Książkowy tydzień #2 - Dowiedz się czegoś.


Kolejny dzień, kolejna książka! "Poznaj swoje hormony" - stworzona przez Catherine Whitlock, Nicole Temple, dodatkowo z przedmową Johna Wassa, profesora endokrynologii Uniwersytetu Oksfordzkiego. Generalnie, jak już wiecie ja i medycyna się lubimy, dobrze wybrałam swoje studia. Łapię też każdą pozycję książkową, która może mi ułatwić patrzenie na ten świat albo uporządkować wiedzę. I do tego nadają się właśnie "Poznaj swoje hormony". W zasadzie każdy może dzięki niej dowiedzieć się czegoś o swoim ciele, nie tylko studenci medycyny. Jeśli piszesz maturę - zobacz, jak pięknie opisany masz tu układ dokrewny. Jeśli interesujesz się tematem ogółem, chcesz zadbać o siebie i lepiej zrozumieć swoje ciało - przeczytaj koniecznie, jeśli nawet robisz specjalizację z endokrynologii - "repetitio es mater studiorum". Wychodzę z założenia, że z pozycji bardziej dostosowanych dla ogółu czytelników, nawet mistrzowie w danej dziedzinie mogą dowiedzieć się jakiejś ciekawostki. Dodatkowo, cała książka jest tak pięknie ubrana w kolory, cała szata graficzna zdaje się przemawiać do nas, jakbyśmy rozmawiali z książką, nie tylko ją czytali. Wyniosłam z niej wiele, doczytałam o niektórych chorobach, zrozumiałam kilka mechanizmów rządzących naszym ciałem. I w zasadzie, to super, że można się w prosty sposób rozwijać. Dziękuję Insignis Media!


Widzimy się jutro z kolejną propozycją!

Dorey ♥

5 comments:

  1. To na pewno bardzo wartościowa książka. Można się z niej wiele dowiedzieć. Warto sięgać po takie pozycje :) Super recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    ReplyDelete
  2. Świetnie wydana jest ta ksiażka. Z chęcią bym przeczytała bo sporo bym się z niej dowiedziała :)

    ReplyDelete
  3. Lubię tego typu książki. Chętnie bym przeczytała :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo zainteresował mnie ta książka:)

    ReplyDelete
  5. Też lubię poczytać tego typu książki , jak dla mnie to wartościowa książka. I nie ukrywajmy bardzo ciekawa chociaż hormony są raczej czymś skomplikowanym :D
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)