Pytania najczęściej zadawane przez czytelników.

Hej wszystkim!
Na maila dostaję coraz więcej pytań odnośnie różnych spraw związanych z blogiem i nie tylko. To miłe, że ludzie chcą Cię poznać. Pytania zaczynają się powoli powtarzać, dlatego, by nie odpisywać ciągle tego samego, postanowiłam tutaj opisać wszystkie rzeczy, o które najczęściej pytacie.





Otóż, może porobię ich trochę na wakacje, ale aktualnie nie zbyt mam na to czas, nawet na swój, a wiem, że potrzebuje on już odnowy. Oczywiście, jeśli potrzebujecie jakiegoś kodu css albo pytacie jak zrobić coś konkretnego, to Wam odpowiadam i to ze szczegółami. I najważniejsze jest to, żeby pamiętać, że zawsze jest większa satysfakcja, kiedy się zrobi coś samemu, niż jak ktoś Cię wyręcza. Wszystkiego da się nauczyć, wszystko da się "ogarnąć", wystarczy się trochę wgłębić w ten temat i zapytać kogoś bardziej doświadczonego. Sama kiedyś myślałam, że nie uda mi się i zniszczę całego bloga, ale jak widać, jest dobrze, moim zdaniem bardzo unikatowo, tak mi się podoba oraz nikt nie ma tak samo, a uwaga zapowiadam, że będzie jeszcze lepiej.



Jak każda z moich koleżanek kiedyś, ciągle czytałyśmy bloga Lucy i byłyśmy, że tak powiem "zazdrosne" ( nieco), że ma tak cudną stronę. Pierwsze nasze blogi dotyczyły różnych gier komputerowych typu Stardoll / Moviestarplanet. Już wtedy pisanie jakoś zaczynało mnie do siebie przyciągać i coraz bardziej chciałam prowadzić bloga. W końcu zrozumiałam, że pisanie blogów o nudnych tematykach nikogo nie przyciągnie i zakładałam inne, ale o życiu. Aż wreszcie, dokładnie 15 września 2013 powstała Sasanka (dla tych co nie wiedzą, tak nazywał się ten blog na samym początku). Posty nie były jakieś cudowne, zdjęcia też nie zbyt. Dzięki archiwum możecie to zobaczyć. Wszystko zaczęło się powoli rozkręcać i zmieniłam nazwę na Dorey. Przyszła do mnie ona zupełnie przypadkiem, kiedy szukałam ciekawej ksywki od swojego imienia. Czyli niedługo będziemy obchodzić rocznicę "Dorey". Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że tu jestem i Wy tu jesteście!
Do tego dopiszę jeszcze odpowiedź na to, czy moi rodzice wyrazili zgodę na blogowanie tak od razu?
Przez pierwsze dwa miesiące, nie interesowali się jakoś tym blogiem, później zaczęłam prosić mamę, by robiła zdjęcia do postów. Moi rodzice postrzegają to tak: "Cieszę się, że prowadzi bloga i jest dobrze, że rozwija swoje pasje i nie siedzi w miejscu, tylko coś robi, nie nudzi się, jest bardzo aktywna w każdym calu." Nie musiałam ich prosić o zgodę. Jeśli Wasi rodzice średnio na to patrzą, powiedzcie im, co mówią moi, to do nich może przemówi. Nie ma nic lepszego niż wsparcie rodziców. Pamiętajcie, aby za żadne skarby nie ukrywać przed nimi tego faktu, że bloga prowadzicie! Prędzej, czy później się dowiedzą i będą niezadowoleni, że im nie powiedzieliście. Uświadomcie im, że działanie w internecie to świetna sprawa! Powodzenia


Jest kilka najważniejszych rzeczy, które zauważyłam, jakie zyskałam dzięki blogowi. Nigdy nie myślałam, że stanę się odważna, pewna siebie. Zawsze kryłam się z boku i nie potrafiłam nawet pomyśleć, jak mogłabym odpowiedzieć na jakieś złe słowo od kogokolwiek ( a zdarzały się). Czas sprawił, że zmienił się mój wygląd i poszedł w parze z charakterem. Teraz wszystko jest o wiele lepiej, czuję, że wszystko poszło w lepszą stronę. Pewność siebie pozwoliła mi na lepszy kontakt z ludźmi i wyższą samoocenę. Teraz czasami zostaję przez znajomych uciszana, bo nie potrafię przestać gadać.
 W wolnym czasie lubię się spotykać z innymi ludźmi, śpiewać, tańczyć, rysować i generalnie czasami nic nie robić i siedzieć przed ekranem komputera. Wiecie też, że uwielbiam sport. Często biegam i chodzę na spacery. Ostatnio byłam też na rolkach i nie skończyło się to zbyt dobrze, bo się wywróciłam.

Dość skomplikowane pytania czasem padają. Może zacznijmy od mojego wyglądu. Ja kiedyś nie uważałam siebie za ładną. Teraz to się zmieniło. Jedyne co bym chciała poprawić i już jestem blisko swojego celu to : długie włosy do pasa ( jeszcze rok / dwa lata), długie, piękne paznokcie ( już niedługo), idealna cera ( bo każdy ma małe niedoskonałości) i oczywiście lepsza figura - i tu mam na myśli umięśnić brzuch i lekko wyszczuplić nogi.
Ideału chłopaka nie ma. Nie szukam ideałów, szukam osoby, z którą można pogadać, pośmiać się, tu głównie chodzi o charakter, nie obchodzi mnie to jak wygląda. Wiadomo, każdy, zanim się go pozna, będzie lepiej postrzegany jeśli ma "to coś", co drugiej osobie przypadnie do gustu. Najczęściej zwracam uwagę na styl, figurę i twarz. Nie ważne jakie ma oczy / włosy. Kiedyś sądziłam, że ideał to blondyn z niebieskimi oczami, ale zauważyłam, że to na prawdę nie od tego zależy, bo od długiego czasu już widzę np. chłopaka - brąz włosy i zielone oczy i jest dla mnie mega przystojny. To był przykład. Zdecydowanie wygrywa charakter drugiej osoby. Nie raz widzi się osoby, które według nas są takie : chłopak super, dziewczyna taka sobie. Ale jeśli się kochają, to jest cudowne i tylko to się liczy.
Było jeszcze pytanie o moje imię, jakbym była chłopcem haha, uwielbiam Was :D  Jeśli miałabym być chłopakiem, to moi rodzice nazwali by mnie Rafałek, imię jest okej :)
Kiedy robisz coś w internecie, nawet najlepiej jak potrafisz, musisz się liczyć z tym, że będą osoby, które będą wspierały Cię w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji, jakiej się znajdziesz. Ale przecież, nie tylko tacy ludzie są na świecie. Pamiętaj, że zawsze znajdzie się ktoś, kto wykorzysta nawet drobne słowo, by się z Ciebie zaśmiać. Głównie na początku, kiedy zaczynamy pisać, wszyscy wkoło dziwnie się patrzą, zaczynamy się stawać głównym tematem rozmów. To początek, bo zaatakują dopiero wtedy, kiedy zobaczą, że się rozwijasz, by to wszystko zepsuć. Ważne żeby im się nie dać, chyba, że chcemy żeby jeszcze bardziej się z nas śmiali. Ze mną było tak samo. Teraz wszystko zaczęło cichnąć, potem, kiedy czytelniczka założyła mi grupę na facebooku - KLIK - znowu, każdy chciał do niej należeć, koledzy dodawali się, kiedy nie widziałam i robili coś, by sprowokować ludzi. Mamy XXI wiek, tacy ludzie nas właśnie otaczają. Sprawa ucichnie, znowu pojawi się następna i tak w kółko. Nie patrzcie na ludzi, którzy chcą Was ośmieszyć, skupcie się na cząstce, która Was wspiera, bo wierzę, że takich ludzi znajdziecie, trzymam kciuki, by wszystko było dobrze.


Dorey ♥

65 comments:

  1. moj tata zachecal mnie juz dawno temu do zalozenia strony o sobie haha, ale wtedy nie widzialam w tym sensu! jak widac przewidzial to, co sie stanie. W dodatku takze moja przygode z blogowaniem zaczynalam od stardolla :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Świetnie, że odpowiedziałaś na te pytania! :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  3. Nienawidze cię nie wspomniałaś o naszej cudownej Halinie!! XDDDDDD bLoffki Foreverki <3 Doris najlepsza<3

    ReplyDelete
  4. Świetne odpowiedzi! :D
    Świetnie odpowiedziałaś na ostatnie pytanie, nie warto przejmować się innymi ludźmi i patrzeć na to "a co powiedzą ludzie?". Jak wiadomo mamy wiele różnych typów ludzi - jedni będą Cię wspierać w swojej pasji, a drudzy, zrobią wszystko by Cię ośmieszyć, bo zazdrość zżera ich, gdy osiągasz sukcesy :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  5. przepiękne zdjęcia :*
    u mnie w szkole jak dziewczyny z pierwszych klas znalazły mojego bloga to kazda nagle założyła - oczywiście pierwsze pytanie na fb to po jakim czasie miałam współprace -.-
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    ReplyDelete
  6. Jesteś serio świetna! Odpowiedź na ostatnie pytanie strasznie mi się spodobała i uważam dokładnie to samo. Po co w ogóle mamy patrzeć na to co mówią inni? To jest nasze życie i oni go za nas nie przeżyją. Powinniśmy robić to co my chcemy a nie to na co oni nam "pozwalają". :3
    Co do chłopaka - rzeczywiście po prostu go nie ma i tak naprawdę nawet nie ma po co go szukać, bo i tak się go nie znajdzie. Każdy ma przecież swoje wady.
    ~Marta
    http://matiaga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. dobrze, że zrobiłaś taki post, chyba sama muszę o czymś takim pomyśleć, bo trochę to jest męczące, kiedy dostaję tak wiele pytań o to samo.
    mogłabyś u mnie poklikać? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    ReplyDelete
  8. Ja uwielbiam rolki, lubię też biegać :) Fajne odpowiedzi :)


    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Prześliczne zdjęcia! Ślicznie na nich wyszłaś :)
    Bardzo fajny pomysł na posta. Bardzo miło się czytało Twoje odpowiedzi <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  10. Tez uwielbiam rolki, moge jeździć na nich godzinami
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  11. Świetne odpowiedzi. Naprawdę, w większości spraw myślę tak samo. :)

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czytając twoje odpowiedzi, znalazłam w tobie cząstkę samej siebie:)
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  13. Sasanka ? Dość interesujących się rzeczy tutaj dowiedziałam :) Ciekawy post i fajnie odpowiadałaś na pytania.
    Ładne zdjęcia
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz bardzo ładną cerę. :))

    ReplyDelete
  15. Lubię takie posty, bo można lepiej blogerkę poznac :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Haha, moje pierwsze blogi też były o tematyce Stardoll i innych gier, masakra :D Bardzo ciekawie odpowiedziałaś i śliczne zdjęcia!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  17. Super post! Ładne zdjęcia
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny post,bardzo fajnie odpowiadasz na pytania,pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajnie, że odpowiedziałaś na te najczęściej zadawane pytania :D
    Nawet odpowiedziałaś na moje, razem z innym, ale to zawsze coś ^^
    Zazdroszczę Ci, że Twoi rodzice tak mocno Cię wspierają, bo u mnie jak chciałam założyć bloga to musiałam przez tydzień chodzić za mamą, żeby się zgodziła. W końcu zgodziła się, ale dała mi kilka warunków, w tym, że nie mogę dodawać swoich zdjęć co bardzo mi przeszkadza, ale boję się jej zapytać o to czy mogę...
    Ładne zdjęcia :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetny post! Super pomysł! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Też czytam bloga Lucy .. i podobnie jak ty zaczęłam blogowac...


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Tez zaczynałam o blogów o stardoll XD

    ReplyDelete
  23. Wspaniały post . ! Można byłosię trszecze więcej o tobie dowiedzieć ! :)
    Piękne zdjecia :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Pięknie napisane ♥ aż chce sie czytać

    --------------------> Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Pierwsze dni dla bloga są taką nowością każdy o nim rozmawia. świetny post i super się czyta!
    Śliczne zdjęcia.
    zapraszam na nowy blog :)
    http://wiiktoriablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetnie napisane :) Ja też kiedyś miałam ideał chłopaka, ale zrozumiałam że tak naprawdę postrzegam jego charakter + oczywiście musi być trochę przystojny ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  27. mnie też w pewnym sensie do założenia bloga zainspirowała właśnie Lucy :)
    Jednak poza tym blogiem który prowadzę teraz, miałam jeszcze jednego z koleżanką, niestety jednak nie skończyło się to dobrze ponieważ strasznie się ze sobą pokłóciłyśmy..i bloga trzeba było usunąć.xd
    Poza tym ta koleżanka również prowadziła jakiś czas bloga tak jakTy o msp :D
    Kiedyś byłam od tego uzależniona haha xd
    Bardzo wyczerpująco ciekawie rozpisałaś się na pytania :) pozdrawiam! <3

    anja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wpadłam do Ciebie pierwszy raz:) O widze,że zainspirowała Cie Lucy;) Ładny Design♥
    Obserwuje:) http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Ps. bardzo ładne zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  29. Bardzo kreatywne pytania i równie kreatywne odpowiedzi, masz piękny wygląd bloga :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. o moim blogu, rodzice nie wiedzą, ale mam zamiar im w najbliższym czasie powiedzieć, tylko chce mieć trochę jeszcze obserwatorów, ale takich prawdziwych, bo moje się że każą mi usunąć bloga

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Masz takie cudownie optymistyczne podejście do życia :) Uwielbiam ludzi takich jak ty!

    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Fakt, niestety zawsze znajdzie się osoba, której nie spodoba się to co robisz w internecie, ale po co się tym przejmować! :)
    Super post, fajnie, że odpowiedziałaś na te pytania! ^^
    No i prześliczne zdjęcia.
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja również nie mam ideału chłopaka :) Podobają mi się blondyni o niebieskich oczach i bruneci o prawie czarnych paczadełkach :) Też chcę umięśnić brzuch i zrzucić trochę z nóg :D

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Bardzo ciekawa notka :) Hmm... ja też chcę lepszy brzuszek i nogi ._.

    a ja zapraszam na odświeżonego bloga i nową notkę ;)
    http://olkoz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi, więcej takich postów :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jejku gratuluję Ci takiego wielkiego sukcesu, wierzę że to zajęło Ci wiele ciężkiej pracy i wysiłku ale uwierz że warto, masz wspaniałych czytelników! <3

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    ReplyDelete
  37. Moi rodzice też się zgodzili na blogowanie i są ze mnie dumni :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. świetne odpowiedzi, po nich widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  39. Super odpowiedzi ;) Jesteś bardzo fajna osobą ;) Tylko szkoda że tak mało ;p

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  40. Czuję się tak dumnie - wspomniałaś, że "czytelniczka" założyła Ci grupę :D Hahahaha :*
    śliczne zdjęcia!
    Naprawdę mądre odpowiedzi ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ciekawie odpowiadasz , a blog śliczny *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja robię czasem desingi. Bardzo lubię je robić :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ŚWIETNY BLOG MIŚ ♥ Zapraszam też do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com/ ♥ ( Zaczynam od nowa, licze na kom który bardzo motywuje ) Jeśli jesteś chętna (obs za obs) :) POZDRAWIAM ♥

    ReplyDelete
  44. Widać, że prowadzenie bloga traktujesz naprawdę serio :) To dobrze, że zdecydowałaś się podzielić odpowiedziami publicznie. Jestem pewna, że dzięki temu (i szczerym odpowiedziom) zyskasz większe grono fanów :) życzę dalszych sukcesów :)
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Świetny blog <3 Zapraszam do mnie :) http://czarnoobialyyswiaatczylijulqa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Gratuluję sukcesu! Świetny blog :)
    Zapraszam: http://our-mystery-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Moi rodzice obojętnie podchodzą do mojego bloga, nawet nie wiem czy pamietają ze go mam. Na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie hahaha moj blog

    ReplyDelete
  48. Great post :) Love your blog, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia !
    zapraszam na mojego bloga!
    http://lovfashion1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Fajny post. Rób częsciej takie posty z pytaniami.
    Rafałek to całkiem ładne imię,heh :D

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Zdaje mi sie, ze wiekszosc blogerek zainspirowala Lucy, a to pewnie dlatego, iz byla ona juz na samym poczatku polskiej blogosfery ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Bardzo fajne pytania wydajesz się być fajną osobą ;)
    Śliczna jesteś boskie zdjęcia :* Zapraszam serdecznie nowy post skomentujesz ? zaobserwujesz odwdzięczę się <33
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. świetny post:)

    obs za obs? :)
    http://emi-misiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ciekawy post, tez podoba mi sie imie RAfal :)

    ReplyDelete
  55. Masz przepiękny wygląd bloga i owszem, kiedy robi się coś samemu to ma się większą satysfakcję:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Ciekawie napisane odp, bo tu one się najbardziej liczą. Sesja śliczna, fotograf na medal ;)

    http://emailaema.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajny post ! Ja w wolny czas spędzam bardzo podobnie jak ty :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  58. Świetne odpowiedzi. :) Ja już obserwuję, mam nadzieję, że też się odwdzięczysz! :)!

    Mój blog, zapraszam! :)

    ReplyDelete
  59. Ciekawe odpowiedzi i pytania. Przybliżyłaś nam wszystkim swoją osobę i kilka tajemnic blogowych. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  60. Śliczna jesteś! Świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam ^^
    http://kiinia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/ zapraszam dopiero zaczynam :>

    ReplyDelete
  62. Widać kręci cię ta blogosfera, ale jednak niestety pochłania dużo czasu.:)
    ładne zdjęcia ♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. świetne zdjęcia c;

    http://modawedlugniny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. super post i rewelacyjne zdjęcia <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)