Życie bez muzyki...istnieje?

Hej!
Dzisiaj znowu chciałabym poruszyć temat muzyki.. Jakby to było gdyby ona .. nie istniała..
Ja bym bez niej nie przeżyła, moim zdaniem muzyka pomaga w bardzo wielu rzeczach..
Najważniejsze jest to, że pomaga w marzeniach, że gdy się jej słucha można się rozmarzyć. Smutne piosenki, pomagają, gdy się ma doła, wesołe natomiast raczej rozweselają potem. Do muzyki można tańczyć co uwielbiam, bez niej, to byłaby tylko pantomima, za którą już nie przepadam bo jest moim zdaniem nudna. Muzykę można też wykonywać. Wiele ludzi ma pasje, takie jak granie na instrumentach czy śpiew, które chcą rozwijać, bo lubią to robić, a jakby jej nie było? Co mieli by zrobić? Siedzieć w miejscu, nie znając swoich pasji i nic nie robiąc? Muzyka może być kołysanką do snu. Często, przed snem czegoś słucham, kiedy słucham wolnych piosenek mam zazwyczaj jakieś miłe, przyjazne sny, więc nigdy nie słucham ostrej muzyki zanim będę spała, nigdy od tego zawsze mam koszmary!
Muzyka jest kluczem do serca. Każdy słucha tego, co lubi, przez to można go lepiej poznać. Osoby, które słuchają tego samego typu muzyki, mają ze sobą dużo tematów do rozmowy wtedy mogą się zaprzyjaźnić, rozmawiając o niej. Każdy typ muzyki jest inny i każdy na swój sposób wspaniały. Czy i Wy nie macie tak, że chcecie słuchać czasem rapu, czasem rocka, popu, czy innego gatunku muzyki, w zależności od tego w jakim nastroju jesteście? Ja tak mam i uważa, że to fantastyczne, że w muzykę można się tak wciagnąć!

Podsumowując, muzyka jest wszystkim, jest całym życiem, całym światem, bez niej ludzie mieli by wiele problemow więc tutaj z góry dziękuje wszystkim jej wykonawcą którzy ją tworzą, za to, że jesteście!

Polub stronę bloga na facebooku! 



Dorey ♥

51 comments:

  1. Jak dobrze wiesz, ja bez muzyki żyć nie mogę :D Tak naprawdę każdy z nas tworzy jakaś muzykę. Nawet ja, która fałszuję jak kot na płocie, gdy śpiewam jakąś tam zmyśloną piosenkę, tworze muzykę :) W muzyce nie ma ograniczeń, tak naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie: od muzyki klasycznej, poprzez pop aż po disco polo :D

    myheart-mymusic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mnie muzyka pociesza, uspokaja i nie tylko. Jest lekiem na wszystko. Można dobrać do nastroju i to jest genialne. Uwielbiam muzykę :)
    http://ankens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Muzyka jest jak miód na zbolałą duszę. Koi nerwy, uspokaja i umila czas :)

    ITSLONELYTHINGS

    ReplyDelete
  4. gdyby nie muzyka, to.wiele.osob nie poradziloby sobie ze swoimi emocjami ,)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Dla wielu muzyka jest ważnym elementem życia. :)
    Obserwuję
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Muzyka towarzysz mi na co dzień, nie wyobrażam sobie dnia bez niej, jest po prostu częścią mojego życia :)

    jolkaaakosmetycznie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga ;) ślicznie się prezentuje i aż miło czyta ;)

    zaobserwowałam, w wolnej chwili wpadnij do mnie i zaobserwuj jeśli się spodoba ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/2014/09/basic-space.html

    ReplyDelete
  8. muzyka była jest i będzie zawsze! <3 Umarłabym już dawno temu bez niej!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. muzyka pomogla mi wiele razy :) zwlaszcza ze taniec i spiew to zawsze byly jakies takie dwie moje pasje, cos co kochalam robic

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Och, gdyby nie muzyka to wieelu ludzi popadalo by w depresje, muzyka to najlepszy antydepresant :)
    Obserwuje :**
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  11. Bez muzyki faktycznie byłoby ciężko, ale też przypisywanie temu szczęścia życia itd jest dla mnie śmieszne.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Muzyki słucham praktycznie ciągle, gdy wstanę rano z łóżka, kiedy jestem smutna lub szczęśliwa, po powrocie ze szkoły.. I bez niej rzeczywiście byłoby ciężko :) A tak btw, bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga *0*

    http://written-honey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Życie bez muzyki...NIE istnieje :)
    przynajmniej nie dla mnie :3 muzyka to moje uzależnienie, nie potrafiłabym funkcjonować bez niej <3
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny blog <3
    Zostałam nominowana przeze mnie do LBA więcej informacji u mnie http://mydreamworl1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, ona ciągle gra w mojej głowie.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Kocham muzykę <3 słucham jej ciągle,szczególnie jak jeżdzę samochodem.To coś cudownego :) ! Masz świetny blog i design. Obserwatorka już od dluższego czasu !

    by-oli.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bez muzyki życie byłoby nijakie :)

    www.marrtab.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja też tak mam , że słucham różnej muzyki w zależności od nastroju.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki!

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja sobie nie wyobrażam życia bez muzyki :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny post :)
    Ja nie wyobrażam sobie życia bez muzyki!
    Uwielbiam śpiewać, jest to moja pasja, a bez muzyki nie byłoby jej, czyli w pewnym sensie nie byłoby też mnie, bo nie byłoby pasji.
    Ja sobie ciągle coś wyobrażam, jak słucham muzyki. A zazwyczaj jakieś scenki, a muzyka to jest podkład :D
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/ Zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete
  22. Tak, muzyka pomaga w marzeniach i ja sobie nie wyobrażam bez niej życia :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Każdy dzień zaczynam i kończę muzyką, więc nie wyobrażam sobie bez niej życia.

    www.ajnidju.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. myślę, że kroczy z nami przez życie:D dobre teksty potrafią podbudować w gorszy dzień. ona po prostu musi z nami współgrać:)

    ReplyDelete
  25. Ja też bym nie wytrzymała bez muzyki !
    Cały czas jej słucham, więc nie wiem jakby by to było bez niej ... ;]

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Życia bez muzyki nie ma. Wszędzie jest i będzie :D
    blog maddy ->klik

    ReplyDelete
  27. Nie wyobrażam sobie co by było gdyby muzyka nie istniała. Bardzo fajnie to wszystko ujęłaś :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mi muzyka bardzo pomaga, myślę, że jest ona niezbędna w codziennym życiu. ;)

    ReplyDelete
  29. Mi muzyka pomaga nawet w nauce, poprawia samopoczucie.. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja bez muzyki nie wyobrażam sobie życia, towarzyszy nam w każdej chwilii życia! :)
    pugix.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Według mnie istnieję życie bez muzyki, bo jak ktoś na przykład nie wie, że istnieję (co jest mało prawdopodobne) to nie jest mu to potrzebne do życia. Ja też mało słucham muzyki, bo zwyczajnie nie mam czasu i żyję normalnie ;D.

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Pewnie, że Cię narysuję. ^^ Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Niedługo u mnie na blogu.

    ReplyDelete
  33. Ja bez muzyki wytrzymałabym maksymalnie 2/3 dni.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. W pełni się z Tobą zgadzam, ale ja dodałabym tam jeszcze, że nie można nabijać się z fanek jakiegoś artysty ani tym bardziej z niego samego bo to bardzo rani jego fanki. Lajknęłam fb.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  35. Masz rację, ale nie każdy słucha tego co mu się podoba , lecz tego aby dopasować się do grupy, otoczenia ;)
    mój blog, coomedyyyy

    ReplyDelete
  36. Muzyka jest ważna. Kocham ją. Pomaga mi zawsze we wszystkim ♥

    ReplyDelete
  37. Tak muzyka jest wszystkim. Dzisiaj skakałam na trampolinie i nie obyło się bez muzyki :*

    im-mags.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. uwielbiam słuchać muzyki, nie wyobrażam sobie codzienności bez niej! :)
    mogłabyś poklikać u mnie w link? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    ReplyDelete
  39. ja uwielbiam słuchać muzyki, ale ostatnio moje słuchawki gdzieś zaginęły! :(

    Czy mogłabyś poklikać w linki znajdujące się w moim najnowszym poście pod ubraniami z firmy sheinside? Bardzo zależy mi na tej współpracy, a żeby ją zacząć muszę mieć aż 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czyli jedno klikniecie od Ciebie to już 1% :) Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli uznasz tę wiadomość za spam :*
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym, obserwacją lub dodaniem do blogrolla♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. I ja bez muzyki nie widzę życia :)

    ReplyDelete
  41. Najlepsze jest to,że zakładasz słuchawki i jesteś w innym świecie..za to kocham muzykę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  42. Również uwielbiam muzykę. ;P

    http://lukrowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. mam tak samo :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Obs za obs? daj znać na moim blogu agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. bez muzyki byłoby smutno.. na prawdę ;)

    ReplyDelete
  46. Świetny post ;)

    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam muzykę!
    cherry-pisze.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja jestem osobą, która nie musi przez całe dnie słuchać muzyki, jednak uwielbiam włączyć sobie coś wieczorem w słuchawkach, albo rano coś pozytywnego, gdy szykuję się do szkoły lub do ćwiczeń. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  49. Kocham muzykę. Nawet jak zmywam naczynia muszę ją włączyć , a jak nie mogę to sobie coś nucę

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Dokładnie. Muzyka jest nieodłączną częścią życia. Towarzyszy nam w sumie cały czas. Kontroluje i wpływa na nasz nastrój, czaasem nawet nie jesteśmy tego świadomi. Ale tak jest.
    To nnajpiękniejszy akompaniament do życia jaki jest na świecie.
    www.szalona-kobieta.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Tak bez muzyki nie dało by się żyć ale co mają powiedzieć ludzi którzy są głusi nigdy nie słyszeli głosu rodziców ...
    Obserwuje
    http://raspberrypaulinaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)