September 18, 2014

Giveaway with oasap.com #2

Hej!
Strasznie miło mi to zauważyć, że jest Was coraz więcej. To znak, że Wam się podoba. Z tej okazji chciałabym dla Was zorganizować kolejne - już drugie rozdanie z najlepszą firmą pod słońcem - oasap.com.
Tym razem zasady są podobne a nagrody jeszcze bardziej atrakcyjne oraz jest zmiana, że to rozdanie będzie trwało tylko 8 dni więc musicie się troszkę bardziej pośpieszyć!

Co tym razem można dostać?
1.KLIK  2.KLIK   3. KLIK   4.KLIK   5,6,7. KLIK

Jakie są zasady?
1. Zarejestrować się na oasap.com
2. Tu macie do wyboru : polubić ich stronę na facebooku - KLIK
lub zaobserwować na instagramie - KLIK
3. Zaobserwować mojego bloga
4. Polubić stronę bloga na facebooku - KLIK
+dodatkowe, nieobowiązkowe - zasubskrybować mój kanał na YOU TUBE - KLIK

Formularz zgłoszeniowy:
1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ...
2. Lubię ich stronę na facebooku( imię i pierwsza litera nazwiska) lub obserwuję ich instagram jako...
3. obserwuję bloga Dorey jako...
4. Lubię stronę bloga ( imię i pierwsza litera nazwiska)
 + jeśli ktoś robi dodatkowe, musi mi napisać pod jaką nazwą subskrybuje
Więc macie 8 dni na zgłoszenia, a myślę, że warto, bo mi samej podobają się bluzy - życzę wszystkim powodzenia!
Pod tym postem przyjmuję tylko komentarze zgłoszeniowe, więc nawet "powodzenia uczestnikom" będą usuwane!!!

46 comments:

  1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ...triumfodelamor12@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Natalia Z
    3. obserwuję bloga Dorey jako...rubbish
    i subskrybuje twojego yt jako Natalia Róża
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete


  2. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ...wikusia126@vp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku Wiktoria K
    3. obserwuję bloga Dorey jako...Wiktoria x
    4. I na youtube tak samo jak w 3 punkcie

    ReplyDelete
  3. Jestem zarejestrowana jako: ntusiaa@gmail.com
    Lubię jako Natalia D (fb)
    Obserwuję bloga jako ntusiaa lub Natalia Dybka... Nie wiem dokładnie.
    Subskrybuję jako Natalia Dybka

    ReplyDelete
  4. Jestem zarejestrowana na oasap jako ... weronika.ana@op.pl
    Obserwuję ich instagram jako... veronica_sleei http://instagram.com/veronica_sleei
    Obserwuję bloga Dorey jako... realrainblopl@gmail.com
    Subskybuje twój kanał również jako realrainblopl@gmail.com
    Liczę na numerek 1 <3 rozmiar M
    Tęsknie :* Dorczis !
    Ps. Super Blog, znalazłam go Fb Asi :)


    ReplyDelete
  5. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako magdalena.9@o2.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku Magda T
    3. obserwuję bloga Dorey jako. la nettete
    4. Lubię stronę bloga Magda T

    ReplyDelete
  6. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako lifeandchill
    2. Obserwuję ich instagram jako lifeandchill_blog
    3. obserwuję bloga Dorey jako lifeandchill
    4. Lubię stronę bloga jako Agnieszka M, jak również jako lifeandchill

    ReplyDelete
  7. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ... ola@2000r@o2.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako Aleksandra Rutana
    3. obserwuję bloga Dorey jako Aleksandra Rutana
    4. Lubię stronę bloga Aleksandra R
    + Ponoć przyjmujesz tylko komentarze zgłoszeniowe? :) Ja widzę różne :)

    ReplyDelete
  8. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako: mara180893@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku: Ma Ra
    3. obserwuję bloga Dorey jako: ma ra
    4. Lubię stronę bloga : Ma Ra

    ReplyDelete
  9. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako: dortqa2@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku( imię i pierwsza litera nazwiska) - Dorota Ż.
    3. obserwuję bloga Dorey jako: Króliczara :)
    4. Lubię stronę bloga ( imię i pierwsza litera nazwiska)- Dorota Ż.
    5. Subskrybuję jako: Króliczara :)
    Zastanawiałam się nad tym czy brać udział w rozdaniu skoro już wcześniej uśmiechnęło się do mnie szczęście, ale jednak się zdecydowałam :)

    ReplyDelete
  10. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako: justynek141@wp.pl
    2. Obserwuję ich instagram jako: mhm_feszyn
    3. Obserwuję bloga Dorey jako: Justyna M.
    4. Lubię stronę bloga: Justyna M.

    ReplyDelete
  11. 1 I am a registered / a on oasap as .. cookiesmasher5@yahoo.com
    2. I like their page on Facebook Karin S
    3. Following the blog Dorey as ... Karin
    4.liked your fb page as Karin S
    extra entry :
    subscribed tp your youtube channel my youtube name is Karin Shaim

    ReplyDelete
  12. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ... szczesciara199@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako Roksana K.
    3. obserwuję bloga Dorey jako... AlwaysBeYourself
    4. Lubię stronę bloga jako Roksana K.

    ReplyDelete
  13. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako: olusiek-blog@o2.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku: Ola K.
    3. obserwuję bloga Dorey jako.: Ola K.
    4. Lubię stronę bloga: Ola K.
    + subskrybuje jako: Ola K

    ReplyDelete
  14. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako niallerowaaaa@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku
    jako Dorota Buniek i obserwuję ich instagram jako bunia_jestem
    3. obserwuję bloga Dorey jako Dorota Buniek
    4. Lubię stronę bloga Dorota Buniek
    Subskrybuje jako Dorota Buniek

    :)

    ReplyDelete
  15. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako alicza@onet.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku Alicja Wielgus
    3. obserwuję bloga Dorey jako Alicja Young
    i subskrybuje twojego yt jako Alicja Young
    Wszystkie informacje proszę przesyłać na e-mail - aliczą@onet.pl
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako marysia131999@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Maria Zam l
    3. obserwuję bloga Dorey jako Marysia Zawłocka
    4. Lubię stronę bloga jako Maria Zam
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. 1. Jestem zajerestrowana na oasap jako werusia123dreams@onet.pl
    2. Lubię ich stronkę na fb jako Weronika Dudek
    3. Obserwuję bloga jako Kolorowa Dziewczyna
    4. Lubię stronkę bloga jako Weronika Dudek
    5. Subskrybuje cie na yt jako Kolorowa Dziewczyna

    e-mail: Werusia123dreams@onet.pl
    http://werkka-werka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ...maslo-91@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku Karolina C
    3. obserwuję bloga Dorey jako...Karolina Karolina
    4. Subskrybujr cię na yt jako Karolina Karolina

    ReplyDelete
  19. Zarejestrowana na oasap jako mlkrzd98@gmail.com
    Obserwuje ich na instagramie jako elo_eloszka
    Obserwuje bloga Dorey jako Emila :3
    Lubię stronę bloga jako Emila Rz

    ReplyDelete
  20. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako werus4444@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Weronika B.
    3. obserwuję bloga Dorey jako Wer uś
    4. Lubię stronę bloga Weronika B.
    + na yt subskrybuje jako Wer uś

    Zapraszam na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy klikniesz w baner, dodasz komentarz bądź zaobserwujesz moją stronę : )
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako alexa345543@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Aleksandra Lewandowska
    3. obserwuję bloga Dorey jako Alexisss
    4. Lubię stronę bloga jako Aleksandra Lewandowska
    + na yt subskrybuje jako Ola Se

    ReplyDelete
  22. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako marcysiajag@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako Marcelina J
    3. obserwuję bloga Dorey jako Minnimka (mam nadzieję, ze się udało zaobserwować...)
    4. Lubię stronę bloga jako Marcelina J

    i powodzenia wszystkim chętnym ;)

    ReplyDelete
  23. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako karokarokarooo@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako Karolina K
    3. obserwuję bloga Dorey jako Karolina K
    4. Lubię stronę bloga jako Karolina K
    +subskrybuje kanał jako Karolina K

    ReplyDelete
  24. 1. Jestem zarejstrowana na oasap jako: tasha.natasha12@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako: Natalia K.
    3. Obserwuję bloga Dorey jako: Talla Ok
    4. Lubię stronę bloga jako: Natalia K.
    5. subkrybuję jako: Talla Ok

    ReplyDelete
  25. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako: malgosia.lihs@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako: Gosia L.
    3. Obserwuję bloga Dorey jako: Believe
    4. Lubię stronę bloga jako: Gosia L.
    5. Subskrybuję jako: Małgorzata Lihs

    ReplyDelete
  26. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako n.turkusowa@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Natalia T. i obserwuję ich instagram jako naćka (nataliat***)
    3. obserwuję bloga Dorey jako Credo in Melioras
    4. Lubię stronę bloga : Natalia Tw....

    bluza 2; rozm. M

    ReplyDelete
  27. matiagasz@gmail.com
    1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako matiagasz@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Agata S.. i obserwuję ich instagram jako _aagatkaa_
    3. obserwuję bloga Dorey jako Matiaga Sztę
    4. Lubię stronę bloga : Agata S.

    ReplyDelete
  28. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako ...mynameisdarly@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku : Daria K.
    3. obserwuję bloga Dorey jako...Darly K.
    4. Lubię stronę bloga ( imię i pierwsza litera nazwiska) Daria K.
    5. Subskrybuję jako Darly K.

    ReplyDelete
  29. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako: 10060@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku: Ola D.
    3. obserwuję bloga Dorey jako: Ola-Olaa1
    4. Lubię stronę bloga: Ola D.

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako: prussianliebe@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku: Wiktoria D.
    3. Obserwuję bloga Dorey jako: Victoria Blanc
    4. Lubię stronę bloga: Wiktoria D.
    5. Subskrybuję kanał na youtube jako: Victoria Blanc

    ReplyDelete
  31. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako blondbenita@onet.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku Bernadetta Julia T
    3. obserwuję bloga Dorey jako Ciekawska Beti
    4. Lubię stronę bloga Bernadetta Julia T

    ReplyDelete
  32. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako jula5813@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku (Julia S.) i obserwuję ich instagram jako @okswszystkozajete
    3. obserwuję bloga Dorey jako Lusia
    4. Lubię stronę bloga ( Julia S.)
    + JuliaSudrawska :)

    ReplyDelete
  33. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako adusiaczek33@o2.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku jako Ada Gańko
    3. obserwuję bloga Dorey jako... Adusiaczek3
    4. Lubię stronę bloga ( imię i pierwsza litera nazwiska) Ada Gańko
    Bluza 1 :-)

    ReplyDelete
  34. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako djproboszcz@poczta.fm
    2. Lubię ich stronę na facebooku Dorota D
    3. obserwuję bloga Dorey jako Demigoods
    4. Lubię stronę bloga Dorota D

    ReplyDelete
  35. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako weronikachudy7@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Weronika C.
    3. obserwuję bloga Dorey jako shubidu
    4. Lubię stronę bloga Weronika C.
    + Weronika Chudy

    ReplyDelete
  36. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako - patrycjab1619@wp.pl
    2. Lubię ich stronę na facebooku Patrycja B
    3. obserwuję bloga Dorey jako Sisters-Channel-Fashion oraz na FB jako : Patrycja Borowska
    4. Lubię stronę bloga Sisters-Channel-Fashion

    ReplyDelete
  37. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako - olgusia.kotka@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku Olga G
    3. obserwuję bloga Dorey jako Allys Mainwaring
    4. Lubię stronę bloga Olga G
    +Allys Mainwaring

    ReplyDelete
  38. 1. Jestem zarejestrowany/a na oasap jako - liwia.michalik@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na fb jako - Liwia M.
    3. Obserwuję bloga Dorey jako Liwia-liwiaa
    4.Lubię stronę bloga jako Liwia M.

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako - domixa28@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebook - Dominika.I
    3. Obserwuję bloga Dorey jako - Dominika Izbicka
    4. Lubię stronę bloga - Dominika.I
    +subskrypuję jako Dominika Izbicka

    ReplyDelete
  41. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako - kasia.m17@onet.eu
    2. Lubię ich stronę na facebooku - Kasia M
    3. obserwuję bloga Dorey jako - nutellaax
    4. Lubię stronę bloga - Kasia M

    ReplyDelete
  42. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako olgusdz@gmail.com
    2. Lubię ich stronę na facebooku - Olga Dz
    3. Obserwuję bloga Dorey jako Olga Dz
    4. Lubię stronę bloga - Olga Dz
    5. Subskrybuję jako Olga Dz

    ReplyDelete
  43. 1. Jestem zarejestrowana na oasap jako free.style.or.free.style@gmail.com2. Lubię ich stronę na facebooku jako Aga S.
    3. Obserwuję bloga Dorey jako Agnes FreeStyle.
    4. Lubię stronę bloga jako Aga S.
    5. Subskrybuję kanał jako Agnes FreeStyle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W pierwszym mailu się pomyliłam. free.style.or.free.style@gmail.com

      Delete
  44. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    ReplyDelete
  45. 3 bluza!! świetna!

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)