Bonprix X Spring

PL :
Coś się kończy, coś się zaczyna. To usłyszeliśmy na zakończeniu szkoły, które NA CAŁE SZCZĘŚCIE SIĘ ODBYŁO. Matury za 10 dni, nowa droga życia otworzy się lub zamknie. Jeszcze dziś mieliśmy koncert pożegnalny z tańców.. 12 lat w tym zespole Gwarkowie to były najlepsze lata mojego życia, przysięgam. Mam nadzieję, że te urywki wspomnień pozostaną na zawsze gdzieś w głowie. Tyle wspaniałych ludzi się przewinęło, było mi wręcz smutno, iż ten koncert to nasz przedostatni. Zachowałam jednak klasę czytając przemówienie z podziękowaniami, nie płakałam, mimo iż zbierało się na łzy. Na scenie w końcu trzeba zachować się do końca profesjonalnie.
Teraz jadę z moją przyjaciółką na wieś i do znajomych na drugi koniec Polski, to będą wspaniałe dni z jednej strony relaksu przedmaturalnego, ale z drugiej strony to i ciągłej pracy, bo 3 arkusze dziennie to moje minimum, tam też będę cisnąć. I czas leci coraz szybciej, a ja zbieram chwile ulotne i momenty - bo tylko one się liczą w sumie. Skoro nawet do przeszłości należy już napisanie przeze mnie tego zdania.. Trzeba korzystać i cieszyć się chwilą, otaczać się ludźmi, którzy te chwile uprzyjemnią. Taki plan na studia. :) 

W każdym razie, dziś prezentuję Wam wiosenną propozycję stroju, dość elegancką. Pastelowe kolory to moje must have w szafie, stąd wybór tych spodni. Mam już jedną parę zrobioną na taki krój, ale czarne, teraz postawiłam na coś żeby ożywić swoją szafę. I powiem Wam, że spodnie są świetne, bardzo wygodne i po prostu bardzo dobrze mi się je nosi, pasują do wielu rzeczy - także kolorystycznie, co widać w połączeniu z dwoma żakietami - klasyka czyli czarny i oczywiście pastelowy róż. Chyba każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam ten kolor. Sądzę, iż to był świetny wybór. Co do żakietów - przydadzą się na wiele okazji, wyjścia zwykłe albo bardziej oficjalne. Kolekcjonuję ich coraz więcej i chętnie ubieram. 

Polecam każdemu ubrania, które mi właśnie przyszły. Żakiety i spodnie znajdziecie oczywiście na bonprix.pl a macie tam naprawdę ogromny wybór, więc nawet jak ten krój Wam nie leży, bo te są akurat z dłuższych, to z pewnością znajdziecie jakiś inny dla siebie.

ENG:

Something ends, something begins. We heard it at the end of school, WHICH HAPPENED TO HAPPEN, WOW. Final exam in 10 days, the new way of life will open or close. Even today we had a farewell concert with dances .. 12 years in this band Gwarkowie were the best years of my life, I swear. I hope that these fragments of memories will stay forever somewhere in my head. So many wonderful people have turned up, it was very sad that this concert is our one before last. However, I kept the class reading a thank-you speech, I didn't cry, despite the fact that it was tearing. You finally have to behave professionally until the end.

Now I am going with my friend to the country and friends to the other end of Poland, these are going to be wonderful days on the one hand relaxation, but on the other hand it will be continuous work, because 3 exams a day is my minimum, there I will also push the material. And time flies faster and faster, and I collect fleeting moments and moments - because only they count in total. Since even to the past, I must write this sentence .. You must enjoy and enjoy the moment, surround yourself with people who will make these moments more pleasant. Such a plan for my studies. :)

In any case, today I present to you the spring dress proposal, quite elegant. Pastel colors are my must have in the closet, hence the choice of these trousers. I already have one pair made for such a cut, but black, now I put on something to revive my wardrobe. And I will tell you that the pants are great, very comfortable and I wear them very often, they fit many things - also in almost every color, which can be seen in combination with two jackets - classic - black and of course pastel pink. I think everyone who knows me is oriented that I love this color. I think it was a great choice. As for the jackets - they will be useful for many occasions, ordinary or more formal meetings. I collect more and more of them and I like to dress them as well.

I recommend to everyone the clothes that have just come to me. You will find blazers and pants on bonprix.pl and you really have a huge choice there, so even if you do not like this cut, because these are just longer ones, you will surely find some other one for yourself.


Pastelową całość przełamałam intensywniejszym różem - buty i usta oczywiście. Mam nadzieję, że mój pomysł Wam się podoba i już zostawiam Wam linki, żebyście mogli wejść i zobaczyć, jak ubrania prezentują się na stronie bonprix.pl

I broke the pastel whole look with a more intense pink - shoes and lips, of course. I hope that you like my idea and I leave you links so that you can enter and see how your clothes look on the site bonprix.pl



ŻAKIET CZARNY - KLIK/CLICK
ŻAKIET PASTELOWY RÓŻ - KLIK/CLICK
SPODNIE - KLIK/CLICK















Dorey ♥

27 comments:

  1. Spodnie są świetne nie tylko fason a również kolor
    https://maaddami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ale przepiękne spodnie fason i ten kolor <3 UROCZY
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  3. Ale przepięknie wyglądasz skarbie *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Spodnie robią robotę, świetna stylizacja! Ja chyba jednak zmieniłabym buty na jakieś... espadryle czy coś w stylu oxfordzkich :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Bardziej podoba mi się to wydanie z drugim żakietem. Powodzenia na maturze! :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ooo kochana jakie piękne zdjęcia! :)
    Wyglądasz bardzo promiennie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  7. Śliczne są te spodnie!
    Powodzenia na maturze :)

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jakie cudowne zdjęcia, drugi outfit skradł moje serce ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Powodzenia na maturze ☺
    Pięknie wyglądasz 😍
    Ten żakiet mi się najbardziej podoba ☺
    Bardzo ładne zdjęcia ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    ReplyDelete
  10. Spodnie są wspaniałe, ten kolor mnie zauroczył :) wyglądasz prześlicznie, bardzo wiosennie <3 śliczne, naprawdę śliczne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    ReplyDelete
  11. Bardzo ladny outfit :) Taki wiosenny

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz prześlicznie :) Powodzenia na maturze, na pewno dasz sobie radę :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    ReplyDelete
  13. Jakie piękne, wiosenne zdjęcia! Cudowne są te spodnie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ślicznie wyglądasz, podoba mi się twoja stylizacja.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Piękna stylizacja! Spodnie są genialne, trzymam kciuki za ciebie na maturach! Dasz radę :)
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz, dobrze, że matury się jednak odbędą...

    ReplyDelete
  17. Super spodnie
    Pozdrawiam i obserwuję
    https://pamiatkimarty.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  18. Powodzenia na maturze! Ja z bonprix nigdy nic nie zamówiłam, a planuje już dłuższy czas.
    Miłego wieczoru:)

    ReplyDelete
  19. Zestaw z czarną marynarką całkowicie w moim stylu! Spodnie są rewelacyjne ;)

    ReplyDelete
  20. Spodnie są bardzo, bardzo ciekawe :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  21. Świetna kolorystyka :) Piękny makijaż.

    ReplyDelete
  22. Powodzenia na maturze! :) Świetnie wyglądasz, bardzo kobieco! :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    ReplyDelete
  23. Piękna, wiosenna stylizacja, mimo, że temperatury nas nie rozpieszczają. Trzymam kciuki za maturkę ;*
    Kasia | mój blog

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)