Fall/Winter with bonprix.


Czas na sesję! Wyszłam i wśród dzisiejszego ciepełka i pól przyozdobionych kolorowymi liśćmi zrobiłam to, co do mnie należy. I jestem z siebie dumna, a nawet bardzo zadowolona z efektów. Baaardzo.

Zobaczcie na ten piękny mięciutki sweter. Zamówiłam go dla mamy, tak właściwie jest jej, ale ja go zabieram, bo tak mi się podoba. Jest długi - wygląda jak sukienka, luźny, wygodny, miły w dotyku. Zawsze takiego szukałam, ale zazwyczaj natrafiałam na tak bardzo luźne, że nie wyglądało to dobrze. Ten zamówiłam przypadkiem i jest idealny - zawsze tak jest. Pewnie każdy to zna - przypadkowe zakupy bez konkretnego celu to najbardziej udane zakupy. Teraz mamy w planach zamówić jeszcze jeden taki, w innym kolorze. Na bonprix jest dużo kolorów i rozmiarów, a także ogromny asortyment. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, starszy i młodszy. Cena jest przystępna, a wykonanie? Odkąd zamawiam z tej strony, nigdy się nie zawiodłam. Ostatnio kupiłam sweter w galerii, potem zamówiłam ten. Tamten lekko się zmechacił, z tym nic się nie dzieje. Kocham to wykonanie, a materiał jest naprawdę tak miękki, że aż ma ochotę się w niego wtulić jak w misia.


Na razie jest jeszcze dość ciepło, ale nadchodzą 'trudne czasy'. Mimo, że Polska zima nie jest już tak sroga jak kiedyś, warto jest mieć w szafie jakąś ciepłą kurtkę na mrozy. I ta ze zdjęcia spisuje się idealnie. Ocieplana parka, w której nie wyglądam ani nie czuję się jak bałwan - znaleziona. Kolor nie należy do typowych zieleni, bo taki już mi się znudził. Ten jest perfekcyjnie dobrany, uroczy wręcz. Nie przepuszcza wilgoci, ma bardzo urocze kieszenie, zamki nie zacinają się, a to futerko przy kapturze jest przecudnym wykończeniem! Jest świetna, a ja jestem zadowolona. Bo najważniejsze to uśmiech na twarzy klienta - w tym wypadku gwarantowany!


Jeśli potrzebujecie się zaopatrzyć w coś ładnego na sezon jesień/zima to zdecydowanie zajrzyjcie na stronę bonprix.pl
 Jestem przekonana, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. A jakbyście chcieli zobaczyć sweterek i kurtkę, które ja dostałam i sami je zamówić, podaję Wam linki o tutaj:

SWETEREK - KLIK
KURTKA - KLIK

i więcej modnych swetrów na jesień : KLIK






Dorey ♥

38 comments:

  1. Śliczna stylizacja. Ahh jestem zakochana w tym sezonie w swetrach a'la sukienka. Musi się niedługo znaleźć w mojej szafie.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    ReplyDelete
  2. Przepiękna sukienka! Kocham jesień za te piękne stylizacje i już nie mogę się doczekać większej ilości♥
    https://mvrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mega kurtka, własnie szukam jakiś fajnych swetrów na jesień/zime hehe. Piękna sesja!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. To racja, takie sweterki są super! Tylko że ja wolę bardziej w kolorach jesieni, jakieś pomarańcze, brązy itp :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ten sweterek jest śliczny ;)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia ;) Bardzo podoba mi się ten sweterek-sukienka ;) Sama bym sobie taki na jesień sprawiła ;)

    ReplyDelete
  7. This is such a perfect fall/winter outfit!

    BLOG | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdjęcia! :) Wspaniały aspekt jesieni na nich uchwyciłaś. Sukienka boska!

    ReplyDelete
  9. Prześliczna sesja choć muszę przyznać że ta sweterku bez kurtki o wiele bardziej przypadł mi do gustu Serdecznie zapraszam
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/10/kim-jestem-co-robie-i-dlaczego-to-robie.html?m=1

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz skarbie! I ta pupcia <3
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetna sukienka!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Sweter jest super! Bardzo mi się podoba!
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kurtka - SZTOS <3.
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczna stylizacja, naprawdę urocza i bardzo jesienna! Uwielbiam misiowate, bardzo ciepłe ubranka :) mam ich małą kolekcję w szafie :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    ReplyDelete
  15. Sweterek musi być mega przyjemny :) Super zdjęcia!

    ReplyDelete
  16. Ten sweterek to zdecydowanie mój gust! Od lat zamawiam na Bonprix. Wykonanie każdego ubrania w 100% super, nie są złe jakościowo i przyjemne w odbiorze. Oryginalność jest też tutaj na ogromny plus. Przynajmniej jest to coś innego niż w sieciówkach :)
    Super post!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    ReplyDelete
  17. uwielbiam bonprix - mają tam cudowne rzeczy! ten sweterek widziałam i byłam ciekawa jak się prezentuje :)
    Sandicious

    ReplyDelete
  18. Prześlicznie wyglądasz w takich kolorach bardzo mi się podoba sukienka :D

    ZAPRASZAM SERDECZNIE NA MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Poniekąd muszę się z Tobą zgodzić - wielokrotnie mi się zdarzyło, że na szybkich, niezaplanowanych zakupach zgarnęłam prawdziwe perełki :)
    Cudowne zdjęcia - promieniejesz kochana.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam takie oversizowe swetry!
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam na <a href="http://mumisthewordblog.com/plaszcze-zimowe-i-jak-je-nosic/>mój blog!</a>

    ReplyDelete
  21. Sweter jest super, kupiłam ostatnio podobny w znanej sieciówce i materiał jest tak cudowny, że można się wtulać <3
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. Bardzo podoba mi się kolor swetra :D

    ReplyDelete
  23. Super post, ciekawie się go czytało i fajnie, że do Ciebie trafiłam! :)
    Zapraszam również do mnie :)

    https://veronicalucy.blogspot.com/2018/10/wasny-sklep-internetowy-my-own-online.html

    ReplyDelete
  24. świetny post, wyglądasz bardzo uroczo jak się uśmiechasz:)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/you-are-miracle.html

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajne zdjęcia! A ta parka przypadła mi do gustu, pięknie wygląda :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  26. Your Bon Prix sweater-dress looks very attractive and fashionable, and you look fabulous wearing it in all of your outfit photos. It also looks great styled with the Bon Prix parka.

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Przepiękny sukienko-sweterek, właśnie takiego szukałam ale w kolorze czarnym :) Chociaż ten różowy jest równie śliczny

    ReplyDelete
  28. śliczna jest ta kurteczka :)
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. świetna stylizacja :) a produkty z bonprix uwielbiam!
    Sandicious

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładnie Ci w tym sweterku, ma naprawdę piękny kolor, który pasuje do Ciebie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam mięciutkie swetry oversize.
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    ReplyDelete


  32. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Hi everyone!
    I’m so excited! Thanks to Dr. Ahmed for bringing back my Ex-husband and brought great joy to me today! Ahmedutimate@gmail.com is certainly the best spell caster online, if you need your Ex lover back fast! And his result is 100% guarantee….
    After 12years of marriage, me and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me and moved to California to be with another woman. I felt my life was over and my kids thought they would never see their father again. I tried to be strong just for the kids but I could not control the pain that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because I was really in love with my husband. Every day and night I think of him and always wish he would come back to me, I was really upset and I needed help, so I searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Ahmed can help get ex back fast. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and I did it then he did a (Love spell) for me. 18 hours later, my husband really called me and told me that he miss me and the kids so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pains he caused me and the kids. Then from that day, our Marriage was now stronger than how it was before, all thanks to Dr Ahmed he is so powerful and I decided to share my story on the internet that Dr Ahmed real and powerful spell caster who I will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact:
    Email him at: Ahmedutimate@gmail.com
    Call / what’s-app him: +2348160153829

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)