Ferie 2016 - w oczekiwaniu na wiosnę!

Mija już drugi dzień moich ferii.. Przez te dwa dni dzieje się bardzo dużo, jak nigdy! Praktycznie cały czas mam jakieś zajęcie. Co dwa dni wychodzę na zdjęcia, żeby zrobić ich mnóstwo. Wiele osób prosi mnie o sesje. Efekty kilku z nich zobaczycie już niebawem!

Co takiego można robić w ferie, jeśli nigdzie nie wyjeżdżamy? To dobre pytanie! 

W zasadzie wszystko, czego nie mogliśmy robić wcześniej. Mam na myśli książki, seriale, większa obecność na siłowni, aktywność fizyczna, blogowanie, zdjęcia i spotkania z przyjaciółmi, których nie widzieliśmy już długo! 

W moim przypadku, dochodzi jeszcze przygotowywanie się do finałów zDolnego Ślązaka - konkursu humanistycznego, który zwalnia z egzaminów. Jak się dowiedziałam, że jestem w ostatnim etapie, popłakałam się ze szczęścia i ze strachu. Udowodniłam sobie, że jeśli czegoś chcemy, możemy to osiągnąć. Jeszcze rok temu nie doszłam do drugiego etapu, a teraz..? Czeka na mnie część ustna i wiele lektur obowiązkowych do przeczytania. Już za trzy tygodnie dowiecie się więcej..

Ostatnio zmieniło się parę spraw. Więcej zdradzała nie będę. Zaczynam wszystko od nowa wraz z rozpoczęciem wiosny. No dobrze, może ta kalendarzowa zaczyna się dopiero w marcu, ale jednak czujemy ją na dworze. Można by rzec, że są to ferie wiosenne, nie zimowe.

Słońce zaczyna grzać. Jedyne, co mnie rozprasza to mocny, zimny wiatr. Moje zmysły bardzo dostrzegają zmianę pogody i klimatu, dlatego wiem, że wiosna zbliża się i to wielkimi krokami. Czekacie na nią z utęsknieniem tak jak ja? Chciałabym już ciepłe pory roku! Nie mogę się doczekać chodzenia w krótkich spodenkach, wakacji, opalania się! Chyba się rozmarzyłam.. Zobaczcie zdjęcia z ostatniej sesji!


Buty - Jordan Flight Origin 2bg  Spódniczka - SH   Kurtka - Reserved  Leginsy - Kappahl  Naszyjnik - Glitter   Bluzka - H&M


Dorey ♥

29 comments:

  1. Ja ferie mam dopiero za 2 tygodnie, a mam wrażenie, że wiosna już pełną parą i czuje się jak w marcu....
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja tam się cieszę, że jest ciepło, nienawidzę zimy :D
    Piękne zdjęcia Dorotka!

    Pozdrawiam cieplutko
    julita-krystosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Też czekam na te cieplejsze miesiące! Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia!:)
    hellcixx01.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. w przeciwieństwie do Ciebie, czekam jeszcze na powrót zimy... powód? prace konkursowe :) pogoda nas zaskoczyła, ale nie zamierzamy się poddać. Bardzo ładne zdjęcia, jak na razie planów na ferie nie mam :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  6. Masz świetne i bardzo oryginalne buty !
    Świetna sesja :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia wyszły naprawdę bosko ♥
    Gratuluję Ci takich osiągnięć w konkursie! Ja bardzo lubię zimę, więc nieco było mi smutno, że tego śniegu, przynajmniej w mojej miejscowości było tak mało ;/
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  8. U mnie zamiast śniegu jest deszcz, rzeczywiście można stwierdzić, że to ferie wiosenne...
    Śliczna stylizacja, zakochałam się w jordanach *u*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Moje ferie się już niestety skończyły :( Śliczne zdjęcia! Miłych ferii!
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    ReplyDelete
  10. Ja też marzę o wiośnie! ♥ Mam dość zimna!
    Ślicznie wyglądasz. :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  11. Moje ferie się już skończyły...
    A szkoda :/
    Życzę Tobie, żebyś swoje spędziła jak najlepiej. No i, żebyś wygrała konkurs! Trzymam kciuki! Ładne zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. gratuluję tego konkursu to naprawdę spory sukces obyś wygrała :D
    Uwielbiam te buty <3


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    ReplyDelete
  13. też mam teraz ferie i mam zamiar zająć się moimi pasjami i odnowić kontakt z niektórymi osobami :)
    też myślę że to już wiosna haha, zamiast sanek wyciągnę rower :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja to wykorzystuję na wyjścia ze znajomymi i lezing przed tv ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale ci fajne że masz ferie ja mam dopiero za 2 tygodnie

    ReplyDelete
  16. Ja też mam ferie i mam zamiar wykorzystać ten czas z przyjaciółmi :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja mam ferie dopiero od 15, dlatego jestem w oczekiwaniu na... zasłużone wolne! Super zdjęcia! :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  18. A do ferii mam jeszcze 2 tyg ;(
    Miłych ferii ! ;')
    ZAPRASZAM : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. U mnie też się wiele zmienia. Oby nam się powodziło :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  20. Ja miałam już ferie i niestety muszę wrócić do szkoły :c Ja też czuję już wiosnę! Przepiękne te zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Czekam na wakacje by moc jezdzic na rowerze. Genialne spodenki.
    Zapraszam do mnie
    http://ellle-ellle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Też mam ferie, nigdzie nie wyjeżdżam, ale i tak jestem pewna, że nie starczy mi czasu na wszystkie rzeczy, które sobie zaplanowałam :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Niestety moje ferie się juz skończyły :/ Etap wojewódzki z każdego konkursu to juz ogromne osiągniecie, powodzenia :3 mój blog

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia :) uwielbiam zimę, ale czekam już na wiosnę :D powodzenia na konkursie!

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie lubię zimy! Chcę już lato!!! ://// Ja mam ferie 15 lutego xd
    berrythere.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jeszcze raz życzę powodzenia w konkursie! Taaak wiatr to męczarnia, szczególnie kiedy myślimy ze na polu jest słonecznie. Choć dzisiaj zaczął padać u mnie śnieg, wiec po pogodzie mogę się juz wszystkiego spodziewac...
    Genialne zdjęcia i świetną stylizacja <3

    Natasiak.blogspot.con

    ReplyDelete
  27. Śliczna stylizacja, piękne zdjęcia!

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)