Girl Online, Koloraże, dresslink, czyli co robię w zimowe wieczory?

Miałam ochotę na luźny, zimowy post. Naprawdę nie mam ochoty dziś rozpisywać się na jakieś poważne tematy. Ostatnio ciągle chodzę zmęczona, chce mi się spać. Moja głowa nie wytrzymuje już nauki, pomimo pierwszego tygodnia po wolnym. Do tego czuję się słabo, jestem lekko przeziębiona.

Żeby pokonać tę zimową chandrę, chciałam zrobić coś nowego, kreatywnego! Szukałam czasu dla siebie, jednak o to jest dość ciężko. Lekcje, nauka, projekt edukacyjny (czyli najgorsze zło świata do zrobienia w gimnazjum). Dopiero dziś mogłam napisać post! Sukces!

Jak aktualnie się relaksuję? Czytałam lekturę, a później swoją ulubioną książkę. Wczoraj skończyłam drugą część Girl Online i wiecie co? Jest genialna w 100%!

Opisuje dziewczynę dość podobną do nas pod takim względem, że pisze ona bloga. Ma różne problemy, boryka się z samoakceptacją i nieśmiałością. Praktycznie przypadkiem trafia jej się okazja, żeby z Anglii wyjechać do Nowego Yorku - tam akcja się rozwija, bo dziewczyna poznaje kogoś, kto zmieni cały jej świat o 360 stopni.



Koloraże to seria kolorowanek na zimowe wieczory. Dlaczego akurat na ten okres czasu? Odpowiedź jest prosta - wieczorkiem, kiedy już wszystko zrobiliśmy (bądź nic, czego się uczymy nie wchodzi nam do głowy), możemy wziąć kubek ciepłej herbaty lub kakao i kreatywnie się zabawić. Kolorując przenosimy się w inny świat, uruchamiamy naszą wyobraźnię i łączymy wszystko różnymi kolorami kredek. Prawda, że ciekawie?


 Oprócz tego, wieczorami lubię przeglądać sobie, co nowego pojawia się na zagranicznych stronach internetowych. Ostatnio zaciekawiły mnie dość tanie, ale bardzo ładne i dobre rzeczy z dresslink.com. Zobaczcie sami!


 1. KLIK   2. KLIK   3. KLIK   4.KLIK   5. KLIK   6. KLIK   
7. KLIK   8.KLIK

Mam nadzieję, że Was te zimowe przymrozki nie dopadły i czujecie się dobrze. Wszystkim chorym życzę powrotu do zdrowia!
A Wy jak spędzacie zimowe wieczorki?

Dorey ♥

36 comments:

  1. Ja uwielbiam się schować pod cieplutki koc z kubkiem herbaty :D
    Bardzo zaciekawiła mnie ta książka,muszę przeczytać <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mam obydwie części Girl Online i je uwielbiam <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Poklikałam :* Ciekawe ksiązki :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. nigdy nie miałam takich książek :D

    ReplyDelete
  5. nie czytałam tej książki, poklikane
    By Ajina Blog

    ReplyDelete
  6. Pierwszą część Girl Online uwielbiam ! <3
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jak miło tu u ciebie;) będę miała dużo czasu w ferie więc chyba zakupie Girl Online skoro tak ją zachwalasz ;)
    obserwuje i zapraszam
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    obserwacja i komentarze mile widziane ;)

    ReplyDelete
  8. Nie czytałam tej książki, lecz chyba się skuszę!:) Aa i chyba nie może wywrócić świat o 360 stopni, bo byłby on w pierwotnej wersji, bardziej pasuje 180 stopni, czyli tak jakby do góry nogami, hahah! Pozdrawiam i oczywiście poklikałam w linki!
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam na myśli, że zmienił cały świat, stąd 360;D

      Delete
  9. Uwielbiam Dresslink! Poklikałam we wszystkie linki! :)
    Chciałabym przeczytać tą książkę ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dużo słyszałam o książce "Girl Online". W sumie to teraz szukam jakieś fajnej lektury do czytania, więc może się nadać :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Z opisu ksiazki wnioskuje ze treść strasznie oklepana :/ mam nadzieje że jest chociaż dobrze napisana i umili ona czas :) pozdrawiam
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    ReplyDelete
  12. Oj tak, projekty edukacyjne są okropne, ja na szczęście mam to już za sobą ;) Powodzenia Tobie życzę! :D
    Właśnie czytam pierwszą część książki Zoe i naprawdę mi się podoba :D
    Oczywiście uczciwie poklikałam ;)
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jej, też mam te projekty teraz! Ale super! ( taki sarkazm na poczatek :) )
    Kocham Girl online!



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  14. Przeczytałam obie książki i obie KOCHAM! <3

    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  15. Ja ostatnio też czuje się zmęczona i lekko podchorowana... W wolnych chwilach, których prawie nigdy nie ma (pozdrawiam szkołę) czytam głównie książki, słucham muzyki lub obrabiać zdjęcia i piszę posty na bloga 💖💜💚

    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też mam kolorowankę w tym stylu - "Tajemny Ogród" :)

    Zapraszam na mojego bloga: madelline-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. W wolne zimowe wieczory lubię oglądać serial lub filmy, poczytać jakąś książkę czy posłuchać muzyki :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. W końcu muszę się wziąć za przynajmniej pierwszą część "Girl Online" :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Muszę zakupić drugą część, bo pierwsza była mega!! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. czytałam Girl Online ale jakoś nie mogę jej skończyć, przestała mnie ciekawić.
    Kolorowanki to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  21. Girl Online to jedna z lepszych książek jakie czytałam! :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Oj to widzę,że mam tak samo jak Ty.Czuję się słabo i wogóle nie mam ochoty się uczyć,i codziennie z tego powodu marudzę i tracę na tym około 2 h :(

    Zapraszam na najnowszy post-Mój blog dzisiaj obchodzi 1 urodziny!!!
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  23. Mam pierwszą część, ale jeszcze jej nie czytałam :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  24. Te książki musze byc serio fajne, bo kazdy je poleca :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Mnie nauka i projekt gimnazjalny dobija i mam już tego serdecznie dosyć no i jeszcze wszędzie przygotowania do testów... mam dosyć :/
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  26. Czytałam pierwszą cześć girl Online, drugą mam dopiero w planach kupić, a jak narazie czytam same pozytywne komentarze i nie moge się doczekać :3 mój blog

    ReplyDelete
  27. Ja też przeczytałam Girl Online, polecałam je na blogu, ale moim zdaniem brakuje 'akcji' x'D

    rozowawstazka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. książka z kolorowankami - długo już poluję i nie wiem czy kupić:*

    ReplyDelete
  29. Girl Online. <3
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Muszę niebawem sięgnąć po "Girl Online" :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  31. Kolorowanki są najlepsze! Musimy kiedyś przeczytać "Girl online" ;)

    >NASZ BLOG<

    ReplyDelete
  32. Czytałam książkę świetna!
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://swiatzakreconejdziewczyny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. jeszcze nie czytałam ale mam zamiar :)

    Zapraszam do mnie : http://blogbeautymix.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)