I'm back, because here I feel like home.

Hejka, wybaczcie, że musieliście na mnie tyle czekać, ale.. do rzeczy.
Co się działo u mnie plus krótka fotorelacja - zaczynamy!




Pozmieniało się dużo, nawet nie wiem od czego zacząć, ale wolałabym ująć najważniejsze rzeczy.

Nowy Rok rozpoczął się najlepiej na świecie, z przyjaciółką Nati, którą możecie kojarzyć z instagrama @doreyy01 , Tymkiem, którego pewnie też już znacie i naszymi znajomymi. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej zabawy! Na instagramie są zdjęcia!

Stałam się bardziej dojrzała, a oprócz tego polepszyłam się w wielu dziedzinach związanych z nauką. Brałam udział w konkursie dwujęzycznym, próbuję nadrobić Niemiecki. W tym roku spędzę tam raczej trochę czasu z najlepszą osobą pod słońcem i innymi znajomymi. Oczywiście musiałam się przystosować i trochę sporo nauczyć. Już w miarę rozumiem, co i jak.

Pracuję nad pewnym projektem, ale zobaczycie dopiero w maju.

Matura już za rok i szczerze to właśnie na niej się skupiałam cały czas jak mnie nie było. Biologia, chemia i dwa języki i tak w kółko, dzień w dzień, wiele godzin. Nie ma zmiłuj się, nawet jak oczy same się zamykały, a zmęczenie nakazywało idź wreszcie spać. Będąc już tak daleko, nie można stracić motywacji i się poddać. To byłaby największa porażka..

Posty będę od dziś dawać jedynie w piątki lub soboty, czasem co 2 tygodnie, czasem co tydzień, ale zawsze coś.

Przyjechała do mnie najlepsza przyjaciółka z Rzeszowa na cały weekend, było świetnie! Natala jest mega inteligentna, zdolna i można się z nią dobrze bawić, oprócz tego jest mistrzem Eurobiznesu Haha. Nie mogę się doczekać Twojej 18 i trzymam kciuki na neurobiologicznej olimpiadzie!

Zamknęli mi siłownię, na której spędziłam chyba 4 lata. Nie jestem w stanie opisać, jak z tego powodu mi jest przykro. Stamtąd wywodzą się moje najlepsze wspomnienia, masa znajomych, a nawet chodzenie na imprezy i odnajdywanie się na nich. Teraz już nie mam na to czasu, ale na pewno wpadnę w tym roku na kilka osiemnastek.

Za pół roku będę pełnoletnia. Nie jestem w stanie określić, co to zmieni w moim życiu, oprócz tego, że zdam na prawo jazdy. Może będę lepszą Panią domu? W co ja wierzę... Bajki są dla dzieci haha


*po lewej na dole - uczęszczam na kurs medyczny - na zdjęciu robię znieczulenie. Potem uczyliśmy się zakładać szwy.








A co u Was moi drodzy?

Dorey ♥

17 comments:

  1. Świetne zdjęcia! Bardzo dobrze, że starasz się poprawiać niemiecki bo języki są teraz bardzo ważne :/
    Mój Blog

    ReplyDelete
  2. cudowne zdjęcia :) zazdroszczę kursu medycyny, musi być przydatny :)


    https://littlejay999.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia! To z koniem najpiękniejsze! ;) Fajnie, że wróciłaś, zawsze chętnie czytałam twojego bloga!

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Un post davvero carino, buona giornata ❤️

    ReplyDelete
  5. Fmazing! I absolutely love your photos!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  6. No wreszcie jesteś <3
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Po 18-stce? Myślę, że nie zobaczysz jakiejś zmiany w sobie z dnia na dzień.
    Ja może trochę zdziadziałam i potraciłam znajomych- z racji skończenia szkoły. Każdy poszedł w swoją stronę. Oby u Ciebie tak nie było!:) :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z niecodziennej wystawy.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam! :-)

    ReplyDelete
  8. cudowne zdjęcia! najbardziej podziwiam za kurs medyczny :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super! Życzę ci więcej i więcej sukcesów a przede wszystkim... wytrwałości w medycynie. Moja kuzynka studiuje i wiem jak ciężki jest to kierunek, szczególnie jeśli jest się w dobrej szkole. Pojemność mózgu potrzebna jak 50 moich haha :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cieszę się, że wszystko u Ciebie tak super się układa :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że jesteś, obserwuje ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    ReplyDelete
  12. So pretty! Loving your blog header and template! <3
    Would you like to follow each other? :D

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia :) Te z koniem skradło moje serduszko <3
    Ajj, aj strasznie nie lubię języka niemieckiego, haha.
    Obserwuję!

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jak wybije Ci 18 to na pewno czas będzie ci płynął jeszcze szybciej niestety tak to jest.
    O widzę kurs ♥ Medycyna jest ciężka ale jeśli się posiada pasję to wszystko da się pogodzić :)
    Mój blog.

    ReplyDelete
  15. Super, że wróciłaś i powodzenia

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete
  16. Ciesz się tą niepełnoletniością póki możesz! :D
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)