To Twoja Energia!




Twoja energia jest czymś, co może kogoś przyciągnąć lub odepchnąć. Tym, co przyniesie Ci dobre lub złe chwile i wygeneruje świetne lub mało satysfakcjonujące wspomnienia. Punkt widzenia zależy od punktu... nie, nie siedzenia, tylko patrzenia. Jak się tylko siedzi i nic nie rusza to przodu, to już lenistwo. Oczywiście, jako że jesteśmy ludźmi, a nie robotami to i odpoczywać trzeba umieć - wygospodarowanie czasu na leniuchowanie jest potrzebne, oj tak!

To oczywiste, że nie wszystkie rzeczy w naszym życiu można kontrolować, ba... jest ono czasem bardziej, innym razem mniej sprawiedliwe, ale! To od Ciebie zależy, jak wszystko odbierzesz. Czy będzie to dla Ciebie zgroza, załamanie i porażka, a może z tej porażki jednak wyniknie coś dobrego, co przyspieszy Twój wzrost (bez jedzenia ton danonków (ekhem, audycja zawiera lokowanie produktu haha)) i podwyższy wiarę w siebie - bo potrafisz sobie dać radę, nie tylko kiedy świeci słońce, ale i gdy nagle nad Twoją głową zbiorą się burzowe chmury.

Wysyłasz w świat tę pozytywną energię i może nawet nie wraca do Ciebie, tak jak niektórzy twierdzą, może to nie jest boomerang effect, a to po prostu chodzi o to, że Ty rozdając ją i otaczając się nią, budujesz swoją pewność siebie, widzisz świat nieco lepiej niż inni. Nie zastanawiasz się nad złymi rzeczami, dlatego spełniają się te dobre. A co jeśli złe rzeczy się tak naprawdę nie dzieją, tylko my uznajemy je jako coś negatywnego? Czy to zbyt dalekobieżne? Hmm no dobra, nawet jeśli wszystko, co napisałam jest jedną wielką iluzją... No ale, skoro działa, to czy nie warto zaryzykować i roznosić pozytywność w świat?



I takimi wesołymi zdjęciami, miły akcencik żegnam się z Wami, bo Niemiecki do certyfikatu sam się nie nauczy, medycyna to zając i szybko ucieka, a mieszkanko też trzeba posprzątać, więc buziole i trzymajcie się. Mam nadzieję, że taki post w formie luźnego przepływu myśli przypadł Wam do gustu! Teraz wiecie, co mi siedzi w głowie haha!






Dorey ♥

26 comments:

  1. Wierzę w to, że to, co dajemy, wraca do nas. Bardzo fajny wpis.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ale masz piękny uśmiech!
    Zauważyłam, że jeśli chcemy być pozytywni, to świat naprawdę taki się staje. Kiedyś ciągle marudziłam na siebie, na bliskich j na świat. Na wszystko i byłam ciągle przez to przybita i negatywna. Od koedy jestem pozytywną babką tak wszystko wokół takie się staje. Podoba mi się to powiedzenie, że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia bo to w 100% trafne.

    Pozdrawiam ciepło xoxo

    Niallerkaa

    ReplyDelete
  4. Ja uwielbiam pozytywnych ludzi i pozytywną energię! :D
    rilseeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oh so cute style~ The blazer is really cute 💕
    xx

    ReplyDelete
  6. Uczę się pozytywnego myślenia i coraz lepiej mi to idzie. Tak naprawdę to mi z tym dużo lepiej :-)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawe przemyślenia :) Ja też uważam, że warto dzielić się pozytywnością z ludźmi i ze Światem :)

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się z tobą całkowicie. Ja mam często tak że zwyczajnie mam swój okres przybicia gdzie leże jestem zdołowana nic mi się totalnie nie chce a potem mówię sobie :Natalka ogarnij się co ci da użalanie się nad sobą ? I wtedy to jest ten moment gdy wracam z podwójną siłą mam znów motywacje , chęć do działania
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Złą energię da się od razu od kogoś wyczuć, tak samo jak pozytywną :) Świetny post i bardzo ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ważna jest pozytywna energia ��

    ReplyDelete
  11. Masz rację pozytywna energia zawsze do nas wraca, a dobre gospodarowanie czasu to najlepsze co można sobie zapewnić
    Pozdrawiam, kumpla Mada :D

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia i życzę dalszej pozytywnej energii.

    ReplyDelete
  13. Super zdjęcia! Warto wysyłać światu pozytywną energię, ponieważ prędzej czy później może ona wrócić do nas z powrotem. Każdy człowiek ponosi w życiu jakieś swoje porażki, ale z całą pewnością każda porażka czegoś uczy i tak jak napisałaś może ona przyspieszyć nasz wzrost.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Ale masz śliczny uśmiech *.*

    Jestem tego samego zdania co Ty :)

    Buziaki

    ReplyDelete
  15. Jaka fajna jesienna sesja 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Cóż u mnie wygospodarowanie czasu na leniuchowanie to prawdziwe wyzwanie - nie umiem odpoczywać 😕
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładny płaszczyk i sesja :D A ja Ci życzę dużo dobrej energii!

    ReplyDelete
  17. Warto patrzeć pozytywnie na świat, chociaż nie zawsze jest to proste. Świetny kolor płaszczyka :)

    ReplyDelete
  18. Ale piękne zdjęcia, czuć od ciebie pozytywną energię :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    ReplyDelete
  19. Jej ale ty masz piekny kolor płaszczyka <3

    ReplyDelete
  20. Dwoje ludzi może mieć dokładnie ten sam problem. Jeden się załamie i zacznie płakać, drugi problemu nawet nie zauważy. To prawda, że wszystko zależy od tego jak to postrzegamy. Ciężko jednak wpłynąć całkowicie na swoje samopoczucie, stres, pewność siebie. Wiele cech charakteru mamy już od dziecka i zmiana postrzegania to powolny proces.

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia, uwielbiam jak się uśmiechasz. Zgadzam się z Tobą, ostatnio też tak myślę, żyje bardzo pozytywnie, wiadomo kiedyś przyjdzie dołek, ale lepiej o tym nie myśleć i się nabuzować tą pozytywną energią.
    weruczyta

    ReplyDelete
  22. Bardzo mądrze napisane !

    Mega podoba mi się płaszczyk, bardzo fajny akcent kolorystyczny w te szaro-bure dni :)
    Cieszę się, że jeszcze są ludzie, którzy nie boją się nosić takich wyraźnych kolorów :)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)