Books for the longest holidays.



Jako że zaczęły się najdłuższe wakacje życia, a ostatnio wspominałam już, że czuję odmóżdżenie przez tzw. "nicnierobienie", postanowiłam iść do pracy i czytać książki. Pracuję na siłowni w recepcji, jest to trochę męczące, nie tak jak się wydaje : dasz kluczyki, zapiszesz na zajęcia i tyle. Trzeba latać i być za wszystko odpowiedzialnym, pochłania to dużo czasu i energii, ale podoba mi się. A w międzyczasie... oprócz sportu, książki i blog to moje must do! 

Na pierwszym zdjęciu widzicie pozycje medyczne, bo jak wiecie mam dużą zajawkę na takie tematy. "Niewyjaśnione okoliczności" oraz "Chyba umieram" dostałam od wydawnictwa Insignis, a dziś przytoczę Wam głownie najnowszy nabytek - "Chyba umieram". Jest to taka biblia hipochondryków, czyli coś dla mnie, bo często mam tak, że mam wrażenie, że wszystkie symptomy danej choroby mam, jeśli tylko o niej przeczytam.. oh Dorka... Ta humorystyczna książka została napisana przez dwóch lekarzy Uniwersytetu Columbia. Omawiają oni, kiedy wyluzować, a kiedy jednak lepiej umówić się do lekarza lub jechać na SOR. Są tu wymienione objawy dla części ciała od głowy poprzez tułów, kończyny, skórę, włosy, a nawet problemy łazienkowe. Moim zdaniem, warto po nią sięgnąć, nie tylko polecam ją przyszłym lekarzom/ratownikom medycznym etc., którzy dzięki niej mogą zgłębić swą wiedzę na temat objawów i chorób, ale także ludziom, którzy chcą zatroszczyć się o swoje zdrowie.


 Wydawnictwo Kompania Mediowa prezentuje za to biografię Steve Jobsa - wybitnego twórcy, założyciela słynnego Apple, które prosperuje na całym świecie, bo przecież... większość ludzi chodzi teraz 'z jabłuszkiem w ręce'.
Chrisann Brennan, czyli artystka, malarka, pierwsza wielka miłość Steve'a i matka jego córki ma refleksje i dzieli się nimi z czytelnikami, a są one na temat właśnie twórcy Apple, opisanego jako "święty, obcy, despota, pierwotny, mściwy, męski bóg, kłamca, uczciwy geniusz, pozbawiony matki chłopiec." Każdy, kto chciałby się zgłębić w historię osoby i jej sukcesu, a może nawet i kiedyś sam odnieść ogromny sukces, powinien tę książkę przeczytać.


Z własnej woli sięgnęłąm też po Wilka z Wall Street, jako że miałam okazję zaznajomić się z filmem i początkiem książki, pożyczyłam ją od brata i zupełnie się wciągnęłam. Książka o wielkim maklerze jest napisane w sposób pełen żaru i humoru, może też zawierać przestrogę odnośnie życia w luksusach, zresztą, nie da się opisać słowami, jak genialna jest. Zdecydowanie LEPSZA niż sam film. Nie będę zdradzać szczegółów, przekonajcie się sami.



19 czerwca ukaże się książka „Fajus. 997 przypadków z życia. Rozmawiają Magda Omilianowicz i Michał Fajbusiewicz”. Michała Fajbusiewicza nie trzeba długo przedstawiać. To twórca kultowego programu „Magazyn kryminalny 997, który przez lata elektryzował całą Polskę. Książka zaprasza czytelników do fascynującej lektury, gdzie czytelnik znajdzie zagadkowe zbrodnie sprzed lat, zabawne i przerażające anegdoty z planu i z życia oraz liczne fotografie.


Czytelnicy będą mieli okazję spotkać się osobiście z Magdą Omilianowicz i Michałem Fajbusiewiczem.
25 czerwca o godz. 18.00 w Empiku w warszawskiej Arkadii, a 28 czerwca o godz. 18.00 w Empiku w łódzkiej Manufakturze.
Wydawnictwo Kompania Mediowa serdecznie zaprasza.




Co sądzicie o wymienionych wyżej pozycjach? Jakie książki czytacie i polecacie?

Dorey ♥

7 comments:

  1. Ja muszę na wakacje wypożyczyć kilka książek :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kochana, korzystaj z wakacji! Ja tych książek nie kojarzę, nie moje klimaty, ale okładki ładne. Ja teraz przyjęłam ferienjob w typowym bawarskim sklepie z bawarskimi ubraniami (potem ci podeśle na WhatsApp foto), a szkole mam do końca lipca. Ja w swoje wakacje oprócz pracy planuje Francję, a może nawet Polskę zobaczę jak mi czasu starczy. No ale korzystaj z wakacji!
    Buziaki z Bawarii kochana!
    Weronika

    ReplyDelete
  3. Niestety nie znam tych lektur, ale życzę miłego czytania :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. jedynie co znam to Wall Street
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  5. czytałam tylko jedną " nadgryzione jabłko " :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Niestety, ale żadnej z tych książek nie znam

    ReplyDelete
  7. Hair extensions black to blondeYou searched for: fashionbee66! Discover the unique items that fashionbee66 creates. At Etsy, we pride ourselves on our global community of sellers. Each Etsy seller helps contribute to a global marketplace of creative goods. By supporting fashionbee66, you’re supporting a small business, and, in turn, Etsy!

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)