Every cloud has a silver lining.

Hej wszystkim 

Nie wiem, czy tylko do mnie już od wczoraj zawitała cudowna pogoda. Co prawda jeszcze zeszłego dnia, trochę czuć było powiew zimnego wiatru, ale dzisiaj już wyczuwalne jest tylko gorące słoneczko. Wszyscy powiedzą, że ta pogoda jest bardzo zdradliwa, łatwo teraz się rozchorować,a potem sami chodzą po ulicy miasta rozpięci lub nawet bez kurtki, bo jest po prostu dość ciepło. W każdym bądź razie już zaczęła panować moda i ludzie przerzucają się na płaszczyki. Najczęściej widzę osoby w czerwonych - czyżby jakiś zlot Red Coat? ( Ci, którzy oglądają Pretty Little Liars, wiedzą, co mam na myśli). Może to okazja, że już niedługo dowiemy się, kto jest big A! Nie mogę się już doczekać.



Jeju, ale cudowne to słońce. Wiecie z czym mi się kojarzy najbardziej? Chociaż dopiero mamy początek wiosny, ja ciągle myślę o lecie, o wakacjach. Przypominam sobie jak spędziłam je w tamtym roku i zaczynam snuć nowe plany na ten lipiec! Może Wy macie jakieś pomysły?
Tamten rok był jednym z lepszych. Jak co roku byłam na aktivie, ale w tym roku chyba nie chcę tam wracać, bo 4 raz.. Chociaż obóz jest bardzo ciekawy, to robi się już trochę nudno, powtarzając wszystko od nowa co roku. Marzy mi się pojechać do Hiszpanii albo Włoszech. Może to się spełni. Polskie morze i góry piękne, ale chciałabym zobaczyć coś nowego, jest jeszcze tyle miejsc do zwiedzenia.


Niektórzy z Was mogą sobie pomyśleć, po co wybiegać tak w przyszłość? No cóż, jeśli teraz czegoś nie zaplanujemy i nie zdecydujemy się na coś, to później będzie tak jak z naszą wycieczką klasową 
( prawdopodobnie nie pojedziemy nigdzie, ale mam nadzieję, że jeszcze coś się zmieni).
Cieszę się, że widać już, że zima minęła, chociaż dziwię się znowu upływem czasu, bo pamiętam dzień, kiedy zaczynaliśmy szkołę, święta, ferie, no i już wielkimi krokami zbliża się do nas Wielkanoc. Niedługo piszemy także testy próbne gimnazjalne ( jako druga klasa mamy taki obowiązek) no więc trzymajcie za mnie kciuki!

Podobają Wam się takie artystyczne zdjęcia, jakie dziś zrobiłam?

Zabawa i inspirowanie się cudami natury jest bardzo fajną sprawą!


Dorey ♥

55 comments:

  1. Piękne zdjecia. Nadają taki wiosenny charakter :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne, niedawno tez takie robiłam :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia śliczne! ♥
    U mnie też dzisiaj była taka piękna pogoda :)
    Ja w wakacje standardowo jadę na kolonie zastanawiam się nad Chorwacją lub Hiszpanią, reszta wakacji to spontan, może pojadę do mamy do Belgii, zamierzam też pojechać na jakiś zlot, zależy też czyj będzie :D

    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  4. rzeczywiscie pogoda jest bardzo zdradliwa.. tak sie cieszylam, ze jest cieplo, ze skonczylam z grypa

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia.
    Dzisiaj dodałam podobny post, więc zapraszam może się spodoba :)
    http://unusual-planet.blogspot.com/2015/03/fotografia-5.html

    ReplyDelete
  6. Ja też już nie mogę doczekać się wakacji i lata ♥ a zdjęcia są ładniutkie ;)
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawe zdjęcia! Klimat bardzo wiosenny! :)

    iolyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tak wiosnę czuć już wszędzie :) napawa mnie to wielkim optymizmem :) zdjęcia bardzo ciekawe :)

    AngelinaCosmeticsBlog

    ReplyDelete
  9. inspiring
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. śliczne ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. u mnie dzisiaj tez byla piekna pogoda, czuc wiosne! :D
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2015/03/whats-on-my-phone.html

    ReplyDelete
  12. U mnie również widać już oznaki wiosny. Pisałaś ze nudzi Cię polskie morze i góry i chciałabyś gdzieś indziej wyjechać - ja właśnie w czerwcu jadę na wycieczkę do Włoch :)
    Bardzo ładne zdjęcia. Trzymam za Ciebie kciuki ! :)
    *tak na marginesie pogoda jest zawsze - ładna czy nie, ale jest zawsze :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Również ze znicierpliwieniem czekam na to, kto jest Big A ;)
    Ja już nie mogę się doczekać wakacji, pozdrawiam!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ty piszesz próbne egzaminy a ja te prawdziwe :o pogoda jest super, nie mogę się doczekać wakacji :) mój blog

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia super :D Ja swoje wakacje planuję od stycznia, ale to dlatego, że szukam pracy ;) Powodzenia na próbnych

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne zdjecia :) Ja probuje uzbierac na oboz mlodziezowy do Bułgarii :)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. masz śliczny blog :))
    i super pasję!

    http://mmagicznemmarzeniakkroliczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. My tylko do Anglii na jeden dzien, wiec bez rewelacji ;/
    Zaznaczam ze mieszkam w Holandii i mam do Anglii (dokladniej Londynu) z 5 godzin, wiec nie sadze ze to jest jakas wymarzona wycieczka.
    Obs/obs? Ja juz zaczelam :)
    ★Choco Milk★

    ReplyDelete
  19. Ja testy próbne dopiero w trzeciej pisałam :) bardzo ładne zdjęcia. :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  20. Przepiękne zdjęcia!
    Dzisiaj pogoda w moim mieście naprawdę mnie zaskoczyła, idąc do szkoły mało co nie zamarzłam, a wracając spokojnie maszerowałam z rozpiętą kurtką. Nienawidzę zimy więc jeszcze bardziej cieszę się wizją wiosny :D
    Jestem wielką fanką PLL, będę również wypatrywać Red coat ;)

    + obserwuję :)

    Jeśli masz chwilkę zapraszam na mojego bloga, może Ci się spodoba, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie komentarz lub zaobserwowała (jeśli oczywiście przypadnie Ci on do gustu) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia!
    U mnie też ostatnio jest bardzo ładna pogoda.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  22. Swietne zdj :) u mnie juz tez wiosna zawitala na dobre az chce sie zyc :) zaczynam obs i licze na rewanz :))

    ReplyDelete
  23. U mnie również jest cudowna pogoda, co oznacza dużo zdjęć i filmików! :D Przepiękne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete
  24. u mnie też teraz piękne, a ja chora ;_;

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. U mnie też już wiosna :))
    zapraszam ; http://sarajanikblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjęcia :)
    zmniejszam szafę, zapraszam --> vintageclothes11.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia!
    U mnie taka pogoda od początku tygodnia, aww! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Pieken zdjęcia . :) czytając posta miło sie je oglądało <3 u mnie pogoda jak na lato <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Aż czuć wiosnę patrząc na zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajne zdjecia u mni też jest słonecznie :D
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  31. Hejj :) bardzo super blogg *.* jak masz czas zapraszamnna mój :)http://izu-x.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  32. Super zdjęcia!! Super blog !!! W ogóle wszystko super!!
    Zapraszam Cię na mój :
    itsnatala.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia, czuć wiosnę :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Zdjęcia super. :)
    No ja też przerzuciłam się na płaszczyk, ahah, ale nie czerwony. :(

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Trzymam kciuki. Ja niedługo piszę ostateczne egzaminy, masakra. Och sezon na płaszcze otwarty, ahh Red Coat ^^ Śliczne zdjęcia! Pogoda jest zdradliwa :(

    ReplyDelete
  36. Teraz ta pogoda bywa zwykle zdradliwa :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  37. u mnie pogoda również piękna, aż chce się żyć;p Trzymam kciuki!:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  38. to teraz już w drugiej gimnazjum trzeba próbne pisać? Nie no, przesadzają! A pogoda faktycznie piękna no i trochę zdradliwa, chętnie przerzuciłabym się już na skórkę ale jakoś tak ciężko mi się przełamać. Dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam na nowy post:) [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    ReplyDelete
  39. Ja również będę miała takie sprawdziany, ale na koniec roku również jestem w drugiej gimnazjum... U mnie również piekna pogoda, słońce i ciepło :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Śliczne zdjęcia ;) Ja uwielbiam wiosnę.. Kocham to jak rano wstaje i jest słońce ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. U mnie już od poniedziałku jest wspaniała pogoda :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  42. U mnie też jest śliczna pogoda :) Czasami nie da się jednak wszystkiego zaplanować, można jednak wyznaczyć kierunek którym się będziemy kierować.
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. na dworzu jest pięknie- aż chce się wziąć rower i szybciutko wyjechać gdzieś w las♥

    ♥Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Mega zdjęcia!<3 Ja jadę ze szkołą w maju do Francji i już nie mogę się doczekać!!*o*

    Zapraszam do mnie i buziaki:*
    http://gusiaa31.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. U mnie też cudowna pogoda! Od razu poprawia humor! Mi też słoneczko już przypomina o lecie ;) Można pomyśleć że wylegujemy się na plaży, haha ;)
    fashion-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Piękne zdjęcia, u mnie jeszcze trochę śniegu :)

    bymary02.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. U mnie wiatr, ale słoneczko świeci i grzeje plecki, więc przerzuciłam się z grubej kurtki zimowej na cienką skórę :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. U mnie też jest prześliczna pogoda, aż czuć lato! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja tak naprawdę to nie lubię takiej pogody, haha. Jak jest słońce to ma być ciepło a nie mroźno! :D
    świetne zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. zdjęcia wygrały wszystko - genialne!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ciekawy post, super zdjęcia
    Zapraszam do mnie :)
    http://aleksis-inspireme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. U mnie też już od kilku dni jest cieplutko i słonecznie ;)

    ReplyDelete
  53. Oj.. coś o tej zdradliwej pogodzie wiem, bo sama tydzień spędziłam w łóżku :)
    http://misseraa.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)