Nagłówki #2 + rozdanie na końcu posta

Cześć kochani! 
Dziś drugi taki post jeśli chodzi o wykonane przeze mnie nagłówki. Myślę, że są lepsze niż poprzednim razem, ale sami oceńcie czy Wam się podobają.
 1.
Niestety tego nie widać, ale pierwszy nagłówek jest półokrągły.
2.
jeden z klasycznych nagłówków
3.
4.
Tu zdjęcia są dobierane na chybił trafił, tylko chciałam Wam pokazać styl tego nagłówka. Mogę jeszcze dorobić do tego stylu, aby był półokrągły, wtedy będzie ślicznie wyglądać.
 5.
Nagłówek tematyczny - natura.
Jesteś chętny abym zrobiła Ci nagłówek i dała rady do designu oraz potłumaczyła Ci jak go udoskonalić?
Wystarczy, że obserwujesz tego bloga i lubisz stronę bloga na facebooku.
Napisz:
1. Pod jaką nazwą obserwujesz?
2. Imię i pierwszą literę nazwiska pod jakimi lubisz na facebooku
3. Swój email
*Wszyscy, którzy wypełnią warunki dostaną nagłówki i porady. Dodatkowo 2 wylosowane osoby dostaną nowy design bloga*
Wszystkim życzę powodzenia!

Dorey ♥

33 comments:

  1. Pierwszy najlepszy, ale reszta też ładna ;)

    ReplyDelete
  2. 1.Agnes FreeStyle
    2. Aga S.
    3. free.style.or.free.style@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Życzę wszystkim powodzenia, ja umiem robić nagłówki, więc u mnie z tym nie ma raczej problemu. Pierwszy wedlug mnie jest najładniejszy :)

    ReplyDelete
  4. Powodzenia wszystkim, ja jestem zadowolona z mojego nagłówka:)

    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pierwszy nagłówek jest świetny, jednak ja wolę zrobić sobie sama cały design włącznie z nagłówkiem ;)
    Może pokażesz w którymś z postów jak zrobić półokrągły nagłówek :)?
    smajlek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Obserwuje jako Miśka Grabowska (już od dawna ;-))
    Lubie na fb jako Miśka G.
    E-mail: grabowska97@wp.pl

    Bardzo ładne nagłówki... Dlatego czekam na Twój :D Bo mam problem z moimi nagłówkami ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Obserwuję jako Miśka Grabowska
    Lubie na fb jako Miśka G
    E-mail: grabowska97@wp.pl ;-)

    Bardzo ładne nagłówki :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne nagłowki :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pierwszy fajny :) ogólnie sa urocze :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne te nagłówki :))
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ładne są :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jak dla mnie trzeci jest śliczny :3
    helczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. śliczne nagłówki a najlepszy pierwszy ♥
    www.hello-wonderful.blogspot.com
    obs za obs? :)

    ReplyDelete
  14. Śliczne nagłówki :) Musiałaś dużo pracy w nie włożyć :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. pierwszy jest bardzo ladny ^^

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. super nagłówki ;)

    wuki-and-czusi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne te nagłówki ;)

    http://voanni.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Twwój nagłówek co masz ustawiony i tak najładniejszy

    www.senioritasunshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Obserwuje bloga : Karolina Moszowska
    Obserwuje na fb Karolina M
    E-mail : mosia1606@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne nagłówki, bardzo mi się podobają :) Zapraszam na nowego posta ^^

    Pozdrawiam *.* http://board-of-feelings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ładne nagłówki ;))

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładne nagłówki. Najbardziej podoba mi się 1 ;*
    mint-strawberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. 1 najładniejszy ! :D
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. 3 mi się najbardziej podoba :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    fovingues.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. jakie piekne nagłówki! pierwszy super;-)

    ReplyDelete
  26. Śliczne są te nagłówki :) Życzę powodzenia wszystkim którzy biorą udział w konkursie :)
    Miałabym małą prośbę , czy mogłabyś poklikać w linki w moim najnowszym poście ? Jeśli nie to przepraszam :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ciekawie piszesz co powiesz na wspólną obserwacje jak zgodzisz to daj znać :)
    http://nina-ninula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Według mnie trzeci jest najprzyjemniejszy :)

    Zapraszam do mnie:
    tematyczniekosmetycznie.blogspot.com ♫

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)