Get ready for autumn! Fall outfit.

Jeszcze nie dawno pisałam, że na dworze coraz cieplej. Pamiętam to, jakby było wczoraj. Wszyscy cieszyliśmy się z końca roku szkolnego i lata. Dziś mamy już końcówkę września, nie dawno rozpoczęła się jesień. Co myślicie o tej porze roku? Jakie ma dla Was wady i zalety? Czy jesteście na nią przygotowani?





Nie jestem fanką zimna i deszczowego klimatu, mogę wymienić to jako wadę jesieni, jednak dla tych, którzy wolą ochłodzenie klimatu jest to idealna pora roku.

Uwielbiam ubrania, które wracają do łask jesienią. Sweter, który mam na sobie na zdjęciach (KLIK), to tylko początek. Już niedługo przyjdzie czas na cieplutkie kominy i szaliki. Nie wspominając już o wszystkich botkach, których jest coraz więcej w sklepach. Nie wiem, czy Wy też macie tak jak ja, że wolicie kupować krótkie kozaczki niż sandały?

Wyprzedaże tego, co zostało z sezonu letniego! W sklepach wielkie obniżki na krótkie spodenki, crop topy i nie tylko. Można nieźle zaoszczędzić kupując sobie rzeczy, które wykorzystamy w przyszłym sezonie.

Nie tylko śnieg zimą jest inspiracją dla fotografów! Wydaje mi się, że jesień jeszcze bardziej potrafi wszystkim dodać weny. Ten klimat, kolorowe liście spadające z drzew, kasztany.. Natura jest zdecydowanie piękna, chociaż i tak wiosna wygrywa, bo uwielbiam patrzeć jak wszystko budzi się do życia!



Chyba już większość z nas poczuła jesienny klimat. Jest o wiele zimniej, od czasu do czasu pada deszcz, a ma być jeszcze gorzej. Co jest tego wynikiem? Oczywiście, że choroby. Z tego, co słyszałam dopadły już wielu z nas. Na grupie czytelników często ktoś pisze, że jest lub był chory. Ja też już byłam i szczerze? Mam dość. Dla mnie siedzenie w domu i 'wygrzewanie się' to strata czasu. Jestem osobą, która nie lubi nic nie robić, ja muszę działać. Wolę chodzenie do szkoły i normalny tryb życia, niż siedzenie i oglądanie filmów. Zaległości serialowe nadrobiłam, ale ile zaległości w nauce się pojawiło, wolę nie wspominać.

Kiedy już liście spadną z drzew, ziemia jest kolorowa, a drzewa 'gołe'. Nie podoba mi się to, robi mi się wtedy smutno. Tak samo, kiedy codziennie rano jest mgła, która utrudnia widzenie. Pomyślcie teraz, jakie to wyzwanie dla kierowców. Nie chciałabym być teraz na ich miejscu.

Pojawia się też chłodny wiatr. Pogoda jest dość zdradliwa. Niby słońce, a jednak. To dlatego zalecam szczególnie uważać.

Dodatkowo po deszczach można zauważyć duże ilości błota. Często chodzimy, nie patrząc nawet pod nogi i nagle ślizgamy się na i cały but brudny.


 Ubrania:
* ciepłe sweterki z różnymi wzorami i kolorami,
* kominy i szaliki,
* grube, ciepłe skarpetki,
* krótkie kozaczki.
Do torebki:
*chusteczki,
* pomadkę do ust,
* szczotkę do włosów, które plącze wiatr,
* parasol,
Do domu:
* mięciutki, puszysty kocyk,
* włączone kaloryfery.
Picie i jedzenie:
* gorąca herbata z cytryną i miodem,
* gorąca czekolada,
* woda z owocami,
* kawa ( jeśli pijecie)
* czekolada lub ulubione słodycze ( lub zdrowe zamienniki : owoce, dużo warzyw, batoniki musli, ciastka owsiane itp.)


 SWETER - KLIK



KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK   KLIK    KLIK    KLIK    KLIK   KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK        


Dorey ♥

64 comments:

  1. Ja bardzo lubię jesień (sama nie wiem czemu), ale też ma swoje minusy na przykład zawsze jest się chorym, bo jest zimno, pada, wieje itp, ale na szczęście jest też dużo pozytywów :)
    Ja też byłam chora i siedziałam prawie cały tydzień w domu (oprócz poniedziałku) i będę szła już do szkoły, w której czekają mnie nie małe zaległości, ugh...
    Bardzo fajny kolaż ubrań z Romowe ♥ Moje serce podbił czerwony sweter :D

    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne zdjęcia, ciekawe kto robił XD

    ReplyDelete
  3. Jesień nie jest moją ulubioną porom roku, ale ma plusy :)

    http://im-dollka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja osobiście nie lubię jesieni :) Lubie tylko wiosnę haha ;D
    Piękne zdjęcia, oraz sweter :)
    Kliknęłam : 16,33$ i 35$
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja kocham jesien :) super outfit ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. A ja bardzo lubię jesień
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Świetny jesienny post, myślę że każdemu się przyda, w tym i mi :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Ślicznie! Jesień ma dożo zalet. Kiedyś ich nie dostrzegałam, ale to sie zmieniło ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja osobiście wolę gdy jest zimno, nie wiem dlaczego, haha. Fajny pomysł na posta :*

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    ReplyDelete
  10. Ja bardzo lubie jesień za to że długo można siedzieć pod kocykiem z gorącą herbatką ;) Chyba musze się wybrać na zakupy, skoro sa wyprzedaże ;) Świetny sweter <3

    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ja uwielbiam jesień, wiadomo jak wszystko ma swoje minusy, ale ja staram się nie zwracać na nie uwagi :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  12. Ooo tak swetry to zdecydowanie coś, co uwielbiam w jesieni :3
    Ja nienawidzę w jesieni tego, że wraz z pogodą, wszystkim psuje się humor i dopada ta "jesienna depresja" ;__;
    Piękny sweterek <3 Śliczne zdjęcia :))
    Czyżby ściągi na rękach? XD

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kocham swetry i te wszystkie ciepłe ubranka <3 Zapraszam do mnie: aassiiaao.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  14. Fajne zdjęcia, a sweterek masz meeega ♥
    Ja lubię jesień za uroki na zdjęciach. Jutro robię podobny post :)

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja! <3
    Lubię ten klimacik jesienny, choć nie przepadam za chodzeniem w deszczu...
    Sweterki to podstawa jesiennej szafy!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥ ♥Zapraszam na konkurs♥

    ReplyDelete
  16. meeega stylizacja zupełnie w moim guście ! śliczne :**** Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk :* justperfectfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja uwielbiam jesień :D kocham deszcz, uwielbiam kolorowe liście na drzewach i wieczory w sweterku z ciepłą herbatką, siedząc przy oknie i słuchając muzyki :)

    Mój Blog - Klik!

    ReplyDelete
  18. Ja osobiście uwielbiam jesień, jestem zdecydowanie jej fanką, uwielbiam jej aurę, wszelkie ciepłe sweterki, bluzy, szaliki, kakao i herbatkę :)
    Świetne zdjęcia :D
    Bardzo podoba mi się sweter i to połączenie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja uwielbiam jesień, ale tylko tą wczesną, kiedy wszędzie jest tak kolorowo ♥ poklikałam ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. jeszcze rok temu nie lubiłam jesieni, a teraz wyczekuję jej z niecierpliwością! :D jest to najbardziej magiczna pora roku, chociaż i tak lato jest moim ulubieńcem :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Sweterki to jest zdecydowany must have jesieni! :) Ja za nią specjalnie nie przepadam, wolę wiosnę i lato. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja nie przepadam za jesienią. Zmokniesz, zachorujesz i masz tyły na uczelni. Grrr. Podoba mi się ten szal w kratkę z wishlisty :)
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam jesień, a jeśli chodzi o robienie zdjęc to również ona wygrywa a nie zima :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetny post i bardzo pomysłowy! A zdjęcia śliczne :* Wszyscy piszą, że jesień taka piękna, liście kolorowe spadają... Mam nadzieje, że taka wlasnie będzie, a nie ponura, cały czas deszcz i wszędzie chlapa :c
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Pozdrawiam i zapraszam! http://sandraahey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super post, świetnie się czyta! Ja lubię jesień :D
    Ekstra zdjęcia ♥
    http://byloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Jakie śliczne zdjęcia!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    https://instagram.com/theluckyooone/

    ReplyDelete
  27. jesień kocham! Super ubrania! Poklikane! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajnie się czyta ;)

    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. jesteś śliczna, obserwuje i zapraszam do siebie: http://welcome-babygirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Lubię jesień bo wtedy nie muszę mieć wyrzutów sumienia, że siedzę cały dzień pod kocem, z kubkiem ulubionej herbaty i czytam książkę. ;)
    http://geekbsf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. chusteczki.. to jest coś o czym zawsze zapominam xd

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  32. Ślicznie wyglądasz :** W sumie nie lubię jesieni, ale czasem ma jakieś plusy:3

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    ReplyDelete
  33. Ja nie lubię jesieni, chociaż powinnam bo mam urodziny w jesień, ale nie, nie lubię jej tak samo jak nienawidzę zimy! >.<
    http://tutajwszyscymyslapozytywnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Jesień nie jest zła:)
    Nie jest najlepsza, ale każda pora roku ma swój urok!!

    http://alexonline167.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny jest ten niezbędnik! ♥
    Wolę wiosnę!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja lubię jesień, o ile jest ciepła i złota, nie lubię okresu gdy
    zaczyna padać, robi się szaro i zimno. Niestety najgorszą wada jesieni
    jest zimna pogoda, a co za tym idzie częste chorowanie, ja sama mam
    w tym momencie katar. Jednak przecież są plusy a moim ulubionym są owoce
    jesieni, maliny jezyny i grzyby :)
    dziękuję kochana za głosik na mnie, wielkie serducho dla ciebie <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jesień jest cudowna, kiedy jest złota :). Plucha mnie nie pociesza :D

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    ReplyDelete
  38. Super post i blog :)
    nastieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Co do niezbędnika zgadzam się w 100% !!!
    Jak zwykle prześliczne zdjęcia !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ten jesienny niezbędnik na pewno mi się przyda, zwłaszcza teraz, gdy dni są coraz chłodniejsze :)

    ☀Mój Blog - klik☀

    ReplyDelete
  41. Cóż, ja tam niezbyt przepadam za zaletami jesieni, chyba że mowa o zielonej herbacie bądź puszystych kapcioszkach . ^-^ To zmienia postać rzeczy . ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Jeśli pragniecie współpracy, to proszę o zgłaszanie się na e-mail, nie tutaj. Z góry dziękuję:)

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam takie jesienne sesje ! Śliczne zdjęcia :*
    ZAPRASZAM TEŻ DO MNIE :)

    ReplyDelete
  44. Zdjęcia mi się bardzo podobają !

    barry-lives.blogpsot.com

    ReplyDelete
  45. Fajny pomysł na post, przydatny i śliczny sweterek :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Świetne zdjęcia! Ja nie przepadam za jesienią ponieważ w nią cały czas jestem chora :/
    Zapraszam do mnie ;)
    http://luxjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Mega zdjęcia, mega blog, mega wpis ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Świetny post! zapraszam do mnie [/url]http://fashnela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  51. Ładny sweterek.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja też uwielbiam modę jesienną! ♥ Piękna stylizacja.
    A co to za ściągi masz na ręce? :D

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    ReplyDelete
  53. Fajny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM DO MNIE NOWA NOTKA
    obs za obs ? kom za kom?

    ReplyDelete
  54. Fajna stylizacja ,podoba mi się kolorystyka :)
    zapraszam do mnie: http://dystia-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Fajna stylizacja ,podoba mi się kolorystyka :)
    zapraszam do mnie: http://dystia-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)