Kluczem do klęski jest chęć zadowolić wszystkich + new cooperation.

Dzisiaj postanowiłam się z Wami podzielić kilkoma przemyśleniami. Ostatnio nie spałam długo w nocy i jestem dość zmęczona. Myślałam wtedy nad różnymi sprawami i pisałam z ludźmi na facebooku. Mówią, że nocne rozmowy są najbardziej szczere i ważne. Pytałam się więc o opinie moich znajomych na różne tematy. Niektórych zapytałam, co można zrobić, żeby jeszcze lepiej się poznać i zaprzyjaźniać. Każdy wymieniał coś innego, dlatego zajęcie się tym i poprawienie wszystkiego zajęłoby chyba wieki. Nie podołamy temu zadaniu, będziemy chodzić smutni przez natłok zmian i to, że nie mamy czasu na wszystko. Popadamy w obojętność, nudę i bezsilność. Dlaczego sami nie możemy się czuć dobrze, tylko staramy się zadowolić innych? Chcemy być lubiani i doceniani? Czy warto mieć zniszczone samopoczucie, tylko przez to, że nie możemy spełnić oczekiwań wszystkich ludzi? Moim zdaniem, warto jest znaleźć sobie kilka najbliższych osób i być dla nich jak najlepszym. Nie zmieniamy się dla nikogo, jesteśmy w 100% sobą. Jeśli osoby, które nas otaczają, uszanują nasze wady i docenią zalety, wtedy bądźmy pewni, że są warci naszego zainteresowania i o takie znajomości, możemy się starać. Inni nie są warci naszego zachodu, a jeśli chcą, byśmy się dla nich zmieniali, a sami nie są dla nas najmilsi, to nie, nie pozwólmy sobie na to.



Dzisiaj trochę krócej z pisaniem. Graficzna część tego posta, zajęła mi duużo więcej czasu. Post powinien pojawić się w sobotę lub niedzielę. Może zdradzę Wam kilka rzeczy, które robiliśmy na wycieczce do Poznania i okolic. Park Linowy, spływ kajakowy i takie atrakcje, zapowiadają się dość ciekawie!

W drugiej części posta, chcę Wam pokazać kilka rzeczy, które dostałam przy okazji nowej współpracy. Sklep, od którego propozycję dostałam, jest moim zdaniem godny zaufania. Rzeczy przyszły do mnie w świetnej jakości ( no, spodenki za duże, ale to nic). Sam kolaż z ubraniami, chciałam zrobić dla nich w najbliższym czasie, ale zanim się obejrzałam, przyszła do mnie paczuszka, więc dziś pokażę Wam jej zawartość oraz rzeczy, które są moim zdaniem warte uwagi. Ubrania i inne produkty z ich strony mają świetne ceny i są dobre jakościowo, bardzo polecam dresslink.com.





 Koszulka - KLIK        Zakolanówki - KLIK     Szorty - KLIK        Creepersy - oasap.com        Okulary - lucluc.com

1. KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK    5.KLIK    6.KLIK    7.KLIK    8.KLIK    9.KLIK    10.KLIK

Podobają Wam się rzeczy?
Które najbardziej i ile kosztują?


Dorey ♥

62 comments:

  1. Świetna stylizacja! Spódniczka nr 10 za $6,22 jest cudowna!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowne rzeczy! genialny zestaw :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Przepiękna bluzka. Post super. ;)


    gusiofredka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bluzka i spodenki bardzo mi sie podobaja! ogolnie moim problemem nie jet chec zadowolenia innych, lecz chec zadowolenia siebie i swoich ambicji, ktore sa naprawde wygórowane

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Spodenki nr 8 $ 5.45 oraz spódniczka nr 10 $ 6.22. Prześliczne! :))

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia,świetny blog!Czekam na więcej postów! ;*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. powodzenia z nową firmą :)

    pozdrawiam
    Ajina Blog
    Mój blog KLK

    ReplyDelete
  8. Najlepiej jest akceptować wady innych bo wtedy nasze mają szansę by zostać zaakceptowane :) Na pewno nie można starać się zmieniać dla innych.

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zmiana dla kogoś kto nie jest tego wart jest bezsensowna i nikomu nie wyjdzie na dobre :/

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Najbardziej rzecz 7. Kosztuje 9.00:)

    http://mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Masz racje - nie wolno zmieniać się bo ktoś tak chce! Świetne zdjęcia, powodzenia ze współpracą ^^

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete
  12. Śliczna koszulka (kosztuje 3.98$)! :)
    Najważniejsze jest to, żeby czuć się dobrze ze sobą. "Nie przejmuj się zbytnio tym, co ludzie powiedzą. Rób, co ci się w życiu podoba, jeśli tylko będziesz mogła potem w lustrze spojrzeć sobie w twarz."

    soylena.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  13. Super rzeczy! :)
    Nie warto zmieniać się dla innych, niech nas zaakceptują takimi jakimi jesteśmy! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  14. Na Dresslink mają świetne rzeczy, ale często bardzo trudno trafić z rozmiarem ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ładna stylizacja, jednak nie w moim stylu. ;) Gratuluję nawiązania współpracy. Ta spódniczka jest śliczna. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Mega ładne zdjęcia a tekst miło się czytało <3

    ReplyDelete
  17. Tekst świetnie napisany :) według mnie ważne jest to by najbardziej zadowolić siebie,bo niestety wszystkich nie możemy.
    Piękne zdjęcia

    Zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczny outfit i zdjęcia :)

    all-pastel-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Najpierw trzeba zadowolić siebie, bo to nasze życie!
    Cudne outfity! <3
    Crop Top - 3,98$
    Zakolanówki - 1,83$
    Buty - 7.84$
    Bluzka Geek - 5,24$
    Bluzka z sercem - 3,47$
    Spódniczka - 6,22$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super rzeczy otrzymałaś! Też współpracowałam z tą firmą, ale przerwałam :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ładnie wygladasz, bluzka jest świetna :)
    Bardzo mądry post.
    Nie powinniśmy martwić się tym, żeby zadowolić innych jeżeli chodzi o nas.
    Ważne jest to, abyśmy byli sobą i siebie akceptowali.
    Inni się nie liczą.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  22. świetne ubrania i ogólnie cały sklep ;)
    bardzo ładne zdjęcia :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej informacji na moim blogu!
    http://yourbluemonster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetna koszulka :)
    Gratuluję współpracy :D

    ReplyDelete
  25. świetne ubrania! :)
    Zgadzam się z treścią postu, nie wolno zmienić się dla nikogo, trzeba być sobą! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG

    ReplyDelete
  26. Bardzo podoba mi się ten post. Nie warto starać się dla tych, którzy nie starają się dla nas. Nie możemy zadowalać każdego własnym kosztem, przecież nie jesteśmy słoikiem nutelli, haha. Możemy starać się być najlepsi dla kilku ulubionych i ukochanych osób
    Pozdrawiam,
    ✿LOLA✿ | klik

    ReplyDelete
  27. Ja uważam, że nie warto zmieniać się dla kogoś. Świetne spodenki!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja!
    Też współpracuję z Dresslink :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  29. Cudowne zdjęcia *_*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Super ciuszki i przepiękne zdjęcia.
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. oczywiście powinniśmy być sobą, bo z doświadczenia wiem
    że gdy chcemy być przesadnie mili, pomocni i dobrzy, ludzie to wykorzystają
    a później pozostaje nam rozczarowanie i pytanie co zrobiliśmy źle. czasem
    ludzie potrafią wbić nie tylko nuż, ale i nożyczki, piłę i klocki lego razem wzięte
    w nasze plecy. ufajmy i bądźmy dla ludzi, którzy warci są tego by dla nich być :)
    śliczne zdjęcia ^^ masz boski styl, bardzo podobają mi się twoje zakolanówki
    uwielbiam ten skarpetkowy dodatek <3 z podanych rzeczy najbardziej
    podobają mi się emu z kokardką za 5.17, gdyby była zima już by do mnie szły w przesyłce :3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajne ubrania dostałaś. Ostatnio przeglądałam ich asortyment i przypadł mi do gustu.

    www.monika-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczna stylizacja i zdjęcia ♥

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Masz rację, nie powinniśmy wszystkich zadowalać, tak się nawet nie da! Ślicznie wyglądasz :)
    Link do mnie [KlIKNIJ]
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  35. świetny outfit :)
    z rzeczy z dresslink podobają mi się najbardziej spodenki za $5.45

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Powodzenia w współpracy :)) Oczywiście poklikałam :) Już nie mogę się doczekać nowego posta:) Miłego dnia buziaki!

    Ps możesz poklikać w ostatnim poście? http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Zgadzam się w 100% :) śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  38. masz racje musimy być sobą, bo jeśli będziemy zmieniali się dla kogoś to znaczy, że ta osoba nigdy nie była i nie będzie naszym prawdziwym przyjacielem :) śliczne zdjęcia, poklikałam w linki
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  39. Świetna letnia stylizacja! :D

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, aż 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  40. Gratulujemy współpracy!
    Świetny post i rzeczy♥
    Poklikałam w linki oczywiście, życzymy powodzenia:)

    W wolnym czasie zapraszam do nas nasz blog:) KLIK!
    Każda nowa obserwacja i komentarz wywołuje u nas uśmiech:)

    ReplyDelete
  41. Bardzo ładne fotki :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Fajne ubrania mają, poklikane :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zmienianie się dla kogoś nie ma sensu, bo jeśli ktoś karze nam w sobie coś zmienić nie jest po prostu tego wart.
    Spływa kajakowy, o jak Ci zazdroszczę :) Sklep dresslink ma bardzo fajny asortyment :)

    ReplyDelete
  44. Śliczna stylóweczka, Życzę owocnej współpracy ;)


    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  45. Poklikane :)
    Śliczna stylizacja ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Fajna stylizacja <3
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. ale superowo wyglądasz! świetne ciuszki wybrałaś, POKLIKAŁAM!)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    ReplyDelete
  48. Osobiscie uwazamn, ze takie buty jak tutaj troszeczke bardziej by pasowaly do stylizacji https://www.youtube.com/watch?v=_et7kzWFLic . Pozdrawiam serdecznie ;D

    ReplyDelete
  49. Ta bluzka to zycie!

    Cudowne zdjęcia! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Świetne zdjęcia :) Super rzeczy wybrałaś :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę się tym samym.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    ReplyDelete
  51. Bardzo ładne zdjęcia ! Ja również współpracuję z firmą dresslink :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Bardzo podoba mi się stylizacja :) Wielki plus :)
    Bycie sobą to podstawa. Albo to ktoś zaakceptuje, albo nie.

    ReplyDelete
  53. Wyglądasz fantastycznie, świetny look :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bardzo mądry post! Nie da się zadowolić wszystkich ;)
    Śliczne zdjęcia!
    Świetne rzeczy! Poklikałam ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  55. cudne zdjęcia :D
    mnie sie najbardziej podoba spodniczka z 10, buty emu ( czy jak sie je tam pisze) hehe i rurki :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczne zdjęcia :)
    fashiongllam.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Zastanawiam się nad współpracą z tą firmą :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Dokładnie się zgadzam. Nocne rozmowy to najlepsze rozmowy z przyjacielem szczerze.
    Zapraszam też do mnie ;) http://willbesmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia i stylizacja. Bardzo podobają mi się spodenki. Poklikałam :) http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)