Spring outfit ideas.

Hej!

Wczoraj mieliśmy pierwszy dzień astronomicznej wiosny, dzisiaj wypada pierwszy dzień wiosny kalendarzowej. Kto oglądał zaćmienie słońca? Nasza pani od geografii była na tyle miła, że pozwoliła nam podczas lekcji wyjść na zewnątrz i popatrzeć przez taką specjalną maskę, jak to wygląda. Piękny widok, do tego jaki rzadki..

Więc dzisiaj przychodzę do Was z trzema pomysłami na wiosenny outfit. Dawno już nie było posta typowo modowego i nadszedł czas, by pokazać coś ciekawego.

Pierwszym pomysłem jest coś bardziej eleganckiego, trochę imprezowego. Postanowiłam, że założę sukienkę, którą już widzieliście nie dawno, ale bardzo mi się podoba, jest najcudowniejszą sukienką ze wszystkich, jakie dostałam od oasap.com. Dół lekko odstaje, natomiast góra jest uszyta z przylegającej koronki. Żeby to się od siebie odróżniało, pomysłowo dodany jest pasek  - na prawdę trafny wybór, jeśli potrzebujecie sukienki!
Do niej dobrałam płaszczyk - w poprzednim poście wspominałam, że teraz są one bardzo modne i często spotykane. Zdecydowanie ten szary kolor z miękką podszewką w środku jest moim faworytem i nie zamieniłabym go na żaden inny, nawet, jeśli miałby być czerwony.
Zawsze najciężej było mi dobrać buty. Mam zbyt dużo par i czasami nie wiem, która pasuje najlepiej. Mimo tego, tutaj nie było mi się aż tak ciężko zdecydować i oto możecie zauważyć, że te wysokie buty są idealnym dopełnieniem całej stylizacji - do tego, nasze nogi wydają się optycznie szczuplejsze oraz można poczuć się wyższym.



 SUKIENKA - KLIK   BUTY - KLIK  PŁASZCZYK - KLIK

Drugi mój pomysł jest niby zwyczajny, ale jaki efektowny. Jak pisałam opis tego stroju, zauważyłam, że można go pochwalić za połączenie kolorów, które sprawiają, że jednak ma on coś w sobie. Zwłaszcza, kiedy ma się przy sobie taką ciekawie ozdobioną bluzkę. Oprócz tego, że ma naprawdę fajne wzorki, to jeszcze, bardzo podoba mi się jej kolor i wykończenie dołu .
Do tej bluzki, ubrałam jeansy, ale nie takie zwykłe. Przypatrzcie się im. Widać, że w pewnych miejscach są jaśniejsze, a w innych ciemniejsze. Od zawsze chciałam takie mieć i szukałam ich w galerii po sklepach, a jak już je zobaczyłam, to nie chciałam ich zostawić.
Możecie też zauważyć wiosenne kozaczki z Lasocki. Ten delikatny brąz jest obłędny. Widać też kurtkę parkę - teraz jeszcze ma futro, ale jej wielkim plusem jest to, że można je odczepić i na wiosnę chodzić bez niego, doczepić je dopiero późną jesienią, kiedy znowu zaczyna się robić zimno.
Tymczasem na zdjęciach poniżej, można zobaczyć pierwsze krokusy na górce!

 BLUZKA - KLIK  SPODNIE - STRADIVARIUS  BUTY - CCC  KURTKA - BERSHKA 

Pewnie jesteście dość ciekawi, co ta Dorota wymyśliła jako trzeci pomysł? No więc już Wam pokazuję! Jest to dość ciekawe i odważne rozwiązanie. Jeszcze kilka miesięcy temu, nie pomyślałabym, że będę w stanie zamówić takie spodnie. Kiedyś wydawały mi się takie szerokie, męskie, dziurawe i brzydkie. Czasy się zmieniają, jednak się odważyłam i zdecydowanie wyszło mi to na plus, ponieważ te spodnie wyglądają niezwykle ciekawie, dodatkowo zrobimy lekki roll up nogawek i wtedy już wzroku od nich oderwać nie można - moim zdaniem oczywiście. Stwierdziłam, że te dziury zdecydowanie dodają im "tego czegoś", bez nich byłoby jakoś nudno w tym outficie. Od razu wiedziałam, że do tych spodni będą pasować creepersy.
Kolejne co wybrałam to biały sweter. Zainspirowałam się w tym wyborze innymi blogami modowymi. Wtedy przyszedł mi do głowy kolejny pomysł, co by było gdybym dołożyła do tego ciemny płaszczyk? No więc spróbowałam i kiedy już go miałam na sobie, wiedziałam, że był on tym, czego szukałam.

 SPODNIE - KLIK  CREEPERSY - KLIK  
SWETEREK - KAPPAHL  PŁASZCZYK - REAL

Mam nadzieję, że i Wam przypadnie chociaż jeden zestaw do gustu! Który z nich jest Waszym faworytem?

Dorey ♥

54 comments:

  1. Śliczna outfity! Z racji, że średnio przepadam za spódnicami, najbardziej odpowaidałyby mi 2 i 3 outfit :3
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 3 outfit to kompletnie moj styl, w dodatku jestes chyba JEDYNA osoba, ktora podoba mi sie w tego rodzaju spodniach...

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. pierwszy płaszczyk jest śliczny :)

    ReplyDelete
  4. Świetne outfity ;) najbardziej podoba mi się 3 ♥
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pierwsze buty świetne a drugie zdjęcia boskie :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja też miałam okazję oglądać zaćmienie:)
    Najbardziej w moim stylu jest ostatni outfit:)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sukienka przecudna ! ;) Super stylizacje !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Najbardziej podoba mi się druga seria zdjęć :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. moim faworytem jest zestaw numer 2 :)
    jeśli chodzi o boyfriendy bardzo mi się podobają, ale mam naprawdę grube nogi i one jeszcze dodatkowo je poszerzają, więc mnie niestety się nie sprawdzą
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  10. Oglądałam zaćmienie przez okno z klasy,bo moja wychowawczyni nie była tak miła jak twoja pani od geografii i nie pozwoliła nam wyjść na dwór, na przerwie jednak od razu powędrowałam na dwór. :)
    Śliczne outfity, najbardziej podoba mi się ten 3 zestaw ♥

    Pozdrawiam cieplutko ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  11. Poklikałam w linki , super ciuszki i zdjęcia :) Pozdrawiam :*
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ffajne stylizacje przygotowałaś :D
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  13. ale pięknie wyglądasz w każdej stylizacji <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Przedostatni zestaw jest cudowny :)

    ReplyDelete
  15. Ostatni zestaw najbardziej przypadł mi do gustu.Śliczne spodnie ;3 Również oglądałam zaćmienie słońca :)
    http://blogging-drug.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ale świetne stylizacje, ślicznie wyszłaś na zdjęciach ♥♥♥

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete
  17. 1 strój genialny!
    Zakochałam się w butach z 1! *______*
    Ostatni sweterek też śliczny :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja oglądałam zaćmienie (to znaczy próbowałam, bo nie miałam okularów, haha)
    Świetne outfity, najbardziej mi wpadł w oko trzeci <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne stylizacje ♥ Obserwuje + liczę na to samo ;) ~ http://meowml.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ładne outfity :)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Podoba mi się ta sukienka! Super opisałaś outfity! Poklikałam Ci w linki!
    Byłbym wdzięczna za poklikanie w linki na blogu.
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo stylowo! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super outfity!

    http://lifestyle-and-fashion-meg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ostatni outfit moim zdaniem najfajnieszy :D

    ReplyDelete
  25. ostatni outfit najlepszy;p spodnie mi sie podobaja i to chyba dlatego;p
    Zapraszam;d i obserwuje;d
    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Najbardziej podobają mi się buty z pierwszej stylizacji <3

    esmella.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. fajne spodnie! obserwuje :)
    Mój blog *klik* <--- moze tez zaobserwuj?

    ReplyDelete
  28. ładne outfity :)
    zapraszam do mnie ----> vintageclothes11.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia :) moja klasa wybrała się na polskom oglądać zaćmienie, a później błądziliśmy po szkole, bo były dni otwarte i odwiedziło nas sporo gimnazjalistów :) Chłopacy ze starszych klas chodzili w garniturach, więc było przyjemnie :D

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładne stylizacje !
    Najbardziej podoba mi się ta ostatnia - delikatny, miejski look :)
    Poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. pierwszy jest boski, szczególnie buty! a w ostatnim najbardziej podobają mi się spodnie-mega :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. jak ja tu długo nie byłam ... serio ... A post , tak jak zapamiętałam , jak zwykle dobry !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetne stylizacje!
    Moim faworytem jest ostatni outfit ;D

    http://oleksandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Podoba mi się bluzka :) pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Fajne pomysły na stylizacje ;)
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. W pierwszym stroju dół jest pognieciony,a buty za ciężkie.
    Co do drugiego-to jaki sens ma taki sposób noszenia kurtki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dół jest marszczony, a nie pognieciony, kurtka jest lekko zdjęta żeby fajnie wyszły zdjęcia :)

      Delete
  37. najbardziej podoba mi się 3 zestaw :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Śliczne outfity :) Oczywiście poklikałam w każdy link
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  39. ładne zestawy :) a w creepersach się zakochałam! wygodne są czy raczej ciężkie?
    milusio tutaj u Ciebie, design mnie zauroczył ^u^
    ja dopiero startuję, przyda mi się KAŻDA rada, poprawka, konstruktywna krytyka, dlatego serdecznie Cię do siebie zapraszam!
    obserwuję i mam nadzieję, że tobie również spodoba się mój blog xo
    buziaki!
    Mój blog - może znajdziesz coś dla siebie? :)

    ReplyDelete
  40. Boski post! *_* Poklikałam ;)
    ________________________________________________________________________
    Każdy komentarz i obs motywuje do dalszego pisania :)! *Nie wymieniam się obs-obs*
    http://modolivem.blogspot.com/2015/03/spring.html

    ReplyDelete
  41. Hej :) Fajny post i zgadzam się z poprzednimi komentarzami :) Przy okazji chciałabym abyś weszła na mój blog: http://hobby-i-zainteresowania.blogspot.com i zaobserwowała go :) Znajdziesz tam wiele postów o różnych tematach np. DIY, Tag, kosmetyki itp. Mam nadzieję, że zajrzysz :* Pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  42. Podobają mi się te 2 ostatnie stylizacje.

    Pozdrawiam i obserwuje!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Widziałam to zaćmienie, przepiękny widok.
    Wszystkie trzy stylizacje są śliczne ;)

    ReplyDelete
  44. Mi najbardziej spodobała się pierwsza i druga stylizacja. Trzecia nie przypadła mi do gustu, bo nie przepadam za białymi rzeczami ani za spodniami w tym stylu. Ale sukienka i etniczna bluzka są cudne ;*

    zapraszam
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Super outfity :3 najbradziej spodobały mi się spodnie z 3 ;)
    zapraszam do mnie http://juliakonieczny00.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  46. Środkowy jest najlepszy moim zdaniem, najbardziej na luzie.
    Ale wszystkie sa piękne xx

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała

    ReplyDelete
  47. 3 outfit najlepszy, ale wszystkie mi się podobają ♥
    http://lifebyjulka002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Cudnie się prezentujesz!! :)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)