Książkowy tydzień #4. - Nauka z pasją i przekonaniem.

 

Po tym jak powiedziałam znajomemu, że niedługo będę miała kolejną pozycję znanego astrofizyka, bardzo się cieszył. Może i Wy znacie Neil'a de Grasse Tyson'a. To autor wielu bestsellerów. Nic dziwnego, skoro zawsze opowiada o rzeczach, które wydają się dla wielu trudne i niezrozumiałe w sposób taki, że lampka zapala się nad głową - aha, już rozumiem! Zapewne sprawy związane z kosmosem ciekawią każdego - gatunek ludzki bowiem bardzo lubi nieznane. Lubimy też teorie spiskowe. I również one zostały tu w ciekawy sposób wyjaśnione, a będą to fakty dotyczące nie tylko samego Plutona. Podoba mi się w tej książce wszystko, włącznie z nazewnictwem rozdziałów i historii. Kto spodziewałby się, że autor uzna myśli za nieuczesane, że da się nauką wyjaśnić hejt, czy wychowywanie dzieci. 

Jeśli również lubicie naukę, kreatywność, pasję i chcielibyście w prosty sposób przyswoić trochę ciekawych rzeczy lub znacie kogoś takiego - polećcie mu tę pozycję!

Dziękuję wydawnictwu Insignis Media!  Link do pozycji: KLIK.



Dorey ♥

7 comments:

  1. Ta książka akurat za bardzo nie przypadła mi do gustu haha :D
    rilseeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czasem lubię takie książki poczytać :)

    ReplyDelete
  3. Muszę koniecznie kupić tę książkę :)

    www.dbuniek.pl

    ReplyDelete
  4. Ja w sumie słyszałam , o tym autorze jednak jeśli mam być szczera nie sięgam za często po takie książki raczej jestem typem osoby która książki czyta na rozluźnienie :D Czyli typowo lekkie romansidła i fantastyka :D
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Może być ciekawa ta książka ze względu na tematyke:)
    Dodaję do obserwowanych Twój blog :)

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)