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładnie wyglądasz! Ta bluzka jest oszałamiająca! :)
    Co do zachowań w komunikacji miejskiej, to naprawdę można się dużo napatrzeć :D Czasem mam wrażenie, że niektóre starsze osoby uważają, że wolno im więcej... Gdy jest duży tłok w autobusie - nie ma problemu, oczywiście miejsce ustąpię. Ale gdy większość siedzeń jest wolna, a taka osoba każe wstać, aby jej ustąpić - to już nie jest dobre. Poza tym irytujące jest zachowanie osób, które w autobusach zachowują się dość hałaśliwie. A na osoby, które zaczepiają młode dziewczyny naprawdę warto uważać. Bardzo mądry wpis!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Nienawidzę jak ktoś gwiżdżę na mnie czy moje koleżanki albo krzyczy jakieś głupie ''śmieszne teksty''....Dziewczyna to człowiek, a nie pies na którego się gwiżdże :)
    Cóż, ale przez tyle lat chyba człowiek umie się przyzwyczaić, że niektórzy po prostu mają zachowanie poniżej krytyki i grzecznie mówiąc są niewychowani..
    Świetny post i śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja również nienawidzę kiedy idąc ulicą faceci z samochodów trąbią na nas lub gwiżdżą. Są inne sposoby zwrócenia na siebie uwagi, ale prosz Was, nie w taki sposób. świetnie wyglądasz, bardzo fajny outfit! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/2016/08/2-outfits-with-zafulcom.html

    ReplyDelete
  12. ehh tez czasami nie rozumiem takich zachowan, dlatego najlepiej jest sie nie przejmowac :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  13. Masz rację. Tak młodzież jest w większości niekulturalna,ale starsi również wcale tacy starsi nie są.Śliczne zdjęcia! Obserwuję ;)
    http://kosmetykofanki.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  14. To prawda, niektórzy ludzie totalnie nie mają wyczucia i za grosz kultury osobistej. Wszystko wynosi się z domu tak naprawdę i takie osoby same siebie ośmieszają, bo to, co robią jest strasznie słabe. Czasem aż przykro obserwować takie sytuacje.
    Bardzo fajne, ciepłe zdjęcia! :)


    byfitaleks KLIK!

    ReplyDelete
  15. Denerwują mnie takie babcie w autobusach. Najlepsze jest to, że autobus jest pusty a ona akurat musi usiąść na miejscu gdzie ty siedzisz - śmieszne to jest. Ja zazwyczaj nie reaguje na takie zaczepki ze strony facetów... Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Też miałam parę takich dziwnych sytuacji z starszymi osobami oraz z facetami, ale staram się na to nie zwracać uwagi. Super post! xoJ
    http://jujcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zachowania niektórych są irytujące. Starsze osoby lub dzieci top chyba najbardziej drażniące mnie osoby.

    Mój blog

    ReplyDelete
  18. Ogólnie post ciekawy i mądry, mogę się z tobą zgodzić, że takie zachowania nie są fajne. Ale jeśli chodzi o końcówkę posta.. Myślę, że lepiej pociągnąć nosem niż osmarkać osobę obok, albo lepiej podciągnąć spodnie niż żeby rzeczywiście spadły nam z tyłka. Te dwa zachowania są ludzkie i normalne. Owszem plucie czy odwracanie się plecami do kogoś nie jest ok.
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  19. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  20. Masz rację, sytuacje, które opisałaś nie są zbyt tajne. Ciekawe gdyby któraś z tych osób została potraktowana identycznie? Śmiechu warte! A tak to mega zdjęcia! Przy okazji zapraszam na mojego bloga, jestem początkująca:) byqlaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Masz rację, sytuacje, które opisałaś nie są zbyt tajne. Ciekawe gdyby któraś z tych osób została potraktowana identycznie? Śmiechu warte! A tak to mega zdjęcia! Przy okazji zapraszam na mojego bloga, jestem początkująca:) byqlaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja również często zwracam uwagę na takie zachowania. :) Bywają irytujące.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  23. śweitne zestawienie :) plus masz cudwony uśmiech :)
    dodalam do obserwujących xx

    zapaszam na mój blog http://kateezach.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Takie zachowanie jest bardzo irytujące. Teraz modne zaczepki na pokemony, jejku porażka ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  25. Ta sytuacja z dziewczynkami.. spotykam się z tym dosyć często :/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)