Typical girl thoughts and sayings.

Bardzo często słyszymy powiedzenia typu "Kobieta zmienną jest.", "Ach, te kobiety." 

Tak - to właśnie my i ten post jest całkowicie o nas. Tylko tyle, że gdy przeczyta go płeć przeciwna, może się o nas dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy i zastosować je w praktyce (oczywiście przeciwko nam). Jest ryzyko, ale bez niego, nie byłoby zabawy - i tego posta też. Jest on nieco humorystyczny, więc nie bierzcie też wszystkiego na poważnie - taki humorek to moja specjalność!


Każda z nas chce być jedyna i niepowtarzalna, więc bez żadnego owijania w bawełnę , kiedy zostajemy porównywane do innych, reagujemy na to ze złością. Bycie ZWYKŁĄ kobietą przeraża nas, bo przecież my musimy być niezwykłe. Lubimy być chwalone praktycznie za wszystko, lubimy być kochane, lubimy nie tylko słuchać słów, ale także doświadczać.

Jesteśmy prowokatorkami - to podobno w gronie dziewczyn kłótni jest najwięcej, a plotki rozchodzą się w najszybszym tempie. Lubimy wyrażać siebie : swoje pasje, uczucia i wszystko co nam w duszy gra. Często jesteśmy niedostępne, skryte, delikatne, ale mamy też w sobie tę energię. Wystarczy spróbować nas odkryć i uchylić rąbek tajemnicy, co nie jest łatwym zadaniem. Kobieta jest podejrzliwa i nieufna!

Przejdźmy lepiej do tematu posta tak "bardziej". Chodziło mi o myśli i teksty typowej dziewczyny w naszym wieku, bądź starszej.

Najprostszym przykładem, który jest znany od dziesiątek lat jest nasze ulubione powiedzenie. Kto "domyśli się" jakie? Chyba dałam Wam dużą wskazówkę. No i co mają zrobić nasi znajomi, kiedy podczas sytuacji trudnej, kłopotliwej, czy kłótni usłyszą "domyśl się"? Złapać się za głowę i przepraszać, czy uciekać jak najszybciej?

A wracając do tych plotek. Chłopcy częściej dotrzymują powierzonych im tajemnic (jasne, że są wyjątki i znam takie osoby). Tyle, że u nas wygląda to nieco.. inaczej. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy, a potem dowiaduje się jedna osoba i to wystarczy. Najczęściej w przypadkowej sytuacji albo jeśli chcemy komuś udowodnić swoją rację, tajemnica zostaje wygadana. Później, żeby nie żyć w kłamstwach, wiedzą prawie wszyscy.

A jedną ze śmieszniejszych rzeczy jest stanie przed lustrem, jedzenie słodyczy i mówienie "jestem gruba" lub "urodziłam się z genem jedzenia, nie siłowni". I tu wracamy do tematu - weź się kobieto za siebie zamiast narzekać. Jest jeszcze taka wersja, że gdy ma się chłopaka bądź dobrego przyjaciela pyta się ich ciągle "Jestem brzydka? Jestem gruba?", a także narzeka tak w zdaniu twierdzącym. Oczekujemy od nich odpowiedzi przeczącej "Nie, nie jesteś." oraz tego, że za każdym razem jak będziemy to powtarzać, ciągle będą nas zapewniać, że jest inaczej. No kurcze, za 99 razem to staje się nudne i osoba odpowie "Tak, jesteś." Wtedy zaczyna się kłótnia i krzyk, jak mogła tak powiedzieć, co ona sobie myśli i mówienie "Wcale, że nie, kłamiesz." Chyba odnalazłam dobry plan, jak dowartościować drugą osobę w ten sposób! Zawsze działa!


 Szykowanie się na spotkanie trwa u nas zazwyczaj kilka godzin, jeśli to spotkanie jest ważne. Chcemy wyglądać idealnie  - myślimy nad strojem, dodatkami, makijażem i fryzurą. Dziewczyny to perfekcjonistki i chcą olśniewać swoim wyglądem. Niektórzy mawiają "Chcesz być piękna, musisz cierpieć i poświęcać na to swój cenny czas." No niestety, zdecydowanie się sprawdza. To, co mówimy wtedy "Daj mi pięć minutek" nie sprawdza się nawet w 1%. Przecież zanim się ruszymy z domu, minie CO NAJMNIEJ 20 minut!

Dawanie wyboru innym, zwłaszcza chłopakom to nasza specjalność. Jest to oczywiście pozorne, ponieważ w ostateczności to właśnie my podejmiemy decyzję. Przykładem może być zwykłe pójście do kina, podczas którego chłopak mówi, żebyśmy wybrały film, a my odpowiadamy, że pójdziemy na to, co on chce. Tymczasem, gdy on sugeruje horror, czy fantasy, mówimy, że nie lubimy tego gatunku. Gdy on wymienia wszystkie filmy, które go interesują, my wymieniamy argumenty, dlaczego tego nie chcemy. Zostaje tylko film romantyczny, który MY chcemy zobaczyć. No i cóż, biedaczek skazany jest do niego dojść. A my z uśmiechem na twarzy i poczuciem "Udało nam się" zgadzamy się na jego TRAFNY WYBÓR!

Nie przepadam za tym podpunktem, bo nie jestem osobą, która chce w ten sposób kogoś wykorzystać. Wolę płacić sama za siebie, ale jest taka opcja typowego zachowania dziewczyny..
Mówi, że zobaczyła coś ładnego, kiedy idzie z chłopakiem. Zaciąga go do sklepu i zaczyna mierzyć, po czym mówi, że strasznie jej się podoba ta rzecz. Przechodzą tamtędy kilka razy i za każdym razem, dziewczyna powtarza np.: "Ale ładna ta sukienka." No więc jaka może być reakcja chłopaka : "Kupię Ci" lub "Dostaniesz ją niebawem". No i kobieta znowu górą.

A właśnie.. Zakupy i oszczędzanie. Zwykle, kiedy wchodzimy do galerii, dostajemy lekkiego 'bzika'. Chciałyśmy oszczędzać i kupić coś, co podobało nam się od dawna, jednak w innym sklepie zauważamy coś uroczego i aż szkoda będzie, jeśli tego nie weźmiemy. I nagle całe pieniądze stracone. Moja obsesja to rzeczy do ust i lakiery do paznokci. Często też natrafiam na coś, co mi się spodoba, chociaż nie miałam w planach mieć takiego czegoś. Natrafiam na coś, co jest modne i koleżanka ma podobną rzecz, dajmy na to: crop top, których mam kilkanaście - ale takiego jeszcze nie, więc wezmę go do kolekcji!


 Nie można zapomnieć także o naszej (często chorej) zazdrości, która przejawia się nawet wtedy, kiedy osoba, która nam się podoba, wyjdzie na dwór ze swoimi znajomymi lub przytula koleżankę na zdjęciu klasowym. Wtedy jesteśmy obrażone - oczywiście pisanie wiadomości z kropkami zawsze wprawia w dziwny nastrój i daje odczucie, że coś jest nie tak! Następnie pada pytanie czy coś się stało to odpowiedź brzmi albo "domyśl się" albo "nic." i żeby dał spokój. Jak już da nam spokój, wpadamy w złość, dlaczego to zrobił i wygarniamy za to zdjęcie. Oczywiście nie tak, żeby się chłopak domyślił, że to jednak zazdrość nami kieruje - o nie! Wymyślamy mnóstwo powodów, by wymigać się od tego przeświadczenia i sprowadzić go do głębszego myślenia i niezrozumienia prawdziwej przyczyny kłótni.

A co robimy, by wywołać zazdrość? Jest kilka rzeczy : komentowanie komuś zdjęć, wysyłanie rozmów, że piszemy z kimś innym, a także coś 'mocniejszego' typu powiedzenie wprost "Idę dzisiaj na imprezę, będzie tam kilka koleżanek i sami chłopcy. Nie masz nic przeciwko temu?"  To zawsze działa. Najpierw jest, że nie ma z tym problemu, potem wybucha.

Kiedy on chce zrobić coś, co nam się nie podoba, usłyszy najpierw typowe "Czy ja Ci czegoś zabraniam? Twoje życie, rób co chcesz." Następnie, jeśli dowiadujemy się, że jednak chce iść tam, gdzie my nie chcemy, by był i trudno jest odwieść go od tej decyzji, mówimy: "Tylko spróbuj.." Z naszych ust brzmi to jak groźba. Od razu widać, że zabraniamy mu czegoś zrobić. To zazwyczaj działa natychmiast i jest "Nie pójdę tam, bo będziesz zła."


Kiedy nasza torebka jest tak ciężka, że chcemy, by ktoś ją niósł, otwarcie na to narzekamy. Gdy chłopak, z którym idziemy, mówi, byśmy coś z niej wyciągnęły, zerkamy do środka i mówimy, że nie mamy co, wszystko jest ważne i że będziemy to nosić choćby nie wiem co się stało.

Rozśmiesza mnie także rzucanie się do chłopaka na facebooku, żeby polubił nam zdjęcie, bo dodałyśmy je kilka godzin temu, a on je przegapił. Nie każdy przegląda cały internet, nie każdy jest, że tak powiem od niego 'uzależniony' i musi być 24/7 aktywny. Niestety, czasem trzeba się upomnieć o swoje, ale nie o takie coś, bez przesady. Lajki na facebooku to nie obowiązek! Nie znaczą one zupełnie nic i to, że ktoś nie polubi nam zdjęcia, nie znaczy, ze nie lubi nas.


Nie męczę już Was i podziwiam wszystkich, którzy dobrnęli do końca. Post jest dość ciekawy, więc myślę, że Ci, którzy go czytali, nie znudzili się.

MOŻE COŚ ZGADZA SIĘ Z NASZYM CHARAKTEREM, JEDNAK NIE WSZYSTKIE RZECZY ODNOSZĄ SIĘ DO KAŻDEJ Z NAS - POST JEST NAPISANY W CELACH HUMORYSTYCZNYCH, NIE BIERZEMY GO NA POWAŻNIE!

 Zgadzacie się ze mną? Moglibyście coś jeszcze dodać o "typowej dziewczynie"?






Dorey ♥

39 comments:

  1. Przed przeczytaniem tekstu w ogóle nie zwracałam uwagi na typowe zachowania dziewczyn , ale teraz widzę , że wiele z nich się pokrywa. My typowe dziewczyny musimy trzymać się razem :)

    ReplyDelete
  2. Mimo że post długi to przeczytałam cały! Masz racje rzeczywiście niektóre zachowania są dla kobiet typowe :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wszystko co opisałaś jest takie typowe. Ty dałaś do tego trochę humoru, i jest! Jest super post, przy którym nieźle się pośmiałam. Przyznam, że nie jedne zachowanie występuje też u mnie, np. Dowartościowanie się, mówiąc, że jestem gruba, brzydka, a tak na prawdę tak nie myśląc.
    Jestem pierwszy raz na blogu, i by nie przegapić kolejnych wpisów, -obserwuję!
    No i czekam na sobotę ;)

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I tak najlepsza jest nasza reakcja na nieodpisywanie... haha. Ogólnie to strasznie typowe, ja często piszę kropki na końcu zdania i tak wymieniam się nimi z przyjacielem :D
    A chłopcy już powinni wiedzieć, że nasze "5 minut" to 40 minut.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hahaha ah te reakcje :*
    Bardzo fajny pomysł na notkę, pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny wpis! Kilka rzeczy idealnie do mnie pasuje, aż wstyd się przyznać :P
    Co do plotek to prawdą jest, że chłopcy bardziej dotrzymują tajemnic niż dziewczyny, niestety.
    "Domyśl się" idealnie odnosi się do mnie, kiedy sprzeczam się z chłopakiem i on biedny pyta, o co mi chodzi a ja mówię "domyśl się". Jednak pracuję nad ty, bo fakt, że nikomu nie przyjdzie do głowy o co mi chodzi... XD

    Z pozostałymi rzeczami również się zgadzam! Bezsensu jest pytanie innych, czy jest się grubym czy ładnym... Kiedyś ktoś mi powiedział, że jeżeli my widzimy się jako atrakcyjne osoby to inni też to widzą, jednak kiedy mówimy innym o naszych wadach inni też zaczynają je dostrzegać.

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Tylko część opisanych zachowań zgadza się ze mną - może nie jestem wcale dziewczyną? :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Fakt, czasami mam takie zachowanie jak Ty opisałaś, jednak nie wszystkie. :D Całe szczęście, bo jak to czytam to współczuję niektórym chłopakom hah ;)
    mondayxmorning.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie napisany post! Przyznam szczerze, że niektóre zachowania mnie rozbawiły, ale to może dlatego iż czasami podobne u mnie występują. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zazdrości wolałabym się pozbyć, utrudnia czasem normalne funkcjonowanie, a często nie ma do niej żadnych podstaw. Jeśli chodzi o te pytania o grubość itp. - nigdy chłopakowi takiego nie zadałam :P

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdjęcia ♥ Obserwuje kochana :*

    PHOTOGRAPHYBYWERONIKA LINK

    ReplyDelete
  12. Nie mam chłopaka problem rozwiązany :D fajny outfit.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. To prawda, sytuacje oraz teksty, które wymieniłaś są kojarzone ewidentnie z kobietami.
    Ale niektóry podpunty mogą też dotyczyć chłopaków.
    Myślę, że czasem im też zdarza się wyjawić jakąś tajemnicę, czy często zmieniają zdanie.
    Ładne zdjęcia :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny post :D I wspaniały wianek
    paulinablogxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uroczo wyglądasz w tym wianku :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia :)

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. z humorem! Ale coś w tym jest :)
    obserwuję i pozdrawiam - kreconowlosaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wydaje mi się, że każdy na to spogląda inaczej :) Jeżeli chodzi o tajemnice to niestety, ale w dzisiejszym świecie ludzie ufają nielicznym osobom i wcale się nie dziwie. Po prostu trzeba mieć dystans! :)
    No ja mam mężczyznę, ale dogadujemy się tak dobrze, że przez 4 lata nie mieliśmy żadnej kłótni - czyli dobre zrozumienie, rozmowa, kompromis i wspólne poglądy na świat:)

    ReplyDelete
  19. Super post i równie super fotki:)
    owgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wspaniały post , gdzie kupiłaś ten cudny wianek ?
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Tak, rzeczywiście ;) świetnie, że post napisany z humorem ;) Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajne zdjęcia. :) Ogrodniczki bardzo mi się spodobały.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowny wpis! <3
    Ja dotrwałam do końca i musze Ci powiedzieć, że te typowe zachowania dziewczyn rewelacyjnie pokrywają się z rzeczywistością!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  24. ale pięke zdjęcia !Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!!

    ReplyDelete
  25. Kurczę, naprawdę dużo z tych rzeczy się pokrywa..Ten post jest taki prawdziwy :o
    Rozpisałaś się, ale sama prawda! :D
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Większość tych rzeczy się zgadza. Post długi, ale naprawdę rzeczowy i wciągający :)
    Obserwuję :*
    http://dominikaano.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Fajnie to napisałaś! :) Coś w tym jest :D
    Ładne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. Po przeczytaniu tego posta tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że "nie jestem jak wszystkie dziewczyny" xd

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. bardzo ciekawie i pomysłowo napisany post, haha :D i zdjęcia cudowne! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  30. Kobiety są całkiem inne niż mężczyźni, ale jednak mamy coś wspólnego, dzięki czemu odnajdujemy się i przechodzimy razem całe życie :)

    ReplyDelete
  31. Nawet nie wiesz jak czytanie takich humorystycznych postów umie poprawić humor :3 mój blog

    ReplyDelete
  32. fajny post, a tą torebką to święta prawda hah :) uroczo wyglądasz w tym wianku

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajny post :) Dużo się uśmiałam :) Lubię czytać tego typu posty <3
    Zapomniałaś o słynnym : ,,Bo ja tak mówię'' lub ,,Nie,bo nie'' najsilniejszy argument :p!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    ReplyDelete
  34. piękne zdjęcia <3 z kobietami źle, ale bez nich jeszcze gorzej :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)