Ktoś inny niż Dorey?


Hej :) 

Jak możecie zauważyć, nie pisze dla was Dorey, tylko Natalia - czyli krótko mówiąc ja xD Wygrałam jako pierwsza post promujący na blogu Doroty, więc pora abyście czegoś się o mnie dowiedzieli. A więc imię już znacie, teraz czas na resztę :)
 Mam 13 lat i pochodzę z Białegostoku tu również mieszkam i uczę się, chodzę do pierwszej klasy gimnazjum :) Moją pasją jest taniec jak i blogowanie. Tańczę hip-hop prawie że 3 lata w studiu Fair Play. Tak na prawdę przygoda z tańcem zaczęła się od tańca towarzyskiego na który 'pochodziłam' rok, po prostu zdałam sobie sprawę że to nie dla mnie, chcę czegoś bardziej energicznego i tak wpadłam na hip-hop. 
  Natomiast blogowanie to inna bajka...







... zaczęło się od mojej siostry ciotecznej, która przyprowadziła mnie na ścieżki dróg blogów internetowych.  Zaczęłam czytać ich coraz więcej i postanowiłam sama założyć swój 'pamiętnik', na którym dzieliłabym się z Wami nowościami... a więc tym 'pamiętnikiem' jest blog All-Pastel-World.
  Nie ma on tematyki jako takiej, dodaję tam posty wszelkiego rodzaju. Każdy znajdzie coś dla siebie :) Oczywiście będą również notki z tematyką taneczną :)






Oczywiście skoro blog to i zdjęcia. Bardzo lubię wiosnę, więc nie ukryję że zdjęcia w tę porę roku wychodzą mi najlepiej. Dlaczego? Dlatego że jest dużo okazji żeby sfotografować jakąś śliczną roślinę. Jednak nie tylko takie zdjęcia są opublikowane w moim świecie wirtualnym. Często dodaję fotografie siebie lub różnych krajobrazów :)









Interesuje się również gotowaniem, lecz nie wychodzi mi to najlepiej xD Zaczęłam od prostych napoi jakimi są przede wszystkim smoothie, na które możecie znaleźć przepisy na moim blogu. Lubię też piec ciasta, gdy tylko mam czas. Tworzę coś cudownego w kuchni :)










Myślę że to już wszystko co chciałam wam powiedzieć. Zawsze możecie znaleźć więcej informacji o mnie na moim blogu :) Na którego z resztą zapraszam. Wystarczy że klikniecie w ten obrazek na dole i już będziecie na nim - magia xD

Gdzie możecie mnie znaleźć :
Snapchat: Cuqqierkowa
Instagram: Cuqqierkowa
Facebook bloga: kliknij tutaj <--


Do zobaczenia ! Buziaki ♥


Natalia Łempicka

25 comments:

  1. Jesteś bardzo ciekawą osobą;-) widać, że blogowanie to twoja pasja
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  2. Zajrzę, chociaż w tej notce nadużywałaś minek i "xD"

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Znam już naprawdę długo <3 Któż może być tą tajemniczą siostrą cioteczną xd
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia nieba są przepiękne! A na bloga na pewno zajrzę !
    Pozdrawiam

    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Skomentowałam już ten post u Oli, a tu tylko dodam, że jesteś bardzo ładna :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ostatnie zdjęcie mega apetyczne
    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Już obserwuję twojego bloga :)
    Na prawde świetny post!
    Dużo się z niego dowiedziałam :)
    Prześliczne zdjęcia ♥

    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zajrzę ! ")
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Z miłą chęcią wpadnę na Twój blog ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne zdjęcia robisz:) Te nieba są przepiękne:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia!
    Jak komuś się nudzi to zapraszam :)
    http://majasn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczna jesteś, gratuluję wygranej :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Nie znałam wcześniej Twojego bloga, bardzo chętnie zaglądnę :D
    Też tańczę! Może nie hip hop, ale tańczę xd
    Świetne zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. zajrzę na bloga :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciekawe ciekawe julitfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wpadam już na twojego blogaska:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny blog . Bardzo podoba mi się design. POZDRAWIAM

    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/09/moda-to-swiat.html

    ReplyDelete
  18. robisz bardzo ladne zdjecia :) chetnie zobacze Twojego bloga :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)