December 22, 2013

Wolne, świętaa .!

Jak ja bardzo bardzo kocham święta! :) To najlepszy czas w roku, no , może oprócz wakacji,bo uwielbiam ciepło! Teraz, zimą, pomimo tego, że jest zimno, wszyscy ludzie jednoczą się ze sobą i żyją w zgodzie . Kocham ten magiczny czas. Dzisiaj będę pomagać rodzicom.. Zaraz robimy uszka z mamą , a wieczorem całą rodziną ubieramy choinkę i ozdabiamy dom :)  Jest bardzo dużo do przygotowania, bo już za dwa dni Wigilia. Jutro w domu będzie tłok, ale pomimo tego, że jest tyle pracy, wszyscy cieszą się w ten wspaniały czas :)
Wczoraj, taką miłą niespodziankę zrobiła mi paczka od  firmoo.com    . Okulary przyszły dobrze zapakowane i w świetnym stanie, bez żadnych problemów. Są korekcyjne , bo mam małą wadę wzroku, ale i tak nie musiałam czekać na nie zbyt długo. Świetna firma, na prawdę polecam  : firmoo fun page :)
Przyjmują wielu blogerów do współpracy, więc warto do nich napisać, jak już mówiłam , okulary są świetne. Mają też zwykłe zerówki, różne modele. 
KONKURS WYGRYWA DOROTA Z BLOGA normalbutdidnot.blogspot.com . GRATULUJĘ, FIRMOO SKONTAKTUJE SIĘ Z TOBĄ <3
okulary link



 Rodzice są tacy przewidywalni.. Jak zwykle znalazłam prezenty, które miały być pod choinkę. Telefon Samsung Galaxy Core z białą obudową i sweter, pokazane są na zdjęciu. Kocham moich rodziców <3
Zapraszam na voguec.com
W ostatni piątek przed nowym rokiem w naszej szkole nie odbyły się lekcje.
Była tylko Msza, jasełka , w których brałam udział , taki aniołek był, tylko mikrofon był ustawiony trochę za głośno. Cała szkoła dzieliła się opłatkiem i składała sobie życzenia. Poznawaliśmy ludzi, których wcześniej nie widzieliśmy.
 Następny post będzie za dwa dni, w którym opiszę moją typową Wigilię.. Co Wy na to?

 WESOŁYCH ŚWIĄT <3


92 comments:

  1. Dziękuje <3
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. obserwacja za obserwacje? <3 jak to to zaobserwuj, i daj mi znac w komentarzu na moim blogu <3

    http://wiktoriaah.blogspot.no/

    ReplyDelete
  3. Też mam okulary z firmoo ;)
    web-friendss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajny blog :D
    żdjecia tez śliczne :D
    Zapraszam na naszego bloga :D http://pingusie-pingusie.blogspot.com/
    mamy bardzo ciekawy konkurs :D (wystarczy kliknąc ! :D )

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się jak spędzacie święta.
    W tym roku moja mama , ubrała choinkę tydzień temu sama. Troszkę mnie to zasmuciło bo zawsze robimy to razem ;c
    U mnie w domu tyle zapachów , pewnie jak i u ciebie .:)
    WESOŁYCH ŚWIĄT !
    Zapraszam do mnie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Fajne okulary, ja nie szukam prezentow, ktore maja byc pod choinka.
    Zapraszam:

    gavi-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hahahah, ja wiem gdzie są moje prezenty, ale jakoś nie chcę ich oglądać. Wolę mieć niespodziankę XD http://ania-ania3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę prezentów :)
    Ja nie szukam, wolę mieć niespodziankę :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. No to fajnie się przygotowujesz do Świąt :D
    a u mnie to od rana robiłam pierniczki, stroiłam choinkę, robiłam ciasta, uszka i inne potrawy. ♥
    www.megmyfashion.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo :D

    ReplyDelete
  10. jakie fajne prezenty dostałaś! :D

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    ReplyDelete
  11. Śliczne te okulary :) Ja też ubierałam dzisiaj choinkę :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny post ;)) ładne zdjęcie ;D
    wesołych świąt ! ;33

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja wiem, gdzie moi rodzice zostawiają prezenty na święta, ale zawsze wolę mieć niespodziankę ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz w tych okularkach :)))

    ReplyDelete
  15. fajne zdjęcia :) Obserwuję :)
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Też kocham święta <3
    majtynak.blogspot.com + Możemy zaobserwować :3

    ReplyDelete
  17. Śliczny blog ♥
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Proszę klikajcie w baner Sheinside
    Jeśli ktoś kliknie niech napisze o tym w komentarzu a napewno w jakiś sposób się odwdzięcze !!!

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawy post . ;D . Śliczny wygląd bloga ^^ .
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! <3

    http://skejcikziom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jasne, ze obserwujemy, ja już :3

    ReplyDelete
  20. Ja też kocham Święta *.*
    Obserwuję i liczę na również :)
    http://wikaa3ek.blogspot.com/ <----------

    ReplyDelete
  21. ślicznie Ci w nich :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ładne te okulary, sama nosze bo mam wadę ;)
    wesołych :D
    maakaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. jejku śliczne są te okular :) w odpowiedzi na Twój komentarz klikam "obserwuje"
    Zapraszam do mnie,
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    ReplyDelete
  24. Bardzo cieszę się ,że już nie ma lekcjii ,ale bedę tęsknić ,ale nie na długo ,ponieważ w styczniu znów wracamy. Nie lubię rozstawać się z naszą klasą ,chociaż są osoby a którymi nie przepadam .
    Kocham atmosferę świąteczną ,i życzę Ci udanych świąt . Super prezent
    Nudzi Ci sie ?To zajrzyj !
    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ale fajne te okulary, ja również jestem bardzo zadowolona, że koniec ze szkołą na ten rok. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. jasne, że obsewujemy :)
    ja już :*
    http://ggaabii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Śliczne okulary. Też wiem, co dostanę, nie można nic przede mną ukryć ;) Kocham święta, ja ubierałam już choinkę w czwartek ;))
    Zapraszam do mnie na świąteczny post:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ładne okulary ;)
    zaobserwujesz? to dla mnie bardzo ważne ;*

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. też mam okulary z firmoo i bardzo je sobie chwale :) bardzo pasują Ci takie oprawki:)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. dzięki za komentarz ... jasne że obserwujemy :)
    świetny post :D
    ja już obserwuje i liczę na rewanż <3
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne okulary :) Gratuluję zwyciężczyni :>
    Wesołych świąt! ♥

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba skomentuj lub dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja jakoś w tym roku świąt nie czuję :(

    superhiperbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetny blog ; )
    http://maddie-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Śliczny blog :) Pytałaś o obserwację, ja już ! <3
    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetne okularki! ;)
    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ładne okularki ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. w sumie przydalaby mi sie nowa para okularow korekcyjnych... pomysle nad jakimis zakupami w tej firmie :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Pasują ci te okulary ! :)
    Wesołych Świąt, jakbyśmy nie wpadły na swoje blogi jeszcze do Wigilii ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. ładny wygląd bloga <3
    + obserwujemy ? oczywiście ja ci się spodoba :)
    http://maia-maj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. tobie równiez wesolych swiat :))
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. kochana ja już Ciebie daaawno obserwuję ;))

    zapraszam więc do mnie :)
    www.aneczka84.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ładne okularki ;3 l dziękuję za komentarz u mnie ♥
    horanek-horanek.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Też Ci życzę wesołych świąt! <3
    obserwujemy? ♥
    http://cukiereek33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Nawzajem :) Też chce nowy telefon :/

    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetny wpis ! obserwujemy? marcela-marccela.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. BARDZO CIEKAWY POST :)
    ZGADZAM SIĘ NA OBSERWACJĘ< WIĘC KLIKAM I LICZĘ ŻE SIĘ ODWDZIĘCZYSZ :)
    emiuula.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. świetne prezenty :D
    zazdroszczę :)
    ładne okulraki :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Do mnie tez doszly okulary :)
    Ładnie ci w nich!
    agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Fajne prezenty :) ja jednak wole poczekać do świąt a nie szukać, choć wiem gdzie są schowane :)

    impossible1360.blogspot.com

    A to blog moich przyjaciołek ze Stanów:
    emilyandmegan2.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Też się cieszę z świąt :D
    patkostkirubika.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja sie cieszę strasznie ze świąt ja już zaobserwowałam.

    teenluxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. wesołych świąt :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. fajny blog , świetne okulary . co powiesz na wzajemną obserwacje ? jeśli jesteś za to ja już obserwuje :)
    Wesołych Świąt !
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Cool glasses. They look amazing on you. Thanks for stopping by. We already follow each other. xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Bardzo fajny blog będę wpadać częściej zapraszam do mnie http://wiktoria-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. super ma bloga, a okularki prześliczne ;*
    obserwuję, liczę na rewanż ;d
    jeżeli chcesz wpadnij
    roksanaaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. śliczne <3

    Bardzo proszę o klikanie w banner lub w linki do produktów. Odwdzięczam się :)
    http://nella-nellaaa.blogspot.com/2013/12/aupie.html

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładnie Ci w tych okularach. ;D
    Obserwuję. :)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. fajne prezenty ♡
    obserwuję ε​їз | best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ślicznie Ci w okularach :)
    _____________________________
    http://angelaidea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Świetny blog, ciekawy post!;))

    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Ja tam zawsze wiem co rodzice mi kupują ;D
    Śliczne okulary *o*
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Fajne fotki. Życzę Tobie Wesołych Świąt. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. oczywiście, że obserwujemy :)
    ja już zaobserwowałam i czekam na twój ruch :)
    wesołych^^
    http://kochonoka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. wesołych świąt <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. wesołych:)

    http://be-angie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. świetny post, piękny blog <3
    Mam pytanie, współpracujesz z firmami moodowymi?
    Jak tak, to jak to zrobiłaś? pomożesz mi?
    obserwuję i liczę na to samo ;D
    oczywiście będę tu częściej wpadać <3
    http://wiktoria-victory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Świetny blog widać że pisany od serca ! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Wesołych świąt ! <3
    http://madiess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Fajne okulary:)



    Wesołych Świąt♥
    http://rosonatorss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. U mnie dzisiaj w całym domu pachnie piernikiem, a ja sama padam od sprzątania, aczkolwiek nie mogę się doczekać jutra. Świetne okularki!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Fajnie, że opiszesz nam całą swoją wigilie ;D
    Fajnie wygląszasz w tych okularach.

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Świetne okulary ;)

    ____________________________
    ZREWANŻUJ SIĘ
    Dodaj komentarz ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Bardzo fajne okulary, jesteś ładna :)
    OBSERWUJEMY?
    ------------------------------------------------------

    <3 <3 GIRLRAINBOWFASHION.BLOGSPOT.COM <3 <3

    ReplyDelete
  75. śliczny wygląd bloga, ładne zdjęcia, ciekawe notki, czego chcieć więcej? Zajrzę tu jeszcze do Ciebie :)

    proszę o klika w baner sheinside, :) <3
    pozdrawiam cieplutko :*
    sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. nie noo faje te okulary wybrałaś ja też mam wadę wzroku ale już mam okulary xd i nono fajny prezent dostałaś hah ja dostanę dopiero w przyszłym roku w styczniu białą szafę i białe biurko yey ^^
    http://milky-wey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. haha ja też wiem co dostanę bo połowę sama sobie wybierałam :D
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu i może zadania jakiegoś pytania do Last Year Tag :>
    uszatkaa.blogspot.com
    + zawsze odwiedziam blogi tych którzy odwiedzają mnie :)

    ReplyDelete
  78. Ja też wiem, gdzie rodzice trzymają prezenty, ale powstrzymuję się do Wigilii :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Wesołych Świąt,bogatego gwiazdora ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Great glasses :)

    http://coco-colo.blogspot.de/

    ReplyDelete
  80. Ślicznie CI w okularkach ja musze je nosić na stałe, ale mam soczewki ^^ jsli chodzi o prezenty, to ja sobie coś kupuję, potem mi oddają kasę i pod chonikę to dostaję (:
    huug-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. ale super sweter i telefon też się fajny trafił :) też bym chciała dostać takie fajne okulary ! zapraszam do przeczytania moich postów i pozostawieniu jakiegoś komentarza :)

    korlandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. ooo! fajny telefon dostaniesz na święta! ^^
    Miłych Świąt :*

    hubsooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Święta są juz dzisiaj wiec serdecznie życzę Ci:
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku od Marts.
    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. świetny blog, obserwuję i liczę na rewanżyk ;D
    http://wiktoria-victory.blogspot.com/

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)