Run through the world : endless summer.





Jedno, co mogę Wam napisać to to, że czas płynie zdecydowanie zbyt szybko. Pamiętam dokładnie, jak jeszcze w tamtym roku kończyły się wakacje i.. Bałam się, że nie będę potrafiła ruszyć się z łóżka rano. Później się zaczęło.. Z początku wolno, trudno, nudno. Potem już wszystko powoli się rozkręcało. Dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem - nagle : o egzaminy! O, koniec roku! No proszę, proszę, mamy wakacje. Nadal to do mnie nie dociera i zapewne nie dotrze aż do czasu pierwszego wyjazdu. Najpierw Zakopane, za którym tęskniłam przez 2 lata, kiedy jeździłam nad morze, czy za granicę. Później nad morze. W międzyczasie może jakieś drobne podróże do większych miast. Na koniec Przesieka.Idealnie w moje urodziny! Minusem jest urodzić się na wakacje, bo nie wiadomo, kogo zaprosić na imprezę. Wszyscy dobrzy znajomi gdzieś wyjadą i nie ma nawet co planować..

 Oczywiście zachęcam wszystkich do spędzenia wakacji aktywnie, ponieważ to podstawa. Zamiast siedzieć przed komputerem, telewizorem i nie ruszać się z miejsca, lepiej wyjść chociażby na spacer. Nikomu nie każę przecież biegać! Nawet rolki z przyjaciółmi, czy cokolwiek, poprawią samopoczucie.

W każdym razie, zmierzamy tak przez ten czas, nie wiedząc jeszcze dokładnie, gdzie nas poniesie. Najlepszym sposobem, by się nie zamartwiać jest po prostu żyć chwilą. Nie mam lepszej rady niż myślenie o tym, co jest teraz. Póki co, cieszmy się wakacjami, które w tej chwili wyglądają na niekończące się. I dobrze! Niech trwają!








Dorey ♥

58 comments:

  1. Znam ten ból, też mam urodziny w wakacje :') Mega pozytywny post <3

    ReplyDelete
  2. Ja też nie wierzę, że są już wakacje! :) Śliczne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Miałam całkowicie tak samo jak ty! Na początku roku szkolnego było nudno i trudno.. później się to jakoś tak rozkręciło, że nie zdążyłam się obrócić, a tu otrzymałam świadectwo ukończenia pierwszej klasy gimnazjum ;) Z drugiej strony, również jeszcze nie odczuwam tych wakacji, ale mam nadzieję, że to się zmieni! Oczywiście, że będę je spędzać bardzo aktywnie! Pozdrawiam cię Dorotko, świetnie piszesz i piękne zdjęcia <3

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  4. Och, czyli nie tylko mi czas tak szybko płynie :) Szczególnie podczas ostatnich trzech miesięcy cały czas coś się działo, więc te dni przeleciały mi między palcami...

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  5. a ja w wakacje mam prace :c no nic nie zrobie haha :D super zdjęcia ( jedna rada na przyszłość, mniej je rozjaśniaj bo trochę się przepaliły_

    ReplyDelete
  6. Dokładnie! Cieszmy się wakacjami <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. masz rację, trzeba się nacieszyć wakacjami :) zbyt prześwietlone zdjęcia (?)
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Ciekawie zapowiadają się Twoje wakacje z takimi wyjazdami! :) Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Ja nie wiem naprawdę kiedy mi ten rok szkolny przeleciał, a po wakacjach....klasa maturalna :o
    Udanych wakacji Ci życzę! :*
    Urocze zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ten rok szkolny minął baaardzo szybko. Świetne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Racja, czas płynie zdecydowanie za szybko... :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czas leci jak szalony, lata zlewają się w jedność nawet nie wiadomo kiedy. :) Piękne fotografie!

    ReplyDelete
  13. Upływ czasu jest faktycznie nieubłagany, jednak wspomnienia zostają w naszej pamięci na bardzo długo! Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale jesteś śliczna ♥
    Mi samej w tym roku podobnie minął rok szkolny haha. Również przyszło mi się zmierzyć z egzaminami ale ważne że to już za nami! Teraz rozpoczynamy nowy etap w życiu.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  15. Jaka uśmiechnięta :) Piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. fajne, wakacyjne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudo
    Pozdrawiam:))
    zuzisonix-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Początki wakacji zawsze są dziwne. Najpierw nudy i brak chęci, aż przyjdzie zastrzyk pozytywnej energii i możemy działać :)
    Cudne zdjęcia

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/06/trip-anglia-szkocja-i-holandia.html#more

    ReplyDelete
  19. Przepiękne zdjęcia! :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Sukienka H&M ? Przymierzałam ją ale na mnie nie leżała :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bardzo podoba mi się twoja stylizacja , śliczna sukienka :D
    zapraszam do mnie : yaaslittlegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Z chęcią obserwuję, aby zostać na dłużej ♥

    ReplyDelete
  24. Mi również ten rok zleciał strasznie szybko. Tak jak ty uważam, że trzeba ten wolny czas wykorzystać jak najlepiej. Więcej na temat moich postanowień wakacyjnych znajdziesz na blogu. Zapraszam serdecznie ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny post. Ja kocham góry i w tym roku też do nich jadę. Piękne zdjęcia.
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Czas faktycznie zbyt szybko ucieka. A najgorsze jest to, że zauważamy to dopiero po fakcie. Mi ten semestr uciekł straszliwie szybko, bo studia, bo projekty, bo prace dyplomowe. No i jestem tutaj, koniec czerwca. Nic tylko szukać pracy i czekać na kolejny rok akademicki!

    ReplyDelete
  27. Mi też ten rok tak szybko minął... Nawet nie wiem czemu. Z koleżankami już obstawiamy jakieś zmiany upływu czasu we wszechświecie ;)
    Życzę ci kochana udanych wakacji, baw się dobre i spędź je dokładnie tak, jak sobie zaplanowałaś! <3

    pettie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Czas zleci strasznie szybko, dlatego trzeba żyć chwilą, trzeba być Tu i TERAZ ! Cudne zdjęcia ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. dla mnie też strasznie szybko czas zleciał :( masakra
    ja aktywnie czy nie aktywnie ale pracuje całe wakacje także też nie korzystam z nich na 100%
    fajne zdjęcia :)
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  30. Hello! I just discovered your blog and I love it! These are such a beautiful photos! I just started following you on GFC,#1767, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  31. Bardzo świeże, naturalne zdjęcia :) Naprawdę są świetne <3
    Pozdrawiam,
    paulinachylinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo ciekawy post :D Mi również ostatni rok szkolny minął bardzo szybko :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     
     

    ReplyDelete
  33. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Dziś mierzyłam tę sukienkę :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i udanych wakacji!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  35. Na początku wszystko zawsze leci tak powolutku. Później nie zdążysz się obejrzeć i już minęło. Mam dokładnie tak samo jak ty!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ! :*:)
    http://xkroljulianx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja staram się żyć chwilą i nie wybiegać zbyt w przyszłość :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  37. Mi rok szkolny przeleciał bardzo szybko. Teraz rozpoczęły się wakacje i na każdy dzień mam jakieś plany. Ja również zawitam w Zakopanym :D A na co dzień mieszkam nad morzem haha!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  38. Ale masz sliczny usmiech!
    oliivus.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. czas płynie mega szybko też pamiętam jak zaczynały się dopiero zeszłoroczne wakacje, szok! :)
    piękne zdjęcia :) uwielbiam zdjęcia w takiej scenerii :) pozdrawiam i obserwuje :*

    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Minusem wakacji jest to, że za szybko się kończą :) Śliczne zdjęcia :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Mnie tak samo czas leci :( oby wakacje tak szybko nie upłynęły!
    http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    ReplyDelete
  42. Mnie też rok szkolny zleciał naprawdę szybko, ale pewnie to też dlatego, że w tym roku pisałam maturę i był dla mnie trochę krótszy :) Podzielam Twoje zdanie dotyczące cieszenia się chwilą - to mega ważne, aby znajdywać radość w tym co tu i teraz :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    ReplyDelete
  43. ja też na razie nie czuję tych wakacji :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Prześliczne zdjęcia, a w górach jest pięknie! Również tęsknię za wyjazdem do Zakopanego :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Zakończenie postu bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  46. Masz naprawdę interesujące plany na wakacje :) znam ból obchodzenia urodzin w wakacje ;)
    świetne zdjęcia

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Udanych wakacji! Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  48. Jak jest jeszcze czerwiec czy lipiec to wakacje sa super, ale jak zaczyna się sierpień to coraz bardziej zaczyna się niestety myśleć o szkole :/ Udanych wakacji :3 mój blog

    ReplyDelete
  49. Będę się starała wykorzystać te wakacje jak najlepiej :D
    Życzę udanych wakacji :*
    Piękne zdjęcia! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo ładna! :) Wakacje mogą być wspaniałe, wystarczy tylko dobrze je wykorzystać. Jasne, że należy odpocząć po całej gonitwie za nauką i innymi obowiązkami, ale znowu nie do przesady - czeka tyle wspaniałych przygód, wystarczy tylko po nie sięgnąć :)

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  51. mi także ten rok szkolny zleciał bardzo szybko
    Fajne zdjęcia, widać wakacyjny klimat :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Dokładnie! Niech trwają! Jak najdłużej!
    Świeeeetneeeee zdjęcia! <3
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Tak jak ty żyje chwilą i myśle że to jest w życiu najważniejsze. Bardzo ładna sukienka. :)
    Pozdrawiam i zapraszam : https://helloxnotxtoxbreakk.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)