Polowanie na prezenty. Dawać, czy dostawać? Jak wybrać prezent idealny?

Heiii
Zostało mało czasu do Wigilii. Sklepy robią się coraz bardziej puste. Jest w nich wiele osób - wszyscy kupujący coś dla swoich najbliższych. Skąd to wiem? Sama dzisiaj odbyłam polowanie na prezenty. Miałam już pomysły, co kupić rodzinie, więc wystarczyło mi na to 2 godzinki i było po wszystkim.

Zatem dawać, czy dostawać?
Kiedy dostajemy różne ciekawe rzeczy od innych, od razu robi się wesoło, cieszymy się z czegoś nowego, zaraz chcemy tego użyć. Znacie to uczucie, prawda? Nie zapominajmy podziękować osobom, które nam coś sprezentowały, są naprawdę kochane, że nie zapomniały i spełniły nasze prośby. Nawet najmniejszy upominek bardzo cieszy. Kiedy Ty dajesz prezent komuś, ta osoba jest bardzo zadowolona. Widzieć uśmiech na jej twarzy jest cudownie. Przecież w święta chodzi o to aby sprawiać ludziom radość. I te iskierki w oczach, kiedy ktoś się ucieszy z Twojego podarku. To też oznaka, że dobrze znasz tę osobę. Pokazujesz jej, jak bardzo Ci na niej zależy. Dlatego lubię i dawać i dostawać. Razem tworzy to pewną całość. Obie z tych rzeczy są ważne.


Jak wybrać prezent idealny?
Zdarza się, że dana osoba nie powie dokładnie, co sobie wymarzyła dostać ( nie to co ja, bo ja zawsze wiem, co mi się najbardziej przyda). No ale tak bywa, że powie : kup mi co chcesz, zobaczymy, czy mnie dobrze znasz. Właśnie to, czy dobrze znamy tą osobę jest nam bardzo potrzebne. Najpierw musimy się zastanowić co ona lubi? Jeśli jest kolekcjonerem np. znaczków pocztowych ( to był tylko przykład) to postarajmy się zdobyć dla niej kilka unikatowych, których jeszcze nie ma. Interesuje ją muzyka? Może mikrofon/ płyta? Lub tak jak w moim przypadku jeśli chce coś do nauki biologii - weźcie atlas anatomiczny. Warto też przypomnieć sobie, czy ta osoba nie mówiła przypadkiem : "O, ale ślicznie pachną te perfumy", albo : "Zobacz, ta ozdoba jest urocza". Może ten ktoś już zapomniał, że to mówił, a jednak my to pamiętamy. Kupmy tą rzecz, która się spodobała. Jeśli nadal nie wiemy co wybrać, to tradycyjnym prezentem dla dziewczyn mogą być jakieś ciekawe kosmetyki lub perfumy ( tylko nie coś typu antyperspirant - niektórzy mogą się za to obrazić ). Skarpetki też nie są wskazane, no chyba że uważacie, że ta osoba była w tym roku wyjątkowo niegrzeczna . Można też pójść do sklepu typu empik. Jeśli nie jesteśmy pewni, co w nim kupić, można wiąć bon podarunkowy żeby ta osoba mogła sobie później coś wybrać. Ciekawe są też gry np. Simsy 4, o które poprosiłam brata.


Dzisiaj życzę wszystkim żeby uśmiech na Waszych twarzach zagościł kiedy będziecie zarówno dostawać i dawać komuś prezenty. Po przeczytaniu tego posta, jesteście w stanie wybrać coś idealnego, więc jestem pewna, że Wasi bliscy się ucieszą.

Snapchat: dorey01

Dorey ♥

80 comments:

  1. Niby masz 14 lat, ale piszesz bardzo mądrze, co bardzo podoba mi się na Twoim blogu! Ja już mam prezenty kupione, muszę je tylko spakować ;)
    pugix.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja też już mam prezenty :)

    melania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo mądrze piszesz! Ja w tym roku nie robię prezentów dla rodziny. :)
    Pozdrawiam ;)

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Właśnie skończyłam robić prezenty. ;) Stworzyłam bardzo fajne ramki. ;* A po za tym bardzo fajnie piszesz. ;)
    millsemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zwykle robiłam prezenty rodzinie, ale w tym roku mój portfel schudł do zera :/

    harry-czary-mary.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo przydatny poradnik, z pewnością z niego skorzystam! :)
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja lubie i kupować i dostawać :)
    Jutro jadę na świąteczne zakupy. Jak zwykle robię wszystko na ostatnią chwilę! xD
    wave-flow.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. cięzko wybrać prezent idealny. Ale ja wt ym roku zabrałam ię poważnie o prezentów i myslę,że dla większości będzie to prezent idealny: przydatny i funkcjonalny ;-)

    ReplyDelete
  9. Ja osobiście wole dawać prezenty !
    sweethomesweety.blogspot.com - U mnie wielkie zmiany

    ReplyDelete
  10. ja zdecydowanie wole dawac, ale nie mamy w rodzinie zwyczaju, aby dzieci kupowaly cos rodzicom, bardzo natomiast lubie kupowac prezenty mojemu chlopakowi (ktory zdecydowanie woli dawac niz dostawac haha) i widziec jak sie cieszy!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam dawać,ale ta radość w nas gdy dostaniemy to co sobie wymarzyłyśmy -BEZCENNE!
    Pozdrawiam.

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo lubię dostawać prezenty, jednak wielka radością dla mnie jest jak widzę osobę która jest ucieszona z mojego prezentu i na prawdę jej się to podoba.
    Co roku mam ogromny mętlik w głowie jaki prezent wybrać dla innej osoby, nie jest to proste.
    Zwykle wybieram coś co na 100% można wykorzystać.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. super post. Dawanie prezentów jest ważne, ale najważniejsze jest pomaganie innym :)

    ikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny wpis :) Wesołych Świąt :)
    Zapraszam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. dawanie prezentów sprawia mi wielką przyjemność ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. robię prezenty najbliższej rodzinie, fakt że nie lubię wydawać pieniędzy na coś co nie jest dla mnie jednak odnoszę satysfakcję, kiedy przyczyniam się do uśmiechu drugiej osoby :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/12/christmas.html

    ReplyDelete
  17. wolę dawać prezenty i uszczęśliwiać bliskie mi osoby :) wesołych świąt.
    + obserwuję od dawna + like fanpage!

    www.patt-cieslewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo mądrze piszesz! Ja w tym roku nie robię prezentów dla rodziny. :)
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja bardzo lubię kupować prezenty. Niestety często kończy się to tak, że dzień przed wigilią dalej myślę, żeby trafić idealnie :)

    Modna Muffinka

    ReplyDelete
  20. Świetny post, również już co nie co upolowałam i jutro również jadę coś upolować dla najbliższych :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  21. uwielbiam zakupy świąteczne z przyjaciółką, to już chyba nasze tradycja
    http://whinicte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jej przydatne rady :)Ja zakupy dla bliskich mam już za sobą i mam nadzieję że się im spodoba :) Śliczne zdjęcia
    love-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. bardzo fajny post i przydatny :D Wesołych świąt ;*
    Obserwuję ;)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jak każdy lubię dostawać prezenty. Ale jeszcze fajniej jest je dawać. Lubię chodzić po sklepach w poszukiwaniu właśnie tego idealnego prezentu dla najbliższych :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetny post i super wygląd bloga ♥ Wesołych Świąt

    olablogo.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. O wiele lepiej jest dawać, radość na twarzach innych z twojego powodu to coś niesamowitego!!! Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja uwielbiam dawać i patrzeć jak inni uśmiechają się.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com ~ zapraszam serdecznie
    Wesołych Świąt:)

    ReplyDelete
  28. hahaha i to i to fej fajnie, czy tylko ja nie umiem sie zdecydowac?:( ♥
    lady-marysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mi sie osobiscie simsy 4 nie podobają wolę 3;) A co do prezentów to ja wolę dawać i patrzeć jak inni się cieszą z tego co dostają<3 W tym roku było w moim domu losowanie i ja robie prezent mojej siostrze;> Ogolnie kosmetyki ( i slodycze xD) to jest zawsze trafiony prezent ( nawet dla chlopakow :D ) Wesołych ;>

    ReplyDelete
  30. Ja mam dostać podobno simsy 4 na święta :) Fajny post :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/2014/12/w-oczekiwaniu-na-swieta.html

    ReplyDelete
  31. Twoj blog jest świetny. Widac masz na niego pomysł, to dobrze. Swietne rady dla tych którzy jeszcze nie kupili prezentu:)
    Wesołych Świąt
    My-crazy-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. niestety ale ja wole simsy 3, ale dla każdego coś dobrego ;)
    Wesołych Świąt <3
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. W sklepach coraz mniej prezentów, dlatego ja już wcześniej się zabezpieczyłam. Jednak chyba wolę dawać, ponieważ kocham tą radość na twarzy:)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  34. Dla mnie idealnym prezentem są książki :)

    ReplyDelete
  35. Co roku mam problem ze znalezieniem prezentów, tym razem nie było inaczej - nadal brakuje mi kilku podarunków :(

    Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy :) Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
    http://gloomy-mondays.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. uwielbiam obdarowywać bliskich drobnymi upominkami :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Kocham dawać prezenty innym! Gdybym miała możliwość, dawałabym je wszystkim :D
    Ale szczerze zawsze się boję reakcji tej osoby, czy się spodoba prezent - to najgorsza chwila :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Uwielbiam kupować prezenty bliskim. Kiedyś jak byłam młodsza zakupy zaczynałam na samym początku grudnia. Wiadomo, młodsi mają o wiele więcej pomysłów aniżeli starsi. A teraz mam kłopot z banalnym zakupem prezentu nawet, gdy wiem czego dana osoba oczekuje. Ale i tak to nie zmienia zdania, że kupowanie prezentów to rewelacyjna sprawa. :D
    Wesołych świąt!

    http://about1moment.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. dziękuję za miły komentarz.A jeśli chodzi o przepis to wystarczy że kupisz gotową mieszankę do pierniczków w pudełku dr.oetker i zrobisz według przepisu na opakowaniu :D
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja wolę dawać prezenty... świetny pomysł na post ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Oh chyba każdy uwielbia dostawać prezenty, tak samo jak ja! Aczkolwiek wolę dawać, patrząc jak na twarzy drugiej osoby pojawia się uśmiech, to bardzo miłe uczucie.

    life-by-monika.blogspot.com ♡


    ReplyDelete
  42. KOcham dostawać prezenty. Jednak dawanie daje mi przyjemność niezwykłą, najlepszy czas w święta
    zapraszam do mnie :)
    http://we-not-be-perfect.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Sama bardzo lubię dawać, chociaż nie mam zbyt wielu pieniędzy, a wieku czternastu lat zbytnio nie pozarabiam. UmU
    Twój post jest całkiem przydatny i miły, może czytam mało blogów, ale nie widziałam na żadnym takiego posta. Z pewnością będę zaglądała tutaj częściej, wydajesz się być naprawdę miłą i ciekawą osobą, a twoje posty przyciągają oczy.

    ReplyDelete
  44. Ja wolę dawać ,bo nie lubię niespodzianek :) Prezenty dla moich bliskich są już kupione, więc tylko czekam do wigilii, aby zobaczyć czy im się podobają.
    Wesołych Świąt :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam dostawać prezenty, ale jednak obdarowywanie nimi innych potrafi dać o wiele więcej radości w szczególności, gdy ten gest ma być niespodzianką :) Świetny pomysł na post.

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    ReplyDelete
  46. W tym roku bardziej ja obdarowuje moich bliskich niz oni mnie wiec.. odplacam im sie ;)) Co do dawania prezentow jestem prosta osoba i wprost sie pytam co kto chce jaki kolor, jaki rozmiar, co to .. i takie tam ;)
    Wesolych Swiat! Dziekuje za odwiedziny u mnie! ;))

    versjada.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bardzo trudno wybrać prezenty świąteczne, ale radość i właśnie uśmiech o którym wspomniałaś wynagradza wszystkie trudy przy poszukiwaniach itd. Świetne uczucie :)
    Wesołych! :*

    ReplyDelete
  48. http://fashion-is-on.blogspot.com/

    Szczerze mówiąc, to dawanie prezentów sprawia mi większą przyjemność.

    ReplyDelete
  49. Jejjj! Dorey!!!! Jesteś C U D O W N A!!!
    Ja co prawda mam już prezenty kupione, ale gdyby nie to, ten post naprawdę by mi się przydał.
    Jak jesteś ciekawa co takiego kupiłam to możesz wpaść do mnie. Zrobiłam post z tymi rzeczami.
    Ach! Jeszcze jedno! Wysłałam niedawno do ciebie maila. Przeczytasz?
    U W I E L B I A M C I Ę!!!

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Piekne jest to, ze masz tylko 14 lat a piszesz jak wyksztalcona kobieta, genialnie!

    ReplyDelete
  51. U mnie prezenty też już kupione :)

    ReplyDelete
  52. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga http://stylcarly.blogspot.com/
    pozdrawiam ;**

    ReplyDelete
  53. Ja zawsze robię własnoręcznie prezenty, ponieważ uważam, że takie są najlepsze....takie od serca :3
    Zapraszam do mnie
    maddie-madzia.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Kiedyś koleżanka wspomniała, że chciałaby zakolanówki. Sprezentowałam jej je na Mikołaja (oczywiście dorzucając coś jeszcze, nie same skarpety :p) i ona ogranie się zdziwiła, że pamiętałam. To było miłe.
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja nigdy nie wiem co komuś kupić. Zawsze mam z tym problem. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Wesołych Świąt! :)
    @www.kierunkowy48.pl

    ReplyDelete
  57. U mnie wszystkie prezenty już są kupione ;D Ja zdecydowanie wolę dawać niż dostawać, choć lubię otrzymywać prezenty ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  58. Ja daję zawsze jakiś upominek zrobiony przez mnie i kupiony.
    Fajny post.
    bajecznykoralik.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ja przeważnie jak dla przyjaciół, to daję kubek, ale jak dla np. mamy to kremy, wino lub coś w tym stylu. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Świetne porady! Ja zdecydowanie wolę dawać prezenty nić je dostawać ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  61. Ja za to nigdy nie wiem co chce, a potem jestem rozczarowana. Ja omijam sklepy w swiątecznym czasie, więc prezenty mam juz od tygodnia :D

    http://nataliaa-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. ja mam zawsze wielki problem z tym jkia prezent wybrać, jednak mam nadzieję, że im się spodoba :)

    ReplyDelete
  63. Moim zdaniem dawanie prezentów to dużo lepsza zabawa. Kupowanie, wybieranie a potem szczęśliwa (zazwyczaj :D) mina osoby obdarowywanej- bezcenne :D

    ReplyDelete
  64. Również wiem jakie to wspaniałe gdy trafi się odpowiedni prezent xD choć czasem jest ciężko.
    Wesołych świat oraz zapraszam ^^:
    http://mrasne-recenzje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Ja uwielbiam wręczać prezenty! Dawanie przynosi bardzo wiele radości :))

    ReplyDelete
  66. Super jest dawać i dostawać:) Wesołych Świąt:)

    ReplyDelete
  67. też myślę, ze dawanie i dostawanie tworzy jedną całość.w końcu gdyby nie było jednego, drugie nie mogłoby istnieć ;)
    o tak, taki prezent z czymś, co kiedyś się spodobało, a potem wypadło z głowy to niezła niespodzianka ;)Opowiastki Prawdziwe (klik)

    ReplyDelete
  68. Ja wole dawać prezenty, uwielbiam patrze jak otwierają i cieszą się z prezentu :3

    Zapraszam na nowy post, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :3 http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Ale się zdziwiłam. Masz tylko 14 lat, jesteś jeszcze młoda, całe życie przed Tobą, a jesteś taka mądra.
    Uwielbiam twojego bloga. Gdy go piszesz to mam wrażenie jakby pisała to max. 17latka.
    Fakt faktem, że często jest tak, że to właśnie młodzi ludzie są bardziej mądrzy od starszych i u Ciebie tak jest.
    Jestem od Ciebie o rok młodsza, więc nie mam pojęcia czemu w ogóle tutaj pisze takie rzeczy skoro jestem jeszcze młodsza, no ale cóż.
    Masz na prawdę świetny design, świetnie piszesz, twój blog jest świetny.
    Codziennie tutaj jestem, żeby zobaczyć czy jest jakiś nowy post.
    Oby tak dalej. ♥
    I przepraszam, że nie nawiązałam swojego komentarza do postu. :)
    Obserwuje i zapraszamy do nas: www.liviandinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ja również wolę dawać, ale nie mam nic przeciwkootrzymywaniu :)
    Obserwuję
    weronika-w.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Ja wolę dawać prezenty :)
    modoweinspiracjep.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Super post !
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ja wolę chyba dawać prezenty ale jak dostanę coś fajnego to się cieszę dwa dni :)

    ReplyDelete
  74. Ja lubię zarowno dawać jak i dostawać ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Dziękuje, również życzymy wesołych Świąt, radosnych, pełnych ciepła i spokoju oraz szczesliwego nowego roku i samych szczęśliwych chwil :)
    Pozdrawiamy ! http://wobiektywiezycia.blogspot.com/2014/12/roczek-wiktorii.html?showComment=1419368981849#c8861980167022189767

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)