Zdrowe odchudzanie

Hej ♥
Dzisiaj czas na jakiś post tematyczny, a że już dość dawno takiego nie było to zrobię go dzisiaj. Co mam na myśli? Dziś będzie o tym jak się zdrowo odchudzać, żeby nie wpaść przy okazji w jakąś chorobę, bądź nie osłabić organizmu.

 Wiadomo, że każdy chce schudnąć w krótkim czasie, ale tak nie można, do tego potrzeba dużo pracy. Gotowi?
1. Motywacja
Oczywiście nie chcę Was zasmucać, ale efekty nie przyjdą tak same z siebie, przyjdą po 2-3 tygodniach  wysiłków i wyrzeczeń a Ci, którzy nie mają motywacji, nie będą mieli woli walki ze sobą, aby zacząć się stosować do kolejnych punktów. Jeżeli potrzebujecie motywacji zawsze możecie do mnie napisać, a postaram się wyzwolić w Was silną wolę!



2. Jedzenie!

Zdrowe odżywianie to podstawa jeśli chodzi o schudnięcie. Najważniejszym punktem jest śniadanie - które powinno być dość syte i złożone ze zróżnicowanych produktów, które będą w stanie zapewnić nam energię na cały poranek! Znalazłam kilka pomysłów na zdrowe śniadanie :


Obiady też powinny być dość duże, a kolacje malutkie bądź można ich nie jeść wcale. Ważne jest też aby spożywać 5 posiłków dziennie i pić dużo wody ale to każdy wie. Co ja zjadam między posiłkami, żeby mieć ich około 5 dziennie? Zazwyczaj jakiś owoc lub jogurt.
Czasem potrzebne nam jest coś słodkiego typu czekolada, ale nie róbmy czegoś takiego, że przez tydzień ograniczamy słodycze, a potem zjadamy całą tabliczkę czekolady - to do niczego nie prowadzi. Ustalmy sobie - raz na tydzień zjem 2 kostki, kiedy będziemy się tego trzymać wszystko powinno być w normie.
Jeśli chodzi o metabolizm (spalanie kalorii przez procesy życiowe np. oddychanie)...
Każdy ma inny metabolizm, każdy będzie spalał te kalorie inaczej jedni szybciej, a drudzy wolniej. Kto marzy, żeby schudnąć dobrze by było gdyby miał szybki metabolizm, ale jak go przyspieszyć? Są produkty, które można spożywać, aby poprawić swoje spalanie kalorii :


3. Ćwiczenia
Samo zdrowe odżywianie nie sprawi jakichś cudów. Do osiągnięcia pełnego sukcesu potrzebne jest jeszcze dużo ciężkiej pracy i wytrwałości właśnie poprzez ćwiczenia.



 Najlepszymi z nich są bieganie, pływanie i jazda na rowerze, a jeśli chodzi o wyrobienie sobie mięśni to ćwiczenia typu ABS.


 Choć to będzie trudne, żeby stosować się do wszystkich zasad, bo łatwiej jest nic nie jeść czy coś w tym stylu to uwierzcie : Nic nie jedzeniem doprowadzicie w krótkim czasie do poważnej choroby, a jeśli podejmiecie wyzwanie i w dłuższym czasie każdy efekt stanie się Waszą motywacją, będziecie bardzo szczęśliwi i dumni z efektu końcowego, że zrobiliście coś, czego się nawet po sobie może nie spodziewaliście, a jednak UDAŁO SIĘ!



 

























 
Kto jest ze mną? Kto ćwiczy? Widzicie efekty?

Polub stronę bloga na facebooku!


Dorey ♥

46 comments:

  1. bardzo dobry post!
    ważne jest by odchudzanie było prowadzone w sposób zdrowy, a ty pokazujesz tutaj dobre rady z tym związane! :D
    super <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dobry poradnik !! :D i ważne by mieć motywacje
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja ćwiczę, ale nie umiem dać sobie rady z dietą =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Idealny post dla mnie:D Najgorzej zmotywować mi się do ćwiczeń,
    Bardzo fajny blog:)
    http://mowmicathleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Potrafisz świetnie zmotywować do działania i wieżę, że sama jesteś świetnie zmotywowana i, że jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i dobrze.., bo tacy właśnie powinniśmy być :)
    Pozdrawiam i obserwuję +może liczę na rewanż ♥
    nussia890.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. fajny post.. napewno sie przyda :D

    ReplyDelete
  7. Ja lubię swoją figurę :).
    http://midnightmargaret.blogspot.com/2014/08/takbyo-zaledwie-kilka-dni-temu.html ----- > chusta calvinklein

    ReplyDelete
  8. Dietą powinien się zająć dietetyk i takie jest moje zdanie. Wiele razy usiłowałam schudnąć dzięki jakimś cudownym wynalazkom z internetu i niestety skutki były opłakane a do tego ubytek na zdrowiu. W końcu wybrałam się do dietetyka i nie dość, że chudłam szybko to zdrowo :). Pozdrawiam, http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny post ;]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny post. Pisz tak dalej :)

    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hello. I like all your posts. Keep going! By the way, you are very fit :)
    glowingwish.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja miałam zamiar w to lato spalić trochę kalorii, ale oczywiście nie wyszło... We wrześniu przeważnie dużo jeżdżę na rowerze, więc może zmotywuję się też do biegania i zdrowego odżywiania?
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. teraz mam kontuzje i nie mogę ćwiczyć, ale jak ćwiczyłam to były super efekty!
    http://wszystkoomni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. A więc ja potrzebuję Twojej motywacji, bo właśnie mam mały kryzys :((

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. A ja właśnie szukam inspiracji by zacząć dbać o siebie, swoją figurę. Mam nadzieję, że już niedługo się zmobilizuję :)
    [http://onelittlesunbeam.blogspot.com/]

    ReplyDelete
  16. Nie jestem chuda, po prostu szczupła, ale ostatnio odkryłam, że to dążenie do ideału niczego nie daje.. Dalej się ruszam i staram zdrowo odżywiać, ale przede wszystkim staram się być zdrowa, kit z wagą
    Czyli jak na wszystkich stronach o odchudzaniu piszą żeby nie jeść bananów, to ja i tak je jem bo są zdrowe, co mnie obchodzi ze kaloryczne
    Powiem wam że żyje mi się o wiele lepiej xD
    Believeitonot.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Swietny poradnik :)
    Jakos 2 tygodnie temu przeszlam na diete oraz zaczelam cwiczyc, efekty nie sa duze, ale sa i to mnie motywuje do dalszego dzialania !
    Pozdrawiam www.beyoutiful0.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super post :)
    Według mnie nie muszę chudnąć, bo jestem w sam raz, ale ćwiczenia, żeby zachować kondycję, nie zaszkodzą :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo przydatny post. Od dawna mam ochotę schudnąć :)

    ReplyDelete
  20. Ja to nie mam motywacji do ćwiczeń ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja ćwiczę brzuch już 9 miesięcy i mam brzuch o jakim marzyłam. :) Ale nie przestaję, bo wiem, że może być jeszcze lepiej.

    ReplyDelete
  22. Super napisane, ale jakoś ćwiczenia jak na razie nie dla mnie :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetny post :) ja zdecydowanie podpisuję się pod tym, że warto ćwiczyć i dbać o formę :)
    buziaki :*

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. fajny post i motywujące zdjęcia :) Ja ćwiczę 3 tygodnie i widzę efekty.
    http://itsgrandeworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Przydatny post, może w końcu zmotywuje się do ćwiczeń:)

    ReplyDelete
  26. Brdzo ważne jest zdrowe odchudzanie a nie głodzenie się ;) dobrze, że poruszyłaś ten temat :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  27. Ja nie ćwiczę bo nie mam takiej potrzeby,ale trzymam za każdą osobę kciuki aby wytrwali do końca :D !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  28. My też uwielbiamy sport !! pozdrawiamy ;**
    http://believe-in-yourself-friends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Cały ten post, to jedna wielka motywacja, dziękuję :)
    może wzajemna obserwacja?
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ja od dzisiaj zaczynam na nowo trenowac :0 bo przez wakacje troche sie rozleniwilam :(

    ReplyDelete
  31. ja sobie też ostatnio trochę ćwiczę. ;) z tym zdrowym odżywianiem to mam problemy, bo nie jadam śniadań, a najczęściej obfite mam obiady bądź kolacje, ale na szczęście nie ma to żadnego wpływu na moją wagę. ;)
    pozdrawiam.
    poprostumadusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja zaczęłam ostatnio ćwiczyć i mam w planach przejść na dietę bo mi się przytyło troszkę ostatnio haha. Obserwuję :D
    mogłabym CIę prosić o pomoc i poklikanie w mojej najnowszej notce w linki?z góry dziękuje.
    chocooonut.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja żyję ćwiczeniami - w końcu cheer zobowiązuje :D Ale nie dietami. Może i to dziwne, ale jak niektórzy jedzą mało, żeby utrzymać figurę to ja muszę jeść bardzo dużo żeby nie schudnąć, ponieważ jak zjem za mało chudnę w nadmiarze :(

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  34. super inspiracje!
    poklikaj w kliki w poście u mnie jeśli możesz :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    ReplyDelete
  35. fajne porady ;) ja niby wiem, że śniadanie to podstawa, ale jakoś rzadko mam na nie ochotę :(

    ReplyDelete
  36. ja jestem bardzo szczupła, bo przy ponad 1,70 ważę 46-7 kg, ale mimo to zdrowo się odżywiam i ćwiczę. To ważne, żeby trzymać formę bez względu na to, ile ważymy.

    Powodzenia wszystkim w chudnięciu!

    maffyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ja w te wakacje próbowałam biegać, ale nie wyszło do końca ;)

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    ReplyDelete
  38. No ja właśnie śniadań nie jadam...

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. miałam , się zabrać do ćwiczeń od wakacji , ale brakowało mi motywacji , na szczęście dzięki twoim wróciła i jutro idę pobiegać :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. mi jakoś regularne ćwiczenia nie wyszły :(
    Zapraszam na nową notkę ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ja miałam zacząć biegać, ale jakoś tak brak motywacji ;/
    http://olaandnina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Niejedzenie kolacji wcale nie jest dobrym pomysłem :) to najczęstszy błąd podczas diety. Ćwiczę, odchudzam się od dawna i efekty są ogromne :)

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Według mnie nie warto obiecywać sobie co zrobimy jak już schudniemy. Szkoda życia na coś takiego.
    Co do metabolizmu to powiem tylko tyle,że ja się nigdy nie musiałam odchudzać,wręcz przeciwnie-chcę przytyć i równocześnie ćwiczyć,żeby mieć ładniejszą,umięśnioną sylwetkę,ale mój metabolizm mimo nie jedzenia tych rzeczy jest za szybki.
    Robię przysiady,ale efektów nie widzę,bo zależy mi nie na pośladkach,a cellulicie na udach,a najpierw podnoszą sie i ujędrniają pośladki.

    ReplyDelete
  44. Ja ostatnio zaczęłam chodzic na siłownie i Zobaczymy ile to potrwa haha
    Zapraszam http://mrsmysterious00.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Zdrowie to podstawa, o tym nie można zapomnieć przy odchudzaniu. Zobaczcie sobie co proponują na https://evospa.pl/zabiegi/modelowanie-sylwetki

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)