Rysunki #1

Hej hej!
Więc dzisiaj jak już od kilku dni przygotowałam coś niezwykłego.. Wielkie zaskoczenie - to ona potrafi rysować? Otóż..no..nie potrafi, ale się stara. Rysuję, bo to lubię. Zawsze rysowałam tylko dla siebie i prawie nikt takich rysunków nie widział. Kiedyś tworzyłam w pamiętniku historię z obozu z udziałem nas i naszych kolegów, która była w całości rysowana. Zawsze wolałam malować, ale do tego też jakiś wielkich zdolności nie mam. Więc dzisiaj wyjątkowo pokazuję swoje "dzieła" światu. Jeśli macie jakieś negatywne opinie co do nich to zachowajcie je dla siebie, bo jak już uprzedzałam, sama wiem, że nie wyszło mi najlepiej.
Ołówek i szkicownik, a sprawia tyle radości. Dzisiaj przygotowałam postaci, kto wie, może następnym razem narysuję np. Justina Biebera? 

 Hahah , na prawdę nie wiem co we mnie wstąpiło, że komuś te rysunki pokazałam. Jakieś takie krzywe .
Dzisiaj wypada pierwszy dzień lata. Niestety jak widać, pogoda niezbyt nam dopisuje.


 Ale za to wymyśliłam jaki przepis pojawi się za miesiąc ( co miesięczne przepisy z Dorey) . Będzie to przepis na domowej roboty pizzę . Myślę, że Wam się spodoba. A jutro post new in :)
Odliczanie do wakacji:
Pozostało jeszcze 4 dni, bez tej niedzieli już tylko 3! Tak bardzo się cieszę. Było dużo ciężkiej pracy jak na średnią 5.2 w 1 gimnazjum a teraz już luzik.
 A jak Wam poszło z ocenami? Wszystko poprawione? Będzie pasek?


Dorey ♥

51 comments:

  1. Świetne rysunki! :)
    Paska niestety nie będzie, ale na następny rok postaram się z całych sił :)

    Zapraszam na konkurs c; http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    ReplyDelete
  2. cudne rysunki ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najważniejsze, że próbujesz ;))
    U mnie, w 3 gimnazjum, średnia 5,11 :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Spoko rysunki :) Ale mi narobiłąś ochoty na pizze :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. fajne rysunki, też tak malowałam. Ciekawy post

    ReplyDelete
  6. Oceny bardzo dobre jak na mnie ale paska nie będzie :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. U mnie niestety nie będzie paska :(

    ReplyDelete
  8. Jeżeli rysowanie sprawia ci tyle radości, to poszukaj może jakiś poradników tematycznych i rozwijaj swoje zainteresowanie :)

    ReplyDelete
  9. Czekam na przepis i rysunek Justina Biebera :> ładne rysunki Ci wyszły :>
    pugix.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. OMG! Ładne rysunki jak na początek. Czekam na JUSTINA!!
    Ah tak w ogóle to ty jesteś o rok młodsza ode mnie? Myślałam, że wybija Ci 15! LOL.
    I tak czekam na przepisy <3

    ReplyDelete
  11. cieniuj więcej :) super poost :)


    http://mambycmilaczyszczera.blogspot.com/2014/06/konkurs-zapraszam-wszystkich.html

    ReplyDelete
  12. Pierwszy raz w życiu nie mam paska :(((
    Też lubię rysować, chociaż nie mam za grosz talentu. Szczególnie lubię na angielskim jak mi się nudzi :P
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. U mnie niestety paska nie będzie, a co do rysunków się nie martw i rysuj dalej skoro sprawia Ci to taką przyjemność ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Super! Rysowanie trenuj, a będzie coraz lepiej. A pizze pozazdroszczę. Niestety nie mogę jeść takich rzeczy, ale soczek zawsze wypiję. :D

    breathdreambe.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne! :) Ja niestety nie umiem w ogóle rysować :(
    O, ja też mam średnią 5,2 tyle że ja w 3 gimnazjum jestem ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Sheinside? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    ReplyDelete
  16. No ja paska nie bede mieć bo mam najgorsza średnia jaką miałam a jest to 4.3 .. chcialabym w nastepnym roku pasek bo wiem ze potrafie tylko mi się nie chce... W tym roku szkolnym strasznie się opuscilam i lenistwo mnie dopadlo. Jeśli chodzi o rysunki to ładnie. Sama lubię od czasu do czasu coś narysowac i w taki sposob się wyrzyc. Pozdrawiam i caluje bardzo mocno :**

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja mam 5,29 - klasa II technikum. :) Rysunki ładne - rysuj dalej, a dojdziesz do perfekcji. ;)

    http://alternative-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczne rysunki! Ja będę mieć coś koło 4.6 ale jestem bardzoo zadowolona bo wyszłam beż żadnej trójki, a jak na mnie to dobrze :)
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczne rysunki :) Ja mam średnią 5.0 ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ten ostatni to chyba Kwiatek co nie? ;>
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Skoro pokazujesz prace to znak, że chcesz pracować nad rysowaniem. Trzymam kciuki ;)

    ReplyDelete
  22. świetny post!
    A pasek oczywiście, że będzie :3

    ReplyDelete
  23. Rozumiem , że zaczynasz dopiero rysować i jak na początek dobrze Tobie idzie , ale zanim zaczniesz na poważnie rysować postacie , portrety , albo w ogóle coś - To najpierw poczytaj o anatomii i pooglądaj poradniki odnośnie rysowania :) Jestem mniej więcej twojego wieku i nie chcę się chwalić , ale jestem troszenkę bardziej wprawiona niż ty..
    Pozdrawiam!
    P.S Gratuluję średniej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki za porady, tylko ze ja nie potrzebuje rysowac profesjonalnie. Robie to tylko jak mi sie nudzi. Za to skoro jestes wprawiona to sie rozwijaj powodzenia i dziękuję! :)

      Delete
  24. Dobre rysunki idziesz w dobrym kierunku ;)
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/2014/06/czesc-zyc-aby-zyc-czy-to-ma-sens.html#comment-form

    ReplyDelete
  25. Fajne te rysunki :) No paska nie będzie, choć niewiele brakuje. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. fajne są te rysunki, jeszcze troszkę i będę coraz ładniejsze! :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. mmmm pizza :)


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE

    ReplyDelete
  28. Jeśli chodzi o dół no to jest bardzo fajna, ale co do twarzy to trochę poćwiczyć , jest ok :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Co do rysunków: Jeszcze się wprawisz :D
    Niestety nie mogę się pochwalic zbyt wysoką średnią jak 90% ludzi tutaj (żyję wśród pracowitych geniuszy haha)

    http://hidden-far-away.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Całkiem fajne rysunki ;) Ja sama bym lepiej tego nie narysowała, bo jeżeli o tą dziedzinę sztuki chodzi, to nie idzie mi to zbyt dobrze ;) Ale też w wakacje mam zamiar trochę poćwiczyć rysowanie :D U mnie pasek będzie i jestem z ocen całkiem zadowolona ;) Gratuluję średniej ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku,lub w linki pod ubraniami ?.
    do tego posta: http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/choies.html .'
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner choies .! ( sprawdzam )
    ---------------------------------------------------------------------------
    spoko rysunki !.

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładny wygląd bloga i rysunki
    może wspólna obserwacja odpowiedz u mnie na blogu
    http://ola-mylifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Mi tam się rysunki podobają ;) Rysuj, ćwicz rękę, a zauważysz postępy!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ładne są te rysunki ! ;D Mmm,ale mi smaka na pizze zrobiłaś ;p

    ReplyDelete
  35. Piękne rysunki :O
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz, a spróbuję się odwdzięczyć :)

    ReplyDelete
  36. Świetne rysunki- ja nie potrafię wykonywać takich ładnych szkiców! ;)) Plastyka to nie moja dziedzina, ale Tobie idzie bardzo dobrze :)

    http://stylstynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Super!

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    ReplyDelete
  38. Świetnie wyglądasz! A nagłówek bloga cudny! :) Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie i zostawisz komentarz : http://ultraviolence-design.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)

    ReplyDelete
  39. Czekam na przepis bo pizza wygląda smacznie. U mnie paska nie będzie.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    believeinapsik.blogspot.com
    Obserwuje i Zapraszam :3

    ReplyDelete
  40. oo pizza ale bym zjadła ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  41. Próbowałaś rysować jakieś krajobrazy? :)
    Sama rysuję, bo lubię!Jest to moja pasja, która niekoniecznie mi wychodzi.
    To tak samo jak ze śpiewaniem, śpiewasz pod prysznicem i nie obchodzi Cie to, że nie potrafisz. PO prostu to kochasz!
    Twoje rysunki nie są wcale taki złe, tylko czemu tylko szkicowane? Pokoloruj! Zabaw się kredkami! Może to bardzo monotonne, ale zawsze może z tego wyjść coś super ciekawego.
    Z chęcią przeczytam następny post, bo kochamy pizzę :D
    Jak odpiszesz mi na ten komentarz lub jeżeli pojawi się nowy post, mogłabyś poinformować mnie o tym na blogu?
    unikalny-cud.blogspot.com
    Pozdrawiam i sama chciałabym mieć taką samą średnią w gimnazjum, bo to już szczebel wyżej i boję się, że sama sobie nie dam rady w gimbazie :D

    ReplyDelete
  42. Rysuj, rysuj! Jeśli sprawia to tobie przyjemność- wspaniale! Dobre zajęcie na czas wolny.
    A co do ocen- pasek będzie, ayy, będzie!
    http://memoires-et-des-roses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. jeśli to sprawia Ci przyjemność to nie przestawaj:)
    ja sama tez zaczynałam tak jak Ty, wszystko mi się krzywe i nieproporcjonalne wydawało. ale pooglądałam trochę poradników i jest już o ciut lepiej. nic nadzwyczajnego, ale zawsze coś prawda?:)
    buziaki! floralsecret.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  44. omnom pizza! ;))
    Niezłe rysunki, ludzi ryzujesz napewno lepiej ode mnie ;D
    zapraszam do obserwacji ! ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Rysunki są naprawdę ładne, a w porównaniu z moimi to już w ogóle :D Jedyne, co mi wychodzi, to zwierzęta :)
    Ale mi ochoty na pizzę narobiłaś ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Rysunki są bardzo ładne ^^
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)