July 25, 2014

List do siebie

Witaj Dorey!
Są już wakacje, a Ty nadal nie przerywasz blogowania! Dzisiaj napiszę list do siebie, z odczuciami i przemyśleniami. Jak to wszystko się zaczęło?
Kiedy inni mieli już blogi i radzili sobie całkiem dobrze, postanowiłaś dołączyć do blogsfery. Strasznie się bałaś na początku tego, że nikt nie zaakceptuje przeciętnej dziewczyny, że ludziom zacznie się wydawać nudna, a już najgorzej to bałaś się hejtów. Jednak okazało się, że te obawy były błędne. Życie z innymi blogerami w sieci, gdzie każdy może przeczytać to co piszesz wiodło za sobą wiele przemyśleń. Z upływającym czasem miałaś chwile, podczas których wątpiłaś w swoje umiejętności, plany i marzenia, ale nigdy się nie poddałaś i postanowiłaś próbować dalej!
Pomimo tego, że nie odniosłaś wielkiego sukcesu jak niektóre z blogerek np. Binka, Szczurek, czujesz, że idzie Ci coraz lepiej więc trwasz w przekonaniu, że wszystko będzie dobrze, że się ułoży i działasz pełną parą, aby ten blog, Twoje miejsce w blogsferze było dobrze wykorzystane! Ciągle się starasz eksperymentować z designem, postami, zdjęciami, nakręcać filmiki, jednak jest to trudne, zwłaszcza filmiki, kiedy jest wielka trema i nie umiesz się wysłowić. Pomaga Ci rodzina, która stara się zapewnić Ci odpowiedni sprzęt do roboty, a Ty doceniasz to i nie jesteś zbyt wybredna. Wystarczyła Ci zwykła cyfrówka żeby zrobić krok w przód do lepszych zdjęć. Czasami znów następują chwile zachwiania,bo nie umiesz czegoś zrobić, ale potem to zaczyna wychodzić. Jest w Tobie wielka siła i motywacja! Tak samo jak twierdziłaś, że jesteś gruba, choć mówili, że wcale nie jesteś, Ty żeby czuć się dobrze robiłaś co w Twojej mocy, znajdowałaś zawsze czas żeby trochę poćwiczyć. I udało się, jeszcze trochę pracy i możesz być z siebie dumna. Jeśli kłopoty i zmartwienia się zmniejszają, od razu dostaje się przypływ pozytywnej energii i Ty się o tym przekonałaś.
A teraz może kończąc ten cały post, chciałam Wam powiedzieć, abyście też znaleźli w sobie pozytywną energię, która poniesie Was do gwiazd, abyście i Wy potrafili pracować na to, aby spełniać swoje marzenia. I nie przejmujcie się zdaniem innych. To Wy kreujecie swoją rzeczywistość i jeśli ktoś próbuje Wam wmówić coś w stylu : jesteś beznadziejny , to nie interesuj się tym i odejdź z honorem. Zobaczysz, że to gwarantowany przepis na sukces! KEEP DOING FOR SUCCESS! 
Może i Ty napiszesz list do siebie?

PS. Byłam nad morzem. Wzięłam aparat i laptopa, bo myślałam, że uda się złapać wifi i dlatego nie ogłosiłam przerwy. Następnym razem jak będę jechać to powiem Wam bez względu na to, czy będę mogła tam napisać czy nie. Może jutro znajdę czas żeby opisać wyjazd i dodać kilka zdjęć z cudownych Międzyzdroi, a tymczasem idę trochę poćwiczyć ( odsyłam do poprzedniego posta z treningami).

42 comments:

  1. Fajny post. Mi też idzie coraz lepiej. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. WOW jaka ty piękna *U* świetny post ;)
    http://julaaa-julcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fajny post. ; D
    www.raspberryandhair.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Baaardzo podoba mi się ten pomysł. Chętnie wykorzystałabym go na swoim blogu.... Prześliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  6. nie mogę doczekać się tych zdjęć z Międzyzdroi ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację???

    ReplyDelete
  7. Fajny list ;)
    pugix.blogspot.com <------ GIVEAWAY Z ROSEWHOLESALE.COM!!!

    ReplyDelete
  8. świetnie napisany post!
    może i ja napisze taki list do siebie, ale...chyba nie udostepnie go jednak ;))
    śliczne zdjęcie :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajny pomysł. Ja zaczęłam jakiś miesiąc temu. Jakieś postępy są.

    Zajrzysz na mojego bloga? Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł na notkę <3

    ReplyDelete
  11. Wow, świetny post.:) Bardzo pomysłowy i podziwiam za umiejętność napisania "do siebie". Myślę, że ja bym miała z tym wielki problem. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł z tym listem :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny pomysł z tym listem ;)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł :)
    Zaciekawiłaś mnie tym listem!
    smajlek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dał mi do myślenia ten list ;> Ciekawy pomysł

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super post, dobry pomysł na taki "list do siebie", daje do myślenia, naucza, a i tak miło się go czyta.
    No i gratuluję 1070 obserwatorów "jak to przecież jest 1069 ?" właśnie się do nich dołączam !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    muzykac.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz przepięknie!
    Bardzo podoba mi się Twój blog, można znaleźć tu wiele interesujących rzeczy i ciekawych stylizacji!
    Będę odwiedzać Twojego bloga :*
    Może będziemy siebie wzajemnie obserwować ?:)
    Pozdrawiam Aleksandra

    ReplyDelete
  18. Napisałaś bardzo ciekawy post, miałaś świetny pomysł.
    Rewelacyjne zdjęcie :)

    Dodałam blog do obserwowanych.
    essence-of-thoughts

    ReplyDelete
  19. Ciekawy list. :) Oby nigdy nie zabrakło Ci motywacji do pisania! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wpadłam tu przez przez przypadek ;)
    genialny list do siebie - jak to określiłaś ! :D

    http://przyjaznmiloscitesprawy-jessica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo ciekawy list. z takiego typu postem się jeszcze nie spotkałam, bardzo oryginane :D
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    ReplyDelete
  22. Dziękuję za motywacje :)) post daje do myślenia
    Obs.od dawna
    przed-obieektywem.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetny list, ciekawy pomysł :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Niesamowity i bardzo ciekawy post. List jest naprawdę cudowny. Twój blog bardzo mi się spodobał, więc od dziś jestem jednym z Twoich obserwatorów :)

    ReplyDelete
  25. strasznie ciekawy pomysł z tym listem,pierwszy raz takie coś widzę!
    czekam na posta z relacją jak było nad morzem :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ciekawy post :)


    http://oligatorekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Super post, obserwujemy ?

    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/ ;>

    ReplyDelete
  28. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i przyznam jest MEGA, trzymam kciuki i życzę powodzenia, nie przestawaj pisać :) pozdrawiam
    _____________

    http://mustache-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Również pisałam kiedyś list do samej siebie. ciekawa sprawa. Otworzę go za parę lat i będę mogła przekonać się, czy bardzo się zmieniłam :) obserwuję

    4udrey.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. List do samej siebie, dobra rzecz. Muszę, też taki napisać.Miałam takie same obawy jak zakładałam bloga. Morze <3 również byłam, i to całkiem niedawno :o Ładne zdjęcia
    Może wpadniesz?

    paatryszja.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Też się bałam, że będzie dużo hejtów i zero czytelników, a tu taka niespodzianka, cieszę się, że idzie mi co raz lepiej, ostatnio nawet zdecydowałam się ogłosić Give Away :D. Mam nadzieję, że ty także będziesz dalej blogowała i miała zapał do dalszej pracy, a co najważniejsze to: życzę sukcesów, sukcesów, sukcesów oraz satysfakcji z tego co robisz :D

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajny post i sweterek obserwacja za obserwację ? http://always-classy-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. TOP↟buon week end!!
    ♥ ♡ ♥ ♡
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    ReplyDelete
  34. Bardzo mądry post. Trzeba czasem tak o sobie myśleć i nie warto widzieć tylko swoje słabe punkty.
    Ładne zdjęcie <3

    ReplyDelete
  35. Muszę napisać taki list ;)

    http://wuki-and-czusi.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajny pomysł na posta :)
    Oby nigdy nie zabrakło Ci takiej dobrej energii!

    ReplyDelete
  37. Przemyślę sobie co mogłabym w takim iście do siebie napisać ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Super post, pisz takich więcej bo naprawdę Ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    BLOG: ❤ http://codziennoscagg.blogspot.com/ ❤ Może wspólna obserwacja? jak tak to zaobserwuj i napisz mi pod postem:)

    ReplyDelete
  39. list do siebie - ciekawy pomysł;)

    ReplyDelete
  40. amazing blog, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. świetny pomysł !!!!

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Mądry ten list ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)