Księżniczka.

Wychodzę z założenia, że wcale się nie znamy. Jesteśmy tylko ludźmi, często jesteśmy sobie obojętni. Wy znaczycie jednak dla mnie tak wiele, nie chcę Was stracić. Po prostu czasem już nie mam sił. Żyję jakby w wielkiej gonitwie świata. Czas szybko płynie, a ja.. Nie potrafię go zatrzymać, nie potrafię odpocząć, chociaż przez chwilę. Wszystko się zmienia. Bym była przytomna za dnia, potrzeba mi teraz kawy Inki. Niby banał, a tak pomaga.




A zatem kim jestem wśród tego pędzącego świata? Tylko małą sekundą. Dla niektórych tylko "wredną laską", dla reszty przyjaciółką, dla innych księżniczką. I tu nie chodzi tylko o sam wygląd. Każdy z nas jest królewną lub księciem. Ważne są dobre uczynki, dobre serce. Czy warto jest obracać się wśród tych, którzy nas nie potrzebują? Zrozumiałam, że jednak nie, bo to nie kończy się za dobrze. Czasami Ci, na których nam najbardziej zależy odejdą - od tak po prostu.. A czas ich nie zatrzyma, każdy pójdzie za swoimi planami, marzeniami - w swoją stronę i już nie zdołamy ich zatrzymać.


Czemu po prostu nie możemy się pogodzić i dać im odejść...

Kiedyś oglądaliśmy dużo bajek, prawie wszystkie z nich kończyły się tak, że dobro zwyciężyło, ale sami widzicie, było przy tym wiele trudności. Tak samo jest z życiem, często gubimy się, dużo pytamy, szukamy naszej drogi, no opisując to prościej - nie jest tak łatwo, jakby mogło się zdawać. Narzekając, że niektórzy mają łatwiej, wszystko im się udaje - oszukujemy samych siebie, bo nigdy nie wiadomo, przez co oni musieli przechodzić, by być tu, gdzie się znaleźli. Po burzy jednak, zawsze wychodzi słońce, dla każdego - zupełnie jak w bajkach. Każdy w końcu wyjdzie kiedyś na prostą, to nie jest tak, że jesteśmy skazani na wieczne utrapienia.


Kim jestem ja, kim jesteś Ty wśród świata? Najcudowniejszą osobą na świecie, księżniczką/ księciem. ( Nie pomyślałam jak zwykle żeby ten post był zarówno dla dziewczyn, jak i chłopców, więc coś pozmieniałam i chyba nie jest źle).
Nigdy nie zniżaj swej głowy przed innymi ludźmi. Jesteś piękna, cudowna i jedyna w swoim rodzaju! Nie goń za ludźmi, którzy Cię oszukują, czuj się  wartościowa wśród swoich znajomych.

SUKIENKA - KLIK (klikniesz?♥)
Post jest bardzo zagmatwany, tak wiem. to już takie przemyślenia z górnej półki. Mam nadzieję, że zrobiło Wam się też cieplej na serduszku, czytając go. Nigdy więcej tygodnia przerwy w blogowaniu - mam przez to zbyt duże wyrzuty sumienia.

Dorey ♥

42 comments:

  1. kiedys czesto w trudnych chwilach przypominalam sobie cytat, ktory w tlumaczeniu na polski mial podobne znaczenie do tego wpisu :) uwielbiam czytac takie notki

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Pięknie napisane :3 do tego cudne zdjęcia <3 Bardzo lubię posty z przemyśleniami :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. To co napisałaś naprawdę daje do myślenia.

    pastelovoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ładne zdjęcia :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Te bajki, które oglądaliśmy to łagodne odpowiedniki. Oryginalne baśnie braci Grimm to prawie horrory.
    Ważne jest umieć się odnaleźć w każdej sytuacji. Dawać dobro,tym którym na nie zasługują, a tym, którzy ranią nie nadstawiać drugiego policzka.
    Nie liczy się to w jakim miejscu jesteśmy. Liczy się to, co nas tu doprowadziło. To,że inni są dalej, nie znaczy, że są lepsi-może po prostu mieli lepszy start.

    ReplyDelete
  6. Beautiful dress dear!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/celebrating-women-with-born-pretty.html

    ReplyDelete
  7. Świetny post, miło się czytało :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Nie jest wcale takie zagmatwany.Naprawdę takie przemyślenia mi się podobają.Każda z nas jest jak księżniczka,piękna,wyjątkowa i masz rację , nie wolno zniżać głowy przed innymi ! Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne przemyślenia! Głowa do góry i do przodu, nie warto się poddawać :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  10. Cudownie wyglądasz ;))

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia *,*
    zapraszam do mnie, zmniejszam szafę ---> vintageclothes11.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. no i fajnie to napisałaś :D Ekstra :D

    ReplyDelete
  13. Nie jest zagmatwany.
    Naprawdę fajny pomysł na post.
    Śliczna sukienka.
    Najbardziej podoba mi się "Najcudowniejszą osobą na świecie, księżniczką/księciem"
    Jesteś naprawdę mądra.
    http://zuziksworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładnie napisane i wspaniałe zdjęcia :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajnie napisane! Prześliczna sukienka<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia, fajniutka sukienka :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Może i zagmatwany, ale zrozumiałam co autor miał na myśli, haha! Super, mądry post, daje do myślenia :)
    Śliczne sukienka, pewnie, że poklikałam *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Każdy jest królem swojego życia:) Śliczna sukienka i bardzo ładne zdjęcia!
    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie! ❤
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Szczerze? Na początku myślałam, że jest to spódnica i bluzka osobno :)
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  20. Hmm ciekawe przemyślenia..:)

    Ej Inka? To nie kawa.. :P

    ReplyDelete
  21. Świetna sukienka. Czuć bajkowe klimaty. Każdy jest księżniczką/księciem :)

    ReplyDelete
  22. Sweet:)
    http://frankybronky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Bardzo mądry post, świetnie się go czyta. Masz rację, czasu nie zatrzymamy. Śliczne zdjęcia! Fajnie że już wróciłaś :)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - zapraszam na nowego posta (klik) :) ♡

    ReplyDelete
  24. Ciekawe przemyślenia. Też bym najchętniej nikiedy czas zatrzymała. Pozdrawiam do mnie. polischgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ciekawe przemyślenia. Też bym najchętniej nikiedy czas zatrzymała. Pozdrawiam do mnie. polischgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. I właśnie takie, jak to nazwałaś "Przemyslenia z górnej półki" bardzo mi się podobają :)
    Super post, mocno mnie podbudował na duchu, jeden z lepszych!
    Zdjęcia tez bardzo klimatyczne :3
    Pozdrawiam ♥

    natasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. genialnie napisany post *.*
    a zdjęcia śliczne ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ja mam właśnie problem z zaakceptowaniem siebie, i chyba nigdy się to nie zmieni :c

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Dobrze napisane, popieram. ;) Urocze zdjęcia + kliknęłam.
    Miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia, jesteś taka śliczna ;****** Super bloggerka i post również jest świetny :* Dobrze napisany jak każdy twój post ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. też często mam takie przemyślenia, tylko niestety nie umiem ubrać ich tak ładnie w słowa jak ty haha :D

    macdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Dokładnie tak: "nie goń za ludźmi, którzy Cię oszukują". Świetnie to napisałaś :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  33. Ja od pewnego czasu, zaczęłam siebie akceptować.. Nikt nie jest idealny.. często wracam do różnych cytatów o życiu potem mam doła po co nam fałszywi ludzie ? Moim zdaniem powinno ich sie omijać na kilometr:) świetnie napisany post a zdjęcie idealne ;)

    ReplyDelete
  34. piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie ---> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bradzo fajny post i blog śliczne zdjecia ! Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajny post ! :) masz przesliczna sukienkę :) agata-musielak.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajny post ! :) masz przesliczna sukienkę :) agata-musielak.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach,a sukienka jest extra ^^
    Zapraszam do mnie:
    briellka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Śliczne to opisałaś, czas jest naprawdę najlepszym biegaczem na świecie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)