Find beauty in your place.


Ostatnio w ramach projektu z geografii, postanowiłam wybrać się na długi spacer naokoło całego miasta i porobić trochę zdjęć. Jak wiecie, kiedy człowiek idzie z aparatem, jego zmysły i wyczucie od razu budzą się do życia. Od zawsze lubiłam swoje miasto, ale nie uważałam go za "cud". Po prostu było dla mnie ładne i tyle. Chodząc trzy godziny w niewygodnych butach (nawet one mi nie przeszkadzały), dopiero przejrzałam na oczy (okulary przeciwsłoneczne też nie stanowiły dla mnie problemu).

Pokażę Wam dzisiaj kilka z około 300 zdjęć, jakie zrobiłam podczas mojej wyprawy. Nie dzielę się nimi z Wami tylko i wyłącznie dla pochwalenia się. Chcę Was tym zachęcić do pomyślenia.

Kiedy znajdziecie chwilkę czasu i ochoty, wybierzcie się na miasto - w tereny, gdzie jeszcze nie byliście lub rzadko tam jesteście, gdzieś blisko natury. Polecam wtedy włączyć swoje zmysły i porobić trochę zdjęć. Uwieczniając piękno, łatwiej jest je zobaczyć.

Może czasem narzekacie, że chcielibyście mieszkać na przykład w Londynie, czy Berlinie. Mogę napisać w tej kwestii, że te miasta Wam się podobają, ale gdybyście chcieli mieszkać tam na stałe, bardzo prawdopodobne jest, że chcielibyście wrócić do domu. To często nieodczuwalne, jak bardzo wielka więź łączy nas z miastem rodzinnym. Doceńmy je już dziś!










Dorey ♥

17 comments:

  1. śliczne zdjęcia!
    ja swoje, może nie miasto, ale jego okolice doceniłam wtedy gdy zaczęłam jezdzić rowerem ze znajomymi i odkrywać coraz to nowe miejsca o których wcześniej nie miałam pojęcia, a leżą tylko kilka minut od mojego miasta :) dzięki temu teraz w lato nie narzekam że nie mogę pojechać nad morze tylko wybieram się nad pobliskie jezioro :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Często jak gdzieś jesteśmy na co dzień to nie dostrzegamy tego piękna, które w rzeczywistości jest.
    Cudowne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia! ładne miasto.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. śliczne zdjęcia chyba też tak powinnam zrobić i docenić swoje miasto :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia są cudowne! <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zwykle uważamy, że wokół nas nie ma nic ciekawego, a to nieprawda! Piękne zdjęcia ;)

    >mój blog<

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia :)
    Jest tak wiele pięknych rzeczy, których na ogół nie zauważamy, ale dobrze, że są :)
    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. W każdym miejscu można znaleźć coś pięknego. Ważna jest umiejętność dostrzeżenia tych małych rzeczy. :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  10. Racja, że duża więź łączy nas z naszym rodzinnym miastem/rodzinną wsią. Ale cudowne zdjęcia :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo klimatyczne zdjęcia. :) Również lubię fotografować moją najbliższą okolicę.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Kocham spacerować starymi ścieżkami znajdującymi się w mojej wsi. Wiążę z nią ogromne wspomnienia, jak to babcia woziła mnie w wózku, albo jak w sadzie zbieraliśmy wiśnie z dziadkiem. Jeśli ktoś dał mi ofertę mieszkania w jakimś większym mieście to prawdopodobnie bym odmówiła. Chcę tu zostać jak najdłużej.

    http://xmylittleuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. zrobiłaś naprawde świetne zdjęcia!
    Ja swoje miasto uważam za pięknę miejsce jak i do zwiedzania i mieszkania:)
    Polecam Szczecin :D
    W wolnej chwili zajrzyj do mnie i pozostaw po sobie slad!

    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    ReplyDelete
  14. Świetnie napisany post! :) Jak to mawiają - cudze chwalicie, swego nie znacie. Dlatego tak jak mówisz, powinniśmy lepiej poznać swoją własną okolicę, a zobaczymy jak może być piękna :D
    Śliczne zdjęcia! Piękne masz miasto <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękne masz miasto! Świetne zdjęcia!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Widziałam Cię akurat gdy robiłaś te zdjęcia.Widać było, że to twoja pasja. Uwielbiam tego bloga! :))

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)