Hej kochani!
Warto czytać książki, bo utożsamiamy się z bohaterami rozwijamy wyobraźnię i miło spędzamy czas. Ale jeśli nie wiecie, co przeczytać...
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka książek które warto przeczytać przez ten ostatni tydzień wakacji bo są fantastyczne!
Numerem pierwszym na mojej liście jest Hopeless!
Jest to opowieść o Sky. Powiem Wam tyle, że jej najlepsza przyjaciółka wyjedzie i Sky będzie musiała chodzić do szkoły bez przyjaciółki. Na początku nie będzie łatwo, potem pozna Breckina i Deana Holdera, który totalnie namiesza w jej życiu.
Numerem dwa są Pamiętniki Wampirów i powiązane z nimi Pamiętniki Stefano.
 Chyba wszyscy wiedzą o co chodzi. Są wampiry i ludzie. Dwaj od zawsze walczący bracia poznają piękną Elenę i..sprawy coraz bardziej się komplikują. Jest też masa różnych intryg i problemów, dowiedzcie się sami dlaczego bracia walczą i co się stanie? Możecie też obejrzeć serial!
Numerem trzecim na mojej liście jest książka Pretty Little Liars.
Teraz skończyłam cześć 6 i czekam, aż koleżanka pożyczy mi kolejną. Jest tu pełno problemów już od pierwszej części, kiedy Alison zaginęła, a dziewczyny dostają wiadomości od A. Ciągle wpadają w kłopoty, nie można się oderwać, bo chce się wiedzieć, co się dalej stanie! Serial też jest, jak ktoś nie chce czytać, tylko woli oglądać.
Czwartym ulubieńcem jest kolejna książka Sary Shepard, tym razem jest to Gra w kłamstwa.
Aktualnie będę czytać 3 część, tylko pożyczyłam koleżance. Już niedługo w empiku będzie cz.4 ! Jest o dziewczynie, która była wzięta z domu dziecka. Okazuje się, że jej siostra bliźniaczka z bogatej rodziny zaginęła. Ktoś wysłał Emmie wiadomość z konta Sutton ( zaginionej bliźniaczki), żeby jak najszybciej przyjechała się z nią spotkać. Kiedy Emma się dowiaduje, że Sutton nie ma, musi udawać siostrę bliźniaczkę. Musi się nauczyć jej życia, zupełnie się zmienia i próbuje rozwikłać zagadkę gdzie znajduje się Sutton?
Numerem pięć na mojej liście jest książka Piękne Istoty.
 Chłopakowi śni się ciągle ten sam sen, a w nim piękna dziewczyna. Co się stanie jeśli ona niespodziewanie przybędzie do tego spokojnego miasteczka?
I szóstym ulubieńcem są Piosenki dla Pauli.
 Kiedyś ta książka nie była dla mnie jakaś fajna, ale teraz, kiedy nie miałam co robić w wakacje sięgnęłam po nią znów i okazała się bardzo fajna, a fabuła coraz bardziej się rozwija :) 
Chciałabym jeszcze przeczytać Niezgodną, Rywalki i Mroczne Umysły.

Zapraszam na bloga początkującej przyjaciółki : Cysia 


Polecam Wam te książki, a Wy co mi polecicie?

Polub stronę bloga na facebooku! 


Dorey ♥

56 comments:

  1. Dzięki tobie będę wiedzieć co czytać w wolnych chwilach <3
    Pozdrawiam ;*
    http://stayclassy-monia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ostatnio przeczytałam Piękne Istoty, są super tak jak film :)
    PLL i TVD <3 Tylko tą ostatnią i Hopeless nie czytałam.
    Boże kocham czytać ♥

    ReplyDelete
  3. Chętnie przeczytam tą pierwszą książkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  4. Chciałam kupić Pamiętniki Wampirów, ale wydawało mi się, że są pisane w bardzo prosty sposób, który mi się nie spodoba, ale chyba jednak powinnam je kupić, bo serial uwielbiam, więc może książka też będzie dobra? :D

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    ReplyDelete
  5. Na pewno coś przeczytam w wolnym czasie =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Żadnej z nich nie znam. Ale polecam Doline Strachu ;-0 To nie horror, ale książka mega wciągająca. Kryminał.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. O "Hopeless" słyszałam wiele pozytywów, więc może się skuszę ;)
    Jestem też bardzo ciekawa jak kończy się książka "Piosenki dla Pauli", bo kiedyś miałam okazję kawałek przeczytać.
    Jeśli mam Ci coś polecić, będzie to Grey :D
    Wiem, że to żadna nowość, ale niesamowicie wciąga i jest ogólnie świetna :))

    Buziaki,

    realweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tylko tej ostatniej książki nie kojarzę, a Piękne istoty bardzo lubię :)

    http://suecombinations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja bede chciala przeczytac ksiazke "Hopeless"
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pamiętniki wampirów *.* mój ulubiony serial i książka <3 Polecam ci książkę '' gwiazd naszych wina ''
    http://hi-wika.blogspot.com/zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  11. Ja bym chciała przeczytać "Hopeless" i polecam ,,Skrzydła Laurel'' <3
    http://wszystkoomni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kocham serial PLL <3 *_*

    http://malutkicherrys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Przeczytałam 7 części PW i wszystkie Pamiętniki Stefano. Świetne! :)
    Czytałam Niezgodną i mogę powiedzieć, że fabuła jest niezła, ale autorka zepsuła ostatnią część ;)

    ReplyDelete
  14. Nie czytałam żadnej książki wymienionej wyżej przez Ciebie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nie czytałam .d
    Ogólnie wolę filmy ! :D

    http://madeandleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja chyba zabiorę się za przeczytanie "Piękne istoty". Tylko muszę mieć pewność że ta książka jest fajna. Mam pytanko czy na pewno jest dobra? <3
    kckc Obserwuję <3

    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    kc

    ReplyDelete
  17. Kocham książki Pretty Little Liars. :) I właśnie miałam zacząć czytać Pamiętniki wampirów. :)
    claudieeblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. *-*
    Bardzo fajny post.:)
    Postaram się przeczytać jak najwięcej poleconych przez Ciebie książek.;)
    Rywalki są świetne, więc polecam Ci przeczytać jak najszybciej!
    Uwierz, że ja nie mogłam się od tej książki odciągnąć!]
    Osobiście bardzo polecam Ci książkę " 3 metry nad niebem ", również jest film, który uwielbiam oglądać.
    Oglądnęłam, ale tak mi się spodobał, że musiałam oglądnąć następną część.
    W niej nie do końca podobała mi się nowa bohaterka.
    Ale ogólnie jeszcze miałam mało i chciałam zobaczyć co wycieli z książki F.Moccia i dlatego ją kupiłam.
    Książka jest świetna.
    Obserwuję.;)

    http://oliviejulie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Moje przyjaciółki czytają Hopeless. Miam zamiar jutro pożyczyć od jednej i sama ją przeczytać. Co do książek to serdecznie polecam ci 'Nie mogę powiedzieć ci prawdy' ;)

    Zapraszam na nowy post :)
    greentea83.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zapisałam sobie kilka tytułów ;) Oglądam PLL i jestem w ten serial strasznie wciągnięta. To mój ulubiony ;) Oglądałam też "Piękne istoty". Bardzo mi się ten film podobał i z chęcią przeczytam książkę. :D
    Ja mogę polecić Ci cykl książek Kate Brian o Reed Brennan. Już niedługo nawet jego recenzja u mnie na blogu ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bardzo przyjemny blog :) niektóre tytuły znam, inne postaram się wyszukać w księgarni :)
    obserwuję :) http://stylofthemostimportant.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. nie czytałam tych książek, ale wydają się być naprawdę fajne ;))
    szczególnie ciekawią mnie Pretty Little Liars, muszę w końcu je przeczytać :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Od dawna oglądam "Pamiętniki wampirów" i chyba przeczytam książkę :))

    matiaga.blogspot.com <-- nowy post! zapraszam do obserwacji :))

    ReplyDelete
  24. Pamiętniki wampirów -> klaasyk i podstawa :P
    Miłego czytania :P Pozdrawiam i zapraszam :)
    chwila-dla-zdrowia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Nie czytałam jeszcze, ale w planach mam na pewno Pamiętniki wampirów ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Nie czytałam tych tytułów, ale myślę nad przeczytaniem książkowej wersji PLL. Lubię ten serial i ciekawi mnie jak bardzo różni się od książki.

    ReplyDelete
  27. przeczytałam pamiętniki oraz piękne istoty :) całkiem fajne.
    JA obecnie kończę czytać 50 twarzy greya jednak jest to książka erotyczna więc niektórzy mogą czuć się urażeni.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Nie wiem czemu ale ja niecierpie czytać :c Gdy mam coś czytać to znajde 1000 powodów żeby się oderwać ! Chciałabym usiąść i czytać nie z przymusu, tylko sama z siebie.. ale nie potrafię :'(

    Zapraszam na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy klikniesz w baner, dodasz komentarz bądź zaobserwujesz moją stronę : )
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Żadnej z nich nie czytałam, ale może którąś przeczytam.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. żadnej niestety jeszcze nie czytała, jeszcze :)
    ✄ blog

    ReplyDelete
  31. Piękny wygląd bloga ;** Co do książek nie czytałam żadnej z nich, ale jeszcze w te wakacje przeczytam jakąś ciekawą książkę :D

    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Czytałam Pamiętniki wampirów i Piosenki dla Pauli ;)

    niebieskie-mysli.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Czytałam wszystko co ty masz w zamiarach i jak dla mnie to wszystkie są genialnym wyborem xD
    Teraz czytam drugą część mrocznych umysłów...książka dosyć psychiczna, ale ja uwielbiam :-D
    Rywalki to chyba jedna z najbardziej wciagajacych książek jakie czytałam, do tego nie da się nie kochać męskiej części bohaterów xD
    A niezgodna to już w ogóle... Nie wiem co pisać. Jest niesamowita pod każdym względem, czytałam ją kilka razy... Wszyscy płakali pod koniec Wiernej, ale moim zdaniem ta historia musiała się tak skończyć, bo bez tego zupełnie inaczej byśmy ją odebrali
    Ta książka zmieniła mnie na lepsze ;'')
    Co do polecenia... Jeżeli jesteś zacofana i nie czytalas jeszcze 'gwiazd naszych wina' to powinnaś to naprawić.. xD
    'najglupszy anioł ', historia która mnie rozbroila, a autor ma coś z głową ;)
    Hmm... Myślę że Szeptem też przypadloby ci do gustu :-)
    Świetny post :)
    No i zapraszam też na moje dziwne opowiadania xD
    Believeitonot.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Zainteresowała mnie "Hopeless", chyba zacznę czytać ;)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Czytałam trylogię Niezgodna, a Rywalki kupiłam mojej koleżance na urodziny. Polecam Igrzyska Śmierci, Wiedźmina, powieści Tolkiena, jeśli lubisz fantastykę tak jak ja.
    Sama zainspirowana tymi książkami i wieloma innymi zaczęłam pisać własne powieści.

    Zapraszam:
    tworzymy-historie.blogspot.com
    lub powieści mojej przyjaciółki:
    ksiazka-moich-mysli.blogspot.com
    swiat-mysli.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Tak wiele fajnych książek i tak mało pieniędzy.. Muszę zabrać się za PLL, dużo osób to poleca, więc pewnie warto :)

    4udrey.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Piękne istosty są warte przeczytania :)

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/.

    ReplyDelete
  38. Polecam niezgodna świetna książka a następne części jeszcze lepsze

    ReplyDelete
  39. Postaram się jakąs przeczytać :)

    http://domiixx15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Rywalki fajna, choć Elita już nieco mniej. Niezgodna jakoś specjalnie mnie nie porwała, może miałam zbyt wygórowane oczekiwania, skoro dostaje tyle dobrych opinii. Mroczne Umysły jest za to świetna :D
    To tak tylko na zachętę xD

    ReplyDelete
  41. Świetnie piszesz.
    Obserwujemy ...? ty zacznij<3
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Witam! Muszę przyznać,że od pierwszego wejścia blog jest bardzo przyjemny dla oka! ;)
    Aż postanowiłam pozostawić takową pochwałę w komentarzu! ;)

    www.sabi-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Kłamstewka czytałam :3 Z mojej strony, mogę polecić Ci serię "Upadli" :)

    ReplyDelete
  44. teraz mam już książki na ostatni tydzień wakacji :)
    ja ostatnio wciągnęłam się w historię Clary z "Darów Anioła" - jest kilka części i wszystkie są warte przeczytania :)

    skoneczko.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. żadnej z tych nie czytałam :) Książka Intruz jak na razie jest moją ulubioną i polecam :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    holdmenoow.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. bardzo fajny blog:)

    obserwujemy?:)

    http://och-no-sugar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Przeczytam ;)
    Uwielbiam czytać i nie wiem, dlaczego niektórzy tak tego nienawidzą.
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Baardzo zaciekawiła mnie ''Gra w kłamstwa''.
    Uwielbiam czytać, a właśnie nie mogłam znaleźć dobrych książek więc dziękuję :)

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Klika dni temu przeczytałam książkę "Pamietniki wampirów" i jestem rozczarowana to pewnie przez to, że naoglądałam się serialu i uważam, że on był lepszy jakoś więcej wrażeń. :P

    ReplyDelete
  50. Gratulacje! Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award :) Więcej tutaj : http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html#comment-form

    ReplyDelete
  51. Już wcześniej słyszałam o "Hopeless", po którą zamierzam sięgnąć :)
    Jeśli lubisz romanse, to z całego serca polecam Ci powieści Nicholasa Sparksa ;)
    Dodatkowo książką wartą uwagi jest "Niebo naprawdę istnieje!". Dzisiaj skończyłam ją czytać i jestem nią zachwycona!

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. czytałam poszczególne książki z Twojego wpisu :)
    super blog :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Uwielbiam czytać, więc na pewno coś z tel listy sobie wybiorę :)

    ReplyDelete
  54. Ciekawy post, obserwuję! :)
    Zapraszam na http://xcazzz.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)