Tangle teezer bez tajemnic.

Tą niezwykłą szczotkę poznał prawie cały świat. Wiele osób ją sobie kupiło i się nią zachwyca. Wiecie już, że dzisiaj rozpiszę się trochę odnośnie "fenomenalnego" Tangle teezera. Dzięki jego używaniu, mogę się szczerze wypowiedzieć, na jego temat. Niektórzy z Was zapewne nie wiedzą, jakie są jego wady.




  No to już na samym początku mogę rzucić - kolor. Niestety należę do jednych z wielu, którzy mają fioletowy połączony z różem na dole ( nie miałam na to wpływu, a tak to wybrałabym już zielono - pomarańczowy) . To, że każdy w szkole wyciąga tą szczotkę i jeszcze wszyscy w tym samym kolorze...W moich oczach, traci wtedy ona taką "oryginalność", a do tego oczywiście łatwo przez przypadek wymienić się z koleżanką, wystarczy chwila nie uwagi.


Wszyscy uważają, że szczotka jest cudowna, dobrze się ją trzyma w ręce ( na co pozwala wygląd, kształt), dzięki czemu od razu łatwiej można uczesać włosy. Pomagają w tym również "kolce", które są umieszczone nierównomiernie ( dziękuję Jessice za spostrzeżenie), można zauważyć, że jest tak : jedna warstwa dłuższych, druga krótszych i tak przez całą szczotkę. Zmieścimy ją też do torebki, plecaka, czego chcemy - to prawda i za to daję na prawdę duży plus.

Jednak te "kolce" trochę się wyginają, może to dlatego, że nie zamówiłam tej szczotki z zamknięciem, jakie niektórzy mają. To ono trochę chroni przed zniszczeniami.

Do tego bardzo spodobało mi się opakowanie, w jakim została mi dostarczona. Były na nim słowa od twórcy tej szczotki oraz narysowana flaga. Od razu przypomniały mi się kraje, w których mówi się po angielsku. Moim jednym z większych marzeń jest je odwiedzić, zobaczyć.


Ale jednak : Tu wszystko Wam wyjawię. Pomimo łatwego rozczesywania i tych wszystkich opinii, jaka to ona jest cudowna itd., po kilku miesiącach powiem Wam coś : Szczotka trochę niszczy końcówki włosów! I nie mówię Wam tego, byście się zniechęcili do niej od razu. Wiadomo, końcówki niszczą się od wielu różnych innych rzeczy, ale jednak ona to wspomaga, przynajmniej takie jest moje spostrzeżenie, nie wiem jak u Was?

Nie do końca potrafię pisać recenzje, tak samo jak rozprawki - bardzo ich nie lubię, ale wiem tyle, że muszę wystawić ocenę, więc :
Moja ocena : 8/10
Wolę używać szczotek drewnianych z gładkim włosiem.

Dorey ♥

92 comments:

  1. Miałam zamiar sobie kpić TT, ale chyba jednak kupię z naturalnym włosiem ;)
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Miałam zamiar sobie kpić TT, ale chyba jednak kupię z naturalnym włosiem ;)
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wlasnie zastanawialam sie nad kupnem tej szczotki, moze sie skusze. :)
    Swietna recenzja :D

    Moj blog(klik) c:

    ReplyDelete
  4. Nie miałam TT, jednak moja koleżanka ma i jej włosy są zadbane,nie niszczą jej się zbyt końcówki, może na to ma wpływ kilka czynników? Wiem tylko że po dość długim używaniu te ''igiełki'' trochę się odkształcają :) Pozdrawiam :)
    iwi-iwii.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja nie mam tej szczotki. Nie dawno kupiłam sobie nową szczotkę i nie potrzebuje nowej.
    Słyszałam dużo dobrych opinii o niej. Ale nie wiedziałam , ze niszczy końcówki.
    Pozdrawiam
    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    ReplyDelete
  6. Ja mam Tangle Teezer od kilku dobrych miesięcy i nie zauważyłam żeby coś było nie tak z moimi włosami. Wadami, które ja zauważyłam jest to, że włosie się wygina i, że włosy się nieco elektryzują.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. hmm tez myslalam nad kupnem tej szczotki, ciekawe czy to od niej te koncowki masz zniszczone :)

    modowy-zawrot.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja używam tangle teezer i ja mam wrażenie że ona właśnie wygładza włosy i czesząc nią włosy są takie inne. :)
    Więc daję szczere 11/10. Ale ja mam z zamknięciem i wydaje mi się, że jest to lepsze rozwiązanie żeby ząbki sie nie wykrzywiały. Co do posta to jak na "opinię" jest on zdecydowanie za krótki. Nic nie napisałaś praktycznie na jej temat. Warto na pewno wspomnieć, że jej plusem są "kolce" które są w całości ze szczotką, a więc nie mogę wypaść jak w innych standardowych szczotkach. Tak samo największym plusem jest to, że szczotka czesze włosy bez bólu i warstwowo dzięki tym włoskom o rożnych długościach. :)

    ReplyDelete
  9. Miałam kiedyś takie same wrażenie. W tym samym czasie gdy kupiłam TT zmieniłam również szampon... To szampon był przyczyną brzydkich końcówek. Szczotka je wygładza. Polecam olej kokosowy na końcówki. :)

    ReplyDelete
  10. Chciałam sobie ją kupić już dawno, ale jednak nie zdecydowałam się :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. mysle, ze jednak rozdwojone koncowki to nie jest wina szczotki, a raczej twojej pielegnacji i tego, ze mozliwe nie podcinasz ich czesto :D ja uzywam tej szczotki od pol roku (ponad) przy tym pielegnujac wlosy i chodzac co 2 miesiace do fryzjera, przy czym nie mialam od czerwca ani jednego rozdwojonego kosmyka :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie,to nie jest wina szczotki tylko pielęgnacji.

      Delete
  12. Ja nie mam jeszcze tangle teezera, ale zamierzam kupić :D

    loves-styles.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mam ,uwielbiam ♥
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. U mnie moze troche niszczy koncowki ale staram sie nadrabiac to odzywkami itp.

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  15. Ja bardzo lubię tą szczotkę. Nie zauważyłam w niej takiej wady dotyczącej końcówki. Mam taki sam kolor, chociaż zamawiałam inny, ale niestety przyszła w takim.
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja osobiście w miarę jestem z tej szczotki zadowolona, ale nie mam pewności czy to całe wielkie WOW na temat TT jest słuszne... ;)
    Bardzo proszę, niedawno założyłam bloga i zależy mi na opinii jakiejś doświadczonej blogerki ;)
    http://everynothingblogger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Moja TT działa w porządku. Mam kolor w "panterkę" (nie pamiętam jak się to wachowo nazywa) i jestem zadowolona. Moje końcówki mają się świetnie :-)
    Zaś kolor: w sumie wzór jak napisałam wyżej "panterka". Kupiłam przez internet, jednak te z wzorami są droższe o 10 złotych. Więc dla mnie wadą jest również cena :-)
    Coco Evans

    ReplyDelete
    Replies
    1. www.tajemnice-mrocznego-lasu.blogspot.com

      Delete
  18. Ja obecnie używam compactowej wersji i jestem zadowolona

    beautifuldreams29.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zastanawiam się nad kupnem tej szczotki ;p Tylko trochę mi szkoda pieniędzy, bo wątpię czy cokolwiek pomoże na moją szopę :)

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się z Jessicą! Według mnie ona jest 11/10 :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo przydatna recenzja, ja miałam kiedyś zamiar kupić tą szczotkę i może dobrze, ze tego nie zrobiłam :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Fajny post, ale szczerze, to mnie bardziej zachęciłaś do kupna tej szczotki ;)

    Obs za obs? Daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mnie jakoś nie porwał jej szał. Nie podoba mi się i nie mam zamiaru jej niestety używać. Ale post i tak świetny jak zawsze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. nie mam tej szczotki, najbardziej przeraża mnie cena 50 zł, to chyba wole kupić sobie normalną szczotkę

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mam czarną,problemu nie ma. Poza tym,czeszę się w łazience i od razu chowam szczotkę. Według mnie właśnie niewygodnie się tę szczotkę trzyma,ale to,że ci się wygina to tylko i wyłącznie twoja wina,bo sam producent wspomina,że do torebki służy kompaktowa wersja. Moim włosom ona bardzo pomaga,nie niszczy ich,pomaga rozczesywać splątane,zmniejsza elektryzowanie. Nie zmienię na inną,te z włosiem mi nie służą.

    ReplyDelete
  26. Nigdy nie miałam tej szczotki :) Ale jest o niej bardzo głośno i dużo osób ją poleca ,więc może i ja za jakiś czas się skuszę :)

    naataluunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Też uważam, że ta szczotka nie jest cudowna. Duzo osob mowi ze nie wyrywa wlosow, a tylko sciaga te co juz wypadły. Nieprawda! Ona też wyrywa włosy, też ciągnie tylko trochę mniej niż zwykłe szczotki.

    PETALUM[klik]

    ReplyDelete
  28. Nie mam tej szczotki, a wiem że teraz jest na nią szał. Dlatego lubię czytać recenzje :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Końcówki niszczą się naturalnie. Mam tangle teezer i wiele osób, które go mają zgodnie przyznają, że zapobiega temu rozdwajaniu. Dojrzewasz, więc Twoje włosy momentami mogą się bez mniejszego powodu trochę osłabiać. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę. Zapraszam serdecznie :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Kupiłam niedawno i jak na razie jestem pod wrażeniem. Doskonale rozczesuje splątane włosy. A do tego nadaje się do uzywania na sucho i mokro no i nawet do rozprowadzania odżywek czy masek
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    ReplyDelete
  31. Również posiadamy tą szczotkę i jak najbardziej ją polecamy! <3

    ReplyDelete
  32. Ja nie posiadam TT, jednak kilka osób z mojego otoczenia ją ma i bardzo sobie chwali tę szczotkę. :)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  33. mam dwie te szczotki, jedną w wersji kompaktowej i jestem z nich mega zadowolona *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem o tym jak układam swoją grzywkę :*

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam tę szczotkę :)
    U mnie na blogu jest właśnie do wygrania, więc jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć Tangle Teezer za darmo zapraszam :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetna recenzja:) Nie mam tej szczotki, ale bardzo fajnie ją opisałaś :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja niestety odniosłam to samo wrażenie odnośnie końcówek. Też stawały się coraz brzydsze i suche. Poza tym włosy ogólnie od niej bardziej mi się puszą.

    ReplyDelete
  37. Fajna recenzja :) Chyba ją kupie i sama zrecenzuję gdyż jestem bardzo ciekawa dlaczego wszyscy ją tak wychwalają xD

    http://mmilla214.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja jej nie lubię !!
    natalyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Poluję na taką czarną lub całą różową. :)

    ReplyDelete
  40. Mam szczotkę niebiesko-różową i dobrze się sprawdza tylko włosy ostatnio po niej się strasznie elektryzują .
    http://raspberrypaulinaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja o TT nie mogę nic złego powiedzieć :) Kocham Ją! :)

    ReplyDelete
  42. Świetny post ! Jesteś bardzoo ładna ;* Śliczne włosy
    Obserwuje!
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ja mam czarną, taką jaką chciałam.
    I świetny post!

    pastelovoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Mam właśnie tę szczotkę o takich samych kolorach i jestem z niej w miarę zadowolona. Włosy rozczesuje jak każda inna (i tak wypadają, więc mi nie robi różnicy hahh). Trochę zaczęła mi się już niszczyć, ale ogólnie ją polecam ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIIK]

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam te szczotkę. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja mam TT i jestem z niej mega zadowolona! Wcześniejsze szczotki rwały mi włosy, a ta nie. Minusem jest tylko to, że elektryzują mi się po niej włosy, ale w sumie mam tak zawsze niezależnie jaką szczotkę używam. Więc ja jestem oczywiście na ogromne tak dla TT!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  47. Też mam ten kolor i wcale mi nie przeszkadza, jest śliczny :)
    Do ferii i przez wcześniejsze 10 lat miałam włosy prawie do pupy, na dodatek bardzo gęste, więc ta szczotka to moje wybawienie. Teraz mam nieco krótsze, ale nadal grube jak nie wiem, więc i tak się świetnie sprawdza <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja nie mam tej szczotki. Fajna recenzja.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. U mnie w szkole chyba nikt nie ma tej szczotki, a na pewno żadna dziewczyna nie wyciąga jej na przerwie i czesze włosy... Jest ona dosyć popularna, ale także droga, dlatego ja jej nie mam. Niby taki fenomen, ale ja wolę zwykłą, najtańszą nawet szczotkę. Ty ją tu trochę skrytykowałaś, więc tym bardziej nie zamierzam w najbliższym czasie jej kupować. Może kiedyś. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ja za nią nie przepadam, jest za ostra dla moich delikatnych włosów i faktycznie może zniszczyć kruche końcowki jeszcze bardziej:(

    ReplyDelete
  51. Czesto zastanawiałam sie czym to się wielce rózni od normalnej szcotki i dlaczego kazdy sie tym zachwyca, teraz juz wiem. A jezeli chodzi o cene to jest ona wysoka? Zapraszam do mnie-> klik

    ReplyDelete
  52. Sama mam zamiar kupić tą szczotkę, ale jeszcze trochę się wacham :D
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Mój blog||||||http://karrrblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ja używam jej ok. pół roku i nie widzę żadnych wad. Jest naprawdę bardzo dobra, chyba jedna z lepszych szczotek, które miałam. Końcówek mi też nie niszczy :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  54. Nie rozumiem czemu wszędzie się jarają to szczotką. Okey rozumiem, że może byc bardzo fajna, ale czy każda blogerka musi o niej pisac ? Podobny post jest na co drugim blogu xd
    Pozdrawiam ! :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. U mnie tak naprawdę w szkole nikt nie ma tej szczotki, zakupiłam ją bardzo dawno, NIC mi się nie wygina, jest po prostu świetna, moja ocena to 10/10. Z miłą chęcią, kupiłabym jeszcze jedną, w razie, z tą rzeczywiście coś by się stało.

    Obserwuję i liczę, że zrobisz to samo! :)

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  56. Nie posiadam tej szczotki, bo nie jestem jakoś do niej przekonana :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetny post. Osobiście nie posiadam tej szczotki, ale mam zamiar ją przetestować. http://asiikblog.blogspot.com/2015/02/wishlist-choies.html#comment-form Proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne.

    ReplyDelete
  58. Dla mnie ta szczotka zbytnio szału nie robi ale ważne, że Tobie się podoba! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. dla mnie szału nie ma, szczerze XD
    każdy już ją ma, więc oryginalność też zniknęła, taka prawda :) do tego wyrywa włosy, kolory są odrażające a wszystko mnie w niej denerwuje, jestem chora xdd
    pozdrtawiam ciep;utko :**
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Bardzo lubię tangle teezer i zgodzę się, większość osób ma taki sam kolor tych szczotek, a potem faktycznie można sobie ją pomylić z koleżanki szczotką c: świetny post!
    Recenzje Anzu [klik]

    ReplyDelete
  61. Świetny post :) Ja jeszcze nie mam tej szczotki chociaż zamierzam :)
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  62. Dla mnie to najlepsza szczotka ever!
    Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Słyszałam o szczotce , ale nie mam zamiaru kupować jej, chociaż u mnie w szkole byłabym bardzo oryginalna, bo tylko ja ją bym miała, to nie zamierzam jej kupować.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Śliczny blog :) Serdecznie zapraszam do mnie i do zaobserwowani mojego bloga :)

    http://najkalove.blogspot.com/
    http://najkalove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Ja posiadam tangle teezer i uważam,że jest świetną szczotką. Faktycznie dobrze rozczesuje,ale moje włosy elektryzuje i wyrywa-jak każda normalna szczotka. Też zauważyłam,że troszkę niszczy końcówki. Jednak najlepsze w tej szczotce jest jej rozmiar,mieści się wszędzie i nie zajmuje zbyt wiele miejsca :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  66. Dla mnie to najgorsza szczotka do włosów jaką miałam, nie rozumiem fejmu na nią


    miinikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Posiadam ją, co prawda od niedawna, ale jak na razie sprawdza się świetnie :)
    Mam nadzieję, że mi końcówek nie poniszczy :D

    ylyys.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. I love your blog! Very nice content you have! I love the Macadamia hair brush, it's very similar to tangle teezer!
    Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Have a nice day lovely!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  69. Posiadam wersję pomarańczowo żółtą i niestety na początku była rzeczywiście fajna, po czasie te "bolce" się powykrzywiały i teraz zdecydowanie sięgam chętniej po zwykłą szczotkę.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  70. Ja póki co jestem zachwycona tą szczotką :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  72. Moja siostra ma niebiesko-różową. Jest z niej zadowolona, ja nie mam o niej zdania, bo zwyczajnie jej nie używałam.
    Miło czytało się tą recenzję. ;)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ja za nią średnio przepadam- bardzo puszą się po niej włosy, a myślałam, że gdy wydam 35 zł, to ten problem minie. Oprócz tego ciągle wypada mi z ręki. Nie jestem wielką niezdarą, więc chyba kształt mi nie za bardzo pasuje:)
    W 100% zgadzam się z Tobą co do wyginania tych,,ząbków". Boje się ją zabierać do szkoły, bo obawiam się, że mi się połamią.
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)
    PS Puszą Ci się po niej włosy? :)

    ReplyDelete
  74. nie sądzę ,żeby różniła się od innych szczotek xd
    http://przemyslenia-fandomowca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  76. również mam tangle teezer, niebiesko rózowy. świetnie rozczesuje mokre jak i suche wlosy, świetnie masuje skore glowy. nie zauwazylam zeby koncowki rozdwajaly, niszczyly mi sie. zobaczylam nieco inne wady, m in. to ze bardzo szybko szczotka sie brudzi, ma sporo kurzu juz po kilku dniach od mycia lub rysuje się troche z tylu, albo igielki, wloski sie wyginaja. ale i tak bardzo polecam! nie zamienilabym jej na zadną inną! i nie wyobrazam sobie jak moglabym jej teraz nie mieć :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Również mam tę szczotkę i tak naprawdę to bardzo lubię. Dotąd ograniczałam się bardzo z czesaniem włosów, bardzo tego nie lubiłam i moje włosy również, a ta szczotka nie wyrywa mi tak bardzo tych włosów i ich nie niszczy ;))
    Bardzo fajna recenzja :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. nie mam tej szczotki, także nie wiem jak z nią jest :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  79. Ja jeszcze nie miałam styczności z tą szczotką, jednak jestem bardziej zwolenniczką naturalnych produktów, a nie plastiku. Czeszę się już od dawna szczotką z włosia dzika i na żadną inną jej nie zamienię <3
    Obserwuję :) Jeśli spodoba ci się mój blog to było by miło gdybyś zrobiła to samo!
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Świetnie przygotowałaś tą recenzję! Jakoś ciągle zwlekam z kupnem tej szczotki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  81. Chyba jestem jedyną osobą na świecie, która nie używa tej szczotki :)
    Może to dlatego, że w ogóle ich nie używam? :D

    ReplyDelete
  82. Mam taką samą szczotkę, dokładnie ten sam kolor, bardzo ją lubię i nie tylko ja... Moja siostra ciągle mi ją podbiera :p Ale denerwuje mnie, że bardzo dużo osób w szkole ją ma i większości ten sam kolor. Ja akurat chciałam ten, bo podobał mi się najbardziej i akurat tylko ten był w sklepie :p Obserwuję :)

    ReplyDelete
  83. Chyba zrezygnuję z zakupu tej szczotki :D
    Pozdrawiam :*
    http://magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Ja nie skusilam sie do tej pory na ta szczotke pomimo jej popularności :-)
    http://k24-7.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)