Książki, które czytam podczas przerwy świątecznej.

Hejcia!
Święta, święta i po świętach jak to się czasami mówi. Został nam 1 tydzień wolnego. Co mam zamiar robić? Skoczyć czytać wszystkie książki, grać w simsy 4, które wczoraj dostałam (o nich też mogę Wam poopowiadać, bo mam dużo ciekawych rzeczy do powiedzenia) , wkładać dużo pracy w bloga i You Tube, rozwiązywać sudoku ( na konkurs), pouczyć się trochę do różnych przedmiotów i z atlasu, przeczytać treny ( w poniedziałek sprawdzianik). No cóż i to by było chyba na tyle z moich planów. Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć. Chciałabym Wam w dzisiejszym poście, poopisywać troszkę książki, które przeczytałam lub jeszcze przeczytam podczas tej przerwy. Ogólnie chyba nie zdarzyło mi się jeszcze przeczytać tylu książek w tak krótkim czasie, zaczęłam je pochłaniać! Obiecałam sobie, że zawsze w ciągu wolnego czasu, będę miała pod ręką coś do czytania. No nie przedłużając, zapraszam na posta!


  Więc pierwszą serią jaką dopiero będę czytać jest "Glidia Magów" - strasznie grube tomy, ale mam nadzieję, że się wyrobię. Póki co to nie wiem, o czym ona jest, ale w najbliższym czasie się dowiem.
Kolejną serią, o której chcę Wam opisać są "Pamiętniki Wampirów" oraz "Pamiętniki Stefano" , czyli zdarzenia, które przeżywał Stefano zanim spotkał Elenę. Ogólnie to na tą serię uwzięłam się na wakacjach. Do tej pory nie miałam czasu jej skończyć. Przeczytałam dopiero 2 tomy, ale jest to książka, która jest zdecydowanie warta Waszej uwagi - strasznie wciągająca.
Teraz może przejdę do książek, które skończyłam i zacznę opisywać od najlepszej jaką są " Skrzydła Laurel". Muszę pobiec do biblioteki po następne tomy. Historia wróżki jest naprawdę pełna emocji i akcji. Wydaje mi się, że potrafiłabym się utożsamić z bohaterką i że to ja jestem na jej miejscu.
" Trzy metry nad niebiem" i "Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu" to takie książki, gdzie jest dość dużo przemocy, walki gangów i wplecione historie miłosne. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem takiej tematyki, ale jak ktoś lubi, to dobrze się czyta, więc warto sięgnąć właśnie po te książki.
Całkowicie moim sercem zawładnęła książka - kryminał - "Wołanie Kukułki". Jest świetna, pomimo iż nigdy nie czytałam kryminałów, a pierwszym, po jaki sięgnęłam była moja lektura szkolna Agaty Christie. Więcej o polecanym kryminale znajdziecie w ostatnim filmiku, który zostawię na dole posta.
Tę książkę również pokochałam - "W otchłani" i za wszelką cenę muszę zdobyć następną część. Jest w niej trochę strachu, ukazane różne ciekawostki. Bohaterowie wybrali się w podróż na inną planetę, by stworzyć tam drugą Ziemię. Niektórzy są zamrożeni i co ciekawe - ktoś ich rozmraża. Dobra, więcej nie zdradzam, bo jeszcze powiecie, że jestem chodzącym spojlerem.
Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was tymi książkami i przeczytacie choć jedną z nich i Wam się spodoba!

A tutaj zostawiam zaległy filmik - obejrzyjcie.

Dorey ♥

66 comments:

  1. Mam zamiar przeczytać "Bądź swoja siłą". Książka jest podobno świetna. "Trzy metry nad niebem"- wspaniała :)
    http://taktobylotakjest.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pragnę Cię nominować do Liebster Blog Award, więcej informacji znajdziesz lada chwila na moim blogu, pozdrawiam ciepło, bo ciepło się przyda na tak mroźna pogodę,która towarzyszy nam ostatnio :)

      Delete
  2. Świetny post! Na pewno przeczytam "Wołanie Kukułki" skoro polecasz :)
    http://kurpiewska.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Słyszałam dużo o książce Demi Lovato i wydaje się być bardzo fajna, więc na pewno ją sobie kupię :)
    Na święta dostałam 2 książki i to je zamierzam czytać ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. slyszalam o kryminalach agaty christie same dobre opinie, niby nie lubie takiej tematyki, ale mam ochote sprobowac czegos nowego i mogloby byc naprawde interesujaco

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. zamierzam kupić sobie książkę Demi, a z tych to czytałam tylko "Trzy metry nad niebem"

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oo, dużo ich czytasz, ja muszę czytać lekturę,a nie lubię czytać ;C

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  7. Przeczytałam Trzy metry nad niebem i uwielbiam tę książke <3
    Planuję kupić książkę Demi ;p
    Obecnie czytam Gwiazd naszych wina<3
    Gratulacje że aż tyle przeczytałaś w tak krótkim czasie :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. trochę sporo książeczk masz zamiar przeczytac haha
    ksiazka demi stoi u mnie na półce i czeka aż ją ruszę :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. O ja mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie "trzy metry nad niebem"
    , bo jak na razie czytam "Więzień Labiryntu" :D

    im-mags.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Przeczytałam 1 tom Pamiętników Wampirów i średnio mi się podobał :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. O kurcze, ile książek !? Ja też mam zamiar trochę poczytać :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i yt :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Bądź swoją siłą Demi Lovato. Pamiętników Wampirów mam całą serię, czekają w kolejce :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetny post. Ja mam książkę Demi Lovato i szczerze ją polecam ♡
    Co powiesz na wspólną obserwację, ja już obserwuję
    A to jest mój blog:
    http://poloness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Moja mama ma te perfumy, pachną pięknie, cały czas jej podkradam hahah :D
    nie znałam tych książek wcześniej, oprócz książki Demi ;)) Chętnie przzeczytam kilka z nich :D
    super filmik!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja też lubię czytać, ale Internet czasem pochłania cały mój czas i brakuje mi już czasu na książkę :P

    ReplyDelete
  16. Książki wydają się być ciekawe ;) Mam tę książkę Demi i bardzo mi się ona podoba :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  17. książka Demi ! :) świetne książki

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Skrzydła Lurel!
    Czytałam ta książkę i byłam na prawdę oczarowana.
    Nie spodziewałam się, że będzie taka fajna.
    Książka Demi Lovato jest napisana od serca i dająca trochę motywacji.
    Jeśli chodzi o Pamiętniki Wampirów to nie zbyt podobały mi się.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. OOO, to masz dużo pracy na ten tydzień :) Fajne książki!

    moniso.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. żadnej nie czytałam ;o jedynie 3 metry nad niebem oglądałam :(

    ReplyDelete
  21. Przeczytałam pierwszy tom z serii "Pamiętniki Wampirów" ale mnie jakoś nie wciągnęło :)

    ReplyDelete
  22. sporo tych książek, ja nawet to rzadnej nie sięgnełam chociaż mam do dokończenia jedną

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja nie znosze czytać książek

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja nie przepadam za czytaniem książek, a ty czytasz ich tak duuuużo :)
    http://ivamoche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo dużo tych książek ;) Ja mam zamiar zacząć czytać, ciekawe czy będzie fajna.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. "Trzy metry nad niebem" czytałam, ale jednak zdecydowanie bardziej podobał mi się film ;) Za to chciałabym przeczytać "Wołanie kukułki" :)

    ReplyDelete
  27. Swietne książki :)
    Wesołych Świąt, cudownych wspomnień, miłości. Życzę Ci wspaniałych przyjaciół, mnóstwo prezentów, życzę Ci szczęścia i dalszych sukcesów w blogowaniu. Magicznych momentów. I niezapomnianych przygód.
    Życzy Sandra <3
    U MNIE GIVEAWAY SERDECZNIE ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU! Zapraszam na Giveaway KLIK

    ReplyDelete
  28. super książki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja też czytam teraz książki. Szkoda, że już po świętach.
    Obserwuję.

    paatryszja.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super posty =) Jesteś naprawdę świetną blogerką :)

    bybartek.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja teraz nadrabiam zaległości w lekturach szkolnych, niestety nie mam czasu na inne książki póki co. :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Możesz, możesz nam opowiedziec o simsach :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale o kilku z nich słyszałam :)

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Otrzymujesz ode mnie nominację do Liebster Blog Award! :)
    Tutaj masz wszystkie informacje:

    http://nanitcewiszacepiorko.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja obecnie czytam sagę Pamiętnik Wampirów
    Jestem fanką również serialu ale muszę powiedzieć że w książce jest to wszystko
    ineczej opisane polecam wam tą sagę :D
    Bardzo fajna notka,kocham czytać książki zapraszam do mnie
    Może zaobserwujesz ? ja obserwuję od jakiegoś czasu
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja kończę Gwiazd naszych wina :) Świetna książka ♥ Fajny post i śliczny design!

    fashion-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wielu z tych książek nie kojarzę i żadnej z nich nie czytałam. Widziałam tylko film 3 metry nad niebem i kojarzę książki L. J. Smith'a. Ja mam przed sobą do przeczytania trylogie : Diabelskie Maszyny i Krąg i zamierzam nowy rok zacząć z Stay Strong Demi Lovato ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. 3 metry nad niebem kochaaaaaaaaaaam <333333

    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Plany na czas wolny zaplanowane :)
    Książki to świetne rozwiązanie, ja muszę czytać lekturę, przez co nie mam kompletnie czasu na inne książki !

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  40. Przyznałam Ci nominację do Liebster Blog Award, więcej szczegółów:
    zuzikblogger.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam i miłego blogowania! :)

    ReplyDelete
  41. Ja ostatnio czytałam Wybranych :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/before-sunset.html
    Czy mogłabyś poklikać w link do płaszczyka ? Chętnie się odwdzięczę ♥

    ReplyDelete
  42. Świetne książki! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Nie czytałam "Pamiętników wampirów" tylko dlatego, że wcześniej zaczęłam oglądać serial i nie chciałam sobie już psuć tej mojej wizji historii Eleny i reszty : D
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz. :)

    ReplyDelete
  44. Ciekawe pozycje, jako polonistka ciesze się, że jednak sporo osób wciąż czyta:)

    ReplyDelete
  45. Ooo, chyba kolejne książki znajdą się na mojej liście do przeczytania^^
    "Bądź swoją siłą" i "Trzy metry nad niebem"- kocham!

    http://natasiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja też korzystam z przerwy świątecznej i nadrabiam zaległości w czytaniu książek :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Jaka Dorey oczytana, ohohohho xd

    ReplyDelete
  48. co powiesz na wspólną obserwację ? napisz na moim blogu, jesli tak ;> ollshy.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Nigdy nie miałam czasu kupić uczennicy maga, zbieram się do tego od dobrego roku. Glidie magów pochłonęłam bardzo szybko, tak samo jak trylogię zdrajcy(kolejna trylogia po gildi) :) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Chciałabym przeczytać 'Bądź swoją siłą' :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Czytałam parę książek z tych,które wymieniłaś,wszystkie mi się podobały.Szczególnie "Wołanie kukułki" i "Gildia Magów" :)
    Arabella

    arabellaidk.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Nie znam żadnej z tych książek, no może prócz pamiętników :)

    ReplyDelete
  53. Wow imponująca kolekcja! :*

    Zapraszamy do nas na poświąteczny giveaway, więcej informacji pod linkiem:
    http://crundiees.blogspot.com/2014/12/giveaway-u-crundiees-wygraj-bransoletke.html

    ReplyDelete
  54. Ja teraz poluję na "W otchłani" i widzę, że warto. :3
    ~Księżycowa Pani

    ReplyDelete
  55. Uwielbiam "Pamiętniki Wampirów". Zarówno książkę jak i serial :3

    ReplyDelete
  56. Ja bardzo chciałabym przeczytać Bądź Swoją Siłą :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Chciałabym dostać książkę Demi <3
    Świetny filmik, już nie mogę się doczekać następnego!

    http://life-by-monika.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Też właśnie czytam "Pamiętniki Wampirów". Księga 8 zapowiada się bardzo ciekawie : P
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Uwielbiam czytać, ale niestety robię to powoli, często wracam do wątków i z jedną książką długo mi się schodzi ;) Ty naprawdę pochłaniasz książki!

    ReplyDelete
  60. Wow, sporo masz tych książek! Wydają się ciekawe, może skuszę się przeczytać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  61. Uwielbiam książki Christie :). Nie słyszałam o tym by były lekturami.
    Kocham czytać, w ten wolny czas czytam niemal bez przerwy :D

    ReplyDelete
  62. Ile książek XD Taki mol książkowy :D
    http://zagubionykalendarz.blogspot.com/ zapraszam :D

    ReplyDelete
  63. Gildię Magów polecała mi kiedyś kuzynka,ale nie czytałam. Ostatnio minęła mi faza na fantastykę. Pamiętniki Wampirów uwielbiam,zarówno książki,jak i serial,ale warto wiedzieć,że L.J Smith pisała tylko początkowe części,ostatnia jej autorstwa to Północ. Pozostałe pisał Ghost Writer i według mnie są o wiele,wiele gorsze.
    Trzy metry nad niebem czytałam,lepsza od filmu,ale to nie moje klimaty. Nudzą mnie książki w których jest pseudo bad boy i miłość,która musi pokonać przeszkody. No i denerwowała mnie główna bohaterka,nie lubię takich kobiet.

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)